Dan heb ik weer eens niet opgelet.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit daarentegen is wel gewoon een grote hit geweest.
18 weken top 40, wel in de onderste helft overigensquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heb ik weer eens niet opgelet.
Zou leuk zijn, een rentree na vijf jaar.quote:
Mwah, mensen stemmen op winnaars. Dit zal wel naar 121 zakken ofzo.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:52 schreef asco het volgende:
Ik moest die nummer 6 opzoeken waarom.
Verbazingwekkend dat er schijnbaar nog steeds zoveel mensen televisie kijken.![]()
Dat kan dan in 2025 tevens de grootste daler ooit worden.
Even Tot Hier-bonusquote:
Eerst nog ff paar weken dartsenquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met jullie wordt het vast wel weer leuk. En ik kan best veel muziek hebben gelukkig.
Waar is Child in Time?quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:44 schreef Cassa95 het volgende:
De Top Tien is dus:
1 1 BohRap
2 5 Fix You
3 3 Hot Cal
4 2 Rol Coa
5 4 Pia Man
6 - Bet Day
7 6 Sta Hea
8 8 Avo
9 10 Lov Lif
10 7 Bla
Is die er überhaupt uit?quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mwah, mensen stemmen op winnaars. Dit zal wel naar 121 zakken ofzo.
Zelfs De Boer Dat Is De Keerl stond nog in de top 200 een jaar later.
Pam pam paaam...quote:
De tering.. dit gaat helemaal de verkeerde kant op.quote:
In de Top 4000 op 29.quote:
Man man manquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, die staat nog ergens in de middenmoot
Na dat stukje is het TikTok-publiek al afgehaakt wegens duurttelang.quote:
Streisand effect heet dat toch?quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Even Tot Hier-bonus![]()
Bekijk deze YouTube-video
Of @:PippenScottie heeft met zijn actie in de Top 2000-quiz precies het omgekeerde effect gesorteerd![]()
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Dus even paar minuten muten voordat we nog de finale van het jaar gaan.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:50 schreef MTheBassman het volgende:
Fix You op 2, waar gaat het toch heen met dit land...
Woman in Love zal niet gestegen zijn hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Streisand effect heet dat toch?
Zonde, dan missen ze tiditidu tidilutieeuwwwquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Na dat stukje is het TikTok-publiek al afgehaakt wegens duurttelang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |