Fox You?quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Fix You staat wellicht ook wel hoog vanwege de liveversie met Michael J Fox.
Back To The Fixturequote:
Disclaimer: ik vind dit op zich een prima top-10 hoorquote:
Ik heb an sich geen probleem met dat soort acties, maar heb dan in ieder geval een goed favoriet nummer. A Whiter Shade of Pale is bijvoorbeeld ook gewoon een goed nummer.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:35 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat was het favoriete nummer van de recent overleden Eva uit Over Mijn Lijk.
Ze was populair.
Ik heb geen enkel probleem met dat nummer.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:44 schreef Gunner het volgende:
Goed ik zie dat het hier hip is om op Fix You te haten.
Ik heb er op gestemd en ik zal je vertellen waarom.
Na de bomaanslag bij het Ariane Grande concert in Manchester hebben o.a Coldplay en Liam Gallagher een (benefiet)concert gegegeen met een, in mijn ogen, hele mooie versie van Fix you
je mag het hier bekijken en daarna je bek houden of me vertellen waarom ik geen gelijk heb
Bekijk deze YouTube-video
Ja dat is ook wel een beetje hypocriet van ons, maar an sich wel mee eens - dit is niet echt een fantastische song helaas.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb an sich geen probleem met dat soort acties, maar heb dan in ieder geval een goed favoriet nummer. A Whiter Shade of Pale is bijvoorbeeld gewoon ook een goed nummer.
Als het op 703 was geëindigd had je er niemand over gehoord.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb an sich geen probleem met dat soort acties, maar heb dan in ieder geval een goed favoriet nummer. A Whiter Shade of Pale is bijvoorbeeld ook gewoon een goed nummer.
Engelbewaarder was vorig jaar 243, dus alles daarboven hoef je überhaupt niet meer serieus te nemenquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als het op 703 was geëindigd had je er niemand over gehoord.
Ik denk dat ze de hele lijst versnelt afspeeltquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
De hele lijst wordt volgende week vrijdag tussen de middag bekendgemaakt in het programma Annemiekes A-lunch van Annemieke Schollaardt op NPO Radio 2.
Las dit op NOS.
Gaan ze de hele lijst voorlezen op de radio of zo? (lol) (nee)
Zou op zich nog wel cool kunnen klinkenquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de hele lijst versnelt afspeelt
Ah the speed up versies.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat ze symbolisch op een losse rode knop gaat drukken. De redactie op de computer op 'publiceer' klikt en we de lijst dan kunnen bekijken op de website.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
De hele lijst wordt volgende week vrijdag tussen de middag bekendgemaakt in het programma Annemiekes A-lunch van Annemieke Schollaardt op NPO Radio 2.
Las dit op NOS.
Gaan ze de hele lijst voorlezen op de radio of zo? (lol) (nee)
Ik respecteer je mening hoor (ook die van iedereen hier, for the record), maar ik mag het toch een saai-ig standaard popnummer vinden? Ik had er veel minder een probleem gehad als het ergens op 100 stond. Ik snap gewoon niet wat dit zo bijzonder maakt vergeleken met andere soortgelijke pop ballads?quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:44 schreef Gunner het volgende:
Goed ik zie dat het hier hip is om op Fix You te haten.
Ik heb er op gestemd en ik zal je vertellen waarom.
Na de bomaanslag bij het Ariane Grande concert in Manchester hebben o.a Coldplay en Liam Gallagher een (benefiet)concert gegegeen met een, in mijn ogen, hele mooie versie van Fix you
je mag het hier bekijken en daarna je bek houden of me vertellen waarom ik geen gelijk heb
Bekijk deze YouTube-video
3 seconden per nummer is nog steeds 100 minuten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Minder dan 2 uur dusquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
3 seconden per nummer is nog steeds 100 minuten.
Ik ken dus iemand die nooit stemt, nooit luistert naar de T2K en nu dus 5 nummers (want dat is het minimale) heeft ingestuurd waaronder dus Dermot (en Hazes). Tja, leuk dan dat je aan het eerbetoon meedoen maar verder doet ze er niks mee. Maar ja je kan wel op facebook zeggen dat je op “haar” nummer hebt gestemdquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat wel gepaard met allerlei Q-Music volk dat nu speciaal heeft gestemd die normaal niet stemmen. Ik voorzie een stijging voor artiesten als Suzan en Freek en Ed Kroket en dat soort figuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |