Wordt soulnight wel in de keuzelijst opgenomen, itt Blokhuis zn programma?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:25 schreef Tussle266 het volgende:
Marlena wordt vaker gedraaid dan je denkt hoor. 2 tot 3 keer per maand, elke maand, haalt ze wel. Al zit daar wel ook de Soul Night bij natuurlijk.
De Soulnight is zelfs hofleverancier. Daarom is die verhouding tussen soulplaten op de keuzelijst en soulplaten in de echte top 2000 zo idioot scheef.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wordt soulnight wel in de keuzelijst opgenomen, itt Blokhuis zn programma?
Denk dit jaar wel.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:31 schreef peaceman het volgende:
Ben benieuwd of er nog wat veranderd in de top 10.
Dan hopelijk ten positievequote:
Kun je rekenen?quote:
Ow wordt het nog erger dan?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Misschien even de radio uitzetten tussen 17.00 en 18.00.
Verontrustend.quote:
En dat is deels gewoon de schuld van Radio 2 zelf die door t gebrek aan beweging in de top 10 vorig jaar wat radicaal proberen te veranderenquote:
Chappell oh Chappellquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:08 schreef Tussle266 het volgende:
Covers en previews voor:
Benson Boone
Sabrina Carpenter
Chappell Roan
Zeker geen cover en preview voor schemer in een kettingslot.
Wel een beetje met voorbehoud he. Voorlopig is het enige wat we kunnen zeggen dat deze platen een cover en een preview krijgen als het lijstje is ingediend en openbaar is gemaakt. Alle conclusies verbinden we er zelf aan, niemand met echte kennis heeft dat gezegd.quote:
The Smiths staan op 11quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:10 schreef ok01 het volgende:
Fok2000 is bijna compleet bijgehouden
Zit met trots naar de top 10 te kijken
Bedankt nog voor alle moeite, top dat dit in stand gehouden wordtquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:14 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja!
Waarschijnlijk duurt het daarna nog wel even totdat Pippen en ik alles hebben verwerkt
Ik ben nu bij level 4, maar ga toch maar weer even wat werken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:23 schreef MielMonteur het volgende:
https://all-our-ideas.citizens.is/group/1147
Ik heb even kort een siteje opgezet waar ieder lied in de Top 2000 tegen elkaar wordt uitgezet. Vooral omdat ik benieuwd ben of er nummers veel lager uit komen bij een vorm van 'tegenstem'.
Klik op het nummer wat je het beste vindt, en als je het niet weet of je kent iets niet, druk vooral op skip.
Dit is gewoon voor de leuk, het zou fijn zijn als jullie zouden meestemmen, en we zien wel of de resultaten bruikbaar zijn.
Ja helemaal prima, alle input is vrijwillig!quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:38 schreef pipster het volgende:
[..]
Ik ben nu bij level 4, maar ga toch maar weer even wat werken.
Vroeger had je op Radio Luxemburg ook 's avonds een competitie tussen twee artiesten, waarbij nummers om en om werden gedraaid, en er uiteindelijk een dagwinnaar uit kwam.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:23 schreef MielMonteur het volgende:
Ik heb even kort een siteje opgezet waar ieder lied in de Top 2000 tegen elkaar wordt uitgezet. Vooral omdat ik benieuwd ben of er nummers veel lager uit komen bij een vorm van 'tegenstem'.
Klik op het nummer wat je het beste vindt, en als je het niet weet of je kent iets niet, druk vooral op skip.
Dit is gewoon voor de leuk, het zou fijn zijn als jullie zouden meestemmen, en we zien wel of de resultaten bruikbaar zijn.
Op Anita Meyer - Why Tell Me Why gestemd tegenover Roxy Music - More Than This.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:23 schreef MielMonteur het volgende:
Dit klinkt als een voetbalinterland van Curacao tegen Uzbekistanquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op Anita Meyer - Why Tell Me Why gestemd tegenover Roxy Music - More Than This.
Hij zit vrij prominent in een reclamespotje. Ik was vanochtend al af.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:54 schreef VdB95 het volgende:
Last Christmas waarschuwing zonder te zeggen wanneer die gedraaid wordt
Ik heb het spel een jaar of 5 geleden één keer gewonnen, maar wat een kutspel is het eigenlijk. Je bent eigenlijk een beetje gedwongen elke vorm van kerstsfeer te vermijden omdat er zomaar eens Last Christmas gedraaid kan worden.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hij zit vrij prominent in een reclamespotje. Ik was vanochtend al af.
Ik had wel het gevoel van 'oh dan ben ik er weer vanaf voor dit jaar'.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb het spel een jaar of 5 geleden één keer gewonnen, maar wat een kutspel is het eigenlijk. Je bent eigenlijk een beetje gedwongen elke vorm van kerstsfeer te vermijden omdat er zomaar eens Last Christmas gedraaid kan worden.
Sindsdien doe ik er niet meer echt aan mee, stuk relaxtere decembermaand.
250 gedaan, er zit geen einde aan volgens mij he haha. Leuk project!quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:23 schreef MielMonteur het volgende:
Ik overweeg zelfs om hem maar zelf een keer op te zetten, want nu doe ik per ongeluk nog meequote:Op vrijdag 6 december 2024 15:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb het spel een jaar of 5 geleden één keer gewonnen, maar wat een kutspel is het eigenlijk. Je bent eigenlijk een beetje gedwongen elke vorm van kerstsfeer te vermijden omdat er zomaar eens Last Christmas gedraaid kan worden.
Sindsdien doe ik er niet meer echt aan mee, stuk relaxtere decembermaand.
Geen probleem!quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bedankt nog voor alle moeite, top dat dit in stand gehouden wordt
Komt er nog een quiz?quote:
Eenquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:04 schreef PzKpfw het volgende:
Op de valreep nog dit lijstje ingevuld uit de Extra 500 nummers van vorig jaar:
10cc - The Wall Street Shuffle
Aerosmith – Crazy
Anastacia - Left Outside Alone
Bachman-Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothing Yet
Barry White - Let The Music Play
Bomfunk Mc's - Freestyler
Cream - Sunshine Of Your Love
Daryl Hall & John Oates - Out Of Touch
Duran Duran - The Wild Boys
Earth, Wind & Fire - Let's Groove
Fischer-Z - The Worker
George Baker Selection - Paloma Blanca
Glass Animals - Heat Waves
Golden Earring - Buddy Joe
Haddaway - What Is Love
INXS - Suicide Blonde
Jewel - Foolish Games
Joan Jett & The Blackhearts - I Love Rock And Roll
John Lennon - Working Class Hero
Lenny Kravitz - Fly Away
Maggie MacNeal - Terug Naar De Kust
Manfred Mann's Earth Band - Blinded By The Light
Marvin Gaye - Let's Get It On
Pearl Jam - Porch
Pet Shop Boys - Always On My Mind
Pet Shop Boys - Go West
Piet Veerman - Sailing Home
Roxette - The Look
Ryan Paris - Dolce Vita
Sweet - Fox On The Run
Sweet - The Ballroom Blitz
The Boomtown Rats - I Don't Like Mondays
The Monkees - Daydream Believer
The Who - My Generation
Ugly Kid Joe - Cats In The Cradle
Schandalig dat Hall & Oates afgelopen jaar niet eens in de lijst zelf stonden
t zal ook een keer normaal gaanquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER
En ik was zonder overdrijven ook de allerlaatste stemmer van deze editie. Als in, om 15:56 bedacht ik me, kut, ik heb nog niet gestemd. Ik als een speer vanuit een Bruna () op de telefoon naar de stemsite, lukraak uit blote hoofd wat dingen ingevuld en volgende. 16.58, ik moet gegevens invullen. 16.59, ik druk op verzenden. Ik krijg een melding van een bevestigingsmail die ik nog moet aandrukken. Ik open asap mijn mail en druk de link aan, zíe het 16:00u worden op mijn scherm: en krijg een glitched-out "De stemming is gesloten"/"Bedankt voor uw stem!" pagina
En toen de bevestigingsmail dat mijn stem is ontvangen.
IK BEN ER, en dit jaar BEN IK DE LAATSTE STEMMER VAN DE TOP 2000![]()
Die bevestiging sluit niet om 16.00. Om 16.00 sluit de stembus, maar mailtjes bevestigen kan nog een uur of zo. Daarom duurt het nu ook nog anderhalf uur tot ze toptientje gaan spelen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER
En ik was zonder overdrijven ook de allerlaatste stemmer van deze editie. Als in, om 15:56 bedacht ik me, kut, ik heb nog niet gestemd. Ik als een speer vanuit een Bruna () op de telefoon naar de stemsite, lukraak uit blote hoofd wat dingen ingevuld en volgende. 16.58, ik moet gegevens invullen. 16.59, ik druk op verzenden. Ik krijg een melding van een bevestigingsmail die ik nog moet aandrukken. Ik open asap mijn mail en druk de link aan, zíe het 16:00u worden op mijn scherm: en krijg een glitched-out "De stemming is gesloten"/"Bedankt voor uw stem!" pagina
Claudeviool hoeft ook niet zoquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:14 schreef Tussle266 het volgende:
10 seconden Inkel en alles gaat al fout.
Niet dus, want als ik 'm nu probeer te bevestigen klapt hij er helemaal uit.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die bevestiging sluit niet om 16.00. Om 16.00 sluit de stembus, maar mailtjes bevestigen kan nog een uur of zo. Daarom duurt het nu ook nog anderhalf uur tot ze toptientje gaan spelen.
Haha, ja dat is omdat er ongeveer 10.000 mensen die net als jij om 15.55 wakker schrokken. Gewoon zo nog eens proberen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niet dus, want als ik 'm nu probeer te bevestigen klapt hij er helemaal uit.
Slordig hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER
Ik heb er ook een bult ingevuld, ben benieuwd wat er uit komt rollen, laat het vooral weten!quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:23 schreef MielMonteur het volgende:
Mensen hebben gewoon andere dingen aan hun hoofd.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:34 schreef peaceman het volgende:
vorig jaar zaten we al in topic 7. lijkt minder te leven dan andere jaren.
Ja zelfde dacht ik ook. Maar vorig jaar wel flink eerder begonnen met de topicreeksquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:34 schreef peaceman het volgende:
Er zijn dan ook altijd van die Pipo's die het hele jaar door allerlei onzin over die lijst die toch niet uitkomt delen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja zelfde dacht ik ook. Maar vorig jaar wel flink eerder begonnen met de topicreeks
zoals? zijn er belangrijkere dingen dan?quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mensen hebben gewoon andere dingen aan hun hoofd.
hier gaat iets misquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:45 schreef Gretzl het volgende:
Faffies waarop ik (een half uur voor de deadline) gestemd heb:
[ afbeelding ]
De corona-jaren zullen we wel nooit meer evenaren. Dat waren echt gezellige edities.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:34 schreef peaceman het volgende:
Inderdaad sommige titels zijn niet vertaald.quote:
Kappen, man, kappenquote:
zorg voor een pandemie...quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De corona-jaren zullen we wel nooit meer evenaren. Dat waren echt gezellige edities.
Als Losing You 2 stemmen krijgt, dan zijn die dus van jou en mij. Verder is er een plekje in Siberië vrij sinds Navalny er niet meer is, voor het geval je ooit nog eens op DJ Jurgen besluit te stemmen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:45 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, EHBO-doos, Heldere ogen en Laatste schaduwpoppen, mijn favoriete bands.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:45 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Wel jammer dat Eve the Fisherman geen woordspeling kreegquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:45 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Kus de anus van een zwarte kat zou hier dab weer hoge ogen gooienquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:51 schreef PippenScottie het volgende:
Tbh, ik zou op de laatste schaduwpoppen stemmen
Minstens 3 want de NPO dj met het beste stemlijstje ging ook voor deze Solange <3quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als Losing You 2 stemmen krijgt, dan zijn die dus van jou en mij. Verder is er een plekje in Siberië vrij sinds Navalny er niet meer is, voor het geval je ooit nog eens op DJ Jurgen besluit te stemmen.
Is ze dan alsnog aan de keuzelijst toegevoegd dat je weet?quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:51 schreef Tussle266 het volgende:
Ziet iedereen overigens die cover bij Chappell? Wel blij dat ik dus niet hallucineerde.
Nee, er is een reeks 2024 platen die sinds gisteravond een cover+preview op de stemlijstjes krijgt. We verdenken die ervan dat die zeker van een notering zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Is ze dan alsnog aan de keuzelijst toegevoegd dat je weet?
Kon ook niet gezond zijnquote:
Dit vind ik ook wel een mooi moment om Jeroen van Inkel op te zetten.quote:
Heb de sterke drank nog niet gereed staan.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit vind ik ook wel een mooi moment om Jeroen van Inkel op te zetten.
Er waren er maar 2 ja, best karig.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb vandaag de stembureau-updates wel gemist
Piek bovenop?quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit vind ik ook wel een mooi moment om Jeroen van Inkel op te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |