Welke 5 anderen?quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die angst had ik ook een beetje, er ging een lijst van 6 titels rond. Het is echter wel zo dat alleen Hind's Hall die cover heeft. Dat kan gunstig zijn, maar jij kwam net met een hartkloppingstheorie over bovenste helft/onderste helft, dus nu voel ik me heel slecht.
Dan vallen er heel veel nummers die de 26e keer mee gaan doen af.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:12 schreef laxus13 het volgende:
Ja ik vind dat je die politieke rotzooi maar buiten de lijst moet houden maar ja
Dat was een foutje, het zijn er 5:quote:
Er stond vorig jaar een politiek nummer op 34, 170, 394, etc, etcquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:12 schreef laxus13 het volgende:
Ja ik vind dat je die politieke rotzooi maar buiten de lijst moet houden maar ja
Haha touche je hebt gelijkquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er stond vorig jaar een politiek nummer op 34, 170, 394, etc, etc
je hebt gelijk, gewoon Ai Lof Joe So van Robert Long op 1quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:12 schreef laxus13 het volgende:
Hoop gelul over de gong en dat Airport rond 3000 staat.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder alles gemist, kan iemand even het nieuws van Inkeltje opsommen?
Die gaat vandaag ook niet stijgen met dat gedoe rond Schipholquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:26 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hoop gelul over de gong en dat Airport rond 3000 staat.
Welke 35 staan erop?quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
19 stuks van Annemieke's lijstje. Zullen we eindelijk Sinnerman krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had hem net opgezocht.quote:Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:36 schreef pipster het volgende:
Deze 19 dan? Of Here, There and Everywhere niet en dan een ander wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
18 als ik goed tel. Here, There and Everywhere zou dan een re-entry moeten zijn of 1 van die andere nummers is nieuwquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij maar 17 die vorig jaar in de lijst stonden
ohnee 18
Geen uit de Extra 500 toch?quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Emmylou? Sinnerman? Disco 2000? Andere nummers lijken me kansloos.
Here There and Everywhere is de enige denk ik en stond vorig jaar op 2195. Ik vind dat wel opvallend als die terugkeert.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen uit de Extra 500 toch?
Op gestemdquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:53 schreef Cassa95 het volgende:
Show Me Love juist het laagst op 1772, die is weg gok ik
Ik zou het toejuichen, John, Paul, George en Ringo hebbe tig leukere nummers in de lijst, maar ik heb het gevoel dat de goegemeente nog nooit van Marlena Shaw heeft gehoord.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:50 schreef Tussle266 het volgende:
Als ik alles optel vind ik Marlena logischer dan John en Paul, maar dat zal dan wel niet zo zijn.
Jarenlang in een reclame gezeten toch? En al jaren een vaste basis. Ik vond California Soul en Demagogue de twee meest opvallende afwezigen in de KKD vorig jaar, gebaseerd op stemlijstjes gluren. Dus met een DABje erbij zou plek 1990 best kunnen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou het toejuichen, John, Paul, George en Ringo hebbe tig leukere nummers in de lijst, maar ik heb het gevoel dat de goegemeente nog nooit van Marlena Shaw heeft gehoord.
Ride van 21P denk ik dan? Zou idd mooi zijn als die terugkeert, maar 1 notering van ze was erg mager.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ride en Happiness mogen wel een push krijgen vanaf 2000 en 2001
Mja ik heb wel eens vaker gezegd; in principe vind ik een stemactie zo sympathiek als de muziek goed is. Als het gaat om politieke muziek dan zijn dit gewoon platen die goed in elkaar steken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er stond vorig jaar een politiek nummer op 34, 170, 394, etc, etc
Ride van Twenty One Pilots inderdaad. Vond de ene notering van vorig jaar ook vrij karig maar dit biedt kansenquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ride van 21P denk ik dan? Zou idd mooi zijn als die terugkeert, maar 1 notering van ze was erg mager.
Nog steeds raar dat er niet 1 nummer van Vessel op de stemlijst staat (liefst Car Radio natuurlijk).
En toch ga je er in januari achter komen dat het nog veel erger kan dan Umbrella van de Baseballsquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:58 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben nu bezig met het stemlijst en kom The Baseballs - Umbrella tegen. Nog steeds niet te begrijpen dat dat lied ooit de top 2000 haalde.
Wie?!quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik heb het gevoel dat de goegemeente nog nooit van Marlena Shaw heeft gehoord.
Die was ik gelukkig alweer vergeten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:58 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben nu bezig met het stemlijst en kom The Baseballs - Umbrella tegen. Nog steeds niet te begrijpen dat dat lied ooit de top 2000 haalde.
Heel benieuwdquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:10 schreef ok01 het volgende:
Fok2000 is bijna compleet bijgehouden
Zit met trots naar de top 10 te kijken
Dan hebben die niet naar het juiste radiostation op GTA V geluisterdquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou het toejuichen, John, Paul, George en Ringo hebbe tig leukere nummers in de lijst, maar ik heb het gevoel dat de goegemeente nog nooit van Marlena Shaw heeft gehoord.
Ja!quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heel benieuwd
Over 3 uurtjes sluiten de stembussen toch?
ik heb er toen op gestemd, vooral omdat ik hem veel leuker vond dan het origineel. wat ironisch is omdat Rihanna zelf hits scoorde met stukje sample. ik ben ook geen grote fan van die manier van zingen of die manier van produceren. iedereen aapt elkaar ook na waardoor veel hetzelfde klinkt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:58 schreef BillDauterive het volgende:
De radio2 versie van Rihanna's hitquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:58 schreef BillDauterive het volgende:
Lijkt me ook kansloos ja. Op basis van bijna 1000 lijstjes op de soosjuls staat ze nu op 2769quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Marlena Shaw lijkt me toch compleet kansloos? Bekend nummer maar ook niet compleet platgedraaid na haar dood, ook niet op Radio 2 buiten Blokfluit.
Waar zie je deze lijst?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Lijkt me ook kansloos ja. Op basis van bijna 1000 lijstjes op de soosjuls staat ze nu op 2769
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |