Welke 5 anderen?quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die angst had ik ook een beetje, er ging een lijst van 6 titels rond. Het is echter wel zo dat alleen Hind's Hall die cover heeft. Dat kan gunstig zijn, maar jij kwam net met een hartkloppingstheorie over bovenste helft/onderste helft, dus nu voel ik me heel slecht.
Dan vallen er heel veel nummers die de 26e keer mee gaan doen af.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:12 schreef laxus13 het volgende:
Ja ik vind dat je die politieke rotzooi maar buiten de lijst moet houden maar ja
Dat was een foutje, het zijn er 5:quote:
Er stond vorig jaar een politiek nummer op 34, 170, 394, etc, etcquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:12 schreef laxus13 het volgende:
Ja ik vind dat je die politieke rotzooi maar buiten de lijst moet houden maar ja
Haha touche je hebt gelijkquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er stond vorig jaar een politiek nummer op 34, 170, 394, etc, etc
je hebt gelijk, gewoon Ai Lof Joe So van Robert Long op 1quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:12 schreef laxus13 het volgende:
Hoop gelul over de gong en dat Airport rond 3000 staat.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder alles gemist, kan iemand even het nieuws van Inkeltje opsommen?
Die gaat vandaag ook niet stijgen met dat gedoe rond Schipholquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:26 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hoop gelul over de gong en dat Airport rond 3000 staat.
Welke 35 staan erop?quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
19 stuks van Annemieke's lijstje. Zullen we eindelijk Sinnerman krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had hem net opgezocht.quote:Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:36 schreef pipster het volgende:
Deze 19 dan? Of Here, There and Everywhere niet en dan een ander wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
18 als ik goed tel. Here, There and Everywhere zou dan een re-entry moeten zijn of 1 van die andere nummers is nieuwquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij maar 17 die vorig jaar in de lijst stonden
ohnee 18
Geen uit de Extra 500 toch?quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Emmylou? Sinnerman? Disco 2000? Andere nummers lijken me kansloos.
Here There and Everywhere is de enige denk ik en stond vorig jaar op 2195. Ik vind dat wel opvallend als die terugkeert.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen uit de Extra 500 toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |