Ah zijn die andere nummers al uit 2023? Ik hou het niet meer bij, oude man enzo.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:48 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ja maar drie hiervan zijn via de keuzelijst, die hebben al een cover en preview. Tussle en ik speculeerden over de vrije keuze binnenkomers
Komt KL 204 binnen?quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik god was
Europapa
Terug in de Tijd
Vas-Y
Waterdicht
Ach.
Nee, een stukje frok n roll.quote:
Aah zonde. Ken van Froukje eigenlijk alleen dat nummer dat ze gaat dansen op een dinsdagavondquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, een stukje frok n roll.
Er stonden er vorig jaar 8 van zijn lijstje in. Dus er zou er dan zelfs eentje aan gaan, in plaats van erbij komen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
7 nummers uit de lijst van Bartje:
One
Rhythm is a Dancer
Salva Mea
Sky and Sand
Freestyler
Show Me Love
No Good
Children
Born Slippy
Levels
One More Time
Right Here, Right Now
Geen idee welke 7 dan de beste kans hebben. Sky and Sand, No Good-One More Time en dan lijkt Freestyler of Show Me Love de andere?
Oh Silence had ie ook. Dan lijkt me dat Sky and Sand of Show Me Love moet vrezen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:51 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er stonden er vorig jaar 8 van zijn lijstje in. Dus er zou er dan zelfs eentje aan gaan, in plaats van erbij komen.
Sky and Sand
Show Me Love
Silence
No Good
Childeren
Born Slippy
Levels
One More Time
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Ik dacht ook Show Me Love. Vorig jaar een Xi-bonus, dus dit jaar weer vergeten?quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh Silence had ie ook. Dan lijkt me dat Sky and Sand of Show Me Love moet vrezen.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die radio 2 site is echt deprimerendJa die gast stemt verdomme op Into Dust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Sky and Sand stond rond 1200. Show Me Love juist het laagst op 1772, die is weg gok ikquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh Silence had ie ook. Dan lijkt me dat Sky and Sand of Show Me Love moet vrezen.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:53 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Sky and Sand stond rond 1200. Show Me Love juist het laagst op 1772, die is weg gok ik
Die was ook nieuw door de goede vriend van Knorr begrijp ik zojuist.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:53 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Sky and Sand stond rond 1200. Show Me Love juist het laagst op 1772, die is weg gok ik
Ik lees dit nu pas, maar eerste ingeving is Cold Little Heart.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:35 schreef ok01 het volgende:
Tijdens het bijwerken van de Fok2000 kwam er ineens een mooie rondvraag in me op
Welk nummer heeft wat jullie betreft de mooiste intro?
Die van mij is op dit moment: Hall and Oates - She's Gone (ben wel een beetje biased, aangezien die nu hier opstaat)
Mark Morrison had er ooit een liedje over.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:05 schreef laxus13 het volgende:
Wie of wat is dat Hind's Call eigenlijk?
Oh Hall ipv Call haha maar heb nog nooit van die titel gehoordquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mark Morrison had er ooit een liedje over.
Het is overigens Hind's Hall, en als je daarop zoekt weet je wel van wie het is. Het is een titel.
Ik kende het ook niet. Buiten mijn radiobubbel geweest.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:09 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Oh Hall ipv Call haha maar heb nog nooit van die titel gehoord
Blijkbaar een protest song van palestina.... dat hoeft er echt niet in pfff
Die angst had ik ook een beetje, er ging een lijst van 6 titels rond. Het is echter wel zo dat alleen Hind's Hall die cover heeft. Dat kan gunstig zijn, maar jij kwam net met een hartkloppingstheorie over bovenste helft/onderste helft, dus nu voel ik me heel slecht.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:09 schreef Cassa95 het volgende:
Als deze non-hit van Macklemore al binnenkomt, zie ik We Pray van Coldplay met tig anderen waaronder een Palestijnse zangeres ook wel binnenkomen
Hoor liever een Israëlische zangeres (Ninet Tayeb) in de lijstquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:09 schreef Cassa95 het volgende:
Als deze non-hit van Macklemore al binnenkomt, zie ik We Pray van Coldplay met tig anderen waaronder een Palestijnse zangeres ook wel binnenkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |