Apart ja.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:56 schreef PzKpfw het volgende:
Ik kwam tot de opvallende ontdekking dat er afgelopen jaar geen één nummer uit de 80's in de Top 10 stond. Terwijl dit dit wel het decennium is met de meeste noteringen in de lijst.
Avond is zeker geen slecht nummer.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:18 schreef Tussle266 het volgende:
Avond, Roller Coaster en Nothing Else Matters zijn helemaal geen slechte nummers.
Vind dit streven ook wel een (2e lijst) stem waard jaquote:Op donderdag 5 december 2024 18:24 schreef asco het volgende:
[..]
Apart ja.
Ik stem altijd op het nummer welke nu op plek 12 staat dus hopelijk komt deze weer terug in de top 10.
En Farah Fawcett. Bizarre dag was datquote:Op donderdag 5 december 2024 18:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Avond is zeker geen slecht nummer.
Alweer 15 jaar geleden dat Yasmine is overleden. Op dezelfde dag als Michael Jackson
Bekijk deze YouTube-video
Hoorde op de radio dat de systemen er soms moeite mee hebben.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:30 schreef PzKpfw het volgende:
Half uur geleden stemlijst ingevuld maar heb nog steeds geen bevestigingsmail..
Het ligt toch niet aan mij he, dat ik dit moest googlen?quote:Op donderdag 5 december 2024 18:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Avond is zeker geen slecht nummer.
Alweer 15 jaar geleden dat Yasmine is overleden. Op dezelfde dag als Michael Jackson
Bekijk deze YouTube-video
Oh nou ben benieuwd. Wel vreemd dat ze dat niet voor elkaar hebben..quote:Op donderdag 5 december 2024 20:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoorde op de radio dat de systemen er soms moeite mee hebben.
Denk ik niet, ik had ook nog nooit van gehoord. Was schijnbaar een Vlaamse zangeres, daar was ze denk ik bekender.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het ligt toch niet aan mij he, dat ik dit moest googlen?
Even hieraan toevoegen dat ze ook van die leuke 30 seconden previewtjes hebben gekregen. Ik zie het niet bij andere 'zekerheidjes' zoals emptiness machine en de lachende eurogaga, dus nu tolt mijn hoofd. Overigens is Hind's Hall wel iets minder verrassend dan ik aanvankelijk dacht. Ik was even vergeten waar dat over gaat, maar dat heeft zelfs nog op de nos gestaan, bij nader inzien.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:25 schreef Tussle266 het volgende:
Europapa en Hind’s Hall hebben geen plek op de keuzelijst, want 2024. Maar intussen wel albumcovers op de stemlijstjes, ik laat de conclusies aan de geleerden over. Als Hind’s Hall zeker is, dan durf ik dat een verrassing te noemen.
Geen verrassing dat ze zo'n nummer met een politiek statement dan weer wel toejuichen bij Radio 2quote:Op donderdag 5 december 2024 21:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Even hieraan toevoegen dat ze ook van die leuke 30 seconden previewtjes hebben gekregen. Ik zie het niet bij andere 'zekerheidjes' zoals emptiness machine en de lachende eurogaga, dus nu tolt mijn hoofd. Overigens is Hind's Hall wel iets minder verrassend dan ik aanvankelijk dacht. Ik was even vergeten waar dat over gaat, maar dat heeft zelfs nog op de nos gestaan, bij nader inzien.
Moet zeggen dat dat Hind's Hall allemaal nogal langs me heen is gegaan. Maar met dit in het achterhoofd zou die ook wel ineens belachelijk hoog kunnen staan, als je nagaat dat De Boer Dat Is De Keerl ineens top-10 stond in het boerenprotestjaar.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Even hieraan toevoegen dat ze ook van die leuke 30 seconden previewtjes hebben gekregen. Ik zie het niet bij andere 'zekerheidjes' zoals emptiness machine en de lachende eurogaga, dus nu tolt mijn hoofd. Overigens is Hind's Hall wel iets minder verrassend dan ik aanvankelijk dacht. Ik was even vergeten waar dat over gaat, maar dat heeft zelfs nog op de nos gestaan, bij nader inzien.
Ik zag het de afgelopen dagen wel zo nu en dan langskomen, maar eigenlijk geheel de link niet gelegd. Of het heel hoog staat weet ik niet, maar in de loop van de avond heb ik mezelf er wel van overtuigd dat we deze over 3 weken gaan horen.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Moet zeggen dat dat Hind's Hall allemaal nogal langs me heen is gegaan. Maar met dit in het achterhoofd zou die ook wel ineens belachelijk hoog kunnen staan, als je nagaat dat De Boer Dat Is De Keerl ineens top-10 stond in het boerenprotestjaar.
Beetje jammer dat ik mezelf heb voorgenomen alle nieuwkomers te gaan draaien. Staat er straks ineens antisemitische propaganda op mijn LastFM.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zag het de afgelopen dagen wel zo nu en dan langskomen, maar eigenlijk geheel de link niet gelegd. Of het heel hoog staat weet ik niet, maar in de loop van de avond heb ik mezelf er wel van overtuigd dat we deze over 3 weken gaan horen.
Ik vind Angel Of Death misschien wel de gruwelijkste albumopener + intro ooit in thrash metal. Je hoort de riff, krijgt een omineuze opbouw en dan die hoge schreeuw van Tom Araya terwijl Dave Lombardo los begint te gaan op de drums. Meesterlijk. Die van A Forest vind ik ook gaaf.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:35 schreef ok01 het volgende:
Tijdens het bijwerken van de Fok2000 kwam er ineens een mooie rondvraag in me op
Welk nummer heeft wat jullie betreft de mooiste intro?
Die van mij is op dit moment: Hall and Oates - She's Gone (ben wel een beetje biased, aangezien die nu hier opstaat)
Van mijn stemlijst komen Child in Time en Ghost Love Score in me op.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:35 schreef ok01 het volgende:
Tijdens het bijwerken van de Fok2000 kwam er ineens een mooie rondvraag in me op
Die van mij is op dit moment: Hall and Oates - She's Gone (ben wel een beetje biased, aangezien die nu hier opstaat)
Dat zijn er zoveel.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:35 schreef ok01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |