Dit klinkt als een voetbalinterland van Curacao tegen Uzbekistanquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op Anita Meyer - Why Tell Me Why gestemd tegenover Roxy Music - More Than This.
Hij zit vrij prominent in een reclamespotje. Ik was vanochtend al af.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:54 schreef VdB95 het volgende:
Last Christmas waarschuwing zonder te zeggen wanneer die gedraaid wordt
Ik heb het spel een jaar of 5 geleden één keer gewonnen, maar wat een kutspel is het eigenlijk. Je bent eigenlijk een beetje gedwongen elke vorm van kerstsfeer te vermijden omdat er zomaar eens Last Christmas gedraaid kan worden.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hij zit vrij prominent in een reclamespotje. Ik was vanochtend al af.
Ik had wel het gevoel van 'oh dan ben ik er weer vanaf voor dit jaar'.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb het spel een jaar of 5 geleden één keer gewonnen, maar wat een kutspel is het eigenlijk. Je bent eigenlijk een beetje gedwongen elke vorm van kerstsfeer te vermijden omdat er zomaar eens Last Christmas gedraaid kan worden.
Sindsdien doe ik er niet meer echt aan mee, stuk relaxtere decembermaand.
250 gedaan, er zit geen einde aan volgens mij he haha. Leuk project!quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:23 schreef MielMonteur het volgende:
https://all-our-ideas.citizens.is/group/1147
Ik heb even kort een siteje opgezet waar ieder lied in de Top 2000 tegen elkaar wordt uitgezet. Vooral omdat ik benieuwd ben of er nummers veel lager uit komen bij een vorm van 'tegenstem'.
Klik op het nummer wat je het beste vindt, en als je het niet weet of je kent iets niet, druk vooral op skip.
Dit is gewoon voor de leuk, het zou fijn zijn als jullie zouden meestemmen, en we zien wel of de resultaten bruikbaar zijn.
Ik overweeg zelfs om hem maar zelf een keer op te zetten, want nu doe ik per ongeluk nog meequote:Op vrijdag 6 december 2024 15:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb het spel een jaar of 5 geleden één keer gewonnen, maar wat een kutspel is het eigenlijk. Je bent eigenlijk een beetje gedwongen elke vorm van kerstsfeer te vermijden omdat er zomaar eens Last Christmas gedraaid kan worden.
Sindsdien doe ik er niet meer echt aan mee, stuk relaxtere decembermaand.
Geen probleem!quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bedankt nog voor alle moeite, top dat dit in stand gehouden wordt
Komt er nog een quiz?quote:
Eenquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:04 schreef PzKpfw het volgende:
Op de valreep nog dit lijstje ingevuld uit de Extra 500 nummers van vorig jaar:
10cc - The Wall Street Shuffle
Aerosmith – Crazy
Anastacia - Left Outside Alone
Bachman-Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothing Yet
Barry White - Let The Music Play
Bomfunk Mc's - Freestyler
Cream - Sunshine Of Your Love