Wordt soulnight wel in de keuzelijst opgenomen, itt Blokhuis zn programma?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:25 schreef Tussle266 het volgende:
Marlena wordt vaker gedraaid dan je denkt hoor. 2 tot 3 keer per maand, elke maand, haalt ze wel. Al zit daar wel ook de Soul Night bij natuurlijk.

De Soulnight is zelfs hofleverancier. Daarom is die verhouding tussen soulplaten op de keuzelijst en soulplaten in de echte top 2000 zo idioot scheef.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wordt soulnight wel in de keuzelijst opgenomen, itt Blokhuis zn programma?

Denk dit jaar wel.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:31 schreef peaceman het volgende:
Ben benieuwd of er nog wat veranderd in de top 10.

Dan hopelijk ten positievequote:

Kun je rekenen?quote:

Ow wordt het nog erger dan?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Misschien even de radio uitzetten tussen 17.00 en 18.00.

Verontrustend.quote:

En dat is deels gewoon de schuld van Radio 2 zelf die door t gebrek aan beweging in de top 10 vorig jaar wat radicaal proberen te veranderenquote:

Chappell oh Chappellquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:08 schreef Tussle266 het volgende:
Covers en previews voor:
Benson Boone
Sabrina Carpenter
Chappell Roan
Zeker geen cover en preview voor schemer in een kettingslot.
 maar alledrie ook wel verwachte nieuwkomers
 maar alledrie ook wel verwachte nieuwkomers

Wel een beetje met voorbehoud he. Voorlopig is het enige wat we kunnen zeggen dat deze platen een cover en een preview krijgen als het lijstje is ingediend en openbaar is gemaakt. Alle conclusies verbinden we er zelf aan, niemand met echte kennis heeft dat gezegd.quote:

The Smiths staan op 11quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:10 schreef ok01 het volgende:
Fok2000 is bijna compleet bijgehouden
Zit met trots naar de top 10 te kijken

Bedankt nog voor alle moeite, top dat dit in stand gehouden wordtquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:14 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja!
Waarschijnlijk duurt het daarna nog wel even totdat Pippen en ik alles hebben verwerkt

Ik ben nu bij level 4, maar ga toch maar weer even wat werken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:23 schreef MielMonteur het volgende:
https://all-our-ideas.citizens.is/group/1147
Ik heb even kort een siteje opgezet waar ieder lied in de Top 2000 tegen elkaar wordt uitgezet. Vooral omdat ik benieuwd ben of er nummers veel lager uit komen bij een vorm van 'tegenstem'.
Klik op het nummer wat je het beste vindt, en als je het niet weet of je kent iets niet, druk vooral op skip.
Dit is gewoon voor de leuk, het zou fijn zijn als jullie zouden meestemmen, en we zien wel of de resultaten bruikbaar zijn.

Ja helemaal prima, alle input is vrijwillig!quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:38 schreef pipster het volgende:
[..]
Ik ben nu bij level 4, maar ga toch maar weer even wat werken.

Vroeger had je op Radio Luxemburg ook 's avonds een competitie tussen twee artiesten, waarbij nummers om en om werden gedraaid, en er uiteindelijk een dagwinnaar uit kwam.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:23 schreef MielMonteur het volgende:
Ik heb even kort een siteje opgezet waar ieder lied in de Top 2000 tegen elkaar wordt uitgezet. Vooral omdat ik benieuwd ben of er nummers veel lager uit komen bij een vorm van 'tegenstem'.
Klik op het nummer wat je het beste vindt, en als je het niet weet of je kent iets niet, druk vooral op skip.
Dit is gewoon voor de leuk, het zou fijn zijn als jullie zouden meestemmen, en we zien wel of de resultaten bruikbaar zijn.

Op Anita Meyer - Why Tell Me Why gestemd tegenover Roxy Music - More Than This.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:23 schreef MielMonteur het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |