Kus de anus van een zwarte kat zou hier dab weer hoge ogen gooienquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:51 schreef PippenScottie het volgende:
Tbh, ik zou op de laatste schaduwpoppen stemmen
Minstens 3 want de NPO dj met het beste stemlijstje ging ook voor deze Solange <3quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als Losing You 2 stemmen krijgt, dan zijn die dus van jou en mij. Verder is er een plekje in Siberië vrij sinds Navalny er niet meer is, voor het geval je ooit nog eens op DJ Jurgen besluit te stemmen.
Is ze dan alsnog aan de keuzelijst toegevoegd dat je weet?quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:51 schreef Tussle266 het volgende:
Ziet iedereen overigens die cover bij Chappell? Wel blij dat ik dus niet hallucineerde.
Nee, er is een reeks 2024 platen die sinds gisteravond een cover+preview op de stemlijstjes krijgt. We verdenken die ervan dat die zeker van een notering zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Is ze dan alsnog aan de keuzelijst toegevoegd dat je weet?
Kon ook niet gezond zijnquote:
Dit vind ik ook wel een mooi moment om Jeroen van Inkel op te zetten.quote:
Heb de sterke drank nog niet gereed staan.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit vind ik ook wel een mooi moment om Jeroen van Inkel op te zetten.
Er waren er maar 2 ja, best karig.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb vandaag de stembureau-updates wel gemist
Piek bovenop?quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit vind ik ook wel een mooi moment om Jeroen van Inkel op te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |