Nou, dit dus! Prachtig gemaakt.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:37 schreef S_E het volgende:
Meestal ben ik niet zo onder de indruk van die wassenbeelden, maar Amalia vind ik spot on!
Ik ook niet ...quote:Op woensdag 4 december 2024 20:37 schreef S_E het volgende:
Meestal ben ik niet zo onder de indruk van die wassenbeelden, maar Amalia vind ik spot on!
Zou wel een leuke grap zijn. Het is inderdaad net echt!quote:Op donderdag 5 december 2024 11:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook niet ...
Vroeg me zelfs af of het wel echt een wassen beeld is
Leuk met Koningsdagquote:Op donderdag 5 december 2024 12:28 schreef J-net het volgende:
Ze kan zo een middagje op de plek van het beeld gaan staan. Hij lijkt echt heel goed.
Ik dacht ‘is dit niet de foto waar het beeld op gebaseerd is!’ 😅quote:Op donderdag 5 december 2024 11:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook niet ...
Nee, is niet dezelfde.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:26 schreef AnneX het volgende:
Alleen…de jurk japon is toch degene, die Máxima droeg bij de inhuldiging?
Ook niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:42 schreef F_r het volgende:
Droeg ze deze blauwe jurk niet tijdens haar eerst officiële staatsbanket
Mooi zeker maar die tandjes in beeld vind ik geen beste keuze.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:37 schreef S_E het volgende:
Het is de prachtige kleur Royal Blue, die beklijft.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, is niet dezelfde.
[ afbeelding ]
Ik moest ook dubbel checken nadat ik het gepost had .quote:Op donderdag 5 december 2024 11:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook niet ...
Dat je naar Madame Tussauds gaat en in haar wang gaat knijpenquote:Op donderdag 5 december 2024 22:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik moest ook dubbel checken nadat ik het gepost had .
En tegen de grond wordt gewerkt door een paar bodyguardsquote:Op donderdag 5 december 2024 22:03 schreef maily het volgende:
[..]
Dat je naar Madame Tussauds gaat en in haar wang gaat knijpen
Ik vind het blauw op deze foto veel sprekender dan op de foto's van het wassen beeld. Hopelijk ligt dat aan de foto's en is de jurk bij Tussauds wel écht Royal Blue, want ik hou ervan.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:45 schreef Lienekien het volgende:
Kopenhagen. 18e verjaardag Deense kroonprins.
[ afbeelding ]
*raakt aanquote:Op donderdag 5 december 2024 17:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is de prachtige kleur Royal Blue, die beklijft.
Hé, en de dochter van een vriendin heeft gewerkt aan de jurk van M!
Wie wil mij aanraken?
Edit: vooruit: een rechtstreekse handdruk van toen Koningin Beatrix.
Zij zag mij aan voor mijn collega.😉 En een handshake away van Máxima.
Dat is het dan wel.
En jullie?
quote:Leden voormalige Griekse koningshuis erkennen na vijftig jaar republiek
Vijftig jaar nadat in Griekenland de monarchie werd afgeschaft hebben de leden van het voormalig koningshuis officieel het republikeinse staatsbestel van het land erkend. Ook hebben ze het Griekse staatsburgerschap aangevraagd.
In 1994 werd voormalig koning Constantijn II en zijn familieleden het staatsburgerschap ontnomen vanwege een geschil dat de familie had met de overheid. Constantijn weigerde afstand te doen van het recht op de troon voor zijn nakomelingen en van het voormalig koninklijk bezit. De laatste koning van Griekenland is vorig jaar overleden.
Het Griekse ministerie van Binnenlandse Zaken zegt dat de familieleden van de oud-koning deze week een verklaring hebben ondertekend waarin ze de republiek erkennen. Volgens Griekse media gaat het om tien leden van de familie, onder wie alle vijf de kinderen van Constantijn II.
Daarnaast hebben ze een nieuwe achternaam aangenomen: "De Grece", Frans voor "van Griekenland", de oorspronkelijke achternaam van de koning.
Naar de toekomst kijken
"Een historisch hangende kwestie wordt hiermee opgelost", zei een hoge ambtenaar van het ministerie van Binnenlandse Zaken op de televisie. "Dit is een goed moment, omdat we een hoofdstuk uit het verleden afsluiten en we naar de toekomst kunnen kijken."
De monarchie in Griekenland werd in december 1974 afgeschaft na een referendum, waarin de bevolking massaal voor een republikeinse grondwet stemde. Dat gebeurde enkele maanden na de val van een zeven jaar durende militaire dictatuur.
Leden van de koninklijke familie leefden vervolgens lange tijd in ballingschap in Rome en Londen. In 2013 keerden ze terug naar Griekenland als privéburger.
https://nos.nl/artikel/25(...)-zijn-zoon-guillaumequote:Groothertog Henri van Luxemburg maakt in oktober plaats voor zijn zoon Guillaume
De Luxemburgse groothertog Henri heeft zijn aftreden aangekondigd. Op 3 oktober volgend jaar volgt zijn zoon Guillaume hem op. De groothertog maakte dat bekend in zijn kersttoespraak.
"Vandaag delen de groothertogin en ik u graag mee dat prins Guillaume en prinses Stéphanie ons op 3 oktober 2025 zullen opvolgen. Ik weet dat zij hun uiterste best zullen doen om bij te dragen aan het welzijn van ons land."
In oktober werd Guillaume (43) benoemd tot luitenant-vertegenwoordiger, waarmee Henri (69) al een aantal taken aan hem overdroeg. Dat was de voorbode voor de aankondiging van vandaag.
Henri regeert het groothertogdom Luxemburg sinds 2000. De functie van groothertog is te vergelijken met die van een koning. Luxemburg is een parlementaire constitutionele democratie.
Erfgroothertog
Guillaume is de oudste van de vijf kinderen van Henri en groothertogin Maria Teresia Mestre. Toen zijn vader in 2000 de troon besteeg, werd hij erfgroothertog.
Hij heeft internationale betrekkingen en politieke wetenschappen gestudeerd, sport graag, speelt piano en spreekt vloeiend Frans, Duits en Engels, naast Luxemburgs.
Guillaume is getrouwd met de Belgische Stéphanie de Lannoy. Het paar heeft twee zonen.
Die vrouw zichzelf wel heel interessant. Over drie jaar zit zij met Snoop Dogg bij de Olympische Spelen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Meghan Markle laat zich ook weer zien op Netflix in een nieuwe ... ja, geen idee wat het precies is
Hier de trailer
Bekijk deze YouTube-video
Hele dag donuts bakken en lekker eten maken en opeten (zo te zien) en er dan zo dun uit blijven zien. Wat is haar geheim?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Meghan Markle laat zich ook weer zien op Netflix in een nieuwe ... ja, geen idee wat het precies is
Hier de trailer
Bekijk deze YouTube-video
Zie haar niet eten in het filmpje .quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Hele dag donuts bakken en lekker eten maken en opeten (zo te zien) en er dan zo dun uit blijven zien. Wat is haar geheim?
Ze shopt dat er allemaal weer vanaf bij de bloemist.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Hele dag donuts bakken en lekker eten maken en opeten (zo te zien) en er dan zo dun uit blijven zien. Wat is haar geheim?
Geen idee. Het ziet er in de trailer nogal Amerikaans en fake uit. Overigens heb ik niks tegen Meghan, maar dat is mijn observatiequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wel. Vanaf 38 seconden. En daarna rond 47 sec weer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zie haar niet eten in het filmpje .
Die lieveheerstoastjes heeft mijn schoonzus 15 jaar geleden al gemaakt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:39 schreef bloempje-moi het volgende:
Het is opgenomen in het huis van de buren
https://www.dailymail.co.(...)mansion-Netflix.html
Eén hapje zeker?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wel. Vanaf 38 seconden. En daarna rond 47 sec weer.
Ze werd ook al beschuldigd van copy-cat gedrag door de DM. Kate zou bijen houden als hobby. Ik snap dat ze echt op haar tenen moet lopen en vrijwel nooit iets goeds kan doen, maar als je zo perfect wil overkomen en zo graag weer in de spotlight komt, vermijd je zulke valkuilen toch een beetje? Wees dan ook echt, neem het op in je eigen huis als je die illusie wil opwekken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:41 schreef maily het volgende:
[..]
Die lieveheerstoastjes heeft mijn schoonzus 15 jaar geleden al gemaakt.
Dit gaat over Meghanquote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:56 schreef Troel het volgende:
Nouja ik snap ook wel dat in haar eigen huis het mogelijk lastig is om zoiets te filmen omdat de kinderen er zijn? Dat is op deze manier meteen opgelost. Ik zie zelf het probleem niet zo.
Maar misschien weet ik niet genoeg van de hobby's van Kate
Ach, na producer, schrijfster, podcastpresentator meent ze nu ook een professionele kok te zijn?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:41 schreef capricia het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |