Nou, dit dus! Prachtig gemaakt.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:37 schreef S_E het volgende:
Meestal ben ik niet zo onder de indruk van die wassenbeelden, maar Amalia vind ik spot on!
Ik ook niet ...quote:Op woensdag 4 december 2024 20:37 schreef S_E het volgende:
Meestal ben ik niet zo onder de indruk van die wassenbeelden, maar Amalia vind ik spot on!
Zou wel een leuke grap zijn. Het is inderdaad net echt!quote:Op donderdag 5 december 2024 11:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook niet ...
Vroeg me zelfs af of het wel echt een wassen beeld is![]()
Leuk met Koningsdagquote:Op donderdag 5 december 2024 12:28 schreef J-net het volgende:
Ze kan zo een middagje op de plek van het beeld gaan staan. Hij lijkt echt heel goed.
Ik dacht ‘is dit niet de foto waar het beeld op gebaseerd is!’ 😅quote:Op donderdag 5 december 2024 11:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook niet ...
Nee, is niet dezelfde.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:26 schreef AnneX het volgende:
Alleen…de jurk japon is toch degene, die Máxima droeg bij de inhuldiging?
Ook niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:42 schreef F_r het volgende:
Droeg ze deze blauwe jurk niet tijdens haar eerst officiële staatsbanket
Mooi zeker maar die tandjes in beeld vind ik geen beste keuze.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:37 schreef S_E het volgende:
Het is de prachtige kleur Royal Blue, die beklijft.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, is niet dezelfde.
[ afbeelding ]
Ik moest ook dubbel checken nadat ik het gepost hadquote:Op donderdag 5 december 2024 11:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook niet ...
Dat je naar Madame Tussauds gaat en in haar wang gaat knijpenquote:Op donderdag 5 december 2024 22:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik moest ook dubbel checken nadat ik het gepost had.
En tegen de grond wordt gewerkt door een paar bodyguardsquote:Op donderdag 5 december 2024 22:03 schreef maily het volgende:
[..]
Dat je naar Madame Tussauds gaat en in haar wang gaat knijpen
Ik vind het blauw op deze foto veel sprekender dan op de foto's van het wassen beeld. Hopelijk ligt dat aan de foto's en is de jurk bij Tussauds wel écht Royal Blue, want ik hou ervan.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:45 schreef Lienekien het volgende:
Kopenhagen. 18e verjaardag Deense kroonprins.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |