SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 december 2024 13:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit zou erop neer komen dat UA wordt gedwongen zich over te geven.
The devil zit in the detail.quote:
We kunnen er simpel gezegd nog helemaal niks over zeggen.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
The devil zit in the detail.
Er staat niet dat oekraine de volledige oblasten die rus niet in z'n geheel heeft over moet dragen.
Hebben het niet over een vredesverdrag, maar staakt het vuren.
Ik zie hier niks over de sancties.
Niet meteen NAVO? Wat is de termijn dan? 10 jaar? Als die garantie wel keihard is, ok. Bij gelijk blijvende omstandigheden heeft rus op die termijn haar legers niet terug op volle sterkte.
Gaat oekraine, mits akkoord, ongelimiteerd mogen shoppen in westers arsenaal (up to and including F-35s?)
Ze schatten nu in dat putin niet wil, wat wordt de eerste tranche aan wapentuig om hem te motiveren?
Als ze dus de stick voor rus moeten gebruiken, carrot voor oekraine, meer wapentuig, en het momentum slaat om, wat dan?
En da's nog los van dat putin waarschijnlijk nooit akkoord gaat met stuk kursk effectief op moeten geven.
Schijnt om een flare te gaan. Lijkt me alsnog niet bevordelijk voor de vliegveiligheid, als je daarmee een helicopter raakt.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:05 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Laat dat schip aub zinken!
Gaat niet gebeuren he
https://www.welt.de/polit(...)-Signalmunition.htmlquote:In der Ostsee ist es zu einem Zwischenfall zwischen einem Hubschrauber der Bundeswehr und einem russischen Schiff gekommen. Die Besatzung des russischen Schiffes habe mit Signalmunition geschossen, erfuhr die Nachrichtenagentur dpa in Brssel. Der Hubschrauber sei zur Aufklrung unterwegs gewesen.
Op vliegtuigen en helikopters schijnen met een laserpen vinden ze al gevaarlijk. Dus een met 600-1000 graden brandend mengsel van natriumperchloraat met magnesium op een toestel schieten zal wel helemaal gezeur opleveren.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:34 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Schijnt om een flare te gaan. Lijkt me alsnog niet bevordelijk voor de vliegveiligheid, als je daarmee een helicopter raakt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 4 december 2024 17:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
https://www.welt.de/polit(...)-Signalmunition.html
9 van de 10 tandartsen bevelen het daarom ook niet aan.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Op vliegtuigen en helikopters schijnen met een laserpen vinden ze al gevaarlijk. Dus een met 600-1000 graden brandend mengsel van natriumperchloraat met magnesium op een toestel schieten zal wel helemaal gezeur opleveren.
ze zullen er niet mee op de helikopter hebben geschotenquote:Op woensdag 4 december 2024 16:34 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Schijnt om een flare te gaan. Lijkt me alsnog niet bevordelijk voor de vliegveiligheid, als je daarmee een helicopter raakt.
Lijkt me stug. Een lichtkogel is een noodsignaal, daar moet je op reageren. Dus gewoon uit de helikopter langs een touwtje naar beneden en aan boord gaan.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze zullen er niet mee op de helikopter hebben geschoten
gewoon een 'hey joh, we zien je, ga weg aub'
russisch schip dat een noodsignaal verstuurt vind ik ook niet heel onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 4 december 2024 17:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Een lichtkogel is een noodsignaal, daar moet je op reageren. Dus gewoon uit de helikopter langs een touwtje naar beneden en aan boord gaan.
Precies. Is iets mis en vliegt die helikopter door dan begint Poetin te schuimbekken dat NAVO niets deed. Gaat hij weer metquote:Op woensdag 4 december 2024 18:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
russisch schip dat een noodsignaal verstuurt vind ik ook niet heel onwaarschijnlijk
Zie ik het nou goed dat een pakje boter ruim 200kost ?quote:Op woensdag 4 december 2024 17:44 schreef ExTec het volgende:
In rus is boter de nieuwe kaviaar.
[ x ]
Zullen wel roebels zijn. 1 roebel is iets minder dan een euro-centquote:Op woensdag 4 december 2024 18:50 schreef halfway het volgende:
[..]
Zie ik het nou goed dat een pakje boter ruim 200kost ?
Een pakje boter is daar nu een luxeproduct, net als riolering en een wc in je huis.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:50 schreef halfway het volgende:
[..]
Zeg 2,49 EUR/USD per pakje. Moeten we even uitgaan van ook dat het ook 250 gram is. Niet onschappelijk. Als je tenminste een west europees salaris pakt.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:50 schreef halfway het volgende:
[..]
200 roebel. Maar boter wordt tegenwoordig bijna altijd per 180 gram verkocht. Soms zelfs al 160 gram.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:50 schreef halfway het volgende:
[..]
Eerder dat kaviaar de nieuwe kaviaar is. In de Smart (misschien wel de goedkoopste supermarkt) is de aller-allergoedkoopste kaviaar rond de 700 roebel voor 100 gram.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:44 schreef ExTec het volgende:
In rus is boter de nieuwe kaviaar.
[ x ]
Dat dus.quote:Op donderdag 5 december 2024 00:06 schreef havanagila het volgende:
Lol, sinds wanneer is geen interview met Carlson is een slecht idee.
Naja, als Poetin en Lavrov niet waren geweest zou ik het natuurlijk niet doen, maar de PR waarde is wel goed voor Oekrane. Je wil toch je weerwoord geven, want nu bewegen al die Amerikanen toch wel de kant van Rusland op. "Zie je wel, die Zelensky blablabla"quote:
Maar dat hoeft niet via Carlson.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Naja, als Poetin en Lavrov niet waren geweest zou ik het natuurlijk niet doen, maar de PR waarde is wel goed voor Oekrane. Je wil toch je weerwoord geven, want nu bewegen al die Amerikanen toch wel de kant van Rusland op. "Zie je wel, die Zelensky blablabla"
Ik ben het zowaar hiermee eens. Je moet Trump bereiken als Zelensky, hij is vatbaarder voor een interview bij Carlson dan ergens anders.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Naja, als Poetin en Lavrov niet waren geweest zou ik het natuurlijk niet doen, maar de PR waarde is wel goed voor Oekrane. Je wil toch je weerwoord geven, want nu bewegen al die Amerikanen toch wel de kant van Rusland op. "Zie je wel, die Zelensky blablabla"
Maar je speelt bij zo’n paljas als Carlson toch altijd een uitwedstrijd. Dus ik snap het wel.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:01 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar hiermee eens. Je moet Trump bereiken als Zelensky, hij is vatbaarder voor een interview bij Carlson dan ergens anders.
Denk niet vatbaarder dan IRL hoor.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:01 schreef BEFEM het volgende:
hij is vatbaarder voor een interview bij Carlson dan ergens anders.
Dat klopt. Hoeft nog geen reden te zijn om het niet te doen. Je moet het PR technisch goed sturen en voorbereiden uiteraard maar daar is Zelensky goed in.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Maar je speelt bij zo’n paljas als Carlson toch altijd een uitwedstrijd. Dus ik snap het wel.
En hoe vaak spreekt hij hem irl? Je moet alles er aan doen om Trump te bewerken en niet zijn adviseurs. Dan is zoiets simpels als dat Trump naar tv kijkt en daar gevoelig voor is gewoon goed bruikbaar.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Denk niet vatbaarder dan IRL hoor.
Interview in kwestie komt overigens niet op TV.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:45 schreef BEFEM het volgende:
Dan is zoiets simpels als dat Trump naar tv kijkt en daar gevoelig voor is gewoon goed bruikbaar.
Ik zie het net ff langskomen, die aankondiging. En volgens cuck carlson zelf mag zelensky geen interview met hem doen, van de US gov, zelf.quote:Op donderdag 5 december 2024 00:02 schreef Discombobulate het volgende:
En Zelensky en zijn team wouden blijkbaar geen interview met Carlson (aldus hem).
Ik zou echt dolgraag zo'n ding als camperbusje willen hebben, een goeie gereviseerde is hier ook best duur. En wat doen die domme Russen, die maken er achteloos Mad-Max voertuigen van en/of ze laten zich erin doorzeven met wolfraam.quote:
Da's toch best een goede besteding van zo'n roestbak?quote:Op donderdag 5 december 2024 14:10 schreef Gripper het volgende:
van en/of ze laten zich erin doorzeven met wolfraam.
Zo zinloos
Wel veel goedkoper dan een T1 of T2, zeker als je er een wil die nog een beetje in acceptabele staat is.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik zou echt dolgraag zo'n ding als camperbusje willen hebben, een goeie gereviseerde is hier ook best duur. En wat doen die domme Russen, die maken er achteloos Mad-Max voertuigen van en/of ze laten zich erin doorzeven met wolfraam.
Zo zinloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |