Ik ga wel een stemactie opzetten voor Barry Van Galenquote:Op woensdag 4 december 2024 16:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als we ieder jaar een 'beste Nederlandse voetballer aller tijden gaan doen', hoe vaak denk je dat het dan Johan Cruyff wordt?
quote:Op woensdag 4 december 2024 16:29 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik ga wel een stemactie opzetten voor Barry Van Galen
Bertus de Harderquote:Op woensdag 4 december 2024 16:29 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Daar zei ik ook niets overquote:Op woensdag 4 december 2024 16:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dat een prachtig nummer, maar dan niet in de uitvoering van Disturbed.
Berry van Aerlequote:Op woensdag 4 december 2024 16:29 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Krijten Bertus.....!quote:
Dat geldt eigenlijk ook voor Shine on you crazy diamond. En voor Dark Side of the moon.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:42 schreef Zorro het volgende:
Oh ja: Genesis hoort gewoon als 1 geheel gedraaid te worden. Daar twee nummers van maken kan niet.
Meg Myers, im hungry!quote:Op woensdag 4 december 2024 17:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde ook anders stemmen dan normaal, maar ik ben er uitgekomen.
Een aantal reddingsstemmen:
Wolfmother - Woman
Johan- Tumble And Fall
Steely Dan - Do It Again
Coldplay - Politik
The B-52's - Love Shack
Santana - Europa (Earth's Cry Heaven's Smile)
Chicago - 25 Or 6 To 4
Een aantal favorieten:
Porcupine Tree - Arriving Somewhere But Not Here
Metallica - One (Albumversie)
Eagles - Desperado
Rammstein - Zeit
Måneskin - Zitti E Buoni
Living Colour - Cult Of Personality
Pink Floyd - Echoes
Pink Floyd - Comfortably Numb (Albumversie)
The Gathering - Strange Machines (Albumversie)
Muse - Knights Of Cydonia (Albumversie)
Queens Of The Stone Age - No One Knows
Tame Impala - Let It Happen (Albumversie)
Rush - The Spirit Of Radio (Albumversie)
Pulp - Common People
Pulp - Disco 2000
Arctic Monkeys - 505
Rage Against The Machine - Killing In The Name
Alice Cooper - Halo Of Flies
Metallica - Master Of Puppets
The Cult - She Sells Sanctuary
The Cure - A Forest
Radiohead - Paranoid Android
Iron Maiden - Fear Of The Dark (Live)
Vrije keuzes (die er op 1 na waarschijnlijk niet inkomen)
Meg Myers - Desire
Porcupine Tree - Anesthetize
Muse - New Born
Alter Bridge - Blackbird
Joost Klein - Europapa
Bij de grote schoonmaak ooit hebben ze inderdaad iets te grondig door dat soort werk geveegd. Dat zat Pierre Kartner ook niet mee toen hij heenging, want dat Kleine Cafe was met keuzelijst zeker terug gekeerd.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kom er net achter dat Willeke Alberti helemaal niet meer in de stemlijst staat. Nu ben ik ook niet haar grootste fan, maar dat je niet eens op Telkens Weer kunt stemmen zonder de vrije keuze aan te wenden is eigenlijk wel matig.
Definitief in het 'dat is voor ouwe mensen'-verdomhoekje.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kom er net achter dat Willeke Alberti helemaal niet meer in de stemlijst staat. Nu ben ik ook niet haar grootste fan, maar dat je niet eens op Telkens Weer kunt stemmen zonder de vrije keuze aan te wenden is eigenlijk wel matig.
Nummers die ik zelf nooit zou opzetten maar prima in de lijst kunnen jaquote:Op woensdag 4 december 2024 17:16 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Bij de grote schoonmaak ooit hebben ze inderdaad iets te grondig door dat soort werk geveegd. Dat zat Pierre Kartner ook niet mee toen hij heenging, want dat Kleine Cafe was met keuzelijst zeker terug gekeerd.
Inderdaad, ik hoor die vaak toch niet. Hoe lager in de lijst hoe beter, al is het obscure wel wegquote:Op woensdag 4 december 2024 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Om eerlijk gezegd te zijn kan mij die hele top 10 gestolen worden.
Dermot Kennedy ken ik niet geloof ik. Maar ik ga zoals altijd alle nieuwkomers nog een goede luisterbeurt gevenquote:Op woensdag 4 december 2024 17:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dermot Kennedy, Yves Berendse en Roxy Dekker kunnen we iig met zekerheid alvast opschrijven voor de laatste 2 dagen
Indirecte dodenbonus die een beetje doorschietquote:Op woensdag 4 december 2024 17:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dermot Kennedy ken ik niet geloof ik. Maar ik ga zoals altijd alle nieuwkomers nog een goede luisterbeurt geven
Dit nummer van hem was alarmschijf en een hit in 2021 en zijn kleinste hit van de drie (Power Over Me en Paradise zijn veel groter en mogelijk bekender dan Better Days, maar geen lijflied van een deelnemer van Over Mijn Lijk met grote following die overleed afgelopen week)quote:Op woensdag 4 december 2024 17:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dermot Kennedy ken ik niet geloof ik. Maar ik ga zoals altijd alle nieuwkomers nog een goede luisterbeurt geven
En Joost Klein wordt diep in de middag/begin van de avond op 31 decemberquote:Op woensdag 4 december 2024 17:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dermot Kennedy, Yves Berendse en Roxy Dekker kunnen we iig met zekerheid alvast opschrijven voor de laatste 2 dagen
erg vermoeiendquote:Op woensdag 4 december 2024 18:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En Joost Klein wordt diep in de middag/begin van de avond op 31 december
Dan ga ik even een oliebol afsteken.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En Joost Klein wordt diep in de middag/begin van de avond op 31 december
Een ton carbid met t hoofd van Joost erop mag ookquote:Op woensdag 4 december 2024 18:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dan ga ik even een oliebol afsteken.
Ja, de selectie aan oude nummers waar je wel of niet op kunt stemmen is nogal willekeurig.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:16 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Bij de grote schoonmaak ooit hebben ze inderdaad iets te grondig door dat soort werk geveegd. Dat zat Pierre Kartner ook niet mee toen hij heenging, want dat Kleine Cafe was met keuzelijst zeker terug gekeerd.
Nee.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:14 schreef Gretzl het volgende:
Marit die Dancing on My Own (het origineel) aanvraagt bij Emmely![]()
Zou het dit jaar dan eindelijk gaan lukken in de Top 2000?
Ik leef echt onder een steen. Dermot Kennedy en Yves Berendse ken ik niet en van Eva had ik ook nooit gehoord totdat ze stierf. Maar goed, daar bleek ik dus ook echt de enige in te zijn.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:19 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Dit nummer van hem was alarmschijf en een hit in 2021 en zijn kleinste hit van de drie (Power Over Me en Paradise zijn veel groter en mogelijk bekender dan Better Days, maar geen lijflied van een deelnemer van Over Mijn Lijk met grote following die overleed afgelopen week)
Ik ga met dingen smijten zodra die Calum het wel weer flikt...quote:
Haha deze classic gif, lang niet gezienquote:Op woensdag 4 december 2024 12:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wij doen hier nooit aan afrekenen
[ afbeelding ]
We weten wat vorig jaar de eerste 2500 waren. Er zijn maar 3 manieren om van grotere afstand dit jaar in de lijst van 2000 te komen: nieuwe release, nieuw op de keuzelijst, een of andere bonus. Robyn valt voor zo ver ik weet onder geen van 3. Calum daarentegen stond vlakbij, er is best een mogelijkheid dat die een jaartje terugkeert.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ga met dingen smijten zodra die Calum het wel weer flikt...
Ik ben er nu al moe vanquote:Op woensdag 4 december 2024 17:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wissel altijd af tussen 70s en 80s, afhankelijk wat voor muziek ik op dat moment vaak luister.quote:Op woensdag 4 december 2024 07:23 schreef Dagoduck het volgende:
Het lastigste vond ik nog de vraag "welk muziekdecennium is je favoriet?"
Alleen de 50s kon ik daarbij wegstrepen eigenlijk, voor alle anderen valt wel wat te zeggen.
Wat was het ook alweer? Iets met smaak enzo.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 19:38 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer? Iets met smaak enzo.
Ik moet nog even inkomen maar jaquote:Op woensdag 4 december 2024 19:38 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer? Iets met smaak enzo.
Ik vond het trouwens wel verrassend dat dit niet in de keuzelijst stond. Ik dacht dat wel een typisch Radio 2 nummer was en redelijk vaak daar gedraaid werd. Laatste keer was echter in december 2023.quote:
Wellicht ga ik dan (noodgedwongen) met ze kennismaken.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eens. Telkens weer blijft een mooi nummer.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toen ik Henry & Hugo las dacht ik dat we weer een of ander piratenduo kregen. Maar het blijken die Henry & Hugo. Deze was overigens al aardig op weg, dus die zullen we wel gaan horen.quote:Op donderdag 5 december 2024 00:21 schreef Gretzl het volgende:
Nog een stemactie…. (Cc @:tussle266)
Ditmaal van Henry & Hugo
(Wel voor een toffer nummer dan de meeste lokale initiatieven)
https://www.rtl.nl/boulev(...)ngs-de-lijn-top-2000
Aardig, maar weer een stemactie voor n mediumbekend nrquote:Op donderdag 5 december 2024 00:21 schreef Gretzl het volgende:
Ditmaal van Henry & Hugo
quote:Op donderdag 5 december 2024 00:21 schreef Gretzl het volgende:
Ditmaal van Henry & Hugo
quote:Sorry, deze pagina hebben wij niet gevonden.
Mogelijk bestaat de pagina niet meer of is de URL onjuist.
De Stationvoice agreesquote:Op woensdag 4 december 2024 16:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die was toch al minstens 3 jaar geleden al bekend?quote:Op donderdag 5 december 2024 10:06 schreef Momo het volgende:
Wanneer gaan ze de top 10 aankondigen dit jaar?
Morgen tussen 1730 en 1800quote:Op donderdag 5 december 2024 10:06 schreef Momo het volgende:
Wanneer gaan ze de top 10 aankondigen dit jaar?
Misschien draaien nummer 7 en 8 wel om jaquote:Op donderdag 5 december 2024 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die was toch al minstens 3 jaar geleden al bekend?
Thanks!quote:Op donderdag 5 december 2024 10:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Morgen tussen 1730 en 1800
Oh nee! Wat een spanning!quote:Op donderdag 5 december 2024 10:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien draaien nummer 7 en 8 wel om ja
Middelburg Dan trekt dat morgen wel weer recht als hij zijn jaarlijkse zeepkist op de stemfinaledag krijgt.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Radio 2 doet er wel alles aan Fix You hoger in de top 10 te krijgen. Nu weer een popkoor dat Fix You zingt
Meteen ook even Fix You van Coldplay erachter aanquote:Op donderdag 5 december 2024 10:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Middelburg Dan trekt dat morgen wel weer recht als hij zijn jaarlijkse zeepkist op de stemfinaledag krijgt.
Ik wist dit gisterenavond alquote:Op donderdag 5 december 2024 10:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Radio 2 doet er wel alles aan Fix You hoger in de top 10 te krijgen. Nu weer een popkoor dat Fix You zingt
Ik vind het echt een mooi nummerquote:Op donderdag 5 december 2024 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap het gewoon niet. Ik vind Fix you zo'n gedrocht.
Als het gedraaid zou worden op mijn uitvaart zou ik terugkomen uit de dood om de radio uit te zetten. En daarna iedereen die het een goed idee vond, voor de rest van hun leven lastig te gaan vallen.quote:
nee. de zangstem is te hoog en klinkt jankerig, net zoals die engerd die Dancing on My own van Robyn zo'n zeik nummer heeft gemaaktquote:
Tja, ze kunnen niet allemaal zo'n fijne lage stem hebben als die zangert van Disturbedquote:Op donderdag 5 december 2024 11:10 schreef Sabata het volgende:
[..]
nee. de zangstem is te hoog en klinkt jankerig, net zoals die engerd die Dancing on My own van Robyn zo'n zeik nummer heeft gemaakt
een hoge zangstem vind ik niet zo erg. ik vind oh no he Said What van Nothing but Thieves een geweldig nummer. en van Coldplay vind ik Viva la vida ook prima omdat Chris Martin daar niet zijn uiterste best doet een note te halen die hij net niet haalt.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tja, ze kunnen niet allemaal zo'n fijne lage stem hebben als die zangert van Disturbed
Dat denk ik niet maar een top 30 sluit ik niet uit. Een Happy heeft ook ooit op 25 gestaan om daarna gestaag weg te zakken. Zie bij Joost wel ongeveer hetzelfde gebeurenquote:Op donderdag 5 december 2024 11:31 schreef Tussle266 het volgende:
Ik wil wel iets voorleggen. Als de Bankzitters het met alleen de doelgroep achter zich tussen 100 en 200 kunnen schoppen en de Friese verlosser heeft dezelfde doelgroep achter zich + een hele bak aan sympathiestemmen bij andere doelgroepen, zouden we dan morgen tussen 17.30 en 18.00 al weten waar hij uitkomt?
Oh, jawel hoor. Die komt gewoon top 100.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:10 schreef BillDauterive het volgende:
Joost Klein - Europapa staat niet in de keuzelijst. Het liedje zal vast hoog komen, maar niet zo hoog als waar jullie bang voor zijn.
Met de groeten van Danny en Adele.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:10 schreef BillDauterive het volgende:
Joost Klein - Europapa staat niet in de keuzelijst. Het liedje zal vast hoog komen, maar niet zo hoog als waar jullie bang voor zijn.
Bij de verzamelde social media lijsten tussenstand ook met enige afstand op Mars en Gaga de hoogste nieuwe en daar bevindt zich niet eens per se zijn voornaamste doelgroepquote:Op donderdag 5 december 2024 12:10 schreef BillDauterive het volgende:
Op andere zeepkistenmedia hetzelfde verhaal. Het is niet Roller Coaster 2019, maar toch op zijn minst Door de Wind 2020 niveau.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bij de verzamelde X lijsten tussenstand ook met enige afstand op Mars en Gaga de hoogste nieuwe en daar bevindt zich niet eens per se zijn voornaamste doelgroep
Ik vrees vooral dat het de weg plaveit voor die veel vervelendere nummers als Florida 2009 (als gedicht nog best aardig, als muziek, tsja), Wachtmuziek of Friesenjung.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Op andere zeepkistenmedia hetzelfde verhaal. Het is niet Roller Coaster 2019, maar toch op zijn minst Door de Wind 2020 niveau.
Heel eerlijk gezegd zou dat nu al kunnen gebeuren. Ik heb letterlijk 0 Bankzitters gezien tot nu toe, denk jij dat ze er niet in staan? We weten zeker van wel. Dus wie weet wat de doelgroep allemaal heeft uitgehaald, meer dan alleen Europapapapa is best mogelijk helaas.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees vooral dat het de weg plaveit voor die veel vervelendere nummers als Florida 2009 (als gedicht nog best aardig, als muziek, tsja), Wachtmuziek of Friesenjung.
Ik denk dat Fryslân bop dan ook nog wel serieuze kans heeft. Én Joost én regionaal, voor de Friese stemmer is mogelijke een perfect nummer....quote:Op donderdag 5 december 2024 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vrees vooral dat het de weg plaveit voor die veel vervelendere nummers als Florida 2009 (als gedicht nog best aardig, als muziek, tsja), Wachtmuziek of Friesenjung.
Nog een geluk bij een ongeluk dat Friesenjung alleen in Duitsland een grote hit wasquote:Op donderdag 5 december 2024 12:32 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd zou dat nu al kunnen gebeuren. Ik heb letterlijk 0 Bankzitters gezien tot nu toe, denk jij dat ze er niet in staan? We weten zeker van wel. Dus wie weet wat de doelgroep allemaal heeft uitgehaald, meer dan alleen Europapapapa is best mogelijk helaas.
Is er al eens een stem Joost in de Top 2000 actie geweest? Of niet?quote:Op donderdag 5 december 2024 12:33 schreef Cassa95 het volgende:
Ik kan me zelf niet voorstellen dat die doelgroep ook veel op andere Joost nummers stemt, waar ik me dat bij Bankzitters voor de meme wel kon begrijpen. Zie eerder Roxy / Bankzitters / Volkszangers galore profiteren.
Volgend jaar dus Fix You, ik noteer hem met potlood.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
De nr 1 staat wel vast, pas volgend jaar weer een andere nr 1 in de 5 years itch van de Top 2000
Dat zou zeker ook kunnen. Maar het is wel zeker dat we dingen niet zien toch? Ik zie Dermot Capaldi af en toe, maar niet overdreven. Maar in sommige bubbels hebben ze het idee dat die op top 5 koers ligt. Dat zal wel niet kloppen, maar het zegt genoeg over wat je niet ziet.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:33 schreef Cassa95 het volgende:
Ik kan me zelf niet voorstellen dat die doelgroep ook veel op andere Joost nummers stemt, waar ik me dat bij Bankzitters voor de meme wel kon begrijpen. Zie eerder Roxy / Bankzitters / Volkszangers galore profiteren.
Is dit een stukje voodoo jegens Chris M.?quote:Op donderdag 5 december 2024 12:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Volgend jaar dus Fix You, ik noteer hem met potlood.
Er gebeurt wel wat op zijn subreddit en op TikTok, maar geen grote acties die de media hebben opgepikt.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al eens een stem Joost in de Top 2000 actie geweest? Of niet?
Je hoeft toch niet per se dood om op 1 te komen.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit een stukje voodoo jegens Chris M.?
Hij wenste Steve Harley vorig jaar ook dood, dus als ik Chris was zou ik het huis niet uitkomen tot december ‘25.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit een stukje voodoo jegens Chris M.?
Ik heb serieus overwogen erop te stemmen als hart onder de riem voor hoe hard hij genaaid is, maar vind het nummer muzikaal net niet sterk genoeg.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Europapa scoort zelfs binnen de 90s doelgroep wel omdat het zo'n retro happy hardcore nummertje is, terwijl het bij de rest wel echt van de tiktokgeneratie moet komen vermoed ik.
Ik bedoel afgelopen jaren.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:38 schreef S9H het volgende:
[..]
Er gebeurt wel wat op zijn subreddit en op TikTok, maar geen grote acties die de media hebben opgepikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |