quote:Op donderdag 5 december 2024 00:21 schreef Gretzl het volgende:
Nog een stemactie…. (Cc @:tussle266)
Ditmaal van Henry & Hugo
(Wel voor een toffer nummer dan de meeste lokale initiatieven)
https://www.rtl.nl/boulev(...)ngs-de-lijn-top-2000
quote:Sorry, deze pagina hebben wij niet gevonden.
Mogelijk bestaat de pagina niet meer of is de URL onjuist.
De Stationvoice agreesquote:Op woensdag 4 december 2024 16:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kom er net achter dat Willeke Alberti helemaal niet meer in de stemlijst staat. Nu ben ik ook niet haar grootste fan, maar dat je niet eens op Telkens Weer kunt stemmen zonder de vrije keuze aan te wenden is eigenlijk wel matig.
Die was toch al minstens 3 jaar geleden al bekend?quote:Op donderdag 5 december 2024 10:06 schreef Momo het volgende:
Wanneer gaan ze de top 10 aankondigen dit jaar?
Morgen tussen 1730 en 1800quote:Op donderdag 5 december 2024 10:06 schreef Momo het volgende:
Wanneer gaan ze de top 10 aankondigen dit jaar?
Misschien draaien nummer 7 en 8 wel om jaquote:Op donderdag 5 december 2024 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die was toch al minstens 3 jaar geleden al bekend?
Thanks!quote:Op donderdag 5 december 2024 10:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Morgen tussen 1730 en 1800
Oh nee! Wat een spanning!quote:Op donderdag 5 december 2024 10:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien draaien nummer 7 en 8 wel om ja
Middelburg Dan trekt dat morgen wel weer recht als hij zijn jaarlijkse zeepkist op de stemfinaledag krijgt.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Radio 2 doet er wel alles aan Fix You hoger in de top 10 te krijgen. Nu weer een popkoor dat Fix You zingt
Meteen ook even Fix You van Coldplay erachter aanquote:Op donderdag 5 december 2024 10:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Middelburg Dan trekt dat morgen wel weer recht als hij zijn jaarlijkse zeepkist op de stemfinaledag krijgt.
Ik wist dit gisterenavond alquote:Op donderdag 5 december 2024 10:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Radio 2 doet er wel alles aan Fix You hoger in de top 10 te krijgen. Nu weer een popkoor dat Fix You zingt
Ik vind het echt een mooi nummerquote:Op donderdag 5 december 2024 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap het gewoon niet. Ik vind Fix you zo'n gedrocht.
Als het gedraaid zou worden op mijn uitvaart zou ik terugkomen uit de dood om de radio uit te zetten. En daarna iedereen die het een goed idee vond, voor de rest van hun leven lastig te gaan vallen.quote:
nee. de zangstem is te hoog en klinkt jankerig, net zoals die engerd die Dancing on My own van Robyn zo'n zeik nummer heeft gemaaktquote:
Tja, ze kunnen niet allemaal zo'n fijne lage stem hebben als die zangert van Disturbedquote:Op donderdag 5 december 2024 11:10 schreef Sabata het volgende:
[..]
nee. de zangstem is te hoog en klinkt jankerig, net zoals die engerd die Dancing on My own van Robyn zo'n zeik nummer heeft gemaakt
een hoge zangstem vind ik niet zo erg. ik vind oh no he Said What van Nothing but Thieves een geweldig nummer. en van Coldplay vind ik Viva la vida ook prima omdat Chris Martin daar niet zijn uiterste best doet een note te halen die hij net niet haalt.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tja, ze kunnen niet allemaal zo'n fijne lage stem hebben als die zangert van Disturbed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |