Wat is er (mis) met die editie?quote:Op woensdag 4 december 2024 13:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is pas de 25e editie, die van 2008 telt niet
Toen mochten we niet stemmenquote:
Het was in 2008 wel een orgie aan goede, stokoude nummers, die ik enthousiast op een blaadje kalkte.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Toen mochten we niet stemmen
Alle stemmen van de eerste 9 jaar werden bij elkaar opgeteld. Inspiratieloze editie.
Ja dat wel, maar niet mogen stemmen verziekt wel een beetje de voorpret. De lijst is elk jaar wel genieten natuurlijk.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het was in 2008 wel een orgie aan goede, stokoude nummers, die ik enthousiast op een blaadje kalkte.
M'n downloadprogramma draaide begin januari overuren.
Ik vind uit de hogere regionen Roller Coaster en Disturbed echt verschrikkelijk. Heel erg verschrikkelijk zelfs. Maar zo zie je maar dat smaken heel erg verschillen.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:18 schreef Tussle266 het volgende:
Avond, Roller Coaster en Nothing Else Matters zijn helemaal geen slechte nummers.
Avond, Roller Coaster en Nothing Else Matters zijn alle 3 mijn smaak ook niet. Dat maakt het nog geen slechte nummers.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind uit de hogere regionen Roller Coaster en Disturbed echt verschrikkelijk. Heel erg verschrikkelijk zelfs. Maar zo zie je maar dat smaken heel erg verschillen.
The Sound of Silence is ook geen slecht nummerquote:Op woensdag 4 december 2024 16:16 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Avond, Roller Coaster en Nothing Else Matters zijn alle 3 mijn smaak ook niet. Dat maakt het nog geen slechte nummers.
Bohemian Like You of Rhapsody In Bluequote:Op woensdag 4 december 2024 16:21 schreef cherrycoke het volgende:
Zou wel leuk zijn als iets anders dan bohemian rapsody
Als we ieder jaar een 'beste Nederlandse voetballer aller tijden gaan doen', hoe vaak denk je dat het dan Johan Cruyff wordt?quote:Op woensdag 4 december 2024 16:22 schreef MielMonteur het volgende:
Als er ieder jaar iets anders op 1 zou staan zou het principe van "beste aller tijden" niet kloppen. IMDB top 250 verandert ook niet veel over tijd
Ik vind dat een prachtig nummer, maar dan niet in de uitvoering van Disturbed.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
The Sound of Silence is ook geen slecht nummer
Gewoon met FOK een actie starten en allemaal op Lex Immers stemmen.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als we ieder jaar een 'beste Nederlandse voetballer aller tijden gaan doen', hoe vaak denk je dat het dan Johan Cruyff wordt?
Dami Im zong dat prachtig inderdaad.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dat een prachtig nummer, maar dan niet in de uitvoering van Disturbed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |