abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215892173
In Drenthe maken ze ook eens wat mee hoor.. meteen radioprogramma’s met aandacht.
  maandag 16 december 2024 @ 21:17:53 #152
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_215892189
Zo dan. Gelijk alles op tafel :X
Fuck the EBU
pi_215892198
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 21:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
In Drenthe maken ze ook eens wat mee hoor.. meteen radioprogramma’s met aandacht.
Terwijl Selmar in Friesland op radio verteld dat ze waarschijnlijk in groningen of friesland zitten. Drenthe wil gewoon wat aandacht trekken haha
pi_215892646
Fijn dat er niemand is gepakt maar volgende week zal de extractielocatie toevallig wel weer in handen van de Hunters vallen :+

Dat shot van die Whatsapp-preventie beviel me trouwens ook niet bij Luc en Pim, daar zal wel weer een overijverige buurman op aanslaan :')

[ Bericht 35% gewijzigd door TheVulture op 16-12-2024 22:02:29 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 16 december 2024 @ 22:40:12 #155
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215893491
twitter

Nou welke fokker doet volgend seizoen mee?
pi_215896200
Ik snap trouwens niet waarom ze niet meteen pinnen in het begin. A) ze weten al waar je zit. B) Hunters hebben het toch de druk om dit helemaal uit te lopen.
  dinsdag 17 december 2024 @ 11:45:20 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215896462
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 11:11 schreef lars91 het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom ze niet meteen pinnen in het begin. A) ze weten al waar je zit. B) Hunters hebben het toch de druk om dit helemaal uit te lopen.
De locatie waar ze allemaal een geheugenkaart moesten halen zou daar idd perfect voor zijn geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215896691
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 11:11 schreef lars91 het volgende:
In het begin moet je vooral geluk hebben dat de hunters niet op jouw focussen, je kop boven het maaiveld steken lijkt me risicovol dan.
Ik zou eerder in een cafe zonder cameras proberen te pinnen, of een winkel, en dan in een situatie waar je al een lift hebt. Dus ff stoppen waar geen cameras zijn, winkel/cafe binnenlopen, pinnen, en gelijk weer door. Kwartier later af laten zetten, en dan zsm de volgende lift regelen. Zoiets.
Lijkt me wel leuk om mee te doen, maar ik heb geen 3 weken de tijd daarvoor, en ik ben net niet bekend genoeg om voor D-garnituur bekende Nederlander mee te doen :')
pi_215902663
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 12:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
In het begin moet je vooral geluk hebben dat de hunters niet op jouw focussen, je kop boven het maaiveld steken lijkt me risicovol dan.
Ik zou eerder in een cafe zonder cameras proberen te pinnen, of een winkel, en dan in een situatie waar je al een lift hebt. Dus ff stoppen waar geen cameras zijn, winkel/cafe binnenlopen, pinnen, en gelijk weer door. Kwartier later af laten zetten, en dan zsm de volgende lift regelen. Zoiets.
Lijkt me wel leuk om mee te doen, maar ik heb geen 3 weken de tijd daarvoor, en ik ben net niet bekend genoeg om voor D-garnituur bekende Nederlander mee te doen :')
Misschien zie je in het voorjaar wel wat dat voor effect heeft 😎
pi_215903510
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 21:34 schreef Selmar het volgende:

[..]
Misschien zie je in het voorjaar wel wat dat voor effect heeft 😎
:D
Ik zou echt wel paranoia worden als ik dit spel drie weken als vluchtende zou spelen (en al paranoia zijn na een weekje).
De beste tactiek lijkt nog steeds wel om veel te fietsen. Maar het valt me op dat er weinig in tentjes geslapen wordt, wat me ook wel geschikt lijkt af en toe om een spoor te breken.
Maar met pinnen weet je dat je in de spotlight staat, dik stress-moment voor de deelnemers altijd.
pi_215903857
lijkt me erg leuk om mee te doen en hunters te slim af te zijn, alleen wat me tegen houdt is om bij wildvreemde te gaan leuren voor slaapplekkies/eten etc :D
hardcoholic
pi_215903930
Oei, de media wordt ingeschakeld. Lijkt erop dat die 3 overgebleven teams dus goed bezig zijn als zulke maatregelen zijn toegestaan?
pi_215904823
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 22:31 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
:D
Ik zou echt wel paranoia worden als ik dit spel drie weken als vluchtende zou spelen (en al paranoia zijn na een weekje).
De beste tactiek lijkt nog steeds wel om veel te fietsen. Maar het valt me op dat er weinig in tentjes geslapen wordt, wat me ook wel geschikt lijkt af en toe om een spoor te breken.
Maar met pinnen weet je dat je in de spotlight staat, dik stress-moment voor de deelnemers altijd.
Je mag de wet niet overtreden volgens de programma regels, en volgens mij mag je maar op heel weinig plekken in het land legaal je tentje opzetten. En dan komt er nog bij dat het dit keer in Maart al is opgenomen en dat is vaak een van de 2 koudste maanden van het jaar.
  woensdag 18 december 2024 @ 01:44:06 #164
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_215904835
Hoe zit dat met pinnen.. in het begin zijn de vluchters niet bekend dus zou een transactie ook niet een pin hit mogen geven.. hoeveel mag er gepind worden ? En hoe vaak ..?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_215905101
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 01:34 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Je mag de wet niet overtreden volgens de programma regels, en volgens mij mag je maar op heel weinig plekken in het land legaal je tentje opzetten. En dan komt er nog bij dat het dit keer in Maart al is opgenomen en dat is vaak een van de 2 koudste maanden van het jaar.
Wildkamperen wordt gedoogd (tenzij je wordt staandegehouden dan ben je alsnog ‘af’).
pi_215905103
quote:
99s.gif Op woensdag 18 december 2024 01:44 schreef chufi het volgende:
Hoe zit dat met pinnen.. in het begin zijn de vluchters niet bekend dus zou een transactie ook niet een pin hit mogen geven.. hoeveel mag er gepind worden ? En hoe vaak ..?
We krijgen een hit vanaf het moment dat we de volledige naam en woonplaats kennen. Je mag 1x per dag, 50 euro pinnen. Met een totaal van 250.
pi_215905726
Ah, ik dacht max 50euro. Nog een extra reden om in het begin te pinnen want dan kan je nog een keer mocht dat nodig zijn.

Het team met de fietsen had dat toch gedaan om met de trein in te gaan? Voor het OV bleek die 50euro een beetje te weinig.
pi_215907345
Hoeveel tijd zou er nu nog zitten tussen het laatste belletje van pizza Peppi en het extractiepunt? 24 uur? Want in dat geval lopen de dames sowieso nog wel het risico dat ze gepakt worden omdat dat telefoonnummer dat zij van Pizza Peppi hebben onder de tap staat. Hopelijk bellen ze vanuit een voorbijganger en niet vanaf hun schuilplaats...
pi_215907374
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 08:56 schreef Elleska het volgende:
Ah, ik dacht max 50euro. Nog een extra reden om in het begin te pinnen want dan kan je nog een keer mocht dat nodig zijn.

Het team met de fietsen had dat toch gedaan om met de trein in te gaan? Voor het OV bleek die 50euro een beetje te weinig.
Klopt! Die hadden te weinig om de trein naar Zwolle te nemen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_215907933
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 12:07 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel tijd zou er nu nog zitten tussen het laatste belletje van pizza Peppi en het extractiepunt? 24 uur?
3 uur
  woensdag 18 december 2024 @ 15:30:43 #171
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_215909252
Ik ga nu kijken :D
En geef gevraagd en ongevraagd zo commentaar hier :+

=> wat ik al niet snap; voor 9euro pizza gaan pinnen. Ik zou gewoon wat geld proberen bij elkaar te bietsen, 9euro is snel bij elkaar toch?
Ik zie nu dan @Momo de zelfde opmerking maakte ja - bedel dat geld bij elkaar

=> op die camerabeelden van Grote Markt zie je de camjo rennen achter die 2 jongens :D

=> geluk voor de Hunters bij nr 56 direct de helper te vinden. Maar wat een mafkees om direct info prijs te geven. Zwijg gewoon. Dat deed die gast in Groningen veeeeeel beter met zijn zogenaamd ziekjes vriendin die sliep.

[ Bericht 16% gewijzigd door marcel.de op 18-12-2024 18:08:26 ]
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_215909387
Wat ik me afvraag (en misschien is dit al gevraagd) maar mag je geen contant geld meenemen of dat bij iemand neerleggen zodat je niet hoeft te pinnen ?.
  woensdag 18 december 2024 @ 15:46:26 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215909447
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 15:42 schreef Sorella het volgende:
Wat ik me afvraag (en misschien is dit al gevraagd) maar mag je geen contant geld meenemen of dat bij iemand neerleggen zodat je niet hoeft te pinnen ?.
Sowieso, als ik kijk hoe lang sommigen in hun eigen kringen verkeerd hebben verbaast het me dat ze überhaupt geen cash meegekregen zouden hebben van degenen waar ze contact mee hadden.

Als iemand uit mijn huishouden mee zou doen had ik echt wel wat cash in huis gehad om mee te geven :D

Geen zorgen, er doet bij ons niemand mee :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215909492
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 15:46 schreef Leandra het volgende:

[..]
Sowieso, als ik kijk hoe lang sommigen in hun eigen kringen verkeerd hebben verbaast het me dat ze überhaupt geen cash meegekregen zouden hebben van degenen waar ze contact mee hadden.

Als iemand uit mijn huishouden mee zou doen had ik echt wel wat cash in huis gehad om mee te geven :D

Geen zorgen, er doet bij ons niemand mee :')
Zo denk ik er dus ook over maar misschien is er een regel dat dat niet mag ?
  woensdag 18 december 2024 @ 17:15:02 #175
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_215910396
Ik denk dat de overgebleven teams het goed doen, al weet ik niet hoe ver Redouan en Achraf gaan komen zonder precies het extractiegebied te weten.

Wat ik verwacht is dat de hunters in het noorden blijven. Dat pizza Peppi 3x wordt gebeld in korte tijd in ongeveer hetzelfde gebied en dat de hunters ook dat nummer gaan bellen. En dan gaat het spannend worden.

Ik zie niet waar de hunters de pizzadoos hint gaan ontdekken dus ze moeten op een bepaalde manier wel de juiste richting opgestuurd worden. Het blijft televisie en het is de finale.
  Admin woensdag 18 december 2024 @ 19:19:40 #176
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_215911561
Waarom blokkeren de hunters niet gewoon ALLE pinpassen direct op dag 1? Blokkeren van de pinpassen is blijkbaar gewoon mogelijk voor de hunters.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_215911740
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:19 schreef Danny het volgende:
Waarom blokkeren de hunters niet gewoon ALLE pinpassen direct op dag 1? Blokkeren van de pinpassen is blijkbaar gewoon mogelijk voor de hunters.
Omdat er dan nooit meer iemand gaat proberen te pinnen, en die signalen hebben we soms gewoon nodig. Waarom denkt zo’n grote groep altijd het slechtste?
  Admin woensdag 18 december 2024 @ 19:55:47 #178
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_215912150
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:30 schreef Selmar het volgende:

[..]
Omdat er dan nooit meer iemand gaat proberen te pinnen, en die signalen hebben we soms gewoon nodig. Waarom denkt zo’n grote groep altijd het slechtste?
Het was gewoon een vraag hoor (probeer op de bank altijd 'mee te speuren' :'), was niet slecht bedoeld ofzo ('waarom vatten mensen tegenwoordig dingen zo negatief mogelijk op?' zou ik me dan weer af kunnen vragen ;))

Maar wel logisch. Bedankt voor je antwoord ^O^
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_215912680
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:55 schreef Danny het volgende:

[..]
Het was gewoon een vraag hoor (probeer op de bank altijd 'mee te speuren' :'), was niet slecht bedoeld ofzo ('waarom vatten mensen tegenwoordig dingen zo negatief mogelijk op?' zou ik me dan weer af kunnen vragen ;))

Maar wel logisch. Bedankt voor je antwoord ^O^
Point taken; is misschien ook meer een reactie op de vragen die ik krijg die wel een degelijke bedoeling erachter hebben.
  woensdag 18 december 2024 @ 20:38:54 #180
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_215912776
@Selmar hunters hadden wel ongelooflijk veel mazzel met aanbellen nr56 en dan een kletskous vinden die direct begint te bekennen. Maar zo kan het in het echte leven ook lopen, dus wel realistisch.
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_215913057
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:38 schreef marcel.de het volgende:
@:Selmar hunters hadden wel ongelooflijk veel mazzel met aanbellen nr56 en dan een kletskous vinden die direct begint te bekennen. Maar zo kan het in het echte leven ook lopen, dus wel realistisch.
Als hij had gedaan alsof hij van niets wist waren we gewoon naar 54 (en verder gegaan). In een stedelijk gebied bedienen de meeste palen een huis van 40, dus zo vreemd is het ook niet dat we heel af en toe bij het juiste huis beginnen.
  Moderator donderdag 19 december 2024 @ 13:11:48 #182
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_215918791
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:57 schreef Selmar het volgende:

[..]
Als hij had gedaan alsof hij van niets wist waren we gewoon naar 54 (en verder gegaan). In een stedelijk gebied bedienen de meeste palen een huis van 40, dus zo vreemd is het ook niet dat we heel af en toe bij het juiste huis beginnen.
Ik vond dat zo stom :D Ik snap dat mensen op een gegeven moment wel bezwijken onder de druk als er gedreigd wordt met mee naar HQ etc, maar tegen die tijd heb je vaak ook alweer behoorlijk wat tijd gewonnen voor je voortvluchtigen.

Beste helper was van Mark en Niels volgens mij, die vrouw die een paar dagen gemonitord werd in haar eigen huis en gewoon nog steeds niets zei _O_ _O_

Gewoon meteen 'ja' zeggen is echt heel stom! Ben erg benieuwd hoe diegene het zelf heeft beleefd toen die daar met terugkijken achter kwam _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_215925063
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 13:11 schreef Meke het volgende:

[..]

Gewoon meteen 'ja' zeggen is echt heel stom! Ben erg benieuwd hoe diegene het zelf heeft beleefd toen die daar met terugkijken achter kwam _O-
Dit was niet eens gewoon meteen ‘ja’ zeggen, hij stond al bijna buiten voordat we er waren.
pi_215925261
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 17:15 schreef Piperidine het volgende:
Ik denk dat de overgebleven teams het goed doen, al weet ik niet hoe ver Redouan en Achraf gaan komen zonder precies het extractiegebied te weten.

Wat ik verwacht is dat de hunters in het noorden blijven. Dat pizza Peppi 3x wordt gebeld in korte tijd in ongeveer hetzelfde gebied en dat de hunters ook dat nummer gaan bellen. En dan gaat het spannend worden.

Ik zie niet waar de hunters de pizzadoos hint gaan ontdekken dus ze moeten op een bepaalde manier wel de juiste richting opgestuurd worden. Het blijft televisie en het is de finale.
Ik neem aan dat als de Hunters Groningen eens goed analyseren dat Lauwersoog wel als meest logische extractielocatie wordt gepind. Dan hangt het er even vanaf hoe massaal ze daar naar toe trekken en hoe ver vantevoren ze de beelden of verdachte bewegingen gaan zien om de boel dicht te zetten

Ik heb nog wel stille hoop dat we 3 verschillende extractiepunten krijgen, gebaseerd op het feit dat er in totaal 6 potentiële extractiepunten rond Lauwersoog staan ingetekend zouden ze wellicht vanuit de productie elk team een eigen punt hebben gegeven.

[ Bericht 9% gewijzigd door TheVulture op 19-12-2024 22:59:33 ]
pi_215925564
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 22:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik neem aan dat als de Hunters Groningen eens goed analyseren dat Lauwersoog wel als meest logische extractielocatie wordt gepind. Dan hangt het er even vanaf hoe massaal ze daar naar toe trekken en hoe ver vantevoren ze de beelden of verdachte bewegingen gaan zien om de boel dicht te zetten

Ik heb nog wel stille hoop dat we 3 verschillende extractiepunten krijgen, gebaseerd op het feit dat er in totaal 6 potentiële extractiepunten rond Lauwersoog staan ingetekend zouden ze wellicht vanuit de productie elk team een eigen punt hebben gegeven.
Ik neem aan dat de pizza die je bestelde je eigen extractiepunt is (de coordinaten die erbij stonden op de menukaart). En toevallig bestelden ze allemaal een andere pizza. Als iemand zou bellen en dezelfde bestellen als een ander team al besteld heeft denk ik dat de pizzeria zou zeggen "sorry, die is uitverkocht".
pi_215925908
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 23:02 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ik neem aan dat de pizza die je bestelde je eigen extractiepunt is (de coordinaten die erbij stonden op de menukaart). En toevallig bestelden ze allemaal een andere pizza. Als iemand zou bellen en dezelfde bestellen als een ander team al besteld heeft denk ik dat de pizzeria zou zeggen "sorry, die is uitverkocht".
Nee, woensdag horen ze als ze bellen wat de 'special' van de dag is en bijbehorend coördinaat op de menukaart is het extractiepunt.
gr gr
  donderdag 19 december 2024 @ 23:29:33 #187
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_215925953
En in de trailer is het ook altijd kort in beeld ... dus heb het inmiddels gevonden ... maar de vluchters konden niet terugkijken .. dus idd bellen met Peppi
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_215927230
quote:

[..]

Meerdere extractiepunten gaat echt nooit gebeuren, daarvoor hebben we gewoon het aantal benodigde mensen van productie niet.
  vrijdag 20 december 2024 @ 08:19:16 #189
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_215927684
Ik kan altijd pas later kijken, dus ik heb gister pas gekeken. Mijn man heeft 1 seizoen meegekeken en het is niet zijn programma. Ik zei aan het begin over Redouan en Achraf dat die nooit ver zouden komen. Nou moet je eens zien, 80 uur vanaf de extractie zijn ze toch gekomen.
Ik ben enorm benieuwd naar de uitkomst volgende week. Nu al zin in.

Ik vind het enorm leuk om opsporingsmethoden te zien en zeker hier ook de uitleg van @Selmar !

op naar een leuke finale!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_215933524
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 08:19 schreef J-net het volgende:
Ik kan altijd pas later kijken, dus ik heb gister pas gekeken. Mijn man heeft 1 seizoen meegekeken en het is niet zijn programma. Ik zei aan het begin over Redouan en Achraf dat die nooit ver zouden komen. Nou moet je eens zien, 80 uur vanaf de extractie zijn ze toch gekomen.
Ik ben enorm benieuwd naar de uitkomst volgende week. Nu al zin in.

Ik vind het enorm leuk om opsporingsmethoden te zien en zeker hier ook de uitleg van @:selmar !

op naar een leuke finale!
Dank!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 december 2024 @ 20:08:36 #191
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_215961436
quote:

[..]

alleen al op het pizza menu staan meerdere punten rond het Lauwersmeer. Dat zet je niet even dicht. Temeer de extractie vaak aan water of een grens plaatsvindt en niet midden in een nepdorp
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_215972196
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 15:30 schreef marcel.de het volgende:
Ik ga nu kijken :D
En geef gevraagd en ongevraagd zo commentaar hier :+

=> wat ik al niet snap; voor 9euro pizza gaan pinnen. Ik zou gewoon wat geld proberen bij elkaar te bietsen, 9euro is snel bij elkaar toch?
Ik zie nu dan @:Momo de zelfde opmerking maakte ja - bedel dat geld bij elkaar

Begrijp ik ook niet. Eerst dacht ik mag vast niet maar blijkt dat je gewoon geld van iemand mag lenen/ krijgen. Waarom zou je überhaupt ooit pinnen dan? Genoeg ‘helpers’ die je ook wel wat geld willen lenen lijkt me
pi_215975385
Is vandaag al de laatste aflevering?
pi_215975409
Ik heb de memo dat het pas om 21:20 een beetje gemist.
pi_215975417
Ow, het is er niet eens. De Slimste Mens wordt uitgezonden.
  Moderator maandag 23 december 2024 @ 20:36:08 #196
42184 crew  DaMart
pi_215975494
Zet je de tv aan om Hunted te kijken, is het ineens later... hebben ze het extractiepunt nog niet gevonden of zo :o.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator maandag 23 december 2024 @ 20:41:52 #197
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_215975655
Wat is dit dan? :(
pi_215976638
Finale-uitzending *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 23 december 2024 @ 21:23:25 #199
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215976815
Hup vluchters en ook een beetje hup @Selmar :P

*O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_215976904
Visueel *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo