Terwijl Selmar in Friesland op radio verteld dat ze waarschijnlijk in groningen of friesland zitten. Drenthe wil gewoon wat aandacht trekken hahaquote:Op maandag 16 december 2024 21:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
In Drenthe maken ze ook eens wat mee hoor.. meteen radioprogramma’s met aandacht.
De locatie waar ze allemaal een geheugenkaart moesten halen zou daar idd perfect voor zijn geweest.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:11 schreef lars91 het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom ze niet meteen pinnen in het begin. A) ze weten al waar je zit. B) Hunters hebben het toch de druk om dit helemaal uit te lopen.
In het begin moet je vooral geluk hebben dat de hunters niet op jouw focussen, je kop boven het maaiveld steken lijkt me risicovol dan.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:11 schreef lars91 het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom ze niet meteen pinnen in het begin. A) ze weten al waar je zit. B) Hunters hebben het toch de druk om dit helemaal uit te lopen.
Misschien zie je in het voorjaar wel wat dat voor effect heeft 😎quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
In het begin moet je vooral geluk hebben dat de hunters niet op jouw focussen, je kop boven het maaiveld steken lijkt me risicovol dan.
Ik zou eerder in een cafe zonder cameras proberen te pinnen, of een winkel, en dan in een situatie waar je al een lift hebt. Dus ff stoppen waar geen cameras zijn, winkel/cafe binnenlopen, pinnen, en gelijk weer door. Kwartier later af laten zetten, en dan zsm de volgende lift regelen. Zoiets.
Lijkt me wel leuk om mee te doen, maar ik heb geen 3 weken de tijd daarvoor, en ik ben net niet bekend genoeg om voor D-garnituur bekende Nederlander mee te doen
quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:34 schreef Selmar het volgende:
[..]
Misschien zie je in het voorjaar wel wat dat voor effect heeft 😎
Je mag de wet niet overtreden volgens de programma regels, en volgens mij mag je maar op heel weinig plekken in het land legaal je tentje opzetten. En dan komt er nog bij dat het dit keer in Maart al is opgenomen en dat is vaak een van de 2 koudste maanden van het jaar.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:31 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]![]()
Ik zou echt wel paranoia worden als ik dit spel drie weken als vluchtende zou spelen (en al paranoia zijn na een weekje).
De beste tactiek lijkt nog steeds wel om veel te fietsen. Maar het valt me op dat er weinig in tentjes geslapen wordt, wat me ook wel geschikt lijkt af en toe om een spoor te breken.
Maar met pinnen weet je dat je in de spotlight staat, dik stress-moment voor de deelnemers altijd.
Wildkamperen wordt gedoogd (tenzij je wordt staandegehouden dan ben je alsnog ‘af’).quote:Op woensdag 18 december 2024 01:34 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Je mag de wet niet overtreden volgens de programma regels, en volgens mij mag je maar op heel weinig plekken in het land legaal je tentje opzetten. En dan komt er nog bij dat het dit keer in Maart al is opgenomen en dat is vaak een van de 2 koudste maanden van het jaar.
We krijgen een hit vanaf het moment dat we de volledige naam en woonplaats kennen. Je mag 1x per dag, 50 euro pinnen. Met een totaal van 250.quote:Op woensdag 18 december 2024 01:44 schreef chufi het volgende:
Hoe zit dat met pinnen.. in het begin zijn de vluchters niet bekend dus zou een transactie ook niet een pin hit mogen geven.. hoeveel mag er gepind worden ? En hoe vaak ..?
Klopt! Die hadden te weinig om de trein naar Zwolle te nemen.quote:Op woensdag 18 december 2024 08:56 schreef Elleska het volgende:
Ah, ik dacht max 50euro. Nog een extra reden om in het begin te pinnen want dan kan je nog een keer mocht dat nodig zijn.
Het team met de fietsen had dat toch gedaan om met de trein in te gaan? Voor het OV bleek die 50euro een beetje te weinig.
3 uurquote:Op woensdag 18 december 2024 12:07 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel tijd zou er nu nog zitten tussen het laatste belletje van pizza Peppi en het extractiepunt? 24 uur?
Sowieso, als ik kijk hoe lang sommigen in hun eigen kringen verkeerd hebben verbaast het me dat ze überhaupt geen cash meegekregen zouden hebben van degenen waar ze contact mee hadden.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:42 schreef Sorella het volgende:
Wat ik me afvraag (en misschien is dit al gevraagd) maar mag je geen contant geld meenemen of dat bij iemand neerleggen zodat je niet hoeft te pinnen ?.
Zo denk ik er dus ook over maar misschien is er een regel dat dat niet mag ?quote:Op woensdag 18 december 2024 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso, als ik kijk hoe lang sommigen in hun eigen kringen verkeerd hebben verbaast het me dat ze überhaupt geen cash meegekregen zouden hebben van degenen waar ze contact mee hadden.
Als iemand uit mijn huishouden mee zou doen had ik echt wel wat cash in huis gehad om mee te geven
Geen zorgen, er doet bij ons niemand mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |