Het lachje van Horner, over het gesprek tussen Max en George (rond 1:00), zegt ook genoeg. Max heeft George flink toegesprokenquote:Op zondag 1 december 2024 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vanaf 4.50 minuten gaat het over Perez.
Ze geven hem de kans om zijn afscheid zelf aan te kondigen, anders kondigen ze zijn ontslag aan
1149 voor de reis, verblijf, transfers, kaartje was nog 295 voor Batelco (goud) tribunequote:
Das geen geld, hoeveel dagen was je er?quote:Op zondag 1 december 2024 23:16 schreef zalkc het volgende:
[..]
1149 voor de reis, verblijf, transfers, kaartje was nog 295 voor Batelco (goud) tribune
Misschien een beetje goedkoop.quote:Op zondag 1 december 2024 16:36 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Het ligt aan de auto.
Driver coach Rob Wilson heeft gezegd dat Hamilton een elegante rijstijl heeft, en een goed rijdende snelste auto nodig heeft om het maximale uit zichzelf en de auto te halen.
Is de auto niet goed, dan is Hamilton dat ook niet.
Donderdag t/m Zondag (race was op zaterdag).quote:Op zondag 1 december 2024 23:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Das geen geld, hoeveel dagen was je er?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
Dat ga ik eens bekijken voor 2026.quote:Op zondag 1 december 2024 23:32 schreef zalkc het volgende:
[..]
Donderdag t/m Zondag (race was op zaterdag).
Ik zat weliswaar in een 4 sterren hotel, maar dat zat vol met nachtclubs, een stuk of 6, en die beginnen al rond het ontbijt en gaan door tot 4 uur 's ochtends. Dit specifieke hotel was het werkgebied van Thaise dames, en dan heb ik het er niet over 1 of 2 maar eerder over een stuk of 60-70, 1 dame op 2 gasten gok ik zo.
Het verklaarde wel een hoop waarom sommige van die kerels in de groep er al voor de zoveelste keer naar toe gingen. Bahrein is een mooi en prettig circuit, er is zelfs een Heineken stand.
Ouwe snoeperd.quote:Op zondag 1 december 2024 23:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat ga ik eens bekijken voor 2026.
Gelijk een vakantie erbij.
Oh ja dat zal ook een mooie worden.quote:Op zondag 1 december 2024 23:08 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik wacht nog op het verslag van Brazili van hem
Stroll die de auto in de grindbak stuurt in de opwarmronde moet hem toch iets gedaan hebben...
race uitslag is al definitiefquote:Op zondag 1 december 2024 23:44 schreef Evenstar het volgende:
Heeft Max al een straf gekregen? Connolly nog steeds in Qatar aan het zoeken?
oeh, Ted zegt dat het gerucht gaat dat tijdens de drivers parade Max Russell geconfronteerd heeft en gezegd heeft "you and your FIA buddies, I hope you are happy what you have done" rond 14.20.quote:
Kopstoot ah mattie. Samen met Jos zijn bolle vuistenquote:Op maandag 2 december 2024 00:03 schreef THEFXR het volgende:
Max viesmad op Rus, die gaat hem de komende tijd aanpakken.
Die was geloof ik best boos op Red Bull omdat hij daar geen kans kreeg en dus uitiendelijk maar Williams koos.quote:Op maandag 2 december 2024 01:29 schreef raptorix het volgende:
Mijn gewaagde voorspelling: Saintz wordt rijder bij Red Bull, Perez naar Williams.
Qatar heeft 2.7 miljoen inwoners, dus naar verhouding zit er meer dan 5% van de inwoners op het circuit. Ook hebben ze expres niet direct capaciteit voor 300.000+ gebouwd op een weekend, want dan zitten de tribunes gegarandeerd deels leeg de eerste jaren dat zo'n GP wordt gehouden en nu zitten ze nagenoeg uitverkocht tijdens de race.quote:Op zondag 1 december 2024 22:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
https://f1destinations.co(...)ula-1-races-in-2024/
Klopt wel een beetje, je vermoeden.
En terecht, 1 van de stabielere rijders en doet het prima.quote:Op maandag 2 december 2024 02:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die was geloof ik best boos op Red Bull omdat hij daar geen kans kreeg en dus uitiendelijk maar Williams koos.
Waarom is die jongen nou zo kwaad danquote:Op maandag 2 december 2024 00:03 schreef THEFXR het volgende:
Max viesmad op Rus, die gaat hem de komende tijd aanpakken.
Helemaal mee eens. Max heeft hem gewonnen door Lando zijn penalty.quote:Op maandag 2 december 2024 08:19 schreef Breekfast het volgende:
Beetje in Russels defence: is het niet bijna standaard dat coureurs elkaar een oor proberen aan te naaien? Max meldt ook niet zonder reden dat Norris de gele vlag had genegeerd....
Van wat ik begrijp zijn er twee factoren anders in deze situatie: hij voerde een act op voor de camera's van dat het wel mee viel, en hij ging heel erg ver om die straf eruit te slepen. Alle andere rijders roepen gewoon wat ze gezien hebben en niet meer dan dat.quote:Op maandag 2 december 2024 08:19 schreef Breekfast het volgende:
Beetje in Russels defence: is het niet bijna standaard dat coureurs elkaar een oor proberen aan te naaien? Max meldt ook niet zonder reden dat Norris de gele vlag had genegeerd....
Ach, je weet wie het zegt. Zelfde persoon als deze parel:quote:Op maandag 2 december 2024 08:36 schreef DeeBee het volgende:
Ah, nu heeft VER zelfs alweer gewonnen dankzij de NOR-penalty, het wordt steeds mooier.
NOR had nooit de pace om het in te halen of aan te vallen, maar nu heeft VER alweer gewonnen dankzij een penalty. Jammer van de penalty, was beter geweest als hij sowieso weer mondjes van iedereen gesnoerd had op pure pace...
quote:Wie de fuck gaat liften op een straight. dan ben je ook geen race coureur.
Gemist wie de snelste ronde had?quote:Op maandag 2 december 2024 08:36 schreef DeeBee het volgende:
Ah, nu heeft VER zelfs alweer gewonnen dankzij de NOR-penalty, het wordt steeds mooier.
NOR had nooit de pace om het in te halen of aan te vallen, maar nu heeft VER alweer gewonnen dankzij een penalty. Jammer van de penalty, was beter geweest als hij sowieso weer mondjes van iedereen gesnoerd had op pure pace...
Ah moet je nu teksten uit een andere sub erbij halen?quote:Op maandag 2 december 2024 08:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, je weet wie het zegt. Zelfde persoon als deze parel:
[..]
Ja, dat is inderdaad een extreem goede indicator van snelste race pace, zo was Ricciardo eigenlijk de snelste in Singapore!quote:Op maandag 2 december 2024 08:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gemist wie de snelste ronde had?
Bij Max was het heel anders, Norris komt zelf hard in rijden op Max en gaat gelijk schreeuwen: DAT IS SUPERGEVAARLIJK.quote:Op maandag 2 december 2024 08:19 schreef Breekfast het volgende:
Nee want hij had nieuwe banden. Lando niet.quote:Op maandag 2 december 2024 08:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een extreem goede indicator van snelste race pace, zo was Ricciardo eigenlijk de snelste in Singapore!
Alonso gaf al aan hetzelfde trucje te willen proberen. Zie het 'm nog wel doen ook. Verstappen ook trouwens.quote:Op maandag 2 december 2024 08:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van wat ik begrijp zijn er twee factoren anders in deze situatie: hij voerde een act op voor de camera's van dat het wel mee viel, en hij ging heel erg ver om die straf eruit te slepen. Alle andere rijders roepen gewoon wat ze gezien hebben en niet meer dan dat.
Op de harde band was Norris is de inhaalrace wel .5-.8 sneller per ronde dan Max. Live timing had ik aan.quote:Op maandag 2 december 2024 08:36 schreef DeeBee het volgende:
Optelsommetje na Brazili? Dat was ook een veiligheidsdingetje, Norris let niet op en kent de regels niet.quote:Op maandag 2 december 2024 08:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Op de harde band was Norris is de inhaalrace wel .5-.8 sneller per ronde dan Max. Live timing had ik aan.
Hoeveel Max over had weten we niet, maar hij zat wel te managen die laatste 14 ronden.
De penalty was gewoon terecht overigens. Qua hoogte kan je discussieren, maar gele vlaggen mag je niet negeren. Veiligheidsdingetje.
Klopt.quote:Op maandag 2 december 2024 08:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Op de harde band was Norris is de inhaalrace wel .5-.8 sneller per ronde dan Max. Live timing had ik aan.
Hoeveel Max over had weten we niet, maar hij zat wel te managen die laatste 14 ronden.
De penalty was gewoon terecht overigens. Qua hoogte kan je discussieren, maar gele vlaggen mag je niet negeren. Veiligheidsdingetje.
Perez volgend jaar gewoon in de Red Bull.quote:Op maandag 2 december 2024 09:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Perez volgend jaar in de VCarb of zien we hem helemaal niet meer terug?
quote:Op maandag 2 december 2024 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Perez volgend jaar gewoon in de Red Bull.
Zou me nog niets verbazen ookquote:Op maandag 2 december 2024 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Perez volgend jaar gewoon in de Red Bull.
quote:
Wat gebeurde er gister nou met die spin?quote:Op maandag 2 december 2024 09:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Perez volgend jaar in de VCarb of zien we hem helemaal niet meer terug?
Wat dom dan om de gele vlag te negeren. Net zoals dat hij in Brazili niet op zat te letten. Qua awareness steekt Max toch wel mijlenver boven Norris uit.quote:Op maandag 2 december 2024 08:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah moet je nu teksten uit een andere sub erbij halen?
Lando zat in no time al binnen de seconde van Max. Had hem binnen een mum van tijd gepakt anders.
Tuurlijk was dat mokertje dom. Zeker als je Max voor je hebt die alles in de gaten houdt.quote:Op maandag 2 december 2024 09:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat dom dan om de gele vlag te negeren. Net zoals dat hij in Brazili niet op zat te letten. Qua awareness steekt Max toch wel mijlenver boven Norris uit.
Gewoon op koude banden een beginnersfout. Die Perez dit seizoen aan de lopende band maakt.quote:Op maandag 2 december 2024 09:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat gebeurde er gister nou met die spin?
Leek niet zijn schuld had ik het idee. Auto ging in een keer om. Echt jammer voor hem. Bijna eindelijk weer prima punten
Max laat zich niet zo makkelijk in een fout dwingen. Norris wel blijkbaar.quote:Op maandag 2 december 2024 09:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat dom dan om de gele vlag te negeren. Net zoals dat hij in Brazili niet op zat te letten. Qua awareness steekt Max toch wel mijlenver boven Norris uit.
Je zag inderdaad bij 1 van de starts na de SC dat Norris simpel voorbij Max ging toen hij vol in de slipstream zat!quote:Op maandag 2 december 2024 08:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah moet je nu teksten uit een andere sub erbij halen?
Lando zat in no time al binnen de seconde van Max. Had hem binnen een mum van tijd gepakt anders.
Omdat hij jouw favorietje volkomen terecht voor een achterbakse slang uitmaakt omdat hij voor de camera’s de toffe boy uithangt en bij de scheidsrechter Max een mes in de rug steekt? Dat staat volkomen los van andere straffen.quote:Op maandag 2 december 2024 08:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max zijn straf was een peulenschil vergeleken met die van Lando. Die eerste mag van mij wel iets pas op de plaats maken met zijn uitspraken wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |