Het lachje van Horner, over het gesprek tussen Max en George (rond 1:00), zegt ook genoeg. Max heeft George flink toegesprokenquote:Op zondag 1 december 2024 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vanaf 4.50 minuten gaat het over Perez.
Ze geven hem de kans om zijn afscheid zelf aan te kondigen, anders kondigen ze zijn ontslag aan
1149 voor de reis, verblijf, transfers, kaartje was nog 295 voor Batelco (goud) tribunequote:
Das geen geld, hoeveel dagen was je er?quote:Op zondag 1 december 2024 23:16 schreef zalkc het volgende:
[..]
1149 voor de reis, verblijf, transfers, kaartje was nog 295 voor Batelco (goud) tribune
Misschien een beetje goedkoop.quote:Op zondag 1 december 2024 16:36 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Het ligt aan de auto.
Driver coach Rob Wilson heeft gezegd dat Hamilton een elegante rijstijl heeft, en een goed rijdende snelste auto nodig heeft om het maximale uit zichzelf en de auto te halen.
Is de auto niet goed, dan is Hamilton dat ook niet.
Donderdag t/m Zondag (race was op zaterdag).quote:Op zondag 1 december 2024 23:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Das geen geld, hoeveel dagen was je er?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
Dat ga ik eens bekijken voor 2026.quote:Op zondag 1 december 2024 23:32 schreef zalkc het volgende:
[..]
Donderdag t/m Zondag (race was op zaterdag).
Ik zat weliswaar in een 4 sterren hotel, maar dat zat vol met nachtclubs, een stuk of 6, en die beginnen al rond het ontbijt en gaan door tot 4 uur 's ochtends. Dit specifieke hotel was het werkgebied van Thaise dames, en dan heb ik het er niet over 1 of 2 maar eerder over een stuk of 60-70, 1 dame op 2 gasten gok ik zo.
Het verklaarde wel een hoop waarom sommige van die kerels in de groep er al voor de zoveelste keer naar toe gingen. Bahrein is een mooi en prettig circuit, er is zelfs een Heineken stand.
Ouwe snoeperd.quote:Op zondag 1 december 2024 23:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat ga ik eens bekijken voor 2026.
Gelijk een vakantie erbij.
Oh jaquote:Op zondag 1 december 2024 23:08 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik wacht nog op het verslag van Brazilië van hem![]()
Stroll die de auto in de grindbak stuurt in de opwarmronde moet hem toch iets gedaan hebben...
race uitslag is al definitiefquote:Op zondag 1 december 2024 23:44 schreef Evenstar het volgende:
Heeft Max al een straf gekregen? Connolly nog steeds in Qatar aan het zoeken?
oeh, Ted zegt dat het gerucht gaat dat tijdens de drivers parade Max Russell geconfronteerd heeft en gezegd heeft "you and your FIA buddies, I hope you are happy what you have done" rond 14.20.quote:
Kopstoot ah mattie. Samen met Jos zijn bolle vuistenquote:Op maandag 2 december 2024 00:03 schreef THEFXR het volgende:
Max viesmad op Rus, die gaat hem de komende tijd aanpakken.
Die was geloof ik best boos op Red Bull omdat hij daar geen kans kreeg en dus uitiendelijk maar Williams koos.quote:Op maandag 2 december 2024 01:29 schreef raptorix het volgende:
Mijn gewaagde voorspelling: Saintz wordt rijder bij Red Bull, Perez naar Williams.
Qatar heeft 2.7 miljoen inwoners, dus naar verhouding zit er meer dan 5% van de inwoners op het circuit. Ook hebben ze expres niet direct capaciteit voor 300.000+ gebouwd op een weekend, want dan zitten de tribunes gegarandeerd deels leeg de eerste jaren dat zo'n GP wordt gehouden en nu zitten ze nagenoeg uitverkocht tijdens de race.quote:Op zondag 1 december 2024 22:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
https://f1destinations.co(...)ula-1-races-in-2024/
Klopt wel een beetje, je vermoeden.
En terecht, 1 van de stabielere rijders en doet het prima.quote:Op maandag 2 december 2024 02:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die was geloof ik best boos op Red Bull omdat hij daar geen kans kreeg en dus uitiendelijk maar Williams koos.
Waarom is die jongen nou zo kwaad danquote:Op maandag 2 december 2024 00:03 schreef THEFXR het volgende:
Max viesmad op Rus, die gaat hem de komende tijd aanpakken.
Helemaal mee eens. Max heeft hem gewonnen door Lando zijn penalty.quote:Op maandag 2 december 2024 08:19 schreef Breekfast het volgende:
Beetje in Russels defence: is het niet bijna standaard dat coureurs elkaar een oor proberen aan te naaien? Max meldt ook niet zonder reden dat Norris de gele vlag had genegeerd....
Van wat ik begrijp zijn er twee factoren anders in deze situatie: hij voerde een act op voor de camera's van dat het wel mee viel, en hij ging heel erg ver om die straf eruit te slepen. Alle andere rijders roepen gewoon wat ze gezien hebben en niet meer dan dat.quote:Op maandag 2 december 2024 08:19 schreef Breekfast het volgende:
Beetje in Russels defence: is het niet bijna standaard dat coureurs elkaar een oor proberen aan te naaien? Max meldt ook niet zonder reden dat Norris de gele vlag had genegeerd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |