Die is de was aan het drogen. Dat kan niet te snel, omdat er dan niets over blijftquote:Op zondag 1 december 2024 16:12 schreef raptorix het volgende:
Is @:natttekat er al of is hij dutje aan het doen?
Bij de stewards Herbert en Connelly buiten de deur zetten zou al heel veel schelen denk ik.quote:Op zondag 1 december 2024 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zou eens een keer flink de bezem door de FIA en de FOM moeten.
Ik vind het bijzonder toevallig dat de stewards nu besluiten om een statement te maken ipv het voor nu te laten zitten en de volgende keer de coureurs te informeren of een regel toe te voegen.quote:Op zondag 1 december 2024 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Cruciaal was in deze casus inderdaad zeker die maximum lap time.
Verstappen zat ver buiten de delta zoals blijkt uit het document. Tsja, dan loop je risico.
Denk eerder dat hij een keer hetzelfde gaat doen, volgende week misschien.quote:Op zondag 1 december 2024 16:15 schreef raptorix het volgende:
Ik verwacht trouwens dat Verstappen vandaag extreem agressief zal rijden met een dikke Fuck you mode on
Ik vind Russell persoonlijk ook weinig sympathiek, nogal achter de ellebogen.quote:Op zondag 1 december 2024 16:17 schreef Nattekat het volgende:
F1TV over die penalty: "it's beyond odd. It's foolish, it's silly, it's unnecessary" gevolgd door Russell de schuld geven dat die blind is.
Zo ver er nog twijfel mocht bestaan
Hamilton heeft dat volgens mij toen persoonlijk tegen gehouden.quote:Op zondag 1 december 2024 16:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Bij de stewards Herbert en Connelly buiten de deur zetten zou al heel veel schelen denk ik.
Herbert zoekt de hele tijd de media op en gebruikt de woorden van Norris en Zakk om zijn belissingen te ondersteunen
Connelly is wat mij betreft al af sinds Japan 2016, toen hij op eigen houtje naar Mercedes ging om te vragen of ze geen protest wilden indienen, zodat ze Max een straf konden geven
Nieuws gemist? De één na de ander vliegt eruit bij de FIA.quote:Op zondag 1 december 2024 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zou eens een keer flink de bezem door de FIA en de FOM moeten.
Nou, als jij al twijfeltquote:Op zondag 1 december 2024 16:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder toevallig dat de stewards nu besluiten om een statement te maken ipv het voor nu te laten zitten en de volgende keer de coureurs te informeren of een regel toe te voegen.
Wat de stewards gisteren hebben gedaan daar heb ik veel moeite mee en ik vraag me oprecht af of dit niet gewoon persoonlijk is
En ik maar denken dat ik alleen wasquote:Op zondag 1 december 2024 16:21 schreef Evenstar het volgende:
Jij bent normaal één van de meer level-headed users hier
Ik dacht zelf Toto, maar kan ook Lewis zijn geweest, weet het even niet meer zeker. Connelly was toen naar Paddy Lowe gegaan, omdat Toto en Lauda al weg waren.quote:Op zondag 1 december 2024 16:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hamilton heeft dat volgens mij toen persoonlijk tegen gehouden.
En dan volgt er een reprimande en kunnen we ons weer ergeren.quote:Op zondag 1 december 2024 15:55 schreef Wertha het volgende:
[..]
De eerstvolgende keer dat het Max uitkomt is hij de coureur die gas geeft......
Dan dwingt hij de stewards om écht kleur te bekennen. Max vergeet niet.
Of Max krijgt zelf straf voor niet uitkijken.quote:Op zondag 1 december 2024 16:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En dan volgt er een reprimande en kunnen we ons weer ergeren.
Ik hoop echt enorm dat ie dat uit gaat lokken.quote:Op zondag 1 december 2024 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of Max krijgt zelf straf voor niet uitkijken.
Hij gaat russell nog wel een keer op zijn plek zettenquote:Op zondag 1 december 2024 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop echt enorm dat ie dat uit gaat lokken.
Dan zal je iets vinden die exact het tegenovergestelde ook verdedigen.quote:Op zondag 1 december 2024 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop echt enorm dat ie dat uit gaat lokken.
En dan kunnen de stewards nooit meer serieus genomen worden, door niemand niet. Ik zie dat als een win-win.quote:Op zondag 1 december 2024 16:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dan zal je iets vinden die exact het tegenovergestelde ook verdedigen.
Ja maar niet de juistequote:Op zondag 1 december 2024 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nieuws gemist? De één na de ander vliegt eruit bij de FIA.
Ik bedoel dat de welbekende users dan gaan verdedigen dat Verstappen de straf krijgt.quote:Op zondag 1 december 2024 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan kunnen de stewards nooit meer serieus genomen worden, door niemand niet. Ik zie dat als een win-win.
Het ligt aan de auto.quote:Op zondag 1 december 2024 14:44 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Vrolijker vast wel, maar of hij nog snel zal zijn zal moeten blijken. Zou me niets verbazen als Leclerc in het eerste jaar sneller is, en Hamilton als excuus heeft aan de auto te moeten wennen. En dan zien hoe het in 2026 gaat, de jaren gaan tellen voor Hamilton, en beter wordt het niet meer.
Nou, gelukkig gaat-ie naar Ferrari danquote:Op zondag 1 december 2024 16:36 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Is de auto niet goed, dan is Hamilton dat ook niet.
Hij heeft een goede achterkant van de auto nodigquote:Op zondag 1 december 2024 16:36 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Het ligt aan de auto.
Driver coach Rob Wilson heeft gezegd dat Hamilton een elegante rijstijl heeft, en een goed rijdende auto nodig heeft om het maximale uit zichzelf en de auto te halen.
Is de auto niet goed, dan is Hamilton dat ook niet.
M'n punt is overdraagbaar.quote:Op zondag 1 december 2024 16:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de welbekende users dan gaan verdedigen dat Verstappen de straf krijgt.
Heel evenquote:Op zondag 1 december 2024 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben je überhaupt afwezig geweest vandaag?
Jaquote:Op zondag 1 december 2024 16:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hier ook.![]()
De hele dag al wel eigenlijk
Die zit al in het volgende seizoen.quote:Op zondag 1 december 2024 16:46 schreef xzaz het volgende:
Max staat er echt van...nog even jongen nog even
Vrouwen mogen ook zingen @ talibanquote:Op zondag 1 december 2024 16:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat leuk, de slaven mogen ook meezingen.
Russell zijn starts zijn meestal wel goed.quote:Op zondag 1 december 2024 16:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Max gaat gewoon op P1 door bocht 1 hoor
Hij is dit seizoen ook behoorlijk flink genaaid.quote:Op zondag 1 december 2024 16:47 schreef Droopie het volgende:
Norris kijkt of ie zelf ook bij een koor heeft gezeten vroeger en er nare ervaringen aan over gehouden heeft.
Zo klinkt hij soms wel ja met die hoge stemquote:Op zondag 1 december 2024 16:47 schreef Droopie het volgende:
Norris kijkt of ie zelf ook bij een koor heeft gezeten vroeger en er nare ervaringen aan over gehouden heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |