Teveel.quote:Op zondag 1 december 2024 15:19 schreef Peterselieman het volgende:
waarom niet naar de zandkorrels zwaaien?
Dat is niet wat vanuit de FIA komt maar vanuit de Formula One Management onder Liberty Media.quote:Op zondag 1 december 2024 15:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Max kennende zal het wel over de verplichte uitjes gaan in zijn vrije periode.
Och ja, we hebben ook nog dat taakstrafgeneuzelquote:Op zondag 1 december 2024 15:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Max kennende zal het wel over de verplichte uitjes gaan in zijn vrije periode.
Niemand wordt verplicht om wat te drinken.quote:Op zondag 1 december 2024 15:22 schreef SiGNe het volgende:
Deze race en de laatste race wil je toch niet op het podium staan, moet je verplicht rozenwater gaan drinken
Dan deed Max het een stuk beter om in Vegas WK te worden
Taakstraf, FIA galaquote:Op zondag 1 december 2024 15:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is niet wat vanuit de FIA komt maar vanuit de Formula One Management onder Liberty Media.
Moet hij de woestijn aanharken?quote:Op zondag 1 december 2024 15:22 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Och ja, we hebben ook nog dat taakstrafgeneuzel
Oh die.quote:Op zondag 1 december 2024 15:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Taakstraf, FIA prijsceremonie
2021 en 2023 zie jij dan maar als niemand werd wereldkampioen?quote:Op zondag 1 december 2024 15:22 schreef SiGNe het volgende:
Deze race en de laatste race wil je toch niet op het podium staan, moet je verplicht rozenwater gaan drinken
Dan deed Max het een stuk beter om in Vegas WK te worden
Waar lees je dat?quote:Op zondag 1 december 2024 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
2021 en 2023 zie jij dan maar als niemand werd wereldkampioen?
quote:Op zondag 1 december 2024 15:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet hij de woestijn aanharken?
Ik ben het inmiddels wel gewend dat Max anders behandeld wordt dan andere rijders.quote:Op zondag 1 december 2024 15:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik ben nog steeds ziedend. Hoe zit het met jullie?
Ik was oké want kwalificatie niet gezien. En toen ging ik hier alles lezen en ben ook ziedend en heb trek in frikadel en hamburger op de BBQquote:Op zondag 1 december 2024 15:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nergens last van.quote:Op zondag 1 december 2024 15:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Goed, leuk dat je het vraagt.quote:Op zondag 1 december 2024 15:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hey, die had ik niet gezien.quote:Op zondag 1 december 2024 15:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Russell is talking BS and Lando knows it.![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Dat tikje van Russell op het been van Max zegt toch ook alles.quote:Op zondag 1 december 2024 15:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Russell is talking BS and Lando knows it.![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Max is een professional zoals we hem kennen. Die accepteert zijn straf. Verder niet meer om zeiken en oogjes gericht op de race.quote:Op zondag 1 december 2024 15:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hey, die had ik niet gezien.
Volgens mij hebben wij ons er drukker omgemaakt dan Max zelf
Die gaat helemaal niet gefrustreerd rijden, die lacht erom.
Wat een kutrel zeg
Exact, dat Russell een eng mannetje is weten we al jaren en een matige F1coureur.quote:Op zondag 1 december 2024 15:50 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat tikje van Russell op het been van Max zegt toch ook alles.
Russell is een politicus. Onder 4 ogen zijn ze vriendelijk, voor de camera zijn de vriendelijk, in de achterkamertjes douwen ze iemand net zo 'vriendelijk' een mes in de rug.
Ja met een titel op zak zou ik ook niet zeuren om zo iets.quote:Op zondag 1 december 2024 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max is een professional zoals we hem kennen. Die accepteert zijn straf. Verder niet meer om zeiken en oogjes gericht op de race.
De eerstvolgende keer dat het Max uitkomt is hij de coureur die gas geeft......quote:Op zondag 1 december 2024 15:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja met een titel op zak zou ik ook niet zeuren om zo iets.
Zelfde als je een rode kaart krijgt als je net kampioen bent geworden, lekker naar de efteling met je kinderen.
Dan weet je de uitkomst al, helaasquote:Op zondag 1 december 2024 15:55 schreef Wertha het volgende:
[..]
De eerstvolgende keer dat het Max uitkomt is hij de coureur die gas geeft......
Dan dwingt hij de stewards om écht kleur te bekennen. Max vergeet niet.
Dit was nog voor zijn straf he. Hij heeft hierna nog gezegd dat hij het al bullshit vond dat hij naar de stewards moest en zijn broek zou afzakken als hij een straf zou krijgen.quote:Op zondag 1 december 2024 15:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hey, die had ik niet gezien.
Volgens mij hebben wij ons er drukker omgemaakt dan Max zelf
Die gaat helemaal niet gefrustreerd rijden, die lacht erom.
Wat een kutrel zeg
Alleen reed hij nadat hij Max had ingehaald op een gegeven moment zo langzaam dat hij bijna stil stond.quote:Op zondag 1 december 2024 15:50 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat tikje van Russell op het been van Max zegt toch ook alles.
Russell is een politicus. Onder 4 ogen zijn ze vriendelijk, voor de camera zijn de vriendelijk, in de achterkamertjes douwen ze iemand net zo 'vriendelijk' een mes in de rug.
Dat kon hij prima doen, omdat hij net daarvoor als een razende stier op volle snelheid zatquote:Op zondag 1 december 2024 15:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Alleen reed hij nadat hij Max had ingehaald op een gegeven moment zo langzaam dat hij bijna stil stond.
"following the delta"![]()
Ik hoop dat Russell zelf ook nog even met die beelden geconfronteerd word en dan ben ik benieuwd naar z'n verklaring.
Skysports: next after the break, Russells winners mentalityquote:Op zondag 1 december 2024 15:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Alleen reed hij nadat hij Max had ingehaald op een gegeven moment zo langzaam dat hij bijna stil stond.
"following the delta"![]()
Ik hoop dat Russell zelf ook nog even met die beelden geconfronteerd word en dan ben ik benieuwd naar z'n verklaring.
Dat laatste moet wel, van zijn stuurkunsten moet hij het niet hebben namelijk.quote:Op zondag 1 december 2024 16:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Skysports: next after the break, Russells winners mentality
Nu reclame van de National People Lottery (de postcode lotterij exact hetzelfde als hier).
Geloof ook best dat Russell denkt dat zijn protest onderdeel is van zijn wil om te willen
Die snappen wel vaker dingen nietquote:
Er zou eens een keer flink de bezem door de FIA en de FOM moeten.quote:Op zondag 1 december 2024 16:07 schreef Evenstar het volgende:
Max doet alles om te winnen ...
Britse media: He is unhinged, he doesn't need this
Russell doet alles om te winnen ...
Britse media: Lets talk about the winners mentality of Russell
Vince versa dus ook voor de Nederlandse Verstappen fans.quote:Op zondag 1 december 2024 16:07 schreef Evenstar het volgende:
Max doet alles om te winnen ...
Britse media: He is unhinged, he doesn't need this
Russell doet alles om te winnen ...
Britse media: Lets talk about the winners mentality of Russell
Daar zal ik werk van gaan maken.quote:Op zondag 1 december 2024 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zou eens een keer flink de bezem door de FIA en de FOM moeten.
Wie?quote:Op zondag 1 december 2024 16:12 schreef raptorix het volgende:
Is @:natttekat er al of is hij dutje aan het doen?
Ik niet.quote:Op zondag 1 december 2024 16:15 schreef raptorix het volgende:
Ik verwacht trouwens dat Verstappen vandaag extreem agressief zal rijden met een dikke Fuck you mode on
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |