abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215779344
De waterpokken bij mijn moeder waren de reden van mijn vroeggeboorte... ze was 27 en doodziek ervan en toen kwam ik dus met 35 weken tevoorschijn, daarna mocht moeder 10 dagen niet bij mij ivm besmetting...

Hopenlijk snel duidelijk over je zoon mush
S. 2014
J. 2016
  donderdag 5 december 2024 @ 19:47:34 #200
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_215779351
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 19:43 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dat klopt inderdaad! Het is hetzelfde virus, dat blijft latent in je lichaam aanwezig zonder klachten, maar kan op een later moment bij bv een verminderde weerstand weer actief worden en dan gordelroos geven.
[..]

Ah, dus toch. Mijn vader had vroeger regelmatig gordelroos en dat was absoluut geen pretje kan ik me als kind herinneren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_215779414
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 19:47 schreef livelink het volgende:

[..]
Ah, dus toch. Mijn vader had vroeger regelmatig gordelroos en dat was absoluut geen pretje kan ik me als kind herinneren.
Gordelroos kan inderdaad enorm pijnlijk zijn, en ook pijnklachten die nog lange tijd blijven nadat de gordelroos al weg is. Het komt vaker voor bij ouderen, een vriend van mijn vader heeft het recent gehad. Mn vader heeft daarna meteen het vaccin gehaald, die had gezien/gehoord hoeveel last en pijn die vriend had en dacht dit wil ik absoluut niet krijgen. Daar is dus ook een vaccin voor, wel ook zelf betalen (en best prijzig).
pi_215779478
@Mushanga71 In de richtlijn staat dat je behandeling met antivirale middelen kunt overwegen, omdat dat mogelijk leidt tot een kortere ziekteduur. Niet tot minder kans op complicaties.

De volgende tekst heb ik gekopieerd:
Immuuncompetente personen ≥ 12 jaar, met milde klachten:
Overweeg orale antivirale behandeling bij immuuncompetente patiënten ≥ 12 jaar met milde klachten van waterpokken, omdat dit mogelijk leidt tot een kortere ziekteduur.
Start antivirale behandeling bij voorkeur binnen 24 uur na het ontstaan van klachten, maar starten kan nog overwogen worden zolang er nieuwe blaasjes ontstaan. Het is niet aangetoond dat antivirale behandeling bij deze groep ook leidt tot vermindering van complicaties. 
pi_215779986
Beterschap voor je zoon mushanga.

Mijn dochter had laatst ook gordelroos erg pijnlijk volgens haar en die pijn kan nog lang aanhouden ook als je niks meer ziet. Soort zenuwpijn
pi_215780055
Nee, ik vatte het ook niet helemaal hoor Hillie. De hap was er ook niet blij mee, de ha assistente had me niet op die manier moeten doorverwijzen. Op de hap was gelukkig een lieverd die me niks kwalijk nam. Heb sorry gezegd maar dat hoefde niet.

Werd gebeld, er was wat fout gegaan. Er stond een verkeerd foonnummer bij de melding :+
De arts heeft net via beeldbellen naar de uitslag gekeken en het zijn de echte onvervalste waterpokken.

@Mrs.Peel Hij krijgt zo het antivirale middel, wordt gehaald bij de apotheek. Heb gevraagd of het complicaties verminderd en dat blijkt zo. Dat hij eerder beter is, is mooi meegenomen maar daar gaat het me niet eens om. Er komen nog steeds pokken opzetten dus het kan nog.
Kuur van 1 week 3x per dag 2 pillen.

Mocht hij weer zieker worden, moet ik bellen.

Jemig @gewoonmezelf87 ;( Zo zie je maar wat op het oog een onschuldig virus lijkt, toch schade kan aanrichten.
Weet ook niet hoelang deze antivirale middelen al bestaan. Ik had er nooit eerder van gehoord. Antibiotica natuurlijk wel maar dat helpt niet tegen virussen.

Voor ons wordt het een verlaat pakjesavond want hij denkt dat ie maar 1 game krijgt :+ Heb vanmiddag nog een tin pokemonkaarten gehaald :)

En dank jullie voor de beterschapswensen :*

[ Bericht 2% gewijzigd door Mushanga71 op 05-12-2024 21:19:37 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215780851
Mijn vrouw heeft 10 jaar geleden waterpokken gehad, dat was geen feestje. Ze ging ook helemaal in de herbeleving toen de jongste het had :P maar goed, daar zijn we nu allemaal vanaf ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_215780950
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:50 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn vrouw heeft 10 jaar geleden waterpokken gehad, dat was geen feestje. Ze ging ook helemaal in de herbeleving toen de jongste het had :P maar goed, daar zijn we nu allemaal vanaf ^O^
Snap ik :D
Nouja, je kan maar beter op jonge leeftijd besmet raken dus goed gedaan ;)

Koorts is weer gestegen tot 40.0C... Hij was vanmiddag dus pcm vergeten, heeft het een half uur geleden alsnog genomen, hoop dat het zo zakt. Anders is het :W slaap.

Zoon vraagt net: ben ik nou echt een pokkenkind? :D

[ Bericht 5% gewijzigd door Mushanga71 op 05-12-2024 22:16:13 ]
If they say
  vrijdag 6 december 2024 @ 07:16:40 #207
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_215782511
Hoe is het met je pokkenkind Mushanga? Redelijk goede nacht gehad?
pi_215782520
Zo, ik hoop dat de Amazon bezorg Piet vandaag nog langskomt :') Kind moest het nu doen met de belofte van een cadeau wat hij wil hebben _O- (hij wist heel lang niet wat hij wilde hebben)

Nu heeft iedereen hier in huis vrij behalve ik. En in de klas zullen alle kinderen wel moe zijn. Op naar het weekend dus.
  vrijdag 6 december 2024 @ 07:26:37 #209
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_215782536
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 07:19 schreef Hupje het volgende:
Zo, ik hoop dat de Amazon bezorg Piet vandaag nog langskomt :') Kind moest het nu doen met de belofte van een cadeau wat hij wil hebben _O- (hij wist heel lang niet wat hij wilde hebben)

Nu heeft iedereen hier in huis vrij behalve ik. En in de klas zullen alle kinderen wel moe zijn. Op naar het weekend dus.
Ik heb zo meteen studiedag. De kinderen zijn vrij en wij gaan, geen idee…
pi_215782711
Pokkenkind maft nog :+ Hij ging, wederom, laat slapen maar gelukkig was de koorts wel weer wat gedaald. Moet ie nu zn pcm niet meer vergeten want das niet handig.

Hoop dat de bezorgpiet vandaag nog komt, Hupje. Er zit wat vertraging in de pietenpost, zag ik in de app. Hoewel Amazonpieten vaak zelfstandig bezorgen dus hopelijk mazzel :)
If they say
pi_215782713
Beterschap voor je zoon Mush, wat een ellende nu nog waterpokken, hopelijk valt het mee voor hem!

Hier hebben de kinderen geen vrij vandaag, maandag wel en dat komt goed uit want die zondag zitten we bij de schoonfamilie voor sinterklaas.

Wij gaan deze ochtend toch nog kijken voor die echte kerstboom. We gaan de gok wagen. Zit hier een kwekerij in het dorp waar we alleen maar goede verhalen over hebben gehoord (zonder kriebelbeestjes) O+

Maar eerst vanavond pakjesavond, zondag sinterklaas uitzwaaien en dan gaat vrouwlief de boom maandag samen met de kinderen versieren als ik aan het werk ben. Thuis komen met de lampjes aan O+
ik ga zelf die maandagavond de school versieren en daar heb ik dus helemaal geen zin in :')
  vrijdag 6 december 2024 @ 08:55:52 #212
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215783117
Hier hebben ze studiedag vandaag. Lekker in de onesie of kersttrui. Gisteren lekker pakjesavond gedaan (incl de jongste die 'ooooooh dit wilde zo graag' riep). Nu wordt er al uren met de lading paw patrol auto's en poppetjes ed (lang leve marktplaats) en de spiderman en frozen lego gespeeld. Tv staat pas net aan en we zijn al een uur of 3,5 wakker.

Einde van de middag komt mijn familie voor de sinterklaas 'bij oma'. Die is dan bij ons, omdat zij in een klein huisje woont en wij veel meer ruimte hebben. Dus de wc's gepoetst, gestofxuigd, de was aan staan (machine twee al) en opgeruimd. En dan ga ik zo effe thee drinken en een kerstfilm kijken met de kindjes.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215783142
Hier gisteren pakjesavond gehad. Om half 6 begonnen met de pannenkoekenplaat en 8 uur was alles uitgepakt. Dus zo alle sint meuk de kamer uit en de kerstboom erin. Ook heerlijk weer om een boom op te zetten bij een fout kerstmuziekje ( https://player.181fm.com/?station=181-xfun )
pi_215783367
Dat was wel een vroege ochtend @Tink89 !

Wij vieren zaterdagavond pas sinterklaas. Vanavond is de oudste naar training en pas om 21 uur klaar. Ik moet alles nog inpakken :X.

Wat een beestenweer zeg. Windkracht 7, we zijn maar naar school gaan lopen. Maar op de terugweg een hoosbui over me heen gekregen }:|.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215783507
Ik heb samen met de kinderen de storm getrotseerd om mijn moeder op te halen bij de B&B.
Over een half uur eten de kinderen fruit met een filmpje dan halen wij snel alle cadeaus van zolder en zetten ze op hun kamers.

Morgen alle Sinterklaas versiersels opruimen en dan zondag met zijn 4en de boom versieren.

Ik ben morgen de hele middag weg om mijn moeder naar huis te brengen en daar wat klusjes te doen. Waaronder de watermeter uitlezen. Die zit op een onmogelijke plek en zowel mijn zus als broer lukt het niet om erbij te komen blijkbaar.

En ik ben flink verkouden aan het worden. Ik voel mijn holtes met de dag verder vollopen. Dus aan de neusspray.

Beterschap daar Mush! Hopelijk zakt de koorts snel.
pi_215784497
Thanx! Jij ook beterschap Exode, verkoudheid kan je behoorlijk te pakken nemen :{

Fijne sintavond voor de vandaagvierders! :)

@Schanu de pokken zijn nog niet uitgepokt want zn gezicht zit nu ook behoorlijk onder :{ Qua jeuk valt het (nog) mee.
If they say
pi_215784660
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2024 11:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Thanx! Jij ook beterschap Exode, verkoudheid kan je behoorlijk te pakken nemen :{

Fijne sintavond voor de vandaagvierders! :)

@:Schanu de pokken zijn nog niet uitgepokt want zn gezicht zit nu ook behoorlijk onder :{ Qua jeuk valt het (nog) mee.
Och arme jongen... Mijn oudste zat ook echt van top tot teen onder, zag er vreselijk uit. Maar hij was net 2, dan ben je nog niet zo bezig met je uiterlijk.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215784991
@Mushanga71 beterschap voor zoonlief

@exode ik zweer bij een Rhinohorn

Wij doen vanavond Sinterklaas. Ons huis wordt momenteel omgebouwd tot 1 grote midgetgolfbaan 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 6 december 2024 @ 12:00:52 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215785023
Beterschap voor de zieken :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215785074
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2024 11:55 schreef Vicky het volgende:
@:mushanga71 beterschap voor zoonlief

@:exode ik zweer bij een Rhinohorn

Wij doen vanavond Sinterklaas. Ons huis wordt momenteel omgebouwd tot 1 grote midgetgolfbaan 🤣
Jullie doen een midgetgolfspel met Sinterklaas?
pi_215785154
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 12:06 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Jullie doen een midgetgolfspel met Sinterklaas?
Ja onder andere... er liggen 9 banen door het hele huis 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 6 december 2024 @ 12:25:12 #222
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_215785287
Wat een leuk idee Vicky :D

Hier in een kleine jubelstemming (en ik wil er nog niet teveel over uitbreiden, want ik wil het niet jinxen :P Hopelijk volgende week meer :P )

[ Bericht 47% gewijzigd door Troel op 06-12-2024 12:35:16 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215785927
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 11:25 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Och arme jongen... Mijn oudste zat ook echt van top tot teen onder, zag er vreselijk uit. Maar hij was net 2, dan ben je nog niet zo bezig met je uiterlijk.
Het is eigenlijk best een rottige ziekte, merk ik nu. Bij kleintjes werkt het toch anders dan bij grotere kinderen. Dochter kreeg het ook jong.
Jaa, zo sneu van zn gezicht ;( Nooit een pukkel en nu dit. Heb hem op het hart gedrukt niet in zn gezicht te krabben. Hoop dat ie zich eraan houdt.
If they say
pi_215786725
Wij hebben ook vanavond pas pakjesavond. Ik heb de afgelopen 2 nachten gewerkt, zodoende.
De cadeautjes liggen veilig opgeborgen in de tuinkussen-kist buiten en het gedicht van de Sint wordt vanavond door de buren bezorgd.
Alles geregeld! :)

Dochterlief heeft al jaren een beste vriendin.
2 peas in a pod! Spelen zo’n beetje wekelijks samen. Maar vriendin heeft vandaag haar kinderfeestje en mijn dochter is niet uitgenodigd. Ik snap er niets van. :?
Dochter had het gevraagd aan haar vriendin en die zei dat “ze te druk is”. :?

Een gebroken hart en boze briefjes met vriendin’s naam erop tot gevolg. ;(
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 december 2024 @ 14:56:37 #225
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215786735
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2024 14:55 schreef vencodark het volgende:
Wij hebben ook vanavond pas pakjesavond. Ik heb de afgelopen 2 nachten gewerkt, zodoende.
De cadeautjes liggen veilig opgeborgen in de tuinkussen-kist buiten en het gedicht van de Sint wordt vanavond door de buren bezorgd.
Alles geregeld! :)

Dochterlief heeft al jaren een beste vriendin.
2 peas in a pod! Spelen zo’n beetje wekelijks samen. Maar vriendin heeft vandaag haar kinderfeestje en mijn dochter is niet uitgenodigd. Ik snap er niets van. :?
Dochter had het gevraagd aan haar vriendin en die zei dat “ze te druk is”. :?

Een gebroken hart en boze briefjes met vriendin’s naam erop tot gevolg. ;(
:'( wat pijnlijk
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215787224
Ach wat sneu Venco!

Hier hangt iedereen rond, even chillen.
Het was een geslaagd dagje met blije koppies. B ging zelfs huilen van geluk toen hij de Build Box van Mark Rober uitpakte (https://www.crunchlabs.co(...)ubscription-annually).
En de poffertjespan wordt meteen uitgeprobeerd. :P
pi_215787492
Wij hadden gisteravond pakjesavond. Simon was helemaal in de 7e hemel toen ie zijn laserguns uitpakte. En hij wilde graag Star Wars lego, dus daar kreeg hij ook een grote doos van. We hadden wel wat teveel uitgegeven naar onze zin, maar dat glunderende blije koppie gisteravond maakt het wel waard :) O+ .

Vandaag heb ik een complete off-day. Inmiddels heb ik voor volgende week een afspraak bij huisarts gepland, want zo gaat het niet langer met hoe ik me mentaal voel.
Ik had een kappersafspraak en door een fout in hun systeem kreeg ik niet de kapper die ik wilde. Ik niet blij, maar toch maar laten knippen, want dat was echt nodig. Maar het liefst had ik daar de boel helemaal aan gort geslagen, pfffff heftig zo die mentale issues bij de overgang. Bij thuiskomst flink gejankt en daarna ben ik mijn bed in gedoken, ook om te voorkomen dat manlief of Simon mijn buien over zich heen krijgen :'( :'(
Nu ben ik weer wat gekalmeerd....
pi_215787509
Venco, wat ontzettend sneu!

Exode, wat lief dat B zo blij was met zijn cadeau, dat ie ervan moest huilen O+

Mush, beterschap voor je zoon!
pi_215787623
Ach @TolstoiFan wat naar dat je je zo voelt :*. Goed dat je langs de ha gaat!

En @vencodark onwijs naar voor je dochter. Ik heb zelf ook zoiets meegemaakt. Nooit geweten waarom ze me ineens heeft laten vallen en daar heb ik lang last van gehad. Achteraf denk ik dat zij en andere meisjes eerder in de puberteit kwamen dan ik en er daarom geen match meer was. Niet echt iemands schuld, maar ik heb heel lang gedacht dat ik iets fout had gedaan, zonder te weten wat.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215787672
Venco, wat sneu. Zou het vanuit het kind komen, of vanaf de ouders?

Heerlijk als kinderen blij zijn met hun cadeautjes. *;

Tolstoi, wat ene gedoe. Hopelijk heeft de huisarts iet voor je!
Ik mag vanavond weer aan mijn pilstrip beginnen, dan weet ik dat ik mijn dosis oestrogeen weer krijg en mijn hoofd weer recht gaat staan. Maar het is soms wel bikkelen op die dagen zonder. (en ik kan niet de pil doorslikken, want dan wordt ik ook een mentaal wrak).
pi_215788023
Wat goed dat je de afspraak bij de ha gemaakt hebt Tolstoi :) Het is misschien handig om even een lijstje te maken met alles waar je last van hebt. Als je daar zit, wil het nog wel eens dat je een en ander vergeet, is mijn ervaring :') En zo kan je ook steeds weer iets aanvullen zodat je ook een completer beeld hebt van je klachten.
Je hebt van die dagen he... Maar, komt goed :*

Ach Venco ;( Daar sta je dan als ouder en wat moet je hier nu mee? Hoop ik wel dat het duidelijk wordt waarom dat meisje je dochter niet heeft uitgenodigd. Want wat Phaidra ook schrijft, het is niet fijn als ze de schuld bij zichzelf gaat leggen.

En B O+

Zoon gaat zo toch naar de film. Die draait maar 3 keer en hij wil zoo graag. Logeren en de rest gaan niet door, maar de film moet maar kunnen hoor.
Trekt ie net een korstje van zn ooglid en krijg ik te horen dat het nu nog meer pijn doet. Ja jongen, had gezegd er niet aan te zitten :')
If they say
pi_215788343
@vencodark Wat sneu. Heb je goed contact met die ouders? Dat je 't even zou kunnen vragen, hoe het zit?

De Amazon Sint geeft aan dat hij ook geen idee heeft waar het pakje is. _O- :')
Het geld is in ieder geval teruggestort. Ik ben wel blij dat ons kind niet meer gelooft, hij kan nu ook wel lachen om de situatie.

Weekend!
pi_215788614
Ooh kak Hupje :D Gelukkig is het geld al terug :)
If they say
pi_215791588
Exode, wat een prachtige reactie van B O+

Tolstoifan, dat klinkt heel heftig, wat goed dat je naar de huisarts gaat en hier niet mee rond blijft lopen! Hopelijk komt er iets concreets uit waar je wat mee kan zodat je je snel wat beter gaat voelen :*

Hupje, gelukkig kan je zoon er om lachen maar wat balen dat het pakje niet is gekomen zeg :{

Venco, ach wat vreselijk sneu zeg ;( hier was vorige week een kinderfeestje van een vriendinnetje van mijn 8 jarige, zij was de enige van een clubje meiden die niet was uitgenodigd en daar was ze echt intens verdrietig van. Gisteren sprak ik haar moeder en zij begon er zelf over, dat haar dochter had gezegd dat Jewel het te druk en teveel zou vinden en ze liever een 1 op 1 'feestje' met haar wil. Was wel blij met die uitleg want ook al snap ik het helemaal dat ze niet iedereen kunnen uitnodigen en nam ik ze niks kwalijk, het doet echt pijn je kind zo verdrietig te zien met het gevoel buiten te worden gesloten. Snap dus heel goed dat het pijnlijk is voor je dochter, maar ook voor jou :{

Wij hebben pakjesavond overleefd. Kinderen liggen moe maar voldaan (en verwend) op bed.

Ik moe en iets minder voldaan. We zagen verschoven dakpannen met isolatie op ons dak, dus de kans op steenmarters is nu bijna 100%. 3 bedrijven gecontacteerd voor inspectie, plan van aanpak om die beesten weg te krijgen en preventie dat ze terug komen. Maar 1 kan maandag pas laten weten wanneer ze tijd hebben, 1 kan pas januari 2025 en de ander wachten we nog op reactie. Zelf nu extra stevige piepdingen zowel op zolder als op het balkon voor waar ze via naar boven klimmen. En een vangkooi besteld op bol.com, zelfs een verjaarspray. Overbuurman wil morgen wel even kijken of hij sporen kan zien bij het gat van de dakpannen of in ieder geval iets van de schade kan zien. Maar dikke stress hier, want het zit ooolk nog eens precies onderaan waar de zonnepanelen zitten. De schade kan echt zo intens zijn (aan dak, zonnepanelen, plafond, isolatie, etc) en dit wordt niet vergoed vanuit de verzekering. Alleen de preventie kost al duizenden euros en dan heb ik het nog niet over herstel van schade. Voel mij er gewoon ziek van, ben bang dat we dit nooit zelf kunnen betalen ;(
  zaterdag 7 december 2024 @ 00:39:58 #235
37150 livelink
pi_215792311
Wat een ellende Schanu. Ik ga duimen dat het toch nog mee zal vallen.
pi_215792656
:W
Net weer de hap gebeld, hij heeft nu keelpijn en wat benauwd. Volgens de hap komt dat door de keelpokken.
Koorts is wel voorbij maar nu mag ik straks, op de fiets :') , ibu gaan halen.
Hij heeft trouwens een humeur op op te schieten :X
Moest hem 200mg ibu geven, had er nog 1, dus lees net de gebruiksaanwijzing voor 400mg. Staat bij: niet gebruiken bij...waterpokken :X

Oeh Schanu, das nieuws wat je liever niet had gehoord. Ik duim mee dat het toch meevalt.

[ Bericht 15% gewijzigd door Mushanga71 op 07-12-2024 04:41:18 ]
If they say
  zaterdag 7 december 2024 @ 07:20:39 #237
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215792777
Ach schanu, wat ongelooflijk naar! Heel veel sterkte.

En mush, beterschap voor zoon! Waterpokken zijn naar... En bij twijfel over ibu kun je eventueel de weekendapotheek bellen.

Tolstoi, goed dat je naar de huisarts gaat. Succes!

Exode, die reactie van b O+

Hier stond de jongste na pakjesavond met mijn familie gisteren om 5:48 naast m'n bed omdat hij wilde stempelen met z'n nieuwe dinostempels. Gaaaap.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215792803
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2024 04:34 schreef Mushanga71 het volgende:
:W
Net weer de hap gebeld, hij heeft nu keelpijn en wat benauwd. Volgens de hap komt dat door de keelpokken.
Koorts is wel voorbij maar nu mag ik straks, op de fiets :') , ibu gaan halen.
Hij heeft trouwens een humeur op op te schieten :X
Moest hem 200mg ibu geven, had er nog 1, dus lees net de gebruiksaanwijzing voor 400mg. Staat bij: niet gebruiken bij...waterpokken :X

Oeh Schanu, das nieuws wat je liever niet had gehoord. Ik duim mee dat het toch meevalt.
Hmmmz, ik hoop dat hij zich snel beter voelt!

@Tink89 dat is mooi op tijd :{

Mijn man kon niet slapen en dacht toen ik me omdraaide blijkbaar dat ik wakker was, dus begon te praten tegen me. Waardoor ik dus echt wakker werd en hij een half uur later lag te snurken en ik niet meer in slaap kwam.
Vanaf een uur of half 5... ik ga zo maar een rondje hardlopen, het lijkt toch niet echt droog te worden. Buienradar verandert steeds, dus ik denk dat ik sowieso een bui op mn kop krijg.
Jongste wil nog even naar het centrum en mijn ouders komen de nieuwe auto showen, ik denk dat ik vanavond maar op tijd mn bed in duik. Heb man al geïnstrueerd om me voortaan gewoon te laten slapen...
Fake it till you make it...
pi_215792975
Wat ongelooflijk balen Schanu!
Stomme vraag want ik weet dat jij er ook genoeg verstand van hebt, maar ik zou de verzekering toch even extra bekijken. Er zijn wat zaken geweest in het verleden.

Helaas leidde dat er wel toe dat een aantal verzekeraars de voorwaarden nog strenger hebben gemaakt. Maar wilde het je toch even meegeven. Het Kifid kan je eventueel helpen.
pi_215793401
Oh balen Mush! Hopelijk knapt hij snel op!

Wat klote Schanu. Ik hoop dat er snel iemand komt.

Pff ik ben kapot! Ik heb echt overal spierpijn maar het was echt heel leuk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De zooi ligt al weer klaar om opgehaald te worden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_215793418
@Vicky, dat ziet er erg leuk uit! Heb je die gehuurd (en waar dan)?
Misschien ook leuk voor een kinderfeestje.
pi_215793444
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:35 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Vicky, dat ziet er erg leuk uit! Heb je die gehuurd (en waar dan)?
Misschien ook leuk voor een kinderfeestje.
Yep, gehuurd.
https://www.roosspringkussens.nl/
Inclusief 9 ballen, 9 clubs en 50 scorekaarten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_215794079
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:33 schreef Vicky het volgende:
Oh balen Mush! Hopelijk knapt hij snel op!
Ik lees dit als Musj. Moeilijk.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215794093
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2024 10:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Whwha oops
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_215794448
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2024 10:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nouja, ik ben een muts _O-

Ik heb de apotheek gebeld, (dank Tink!) en het blijkt nieuw te zijn dat ibu niet meer bij waterpokken mag gebruikt worden. Apotheek kwam daar net ook achter. Advies: hap bellen voor overleg. Ik bel de hap, 42 wachtenden voor me :X Na 3 minuten en nog 41 wachtenden maar opgehangen :')

Jij ook een lekkere nacht gehad @Nijna :{ Hoop ik dat je vandaag een beetje rust kan pakken?

Ik ga zo even zinkzalf halen. Hier is het tussen 11.30 en 12.30 droog. Ga ik dan wel want ook geen zin en een plensbui op mn kop.
Auto kan niet eens worden uitgelezen. Zit iets écht goed fout :') Geen idee dus wanneer ik weer een auto heb maar tis, juist nu, vervelend. Uber is onze beste vriend maar om nou een ritje van 1 km te boeken... :+
If they say
  zaterdag 7 december 2024 @ 11:11:52 #246
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215794639
Het is hier echt stralend weer, jullie berichten over regen maakten me echt even in de war.

Je zou trouwens nog naar zemelen kunnen kijken. In een washandje/oude sok/panty doen en in bad ermee. Komt een soort melkachtige substantie uit die helpt. Het is er ook kant en klaar van oa de kruidvat, maar dat vond ik minder effectief dan gewoon haverzemelen uit de supermarkt.
  zaterdag 7 december 2024 @ 11:17:09 #247
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_215794716
Hier ook stralende lucht nu, maar ik liep vanochtend wel door de regen.
Nu werk ik :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_215794719
Mazzel Tink, geniet van de zon :)
Het valt mee qua aantal pokken, stuk of 80. Maar vooral die in zn gezicht zitten, zijn vervelend.
Kijk ik ook meteen voor littekencreme al weet ik niet of zoiets écht helpt.
If they say
pi_215794728
Vitamine E crème, volgens mijn chirurg.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215794790
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 11:11 schreef Tink89 het volgende:
Het is hier echt stralend weer, jullie berichten over regen maakten me echt even in de war.

Je zou trouwens nog naar zemelen kunnen kijken. In een washandje/oude sok/panty doen en in bad ermee. Komt een soort melkachtige substantie uit die helpt. Het is er ook kant en klaar van oa de kruidvat, maar dat vond ik minder effectief dan gewoon haverzemelen uit de supermarkt.
Hier komt het elke keer met bakken uit de hemel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_215794834
Wat leuk om die reacties op pakjesavond te lezen!

Venco wat vervelend om er zo achter te komen dat je blijkbaar toch niet zo goed bevriend bent als gedacht 😒

Mush, wat bijzonder dat ze de ha wel ibuprofen voorschrijft terwijl het tegenwoordig niet meer mag blijkbaar, al kunnen ze natuurlijk ook niet alle veranderingen bijhouden misschien. (Nou ja als het eerst wel mocht zal het waarschijnlijk niet écht kwaad kunnen). Maar ik snap dat je met 43 wachtende niet in de rij blijft hangen.
pi_215794997
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2024 11:18 schreef Vanyel het volgende:
Vitamine E crème, volgens mijn chirurg.
Goeie :Y Heb zitten googlen op vitamine en kwam op vitamine e of c serum. Die laatste heb ik in huis, gebruik ik zelf dagelijks.

Ik lees altijd de bijsluiters Hillie dus ik vond het vreemd dat de hap dit adviseerde. Maar, tis nieuw. Staat wel al in het systeem maar dat zijn ook dingen die je maar net moet opzoeken om het te weten. Die twee die hij gehad heeft, zullen geen probleem zijn, denk ik.
If they say
pi_215795009
Dat advies is volgens mij niet echt nieuw want dat was er ook al toen L waterpokken had, geldt voor alle NSAID’s.

Goed dat je de bijsluiters leest!
pi_215795396
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 11:43 schreef Elleska het volgende:
Dat advies is volgens mij niet echt nieuw want dat was er ook al toen L waterpokken had, geldt voor alle NSAID’s.

Goed dat je de bijsluiters leest!
Nouja, ze zitten er niet voor niets bij ;)
Dan is het nog weirder dat de weekendapotheek er nooit van gehoord had en het moest opzoeken. Juist bij NSAID's is dat zo belangrijk.

Zo even, tussen de buien door, naar mn eigen apotheek voor zinkzalf. Dies net opengegaan. Vraag ik ook meteen wat voor pijnstillers er wél gebruikt kunnen worden, buiten pcm.
If they say
pi_215795532
Mushanga, wij hadden hier wecezin poeder. Was oorspronkelijk om de navelstopmpjes te laten uitdrogen, maar advies was om het restant te bewaren voor waterpokken en dat werkte erg goed om ze snel te laten uitdrogen. Was hier te koop bij de betere apotheek.

Die explosie in Den Haag is bijna om de hoek van mijn eerste eigen huis (haverkamp). Ik heb daar laatst nog geparkeerd toen zoon een voetbaltoernooi had bij mijn oude sportvereniging. Ik had het eerder in een ander deel van Mariahoeve verwacht, wat meer een achterstandsbuurt is.
pi_215795661
Thanx, ik ga dit vragen bij mn apotheek :)

Jaa, ik lees net pas het nieuws! Wat verschrikkelijk die explosie in Den Haag ;( Komt wel heel dichtbij zo FF ;(
If they say
pi_215796946
Om er even op terug te komen:

Z. was wel echt mega verdrietig en begreep het gewoon niet. Vorige week nog een best friend ketting gehad waar ze ieder een helft van hadden (zo’n hartje).
Ze zitten in groep 3 trouwens.

En ja: dat gevoel van buitensluiten of vriendschappen die overgaan etc. herken ik ook heel erg.
The pain is real! ;(
Misschien dat ik er nog wel naar vraag bij 1 van die ouders. Wie weet is er dan wel meer begrip.

Verder een leuke pakjesavond gehad maar, hoe is het mogelijk, er zat een Dagobert jubileum boek bij dat A. blijkbaar al had. :')
Kutzooi, kan dat weer terug. }:|
  zaterdag 7 december 2024 @ 17:26:46 #258
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215799153
Wat een rare dag. Er klapten vanmiddag net voor ons twee auto's keihard op elkaar. We hebben meteen geholpen, eerste hulp verleend, mensen getroost, verkeer afgeremd enzovoorts (met nog drie andere mensen die stopten), maar pas daarna bij zwemles kwamen de bibbers en het besef hoe ontzettend anders dit had kunnen aflopen. Het ging echt heel erg hard... Iedereen is in orde trouwens, iig fysiek, maar beide auto's compleet in elkaar en de inzittenden waren er net zo aan toe als ik een half jaar geleden. Volledig de kluts kwijt. Wel fijn dat ik van de ambulanceverpleegkundige en politie complimenten kreeg voor m'n handelen, de overdracht, de manier we 't verkeer omgeleid hadden etc. Voelde fijn dat ik het goed gedaan had.

En dus heb ik één kerstboom opgezet met ipv twee. De andere ben ik aan begonnen en toen crashte ik. De afgelopen weken hebben erin gehakt, geloof ik. Ik heb kaarsjes aangezet en toen wilde zoon de grinch kijken. Goed plan O+ mama doet wel mee.
pi_215799426
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 17:26 schreef Tink89 het volgende:
Wat een rare dag. Er klapten vanmiddag net voor ons twee auto's keihard op elkaar. We hebben meteen geholpen, eerste hulp verleend, mensen getroost, verkeer afgeremd enzovoorts (met nog drie andere mensen die stopten), maar pas daarna bij zwemles kwamen de bibbers en het besef hoe ontzettend anders dit had kunnen aflopen. Het ging echt heel erg hard... Iedereen is in orde trouwens, iig fysiek, maar beide auto's compleet in elkaar en de inzittenden waren er net zo aan toe als ik een half jaar geleden. Volledig de kluts kwijt. Wel fijn dat ik van de ambulanceverpleegkundige en politie complimenten kreeg voor m'n handelen, de overdracht, de manier we 't verkeer omgeleid hadden etc. Voelde fijn dat ik het goed gedaan had.

En dus heb ik één kerstboom opgezet met ipv twee. De andere ben ik aan begonnen en toen crashte ik. De afgelopen weken hebben erin gehakt, geloof ik. Ik heb kaarsjes aangezet en toen wilde zoon de grinch kijken. Goed plan O+ mama doet wel mee.
Och wat schrikken, goed idee om film te gaan kijken! :*

@Mushanga71, mijn ouders gingen net voor het eten weg, ik ben wel moe, maar vanavond maar mooi op tijd mn bed in. Ik zou morgen golfen, maar het is een zwembad op de baan, die is dicht, dus ik heb een "vrije dag" en kan uitslapen (kan ik niet zo goed, maar het idee dat ik niet op een bepaalde tijd mijn bed uit hoef is welkom, sta ik waarschijnlijk nog om 8 uur beneden :+).
pi_215799664
Goed gedaan @Tink89 ! :)
pi_215799716
Jeetje wat schrikken Tink! Kan mij je schrik heel goed voorstellen, hopelijk heb je wel een rustige nacht! :*

Hier hebben we vandaag de kerstboom opgetuigd, toch een echte, hij staat zo mooi O+

En even gekeken naar de verschoven dakpan, met gevaar voor eigen leven via het platte dak van de garage en een trap naar het dak geklommen :') zeg ik stoer, maar vond het echt doodeng haha.
Was lastig te zien want is hartstikke donker onder die dakpannen, maar op het oog geen directe schade. Ook geen kabels los van de zonnepanelen. Duimen draaien dat het meevalt. Ik heb een antimarter spray gespoten (ja het bestaat) en de dakpan terug geschoven. Komt hij nu terug, dan zien we dat direct. We twijfelen over het plaatsen van een val, maar de boete voor het vangen van een steenmarter is duurder dan een nieuw dak :o
Navraag binnen de buurt heeft uitgewezen dat er kabels zijn doorgebeten bij een buurvrouw aan het begin van het hof. En dat de buurvrouw naast ons geknaag bij haar auto had gehoord. Ze zijn niet alleen bij ons actief dus...
  zaterdag 7 december 2024 @ 18:41:08 #262
37150 livelink
pi_215799921
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2024 18:20 schreef Schanu het volgende:
Jeetje wat schrikken Tink! Kan mij je schrik heel goed voorstellen, hopelijk heb je wel een rustige nacht! :*

Hier hebben we vandaag de kerstboom opgetuigd, toch een echte, hij staat zo mooi O+

En even gekeken naar de verschoven dakpan, met gevaar voor eigen leven via het platte dak van de garage en een trap naar het dak geklommen :') zeg ik stoer, maar vond het echt doodeng haha.
Was lastig te zien want is hartstikke donker onder die dakpannen, maar op het oog geen directe schade. Ook geen kabels los van de zonnepanelen. Duimen draaien dat het meevalt. Ik heb een antimarter spray gespoten (ja het bestaat) en de dakpan terug geschoven. Komt hij nu terug, dan zien we dat direct. We twijfelen over het plaatsen van een val, maar de boete voor het vangen van een steenmarter is duurder dan een nieuw dak :o
Navraag binnen de buurt heeft uitgewezen dat er kabels zijn doorgebeten bij een buurvrouw aan het begin van het hof. En dat de buurvrouw naast ons geknaag bij haar auto had gehoord. Ze zijn niet alleen bij ons actief dus...
Klinkt voorzichtig hoopvol, Schanu. Hopelijk helpt de marterspray ook.
pi_215801217
Nouja, een zondag geen wekker is ook wel es fijn @Nijna :)
Ik ben vanmiddag op de bank in slaap gevallen :@

Ik zou het er idd even over hebben met de ouders @vencodark Je kan toch zeggen hoe verdrietig ze is? Als je de reden weet, is het voor je dochter misschien ook wat makkelijker te accepteren.

Wow @Tink89, dat is zeker schrikken geweest! Maar je hebt heel goed gehandeld ^O^

Hopelijk valt het mee @Schanu En je kan het zo beter in de gaten houden.

Wij gaan zo de Verhulstjes kijken. Blijf het een leuk programma vinden. Sowieso de programma's met/over Vlamingen. De Pfaffs en nu de familie Gooris :)
If they say
  maandag 9 december 2024 @ 09:03:25 #264
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215814858
Hoe is het met de waterpokken en de marters?

Hier is de jongste weer ziek. Ik gok op dubbele oorontsteking en blaasontsteking... die oren weet ik zeker (twee keer loopoor), over de blaasontsteking twijfel ik. Continu moeten plassen, aangeven dat het pijn doet, koorts. Dus net maar urine ingeleverd bij de huisarts en hopen dat het dat niet is. Hij haat alles wat op een drankje lijkt en bovendien heeft hij dan voor de tweede keer blaasontsteking en had de huisarts het al over een echo van de blaas e.d. om te kijken of alles wel goed aangelegd is. Blijkbaar zijn blaasontstekingen bij jongetjes zeldzaam.

Dus mijn rustige werkdag op kantoor is nu een thuiswerkdag met paw patrol op de achtergrond.
pi_215815125
Beterschap voor je jongste tink!

Blaasontsteking bij mannen is inderdaad al vrij zeldzaam (omdat de plasbuis langer is, is de blaas minder vatbaar voor ontstekingen, die kunnen er minder snel bij komen). Hopelijk is dat het niet, maar veel plassen en klagen over pijn, dan snap ik dat je hebt laten testen!
pi_215815181
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 09:03 schreef Tink89 het volgende:
Hoe is het met de waterpokken en de marters?

Hier is de jongste weer ziek. Ik gok op dubbele oorontsteking en blaasontsteking... die oren weet ik zeker (twee keer loopoor), over de blaasontsteking twijfel ik. Continu moeten plassen, aangeven dat het pijn doet, koorts. Dus net maar urine ingeleverd bij de huisarts en hopen dat het dat niet is. Hij haat alles wat op een drankje lijkt en bovendien heeft hij dan voor de tweede keer blaasontsteking en had de huisarts het al over een echo van de blaas e.d. om te kijken of alles wel goed aangelegd is. Blijkbaar zijn blaasontstekingen bij jongetjes zeldzaam.

Dus mijn rustige werkdag op kantoor is nu een thuiswerkdag met paw patrol op de achtergrond.
Ach wat sneu voor de jongste :{. Blaasontsteking bij jongens komt inderdaad weinig voor. Onze oudste klaagt ook af en toe over pijn bij het plassen. Ik vermoed dat het dan eerder zijn darmen zijn dan zijn blaas (PDS runs in the family). Het is nooit helemaal goed uitgesloten geweest. Urine is wel onderzocht, er zaten wat eiwitten in, maar niet echt genoeg voor antibiotica. Tot nu toe gaat het steeds wel vanzelf over na een paar dagen, met veel drinken.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215815337
L klaagt er soms ook over en moet dan steeds naar de wc terwijl hij net is geweest. Urine is schoon maar beter voor de zekerheid wel testen. L is een slechte drinker, als we ervoor zorgen dat hij voldoende drinkt is het probleem er niet dus het vermoeden is irritatie door geconcentreerde urine.
pi_215815348
Boh, Tink :{ Wanneer krijg je de uitslag van de test?
Sterkte en beterschap voor jongste :*

Het pokkenkind voelt zich wat beter én er zijn al een paar dagen geen nieuwe pokken bijgekomen dus yay voor de virusremmers :) Morgen gaat ie weer lekker naar school.
If they say
pi_215815579
Beterschap @Tink89 :*

@Mushanga71, fijn dat je pokkenkind zich beter voelt :*
  maandag 9 december 2024 @ 11:25:05 #270
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_215815700
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 10:34 schreef Elleska het volgende:
L klaagt er soms ook over en moet dan steeds naar de wc terwijl hij net is geweest. Urine is schoon maar beter voor de zekerheid wel testen. L is een slechte drinker, als we ervoor zorgen dat hij voldoende drinkt is het probleem er niet dus het vermoeden is irritatie door geconcentreerde urine.
Dit herken ik. Jongste hier had daar ook last van. We moeten er echt bovenop zitten dat ie voldoende drinkt, dan is er geen enkel probleem.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 9 december 2024 @ 11:33:43 #271
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215815740
Uitslag: geen blaasontsteking. Nu maar hopen dat z'n oren snel beter worden. Voor hem, maar ook voor mij. Ik krijg niks gedaan zo.
pi_215816125
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 11:33 schreef Tink89 het volgende:
Uitslag: geen blaasontsteking. Nu maar hopen dat z'n oren snel beter worden. Voor hem, maar ook voor mij. Ik krijg niks gedaan zo.
Hoe is t met zijn ontlasting/darmen? Mijn jongste heeft pds en soms geeft dat ook pijn bij de blaas..

Ik ben sinds zaterdag verkouden, dat wil zeggen toen kon ik amper slikken vd keelpijn, die was gister weg, maar vandaag weer terug incl dichte neus en benauwdheid... en gewoon zo geen tijd om ziek te zijn deze week... mja komt wel weer goed

Iemand al naar Wicked geweest? Ik ga zaterdag met mijn dochter, die wilde er zoo graag heen met mij, even een moeder-dochter middag.
S. 2014
J. 2016
pi_215816298
Beterschap daar Tink!

Ik doe mee, vandaag eerste dag van de menstruatie en ik lig er even af. Ook omdat ik enorm moe was/ben door de afgelopen dagen. Mijn moeder was er 2 nachten en natuurlijk cadeaus met de kinderen. Ik was zaterdagavond helemaal op, om 8 uur al naar bed gegaan, ik kon niets meer.
pi_215816922
Wat fijn dat het beter gaat met je zoon, Mushanga!

En Tink, beterschap voor je jongste, oorontstekingen zijn zo vervelend (voor zowel kind als ouder) :N :*

Exode, klinkt als een pittig weekend, en dan ook nog eens gaan menstrueren }:| Kan je de rust nu wel pakken om weer even bij te tanken?

Gewoonmezelf, beterschap! En Wicked lijkt mij heel gaaf, wat een leuk uitje met je dochter, heel veel plezier O+

Hier de marter vanmorgen weer gehoord, en vrouwlief vond pootafdrukken op de overkapping, hij is dus helaas nog niet weg. Vandaag zouden we gebeld worden voor de inspectie maar tot op heden niet gebeurd. Ik bracht vannacht een groot gedeelte boven de wc door, de spanning komt er nu lichamelijk uit denk ik want ik ben niet ziek. En vanmorgen vroeg een collega hoe het ging en begon ik spontaan te huilen. Helpt niet mee dat ik veel stress heb op het werk door iets wat er gaande is, en thuis loopt het gewoon echt niet lekker met de oudste, dus ik weet niet meer hoe/waar/wanneer ik tot (lichamelijke en mentale) rust kan komen. En deze tijd vind ik los van alles wat er speelt al de moeilijkste periode van het jaar. Dus ik denk dat ik maar eens een winterslaap ga introduceren 8)7
pi_215817271
Echt hoor, die winterslaap, ik wil oook! Ben alles zat.

Kak van de marter Schanu :{ Van binnenuit is dat gat ook niet te dichten met gaas of zo? Marters zitten hier niet dus ik heb geen idee.
En het is begrijpelijk dat je erdoorheen zit. Alles komt altijd tegelijk :*

@gewoonmezelf87 beterschap en @exode, sterkte :*

Auto is nog steeds dood. Komt nu weer iemand anders doormeten wat het nou is. Ben wel een beetje uitgedoormeterd hoor.
Moet ik nu ook zelfs achter de facturen van de energie aan, want er ging bij de energieboer wat fout plus de afrekening van de stadsverwarming van vorig jaar is nog niet eens binnen. Begin het echt zat te worden om anderen hun zooi op te ruimen. Ik wil rust. Misschien toch handig dat de auto kaduuk is want anders had ik waarschijnlijk de kuierlatten genomen :')

We zullen doorgaan...
If they say
  maandag 9 december 2024 @ 15:31:45 #276
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_215817418
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 15:07 schreef Mushanga71 het volgende:
Echt hoor, die winterslaap, ik wil oook! Ben alles zat.

Kak van de marter Schanu :{ Van binnenuit is dat gat ook niet te dichten met gaas of zo? Marters zitten hier niet dus ik heb geen idee.
En het is begrijpelijk dat je erdoorheen zit. Alles komt altijd tegelijk :*

@:gewoonmezelf87 beterschap en @:exode, sterkte :*

Auto is nog steeds dood. Komt nu weer iemand anders doormeten wat het nou is. Ben wel een beetje uitgedoormeterd hoor.
Moet ik nu ook zelfs achter de facturen van de energie aan, want er ging bij de energieboer wat fout plus de afrekening van de stadsverwarming van vorig jaar is nog niet eens binnen. Begin het echt zat te worden om anderen hun zooi op te ruimen. Ik wil rust. Misschien toch handig dat de auto kaduuk is want anders had ik waarschijnlijk de kuierlatten genomen :')

We zullen doorgaan...
Maar je kunt nog steeds de kuierlatten nemen, want je benen doen het nog toch ;) (flauw, ik weet het).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215817562
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2024 15:31 schreef Troel het volgende:

[..]
Maar je kunt nog steeds de kuierlatten nemen, want je benen doen het nog toch ;) (flauw, ik weet het).
Die kuierlatten brengen me iig verder dan mijn auto :D Jammer alleen dat ik er niet al te ver mee kom :P
If they say
pi_215817568
Kuierlatten. O+
pi_215817925
Beterschap @gewoonmezelf87 :*

Beterschap ook voor @exode, dan heb je wel alles tegelijk :*

@Schanu pfff :* kan maar zo dat de spanning er lichamelijk uit komt, hopelijk gauw meer duidelijkheid en afnemende spanning, pas goed op jezelf.

@Mushanga71, heb je al enig zicht op wanneer ieder zijn eigen weg zou kunnen gaan? Klinkt niet heel prettig (understatement). Ook zonder auto kan je een heel eind komen :*

Zei er iemand winterslaap? Ik doe mee!
Ik ben moe, geïrriteerd (niet eens ongesteld, dat was helemaal een beroerde combi geweest). En mn stemming is nogal aan de wiebel :{
Maar goed... nieuwe week nieuwe kansen...
Jongste beroerd van school kunnen halen, ze voelt zich inmiddels gelukkig weer beter, maar kom maar op met die winterslaap.
  maandag 9 december 2024 @ 16:59:17 #280
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215818053
Exode, Schanu, de auto van Mush en iedereen die het kan gebruiken: :* :* :*
pi_215818255
Nope, er zit geen schot in de zaak @Nijna Hoop wel op ergens in het nieuwe jaar. De doodzwijgmethode werkt ook niet echt mee. Het is nu wél twee kanten op en niet meer eenrichtingsverkeer want ik laat me niet meer in een hoek drukken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag precies 1 maand :')
Één voordeel van deze stress: er is al bijna 10 kilo af :+
Boh, kind ziek van school moeten plukken is ook altijd zo naar. Wel fijn dat ze zich wat beter voelt. Nu jij nog ;) Hopelijk wordt de rest van de week wat minder wiebelig :*

Kreeg van Albert een melding. Dat ze mijn bezorgmomenten eruit geflikkerd hebben omdat dinsdag de 24e kerstavond én dinsdag de 31e oudejaarsavond en dat ik nieuwe bezorgmomenten moest kiezen en wel snel want anders vol. Nou had ik de 23e al geclaimd maar nu ook de 29e én de 31e in de middag. Beter teveel dan te weinig, zullen we maar denken. Ga toch eeeecht niet met die kerstdrukte/oudjaarsdrukte de supermarkt in :N
If they say
pi_215818887
Winterslaap? I'm in!
S. 2014
J. 2016
pi_215820379
Morgen geen kleinzoon want anders hebben we een pokkenkerst :+
Zoon blijft toch morgen nog thuis. Hopelijk zijn de pokken in zn gezicht woensdag wat minder.
If they say
pi_215820705
Thanks voor de reminder met de bezorgmomenten. Heb even de 24e vastgelegd voor de kerstboodschappen.
Vriend werkt dan thuis en ik moet toevallig een dinsdag werken ^O^

Verder ben ik wel aan het meelezen, maar zijn de feestweken een beetje hectisch.
SPOILER
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_215820720
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 21:09 schreef Mushanga71 het volgende:
Morgen geen kleinzoon want anders hebben we een pokkenkerst :+
Zoon blijft toch morgen nog thuis. Hopelijk zijn de pokken in zn gezicht woensdag wat minder.
Waterpokken zijn al besmettelijk voor je ze ziet... dus weet niet wanneer kleinzoon vh laatst geweest is?
S. 2014
J. 2016
pi_215820787
Spannend, @LeSage ! Succes.
pi_215820984
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 21:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Waterpokken zijn al besmettelijk voor je ze ziet... dus weet niet wanneer kleinzoon vh laatst geweest is?
Zoon kreeg 3 december koorts en kleinzoon was die dag zelf ziek dus hij is thuis gebleven, laatste keer bij mij was 26 november. Achteraf heel veel mazzel gehad :)

Oeh, spannend @LeSage! Succes :)
If they say
  maandag 9 december 2024 @ 22:12:54 #288
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215821014
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 21:37 schreef LeSage het volgende:
Thanks voor de reminder met de bezorgmomenten. Heb even de 24e vastgelegd voor de kerstboodschappen.

Verder ben ik wel aan het meelezen, maar zijn de feestweken een beetje hectisch.
SPOILER
Heel veel succes! 🍀
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_215821464
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 22:10 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Zoon kreeg 3 december koorts en kleinzoon was die dag zelf ziek dus hij is thuis gebleven, laatste keer bij mij was 26 november. Achteraf heel veel mazzel gehad :)

Oeh, spannend @:LeSage! Succes :)
Oh beter dan!

Ik ging met mijn kinderen de pokken vaak achterna onder t mom " dan hebben ze t maar gehad" en toen ze ze kregen kwam t totaal niet uit en werd te kleine er over the top ziek van |:(

Spannend LeSage!
S. 2014
J. 2016
pi_215821604
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 23:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Oh beter dan!

Ik ging met mijn kinderen de pokken vaak achterna onder t mom " dan hebben ze t maar gehad" en toen ze ze kregen kwam t totaal niet uit en werd te kleine er over the top ziek van |:(

Spannend LeSage!
Oh, boh :{ Evengoed op jonge leeftijd zo ziek ervan geweest?
Als ze het eenmaal hebben gehad, zijn ze beschermd maar er is ook een vaccin tegen de waterpokken. Wist ik niet. Heb me met veel ziektes beziggehouden maar deze is me ontgaan...
Voel me nu best stom :@
If they say
pi_215821712
Hier hadden ze met 4 en 6 jaar nog geen waterpokken gehad, dus hebben we dat ook maar bewust opgezocht, terwijl ik me al wat inlas over vaccinatie. Uiteindelijk was het vlak voor de kerstvakantie opeens toch raak bij nr 1 (en 2 en 3 volgden 1 en 2 weken later). En zo komt het dat we in de kerstdoos met versieringen die ze bij de kleuters gemaakt hebben een regenboog-engeltje hebben en een pokken-engeltje. Moet elke keer weer lachen als dat ding tevoorschijn komt.

Succes LeSage! Welke richting heb je op gesolliciteerd?
pi_215822308
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 21:37 schreef LeSage het volgende:

SPOILER
Boks

SPOILER
pi_215822397
SPOILER
pi_215822406
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2024 07:34 schreef Adrian4 het volgende:

[..]
Boks

SPOILER
SPOILER
pi_215822709
Nouja @FlyingFish, dan was je ook meteen in één keer klaar. En een pokkenengeltje :D

Dat scheelt je een hoop tijd @Adrian4 Jij ook succes :)

Is het de baanverandertijdvanhetjaar ofzo :D

Ik heb nu een boze puber in huis. Hij heeft witte puntjes op zn tandvlees dus ik belde de tandarts. Maar, ze wilde weten hoeveel? Zoon sliep alleen nog dus maakte ik hem wakker. En dat viel niet in goeie aarde :') Gevolg: ik moet straks een foto sturen.
If they say
  dinsdag 10 december 2024 @ 09:16:50 #296
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_215822917
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2024 08:45 schreef Mushanga71 het volgende:

Is het de baanverandertijdvanhetjaar ofzo :D

Zekers :Y

Spannend allemaal he die sollicitaties! Ik guun iedereen goede, fijne gesprekken en leuke nieuwe banen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215823007
Mijn zoon had de waterpokken toen hij ruim 4,5 jaar was en Z. was net 3 weken oud toen ze ook een heeeel milde versie had door mijn zoon.
Ze kan het daardoor nog wel een keer krijgen.
We zien wel.

Overigens is Z. weer gewoon chill met haar vriendin. Ze wilden zelfs al spelen gisteren maar dat kon even niet. De boze briefjes zijn ook weer van de deur.
Ik laat het maar zo. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')