abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 december 2024 @ 15:31:45 #276
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_215817418
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 15:07 schreef Mushanga71 het volgende:
Echt hoor, die winterslaap, ik wil oook! Ben alles zat.

Kak van de marter Schanu :{ Van binnenuit is dat gat ook niet te dichten met gaas of zo? Marters zitten hier niet dus ik heb geen idee.
En het is begrijpelijk dat je erdoorheen zit. Alles komt altijd tegelijk :*

@:gewoonmezelf87 beterschap en @:exode, sterkte :*

Auto is nog steeds dood. Komt nu weer iemand anders doormeten wat het nou is. Ben wel een beetje uitgedoormeterd hoor.
Moet ik nu ook zelfs achter de facturen van de energie aan, want er ging bij de energieboer wat fout plus de afrekening van de stadsverwarming van vorig jaar is nog niet eens binnen. Begin het echt zat te worden om anderen hun zooi op te ruimen. Ik wil rust. Misschien toch handig dat de auto kaduuk is want anders had ik waarschijnlijk de kuierlatten genomen :')

We zullen doorgaan...
Maar je kunt nog steeds de kuierlatten nemen, want je benen doen het nog toch ;) (flauw, ik weet het).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215817562
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2024 15:31 schreef Troel het volgende:

[..]
Maar je kunt nog steeds de kuierlatten nemen, want je benen doen het nog toch ;) (flauw, ik weet het).
Die kuierlatten brengen me iig verder dan mijn auto :D Jammer alleen dat ik er niet al te ver mee kom :P
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215817568
Kuierlatten. O+
pi_215817925
Beterschap @gewoonmezelf87 :*

Beterschap ook voor @exode, dan heb je wel alles tegelijk :*

@Schanu pfff :* kan maar zo dat de spanning er lichamelijk uit komt, hopelijk gauw meer duidelijkheid en afnemende spanning, pas goed op jezelf.

@Mushanga71, heb je al enig zicht op wanneer ieder zijn eigen weg zou kunnen gaan? Klinkt niet heel prettig (understatement). Ook zonder auto kan je een heel eind komen :*

Zei er iemand winterslaap? Ik doe mee!
Ik ben moe, geïrriteerd (niet eens ongesteld, dat was helemaal een beroerde combi geweest). En mn stemming is nogal aan de wiebel :{
Maar goed... nieuwe week nieuwe kansen...
Jongste beroerd van school kunnen halen, ze voelt zich inmiddels gelukkig weer beter, maar kom maar op met die winterslaap.
Fake it till you make it...
  maandag 9 december 2024 @ 16:59:17 #280
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215818053
Exode, Schanu, de auto van Mush en iedereen die het kan gebruiken: :* :* :*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215818255
Nope, er zit geen schot in de zaak @Nijna Hoop wel op ergens in het nieuwe jaar. De doodzwijgmethode werkt ook niet echt mee. Het is nu wél twee kanten op en niet meer eenrichtingsverkeer want ik laat me niet meer in een hoek drukken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag precies 1 maand :')
Één voordeel van deze stress: er is al bijna 10 kilo af :+
Boh, kind ziek van school moeten plukken is ook altijd zo naar. Wel fijn dat ze zich wat beter voelt. Nu jij nog ;) Hopelijk wordt de rest van de week wat minder wiebelig :*

Kreeg van Albert een melding. Dat ze mijn bezorgmomenten eruit geflikkerd hebben omdat dinsdag de 24e kerstavond én dinsdag de 31e oudejaarsavond en dat ik nieuwe bezorgmomenten moest kiezen en wel snel want anders vol. Nou had ik de 23e al geclaimd maar nu ook de 29e én de 31e in de middag. Beter teveel dan te weinig, zullen we maar denken. Ga toch eeeecht niet met die kerstdrukte/oudjaarsdrukte de supermarkt in :N
If they say
pi_215818887
Winterslaap? I'm in!
S. 2014
J. 2016
pi_215820379
Morgen geen kleinzoon want anders hebben we een pokkenkerst :+
Zoon blijft toch morgen nog thuis. Hopelijk zijn de pokken in zn gezicht woensdag wat minder.
If they say
pi_215820705
Thanks voor de reminder met de bezorgmomenten. Heb even de 24e vastgelegd voor de kerstboodschappen.
Vriend werkt dan thuis en ik moet toevallig een dinsdag werken ^O^

Verder ben ik wel aan het meelezen, maar zijn de feestweken een beetje hectisch.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_215820720
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 21:09 schreef Mushanga71 het volgende:
Morgen geen kleinzoon want anders hebben we een pokkenkerst :+
Zoon blijft toch morgen nog thuis. Hopelijk zijn de pokken in zn gezicht woensdag wat minder.
Waterpokken zijn al besmettelijk voor je ze ziet... dus weet niet wanneer kleinzoon vh laatst geweest is?
S. 2014
J. 2016
pi_215820787
Spannend, @LeSage ! Succes.
pi_215820984
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 21:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Waterpokken zijn al besmettelijk voor je ze ziet... dus weet niet wanneer kleinzoon vh laatst geweest is?
Zoon kreeg 3 december koorts en kleinzoon was die dag zelf ziek dus hij is thuis gebleven, laatste keer bij mij was 26 november. Achteraf heel veel mazzel gehad :)

Oeh, spannend @LeSage! Succes :)
If they say
  maandag 9 december 2024 @ 22:12:54 #288
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215821014
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 21:37 schreef LeSage het volgende:
Thanks voor de reminder met de bezorgmomenten. Heb even de 24e vastgelegd voor de kerstboodschappen.

Verder ben ik wel aan het meelezen, maar zijn de feestweken een beetje hectisch.
SPOILER
Heel veel succes! 🍀
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_215821464
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 22:10 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Zoon kreeg 3 december koorts en kleinzoon was die dag zelf ziek dus hij is thuis gebleven, laatste keer bij mij was 26 november. Achteraf heel veel mazzel gehad :)

Oeh, spannend @:LeSage! Succes :)
Oh beter dan!

Ik ging met mijn kinderen de pokken vaak achterna onder t mom " dan hebben ze t maar gehad" en toen ze ze kregen kwam t totaal niet uit en werd te kleine er over the top ziek van |:(

Spannend LeSage!
S. 2014
J. 2016
pi_215821604
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 23:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Oh beter dan!

Ik ging met mijn kinderen de pokken vaak achterna onder t mom " dan hebben ze t maar gehad" en toen ze ze kregen kwam t totaal niet uit en werd te kleine er over the top ziek van |:(

Spannend LeSage!
Oh, boh :{ Evengoed op jonge leeftijd zo ziek ervan geweest?
Als ze het eenmaal hebben gehad, zijn ze beschermd maar er is ook een vaccin tegen de waterpokken. Wist ik niet. Heb me met veel ziektes beziggehouden maar deze is me ontgaan...
Voel me nu best stom :@
If they say
pi_215821712
Hier hadden ze met 4 en 6 jaar nog geen waterpokken gehad, dus hebben we dat ook maar bewust opgezocht, terwijl ik me al wat inlas over vaccinatie. Uiteindelijk was het vlak voor de kerstvakantie opeens toch raak bij nr 1 (en 2 en 3 volgden 1 en 2 weken later). En zo komt het dat we in de kerstdoos met versieringen die ze bij de kleuters gemaakt hebben een regenboog-engeltje hebben en een pokken-engeltje. Moet elke keer weer lachen als dat ding tevoorschijn komt.

Succes LeSage! Welke richting heb je op gesolliciteerd?
pi_215822308
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 21:37 schreef LeSage het volgende:

SPOILER
Boks

SPOILER
pi_215822397
SPOILER
pi_215822406
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2024 07:34 schreef Adrian4 het volgende:

[..]
Boks

SPOILER
SPOILER
pi_215822709
Nouja @FlyingFish, dan was je ook meteen in één keer klaar. En een pokkenengeltje :D

Dat scheelt je een hoop tijd @Adrian4 Jij ook succes :)

Is het de baanverandertijdvanhetjaar ofzo :D

Ik heb nu een boze puber in huis. Hij heeft witte puntjes op zn tandvlees dus ik belde de tandarts. Maar, ze wilde weten hoeveel? Zoon sliep alleen nog dus maakte ik hem wakker. En dat viel niet in goeie aarde :') Gevolg: ik moet straks een foto sturen.
If they say
  dinsdag 10 december 2024 @ 09:16:50 #296
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_215822917
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2024 08:45 schreef Mushanga71 het volgende:

Is het de baanverandertijdvanhetjaar ofzo :D

Zekers :Y

Spannend allemaal he die sollicitaties! Ik guun iedereen goede, fijne gesprekken en leuke nieuwe banen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215823007
Mijn zoon had de waterpokken toen hij ruim 4,5 jaar was en Z. was net 3 weken oud toen ze ook een heeeel milde versie had door mijn zoon.
Ze kan het daardoor nog wel een keer krijgen.
We zien wel.

Overigens is Z. weer gewoon chill met haar vriendin. Ze wilden zelfs al spelen gisteren maar dat kon even niet. De boze briefjes zijn ook weer van de deur.
Ik laat het maar zo. :)
pi_215823016
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 23:45 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Oh, boh :{ Evengoed op jonge leeftijd zo ziek ervan geweest?
Als ze het eenmaal hebben gehad, zijn ze beschermd maar er is ook een vaccin tegen de waterpokken. Wist ik niet. Heb me met veel ziektes beziggehouden maar deze is me ontgaan...
Voel me nu best stom :@
Ja maar ik heb een bijzonder kind hoor, als je ergens overdreven op kan reageren dan doet mijn zoon dat... een virus dat normale mensen maar 1x krijgen doet hij 2 of 3x, keelamandelen verwijderen? Bij hem groeien ze terug... :') t is maar goed dat ie zo leuk is :P
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 10 december 2024 @ 09:33:33 #299
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_215823036
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2024 09:30 schreef vencodark het volgende:

Overigens is Z. weer gewoon chill met haar vriendin. Ze wilden zelfs al spelen gisteren maar dat kon even niet. De boze briefjes zijn ook weer van de deur.
FIJN!!! Ja, met hoofdletters, want ik weet hoe het voelt en zo vlak voor de feestdagen en de vakantie is het goed dat het opgelost is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215823068
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2024 09:30 schreef vencodark het volgende:
Mijn zoon had de waterpokken toen hij ruim 4,5 jaar was en Z. was net 3 weken oud toen ze ook een heeeel milde versie had door mijn zoon.
Ze kan het daardoor nog wel een keer krijgen.
We zien wel.

Lastig he die kindervriendschappen. Wij maken ons druk en zij lossen t ondertussen alweer op...
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')