In de jaren 70 wel ja. Nu telt een speler die niet wordt aangespeeld al een tijdje niet meer.quote:
Het is inmiddels 1-4.quote:Op zondag 1 december 2024 13:51 schreef tong80 het volgende:
Nog niks gespeeld en beslist. Hebben jullie geen Europees voetbal gekeken
Kijk jij deze wedstrijd wel?quote:Op zondag 1 december 2024 13:51 schreef tong80 het volgende:
Nog niks gespeeld en beslist. Hebben jullie geen Europees voetbal gekeken
Omdat je dan geen 1-4 kunt maken. Kan nog alle kanten op.quote:
Doe maar aangifte, je wordt even anaal verkracht.quote:
WK-94 Oranje-Brasil.quote:Op zondag 1 december 2024 13:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
In de jaren 70 wel ja. Nu telt een speler die niet wordt aangespeeld al een tijdje niet meer.
Ja, daar zat ik er even flink naast.quote:
Waren die er dan bij mensen?quote:Op zondag 1 december 2024 13:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alsof er nog twijfels waren dat PSV gewoon weer kampioen gaat worden.
Kan gebeuren.quote:Op zondag 1 december 2024 13:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik er even flink naast.
De hoop op toch nog ergens een kleine titelstrijd, maar nee dit is wel klaar.quote:Op zondag 1 december 2024 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waren die er dan bij mensen?
Misschien eerder hoop.
Die is op weg naar Snikkelaasquote:Op zondag 1 december 2024 13:55 schreef onlogisch het volgende:
Jongens heeft iemand @:paul gezien???
Paul kreeg vandaag om 14:00 uur zijn sinterklaascadeautjes al op de dagbesteding.quote:Op zondag 1 december 2024 13:55 schreef onlogisch het volgende:
Jongens heeft iemand @:paul gezien???
Eens.quote:Op zondag 1 december 2024 13:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De hoop op toch nog ergens een kleine titelstrijd, maar nee dit is wel klaar.
Eerst woensdag nog de wedstrijd van het jaar.quote:
Leuke rubriekquote:Op zondag 1 december 2024 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst woensdag nog de wedstrijd van het jaar.
Hier stond iets andersquote:Op zondag 1 december 2024 13:58 schreef Viesdik het volgende:
Victor Jensen wat een vervelende man is dat zeg is dat zeg. Waarom zetten ze altijs de meest slechte speler van Utrecht in de basis?
Onlogisch heeft hem daarna nog aangepast en dus teruggezetquote:
We hanteren gewoon het beleid makker.quote:Op zondag 1 december 2024 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch heeft hem daarna nog aangepast en dus teruggezet
Die man is nog geen uur terug of het gaat weer mis
Goed dat je je niet door de wijs laat brengen door een pedante FA.quote:Op zondag 1 december 2024 14:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hanteren gewoon het beleid makker.
We zien de aanstaande kampioen aan het werk makker. PSV is mokergoed.quote:Op zondag 1 december 2024 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Goed dat je je niet door de wijs laat brengen door een pedante FA.
Ik heb net een appelbol gegeten.quote:Op zondag 1 december 2024 14:01 schreef ISVV het volgende:
Ik at net twee boterhammen met gebakken ei en een halve roze koek #rozekameraden
Ik krijg lekker broodjes ei met kaas en hamquote:Op zondag 1 december 2024 14:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb net een appelbol gegeten.
Het is niet eens de 89e minuutquote:Op zondag 1 december 2024 14:02 schreef raptorix het volgende:
Altijd die aanstellerige aantekeningen in zo een boekje: Slechte Bal, 89 minuut.
Doe de groeten aan de begeleiders.quote:Op zondag 1 december 2024 14:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik krijg lekker broodjes ei met kaas en ham
Misschien maken ze een verlanglijstje voor pakjesavond.quote:Op zondag 1 december 2024 14:02 schreef raptorix het volgende:
Altijd die aanstellerige aantekeningen in zo een boekje: Slechte Bal, 89 minuut.
Is het leuk om nog bij je ouders te wonen?quote:Op zondag 1 december 2024 14:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Iedereen is welkomquote:Op zondag 1 december 2024 14:04 schreef R-woud93 het volgende:
User @:raptorix krijgt geen warm onthaal
Zwijn.quote:Op zondag 1 december 2024 14:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
PikkieTutorials? Heb je wel een halve Action aan inpakpapier voor nodigquote:Op zondag 1 december 2024 14:04 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig pakt Paul nu zijn eerste cadeautje uit
Een transformer
@Kukelecucktsju10 doet ook een duit in het zakjequote:Op zondag 1 december 2024 14:05 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:raptorix is nog niet bijgekomen van de klap van forumgebruiker @:maxi-mus of hij krijgt alweer een poffert op de neus van forumgebruiker @:isvv
Het zit je niet mee.quote:Op zondag 1 december 2024 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd daar mis ik weer een punt in de manager.
#werkenbijdeNOSquote:14:03
UTR - PSV | 86' Utrecht snakt naar einde
PSV wil meer en Utrecht kan niet meer. Noa Lang gaat naar binnen, maar schiet in het zijnet.
UTR - PSV (1-4)
Niet zo stoken.quote:Op zondag 1 december 2024 14:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vond het vroeger altijd leuker op FOK! toen was GGMM nog geen forum admin.
Nee dit is niet Feyenoord waar er voor niks 8 minuten bijkomenquote:
F1 is geen sport.quote:Op zondag 1 december 2024 14:08 schreef raptorix het volgende:
Het blijkt maar weer dat voor veel gebruikers voetbal een dagbesteding is, wat een treurnis, ik hoop niet dat jullie straks opduiken in het Keizerlijke F1 topic.
Wat vervelend zeg.quote:Op zondag 1 december 2024 14:09 schreef VEM2012 het volgende:
3 maar en 2-5… Ik denk dat het niet meer gaat lukken voor Utreg.
Valt best mee als je Kees Smit ziet.quote:
Dit neem je terug.quote:
quote:Op zondag 1 december 2024 14:11 schreef VEM2012 het volgende:
Utreg: in enkele minuten kun je 2 keer scoren…
PSV: hold my beer!
PSV speelde uit.quote:Op zondag 1 december 2024 14:12 schreef Zorro het volgende:
Met 5-2 winnen als er 3 goals worden afgekeurd
Dat lag toch een minuut of 3 stil vanwege die tokkiesupporters?quote:Op zondag 1 december 2024 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dit is niet Feyenoord waar er voor niks 8 minuten bijkomen
Niet dat het uitmaakt overigens 2-5.
Ik zeg dan ook "met 5-2 winnen". Niet "het is 5-2"quote:
Wie zijn we?quote:Op zondag 1 december 2024 14:12 schreef GGMM het volgende:
AZ en Twente slaan we even over.
Veel plezier @:zipportal ik zie je tijdens Ajax weer
Ik zag het. Bel het ziekenhuis.quote:
@GGMM snap je nu dat jouw daden consequenties hebben bij debielen?quote:Op zondag 1 december 2024 14:02 schreef ISVV het volgende:
[..]
Makkelie geeft een makkelijke vrije trap
Makkeliek
Deze kwaliteitsposts heb ik gemist.quote:Op zondag 1 december 2024 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zien de aanstaande kampioen aan het werk makker. PSV is mokergoed.
Ik denk wel dat er mensen gaan kijken naar de club met de hoogste kijkcijfers eigenlijk.quote:Op zondag 1 december 2024 14:14 schreef Zipportal het volgende:
De voetbalmiddag zit erop. Niemand gaat naar AZ, FC Twente en Ajax kijken.
[ afbeelding ]
Hier kreeg ik even een spreekwoordelijke tik, van een medesupporter nota bene.quote:Op zondag 1 december 2024 14:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
@:ggmm snap je nu dat jouw daden consequenties hebben bij debielen?
Ajax is de enige club die iets voorstelt in Nederland natuurlijk de rest is aftandse decoratie van de Xenos in de categorie live, laugh & love.quote:Op zondag 1 december 2024 14:14 schreef Zipportal het volgende:
De voetbalmiddag zit erop. Niemand gaat naar AZ, FC Twente en Ajax kijken.
[ afbeelding ]
Interview ? Ze laten hem ontsnappen.quote:
Is toch bijzonder als een speler openhartig is in een interview? Prima om dat veel aandacht te geven.quote:Op zondag 1 december 2024 14:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik denk dat ESPN dit moment met Til heel groot gaat maken. Youtube shorts, prikkelende kop op de website etc.
Lekker zoeken naar niks
Dat is Heerenveen, maar dit geheel terzijde.quote:Op zondag 1 december 2024 14:44 schreef raptorix het volgende:
AZ is naar ratio van inwoners gewoon veruit de beste club van Nederland, Kun je allemaal statig doen met virtuele ranglijstjes, maar zo zit de wereld niet in elkaar.
Hoe gaat zo'n berekening nou in zijn werk dan?quote:Op zondag 1 december 2024 14:44 schreef raptorix het volgende:
AZ is naar ratio van inwoners gewoon veruit de beste club van Nederland, Kun je allemaal statig doen met virtuele ranglijstjes, maar zo zit de wereld niet in elkaar.
Gezien de naam van de club moet je ook de hele Zaanstreek meerekenen, ben benieuwd of AZ dan nog steeds zo goed scoort.quote:Op zondag 1 december 2024 14:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoe gaat zo'n berekening nou in zijn werk dan?
Alleen op plaats is Heerenveen qua inwoners al meer dan de helft kleiner.quote:Op zondag 1 december 2024 14:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gezien de naam van de club moet je ook de hele Zaanstreek meerekenen, ben benieuwd of AZ dan nog steeds zo goed scoort.
Ben ook wel benieuwd hoe die ratio omgaat met meerdere teams uit dezelfde stad.quote:Op zondag 1 december 2024 14:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gezien de naam van de club moet je ook de hele Zaanstreek meerekenen, ben benieuwd of AZ dan nog steeds zo goed scoort.
Normaal gesproken is ie aan de bal wel sterk, maar dat kwam er vandaag ook totaal niet uit.quote:Op zondag 1 december 2024 15:42 schreef Origami94 het volgende:
Horemans zwakste schakel vandaag bij Utrecht. Elke tegendoelpunt viel over rechts of werd gecreëerd door rechts. Over het algemeen een zwakke back is Horemans.
Oh ja, AZ speelt ook momenteel.quote:
Ik kijk niet naar die onzin sorryquote:Op zondag 1 december 2024 16:45 schreef KingRoland het volgende:
Zou leuk zijn om samen met @:johannes_vermeer @:3rr0r @:ggmm en @:chevycaprice samen F1 te kijkenzou een leuke dag zijn
Vooral als Max wintquote:Op zondag 1 december 2024 16:45 schreef KingRoland het volgende:
Zou leuk zijn om samen met @:johannes_vermeer @:3rr0r @:ggmm en @:chevycaprice samen F1 te kijkenzou een leuke dag zijn
Kijk je naar Max, Den Bosch, Ajax of Liverpool?quote:Op zondag 1 december 2024 16:52 schreef tong80 het volgende:
Hup Max, Hup Den Bosch, hup Ajax, Hup Liverpool......
We zijn niet allemaal zoals jij, die alleen eigen clubwedstrijden volgt.quote:Op zondag 1 december 2024 17:01 schreef GGMM het volgende:
1-1
De Feyenoorders kunnen weer naar F1 schakelen
Ik was er gisteren tijdens Feyenoord ookquote:Op zondag 1 december 2024 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zoals jij, die alleen eigen clubwedstrijden volgen.
Dit is onjuist, GGMM kijkt ook elke wedstrijd van Feyenoordquote:Op zondag 1 december 2024 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zoals jij, die alleen eigen clubwedstrijden volgen.
Hij keek eerder vanmiddag lekker PSV meequote:Op zondag 1 december 2024 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zoals jij, die alleen eigen clubwedstrijden volgt.
En tijdens PSV was ik er ookquote:Op zondag 1 december 2024 17:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is onjuist, GGMM kijkt ook elke wedstrijd van Feyenoord
Ik heb F1 nu internet via een "lijntje." Ik zap tussen Den Bosch en Ajax want naast elkaar op de zenders. En dan na de F1 laatste gedeelte Liverpool.quote:Op zondag 1 december 2024 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk je naar Max, Den Bosch, Ajax of Liverpool?
Ik ken het, user @LordVoldermort komt ook met een bizarre take richting mij.quote:Op zondag 1 december 2024 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
En tijdens PSV was ik er ook
Ik word gedemoniseerd
Oh, correctie, alleen de top 3 grootstequote:Op zondag 1 december 2024 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
En tijdens PSV was ik er ook
Ik word gedemoniseerd
Excuses geaccepteerd.quote:Op zondag 1 december 2024 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, correctie, alleen de top 3 grootste
Ik zal m'n best doen met m'n Korsakow.quote:
En terechtquote:Op zondag 1 december 2024 17:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ken het, user @:LordVoldermort komt ook met een bizarre take richting mij.
Gekke wereld!
Wat onpersoonlijk.quote:Op zondag 1 december 2024 17:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En terecht
@:lordvoldemort pak hem hard aan
Praten over geluk en pech mag niet.quote:Op zondag 1 december 2024 18:21 schreef Slobeend het volgende:
Bijzonder dat Ajax voorstaat, het zit niet bepaald tegen hè.
Echt bizar. 5-2 was een normale tussenstand geweest.quote:Op zondag 1 december 2024 18:21 schreef Slobeend het volgende:
Bijzonder dat Ajax voorstaat, het zit niet bepaald tegen hè.
Daar moet je toch gewoon niet op reageren.quote:Op zondag 1 december 2024 18:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De GGMM's en Buitendams van deze wereld.
Het lijkt me duidelijk dat PSV de gedoodverfde kampioen is, maar als Ajax zelfs in dit soort wedstrijden de punten pakt is de kans groot dat ze best of the rest worden. Terecht ook dat ze dan kunnen meeprofiteren van de CL miljoenen die ze bij elkaar gespeeld hebben in de afgelopen jaren..quote:Op zondag 1 december 2024 18:40 schreef ISVV het volgende:
Ajax steelt een overwinning. Maar goed, vorig jaar hadden ze hier vier goals om de oren gehad. Dus er zit progressie in. Desalniettemin geen partij voor ONS PSV in de strijd om de titel
Bijna 3 xG tegen deze wedstrijd.quote:Op zondag 1 december 2024 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Italiaan maakt er toch een uitstekende verdedigende organisatie van.
Nu zat het vandaag dan een beetje mee wellicht, maar dit zijn nagenoeg dezelfde beschikbare gasten die er vorig jaar ook op stonden. En ik hoef niet te vertellen hoeveel goals ze toen om de oren gekregen hebben.quote:
Ik heb liever een gelijkspel.quote:Op zondag 1 december 2024 18:43 schreef hhh38 het volgende:
Hopelijk nemen de koningen van onterechte overwinningen de 3 punten mee naar huis woensdag
Alsof je voor Utrecht bang moet zijn.quote:Op zondag 1 december 2024 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever een gelijkspel.
Dat ie in de Eredivisie een hele nuttige spits is was ook wel duidelijk toch?quote:Op zondag 1 december 2024 18:52 schreef fetX het volgende:
Weghorst blijkt toch een uitstekende aankoop. Sleept toch best wat punten binnen die je zonder hem niet zo snel had gepakt. Groningen, Heracles en nu weer.
Brobbey is vooral groot en sterk, verder houdt het niet echt over. Prima ventje verder.quote:Op zondag 1 december 2024 18:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat ie in de Eredivisie een hele nuttige spits is was ook wel duidelijk toch?
Had wel verwacht dat Brobbey meer zou scoren waardoor Weghorst puur als pinchitter gebruikt zou worden.
Bedoel je Ajax of Utrecht?quote:Op zondag 1 december 2024 18:43 schreef hhh38 het volgende:
Hopelijk nemen de koningen van onterechte overwinningen de 3 punten mee naar huis woensdag
Voor zover ik weet zit er geen J Alba in de F1?quote:Op zondag 1 december 2024 16:45 schreef KingRoland het volgende:
Jordi Alba schijnt een fanatiek fan te zijn van de F1.quote:Op zondag 1 december 2024 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zit er geen J Alba in de F1?
Met zijn stelling 50% kans dat Ajax wintquote:
Welke trein blijft nog rijden?quote:Op woensdag 4 december 2024 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Utrecht en Ajax gigantische overperformers! Kortom, duel van de overperformers vanavond!! @:GGMM @:alaphilippe_ @:maxi-mus @:paul
Bedankt PietjePukquote:Op woensdag 4 december 2024 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Utrecht en Ajax gigantische overperformers! Kortom, duel van de overperformers vanavond!! @:GGMM @:alaphilippe_ @:maxi-mus @:paul
Dat was het zondag dus ook al.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga niet kijken dusquote:
Onder normale omstandigheden heeft Ajax geen schijn van kans tegen Utrecht. Kwalitatief zijn we veel minder.quote:
Utrecht heeft het niet zo best gedaan tegen feyenoord en psvquote:Op woensdag 4 december 2024 19:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Onder normale omstandigheden heeft Ajax geen schijn van kans tegen Utrecht. Kwalitatief zijn we veel minder.
Beginnen met Gaaei, Baas, Fitz-Jim, Weghorst en Taylor. Die Farioli heeft wel lef, dat moet ik hem nagevenquote:Op woensdag 4 december 2024 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
Opstelling Ajax: Pasveer; Gaaei, Sutalo, Baas, Hato; Fitz-Jim, Henderson, Taylor; Traoré, Weghorst, Akpom
Feyenoord en PSV hebben sowieso een veel betere selectie. Op gepaste afstand volgt Utrecht, dan Twente en AZ. Dan een hele tijd niets. En dan Ajax pas.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Utrecht heeft het niet zo best gedaan tegen feyenoord en psv
beetje overschatte ploegje
ajax moet dus thuis makkelijk kunnen winnnen
quote:Op woensdag 4 december 2024 19:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord en PSV hebben sowieso een veel betere selectie. Op gepaste afstand volgt Utrecht, dan Twente en AZ. Dan een hele tijd niets. En dan Ajax pas.
Alleen PSV heeft een betere spits dan Weghorst.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Beginnen met Gaaei, Baas, Fitz-Jim, Weghorst en Taylor. Die Farioli heeft wel lef, dat moet ik hem nageven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |