We zien de aanstaande kampioen aan het werk makker. PSV is mokergoed.quote:Op zondag 1 december 2024 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Goed dat je je niet door de wijs laat brengen door een pedante FA.
Ik heb net een appelbol gegeten.quote:Op zondag 1 december 2024 14:01 schreef ISVV het volgende:
Ik at net twee boterhammen met gebakken ei en een halve roze koek #rozekameraden
Ik krijg lekker broodjes ei met kaas en hamquote:Op zondag 1 december 2024 14:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb net een appelbol gegeten.
Het is niet eens de 89e minuutquote:Op zondag 1 december 2024 14:02 schreef raptorix het volgende:
Altijd die aanstellerige aantekeningen in zo een boekje: Slechte Bal, 89 minuut.
Doe de groeten aan de begeleiders.quote:Op zondag 1 december 2024 14:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik krijg lekker broodjes ei met kaas en ham
Misschien maken ze een verlanglijstje voor pakjesavond.quote:Op zondag 1 december 2024 14:02 schreef raptorix het volgende:
Altijd die aanstellerige aantekeningen in zo een boekje: Slechte Bal, 89 minuut.
Is het leuk om nog bij je ouders te wonen?quote:Op zondag 1 december 2024 14:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Iedereen is welkomquote:Op zondag 1 december 2024 14:04 schreef R-woud93 het volgende:
User @:raptorix krijgt geen warm onthaal
Zwijn.quote:Op zondag 1 december 2024 14:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
PikkieTutorials? Heb je wel een halve Action aan inpakpapier voor nodigquote:Op zondag 1 december 2024 14:04 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig pakt Paul nu zijn eerste cadeautje uit
Een transformer
@Kukelecucktsju10 doet ook een duit in het zakjequote:Op zondag 1 december 2024 14:05 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:raptorix is nog niet bijgekomen van de klap van forumgebruiker @:maxi-mus of hij krijgt alweer een poffert op de neus van forumgebruiker @:isvv
Het zit je niet mee.quote:Op zondag 1 december 2024 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd daar mis ik weer een punt in de manager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |