Voor zover ik weet zit er geen J Alba in de F1?quote:Op zondag 1 december 2024 16:45 schreef KingRoland het volgende:
Zou leuk zijn om samen met @:johannes_vermeer @:3rr0r @:ggmm en @:chevycaprice samen F1 te kijkenzou een leuke dag zijn
Jordi Alba schijnt een fanatiek fan te zijn van de F1.quote:Op zondag 1 december 2024 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zit er geen J Alba in de F1?
Met zijn stelling 50% kans dat Ajax wintquote:
Welke trein blijft nog rijden?quote:Op woensdag 4 december 2024 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Utrecht en Ajax gigantische overperformers! Kortom, duel van de overperformers vanavond!! @:GGMM @:alaphilippe_ @:maxi-mus @:paul
Bedankt PietjePukquote:Op woensdag 4 december 2024 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Utrecht en Ajax gigantische overperformers! Kortom, duel van de overperformers vanavond!! @:GGMM @:alaphilippe_ @:maxi-mus @:paul
Dat was het zondag dus ook al.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga niet kijken dusquote:
Onder normale omstandigheden heeft Ajax geen schijn van kans tegen Utrecht. Kwalitatief zijn we veel minder.quote:
Utrecht heeft het niet zo best gedaan tegen feyenoord en psvquote:Op woensdag 4 december 2024 19:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Onder normale omstandigheden heeft Ajax geen schijn van kans tegen Utrecht. Kwalitatief zijn we veel minder.
Beginnen met Gaaei, Baas, Fitz-Jim, Weghorst en Taylor. Die Farioli heeft wel lef, dat moet ik hem nagevenquote:Op woensdag 4 december 2024 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
Opstelling Ajax: Pasveer; Gaaei, Sutalo, Baas, Hato; Fitz-Jim, Henderson, Taylor; Traoré, Weghorst, Akpom
Feyenoord en PSV hebben sowieso een veel betere selectie. Op gepaste afstand volgt Utrecht, dan Twente en AZ. Dan een hele tijd niets. En dan Ajax pas.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Utrecht heeft het niet zo best gedaan tegen feyenoord en psv
beetje overschatte ploegje
ajax moet dus thuis makkelijk kunnen winnnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |