In de jaren 70 wel ja. Nu telt een speler die niet wordt aangespeeld al een tijdje niet meer.quote:
Het is inmiddels 1-4.quote:Op zondag 1 december 2024 13:51 schreef tong80 het volgende:
Nog niks gespeeld en beslist. Hebben jullie geen Europees voetbal gekeken
Kijk jij deze wedstrijd wel?quote:Op zondag 1 december 2024 13:51 schreef tong80 het volgende:
Nog niks gespeeld en beslist. Hebben jullie geen Europees voetbal gekeken
Omdat je dan geen 1-4 kunt maken. Kan nog alle kanten op.quote:
Doe maar aangifte, je wordt even anaal verkracht.quote:
WK-94 Oranje-Brasil.quote:Op zondag 1 december 2024 13:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
In de jaren 70 wel ja. Nu telt een speler die niet wordt aangespeeld al een tijdje niet meer.
Ja, daar zat ik er even flink naast.quote:
Waren die er dan bij mensen?quote:Op zondag 1 december 2024 13:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alsof er nog twijfels waren dat PSV gewoon weer kampioen gaat worden.
Kan gebeuren.quote:Op zondag 1 december 2024 13:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik er even flink naast.
De hoop op toch nog ergens een kleine titelstrijd, maar nee dit is wel klaar.quote:Op zondag 1 december 2024 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waren die er dan bij mensen?
Misschien eerder hoop.
Die is op weg naar Snikkelaasquote:Op zondag 1 december 2024 13:55 schreef onlogisch het volgende:
Jongens heeft iemand @:paul gezien???
Paul kreeg vandaag om 14:00 uur zijn sinterklaascadeautjes al op de dagbesteding.quote:Op zondag 1 december 2024 13:55 schreef onlogisch het volgende:
Jongens heeft iemand @:paul gezien???
Eens.quote:Op zondag 1 december 2024 13:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De hoop op toch nog ergens een kleine titelstrijd, maar nee dit is wel klaar.
Eerst woensdag nog de wedstrijd van het jaar.quote:
Leuke rubriekquote:Op zondag 1 december 2024 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst woensdag nog de wedstrijd van het jaar.
Hier stond iets andersquote:Op zondag 1 december 2024 13:58 schreef Viesdik het volgende:
Victor Jensen wat een vervelende man is dat zeg is dat zeg. Waarom zetten ze altijs de meest slechte speler van Utrecht in de basis?
Onlogisch heeft hem daarna nog aangepast en dus teruggezetquote:
We hanteren gewoon het beleid makker.quote:Op zondag 1 december 2024 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch heeft hem daarna nog aangepast en dus teruggezet
Die man is nog geen uur terug of het gaat weer mis
Goed dat je je niet door de wijs laat brengen door een pedante FA.quote:Op zondag 1 december 2024 14:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hanteren gewoon het beleid makker.
We zien de aanstaande kampioen aan het werk makker. PSV is mokergoed.quote:Op zondag 1 december 2024 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Goed dat je je niet door de wijs laat brengen door een pedante FA.
Ik heb net een appelbol gegeten.quote:Op zondag 1 december 2024 14:01 schreef ISVV het volgende:
Ik at net twee boterhammen met gebakken ei en een halve roze koek #rozekameraden
Ik krijg lekker broodjes ei met kaas en hamquote:Op zondag 1 december 2024 14:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb net een appelbol gegeten.
Het is niet eens de 89e minuutquote:Op zondag 1 december 2024 14:02 schreef raptorix het volgende:
Altijd die aanstellerige aantekeningen in zo een boekje: Slechte Bal, 89 minuut.
Doe de groeten aan de begeleiders.quote:Op zondag 1 december 2024 14:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik krijg lekker broodjes ei met kaas en ham
Misschien maken ze een verlanglijstje voor pakjesavond.quote:Op zondag 1 december 2024 14:02 schreef raptorix het volgende:
Altijd die aanstellerige aantekeningen in zo een boekje: Slechte Bal, 89 minuut.
Is het leuk om nog bij je ouders te wonen?quote:Op zondag 1 december 2024 14:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Iedereen is welkomquote:Op zondag 1 december 2024 14:04 schreef R-woud93 het volgende:
User @:raptorix krijgt geen warm onthaal
Zwijn.quote:Op zondag 1 december 2024 14:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
PikkieTutorials? Heb je wel een halve Action aan inpakpapier voor nodigquote:Op zondag 1 december 2024 14:04 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig pakt Paul nu zijn eerste cadeautje uit
Een transformer
@Kukelecucktsju10 doet ook een duit in het zakjequote:Op zondag 1 december 2024 14:05 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:raptorix is nog niet bijgekomen van de klap van forumgebruiker @:maxi-mus of hij krijgt alweer een poffert op de neus van forumgebruiker @:isvv
Het zit je niet mee.quote:Op zondag 1 december 2024 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd daar mis ik weer een punt in de manager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |