Praten over geluk en pech mag niet.quote:Op zondag 1 december 2024 18:21 schreef Slobeend het volgende:
Bijzonder dat Ajax voorstaat, het zit niet bepaald tegen hè.
Echt bizar. 5-2 was een normale tussenstand geweest.quote:Op zondag 1 december 2024 18:21 schreef Slobeend het volgende:
Bijzonder dat Ajax voorstaat, het zit niet bepaald tegen hè.
Daar moet je toch gewoon niet op reageren.quote:Op zondag 1 december 2024 18:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De GGMM's en Buitendams van deze wereld.
Het lijkt me duidelijk dat PSV de gedoodverfde kampioen is, maar als Ajax zelfs in dit soort wedstrijden de punten pakt is de kans groot dat ze best of the rest worden. Terecht ook dat ze dan kunnen meeprofiteren van de CL miljoenen die ze bij elkaar gespeeld hebben in de afgelopen jaren..quote:Op zondag 1 december 2024 18:40 schreef ISVV het volgende:
Ajax steelt een overwinning. Maar goed, vorig jaar hadden ze hier vier goals om de oren gehad. Dus er zit progressie in. Desalniettemin geen partij voor ONS PSV in de strijd om de titel
Bijna 3 xG tegen deze wedstrijd.quote:Op zondag 1 december 2024 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Italiaan maakt er toch een uitstekende verdedigende organisatie van.
Nu zat het vandaag dan een beetje mee wellicht, maar dit zijn nagenoeg dezelfde beschikbare gasten die er vorig jaar ook op stonden. En ik hoef niet te vertellen hoeveel goals ze toen om de oren gekregen hebben.quote:
Ik heb liever een gelijkspel.quote:Op zondag 1 december 2024 18:43 schreef hhh38 het volgende:
Hopelijk nemen de koningen van onterechte overwinningen de 3 punten mee naar huis woensdag
Alsof je voor Utrecht bang moet zijn.quote:Op zondag 1 december 2024 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever een gelijkspel.
Dat ie in de Eredivisie een hele nuttige spits is was ook wel duidelijk toch?quote:Op zondag 1 december 2024 18:52 schreef fetX het volgende:
Weghorst blijkt toch een uitstekende aankoop. Sleept toch best wat punten binnen die je zonder hem niet zo snel had gepakt. Groningen, Heracles en nu weer.
Brobbey is vooral groot en sterk, verder houdt het niet echt over. Prima ventje verder.quote:Op zondag 1 december 2024 18:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat ie in de Eredivisie een hele nuttige spits is was ook wel duidelijk toch?
Had wel verwacht dat Brobbey meer zou scoren waardoor Weghorst puur als pinchitter gebruikt zou worden.
Bedoel je Ajax of Utrecht?quote:Op zondag 1 december 2024 18:43 schreef hhh38 het volgende:
Hopelijk nemen de koningen van onterechte overwinningen de 3 punten mee naar huis woensdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |