We zijn niet allemaal zoals jij, die alleen eigen clubwedstrijden volgt.quote:Op zondag 1 december 2024 17:01 schreef GGMM het volgende:
1-1
De Feyenoorders kunnen weer naar F1 schakelen
Ik was er gisteren tijdens Feyenoord ookquote:Op zondag 1 december 2024 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zoals jij, die alleen eigen clubwedstrijden volgen.
Dit is onjuist, GGMM kijkt ook elke wedstrijd van Feyenoordquote:Op zondag 1 december 2024 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zoals jij, die alleen eigen clubwedstrijden volgen.
Hij keek eerder vanmiddag lekker PSV meequote:Op zondag 1 december 2024 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zoals jij, die alleen eigen clubwedstrijden volgt.
En tijdens PSV was ik er ookquote:Op zondag 1 december 2024 17:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is onjuist, GGMM kijkt ook elke wedstrijd van Feyenoord
Ik heb F1 nu internet via een "lijntje." Ik zap tussen Den Bosch en Ajax want naast elkaar op de zenders. En dan na de F1 laatste gedeelte Liverpool.quote:Op zondag 1 december 2024 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk je naar Max, Den Bosch, Ajax of Liverpool?
Ik ken het, user @LordVoldermort komt ook met een bizarre take richting mij.quote:Op zondag 1 december 2024 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
En tijdens PSV was ik er ook
Ik word gedemoniseerd
Oh, correctie, alleen de top 3 grootstequote:Op zondag 1 december 2024 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
En tijdens PSV was ik er ook
Ik word gedemoniseerd
Excuses geaccepteerd.quote:Op zondag 1 december 2024 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, correctie, alleen de top 3 grootste
Ik zal m'n best doen met m'n Korsakow.quote:
En terechtquote:Op zondag 1 december 2024 17:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ken het, user @:LordVoldermort komt ook met een bizarre take richting mij.
Gekke wereld!
Wat onpersoonlijk.quote:Op zondag 1 december 2024 17:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En terecht
@:lordvoldemort pak hem hard aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |