Dit lijkt mij ietwat overdreven, PSV'er zijndequote:Op zondag 1 december 2024 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV gaat echt geen enkele moeite hebben met dit Utrecht, dat is al wel duidelijk
quote:Op zondag 1 december 2024 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV gaat echt geen enkele moeite hebben met dit Utrecht, dat is al wel duidelijk
quote:
Als je die benefriet potjes kijkt geldt dit voor 90% van de spelers.quote:Op zondag 1 december 2024 12:26 schreef ISVV het volgende:
Stelling: de kans is groot dat Saibari na zijn carrière mokerdik wordt
Dat komt niet echt van de grond hè. Het is dat je niet om slotjes mag vragen.quote:Op zondag 1 december 2024 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is een apart topic VBL / [Topper] FC Utrecht - PSV #1
Gelijkspelletjequote:Op zondag 1 december 2024 12:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu is het aan jou om te bepalen wie er meer verstand over heeft.
Ronaldo ook. Toch een van de allerbeste spelers ooit.quote:Op zondag 1 december 2024 12:26 schreef ISVV het volgende:
Er zit een verschil tussen een welvaartsbuikje of mokertjedik zijn.quote:Op zondag 1 december 2024 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je die benefriet potjes kijkt geldt dit voor 90% van de spelers.
Theo Janssen trajectquote:Op zondag 1 december 2024 12:26 schreef ISVV het volgende:
Zit jij niet in het stadion?quote:Op zondag 1 december 2024 12:28 schreef Paul het volgende:
mooi zo dat uitvak en dan zo het buffervakje
[ afbeelding ]
Saibari lijkt mij wel iemand die straks alleen in zijn gezicht al 10 kilo af kan vallen ja.quote:Op zondag 1 december 2024 12:28 schreef ISVV het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen een welvaartsbuikje of mokertjedik zijn.
Akkoord.quote:Op zondag 1 december 2024 12:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Luister nu maar naar mij
Al die PSVers in het zwart. Ze weten dat ze naar de begrafenis van PSV komen kijkenquote:Op zondag 1 december 2024 12:28 schreef Paul het volgende:
mooi zo dat uitvak en dan zo het buffervakje
[ afbeelding ]
Daar heb ik zin inquote:Op zondag 1 december 2024 12:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Liverpool City maar dat duurt nog ff.
quote:Op zondag 1 december 2024 12:31 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Al die PSVers in het zwart. Ze weten dat ze naar de begrafenis van PSV komen kijken
Allemaal dezelfde kleren zodat je lastig(er) te identificeren bent in het geval van KEIHARDE rellenquote:Op zondag 1 december 2024 12:31 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Al die PSVers in het zwart. Ze weten dat ze naar de begrafenis van PSV komen kijken
City iets minder stel ik mij voor.quote:
Gayquote:Op zondag 1 december 2024 12:32 schreef Paul het volgende:
[..]
nee ik ga ook om 14 uur naar Sinterklaasviering
Gooi jezelf weg.quote:Op zondag 1 december 2024 12:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Heb jij je wel goed gedragen afgelopen jaar?quote:Op zondag 1 december 2024 12:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat leuk zegquote:Op zondag 1 december 2024 12:32 schreef Paul het volgende:
[..]
mn neefjes zijn 4 en 7 dus ja wel leuk danquote:Op zondag 1 december 2024 12:34 schreef Zorro het volgende:
Sinterklaas, bestaat dat nog voor mensen ouder dan 12?
Socialewerkplaatsgenotquote:Op zondag 1 december 2024 12:34 schreef Zorro het volgende:
Sinterklaas, bestaat dat nog vor mensen ouder dan 12?
Nou goed, dan mag hetquote:Op zondag 1 december 2024 12:35 schreef Paul het volgende:
[..]
mn neefjes zijn 4 en 7 dus ja wel leuk dan
In Maarssen was er vorige week een Pietenfeest voor volwassenen.quote:Op zondag 1 december 2024 12:34 schreef Zorro het volgende:
Sinterklaas, bestaat dat nog voor mensen ouder dan 12?
Ik weet een leuke grap voor als je wel een keer in het stadion bent.quote:Op zondag 1 december 2024 12:35 schreef Paul het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg altijd een chocoladeletter van mijn werkgever met Sinterklaasquote:Op zondag 1 december 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik snap sowieso niet dat volwassen mensen (zonder kinderen) sinterklaas vieren maar het is 1 december mensen.
Je bent een goed mensquote:Op zondag 1 december 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb wel een cadeautje voor mijn mams gekocht maar die stop ik 5 december wel in haar schoen.
Ouder dan jij dus, bijzonder.quote:Op zondag 1 december 2024 12:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit is geilquote:Op zondag 1 december 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb wel een cadeautje voor mijn mams gekocht maar die stop ik 5 december wel in haar schoen.
Rob is een schande voor de mensheid.quote:
Allemaal Pieten met een flinke eeeh schoenmaat zeker?quote:Op zondag 1 december 2024 12:36 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
In Maarssen was er vorige week een Pietenfeest voor volwassenen.
Dit vind ik een stevig statement.quote:Op zondag 1 december 2024 12:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Rob is een schande voor de mensheid.
Dit vind ik ook een stevig statement.quote:Op zondag 1 december 2024 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
Rob is een vreemdneuker en latente homofiel.
*Insert schuine grap over je moeder volstoppen op 5 december*quote:Op zondag 1 december 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
Nog nooit van deze droeftoeter gehoord maar ik kijk dan ook niet naar pulp.quote:Op zondag 1 december 2024 12:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Rob is een schande voor de mensheid.
En grote wortels.quote:Op zondag 1 december 2024 12:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Allemaal Pieten met een flinke eeeh schoenmaat zeker?
Ik vang wel eens iets op als de vrouw des huizes boulevard kijkt.quote:Op zondag 1 december 2024 12:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nog nooit van deze droeftoeter gehoord maar ik kijk dan ook niet naar pulp.
Heb jij iets te zeggen thuis?quote:Op zondag 1 december 2024 12:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vang wel eens iets op als de vrouw des huizes boulevard kijkt.
Wat erg, gelukkig is mijn vrouw geen tokkie.quote:Op zondag 1 december 2024 12:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vang wel eens iets op als de vrouw des huizes boulevard kijkt.
Nee.quote:Op zondag 1 december 2024 12:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb jij iets te zeggen thuis?
Hallo maatquote:Op zondag 1 december 2024 12:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dombo ook niet en dat terwijl hij alleen woont.
Dit vind ik geen leuke opmerking.quote:Op zondag 1 december 2024 12:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat erg, gelukkig is mijn vrouw geen tokkie.
ZO KOEKOEK.quote:Op zondag 1 december 2024 12:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb al gegeten, geroosterd brood met ham en kaasquote:
Like gegevenquote:Op zondag 1 december 2024 12:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
De waarheid is nooit leuk om te horen.quote:
Één losse kroket?quote:Op zondag 1 december 2024 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net een kroket in de frituur gedaan.
Hoog in de proteïnequote:Op zondag 1 december 2024 12:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb 2 broodjes met een kipfilet en gekookt ei op
Lijkt me een stuk leuker eigenlijk dan maar een paar koters op de wereld te zetten omdat je eigen leven mislukt is.quote:Op zondag 1 december 2024 12:45 schreef ISVV het volgende:
Lekker alleen wonen en dan jezelf wijsmaken dat je dat wel prima vindt, terwijl je eigenlijk geen doel in je leven hebt en je ook wel weet dat je er over een aantal jaar compleet alleen voor komt te staan.
Nee joh, mooiste wat er is die koters_O_quote:Op zondag 1 december 2024 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt me een stuk leuker eigenlijk dan maar een paar koters op de wereld te zetten omdat je eigen leven mislukt is.
Bsquote:Op zondag 1 december 2024 12:47 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nee joh, mooiste wat er is die koters_O_
1.quote:
Is het leuk in de volksbuurt?quote:Op zondag 1 december 2024 12:48 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn overbuurman is al de hele ochtend bezig om de kerstverlichting op te hangen, wat een gedoe.
Er zijn vast ook wel ouders te vinden die spijt hebben van kinderen.quote:
Ik woon niet in een volksbuurt.quote:
Dus omdat ik het niet het allesmooist vind of als ervaar is dat erg?quote:
Ongetwijfeld. Maar ik las laatst ook een (ik meen Brits) onderzoek, waaruit bleek dat een groot deel van de mensen dat er bewust voor kiest om geen kinderen te nemen hier later spijt van krijgt.quote:Op zondag 1 december 2024 12:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er zijn vast ook wel ouders te vinden die spijt hebben van kinderen.
Correct.quote:Op zondag 1 december 2024 12:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus omdat ik het niet het allesmooist vind of als ervaar is dat erg?
Ja, dat werkt twee kanten op natuurlijkquote:Op zondag 1 december 2024 12:50 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar ik las laatst ook een (ik meen Brits) onderzoek, waaruit bleek dat een groot deel van de mensen dat er bewust voor kiest om geen kinderen te nemen hier later spijt van krijgt.
Laat me nou gewoon over die Feyenoorder klagen.quote:Op zondag 1 december 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is gewoon oerdom van Bakiejoekie.
Ja, maar hij ligt er toch inquote:
Ah, jij bent er zoeen. Daar ga ik verder niet mee in discussie. Prettige dag nog.quote:
Goddommequote:Op zondag 1 december 2024 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar hij ligt er toch in
Jij ook. Probeer toch te genieten van de mooie momentenquote:Op zondag 1 december 2024 12:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah, jij bent er zoeen. Daar ga ik verder niet mee in discussie. Prettige dag nog.
Dan zal ie ook wel geen Sinterklaaskadootje voor haar gekocht hebbenquote:Op zondag 1 december 2024 12:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Descotte bedankt niet zijn moeder na het scoren van een penalty.
Kan een admin even ingrijpen?quote:Op zondag 1 december 2024 12:54 schreef GGMM het volgende:
@:isvv wordt afgeserveerd door @:netsplitter
Mensen met kleur op dit forum zijn wel heel vaak betrokken bij relletjes.quote:Op zondag 1 december 2024 12:54 schreef GGMM het volgende:
@:isvv wordt afgeserveerd door @:netsplitter
Onlogisch is terug dus ik scheur je sollicitatiebrief doorquote:Op zondag 1 december 2024 12:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mensen met kleur op dit forum zijn wel heel vaak betrokken bij relletjes.
Verder ben ik gewoon tegen racisme.
Ik snap even niet waar dit vandaan komtquote:Op zondag 1 december 2024 12:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mensen met kleur op dit forum zijn wel heel vaak betrokken bij relletjes.
Verder ben ik gewoon tegen racisme.
Gohquote:Op zondag 1 december 2024 12:55 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik snap even niet waar dit vandaan komt
Bedankt voor de terugkoppeling.quote:Op zondag 1 december 2024 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch is terug dus ik scheur je sollicitatiebrief door
ligt aan de seizoenen en tijdstippenquote:Op zondag 1 december 2024 12:56 schreef Zorro het volgende:
Ik vind dit een kutstadion wat betreft lichtinval. Voor het doel van Utrecht zie je precies niks.
Moet je dat masker een keer afdoenquote:Op zondag 1 december 2024 12:56 schreef Zorro het volgende:
Ik vind dit een kutstadion wat betreft lichtinval. Voor het doel van Utrecht zie je precies niks.
12:15 is geen tijd voor een voetbalwedstrijd.quote:
waarom niet, is het doelpunt gefilmd vanuit achter het doel. mooi tochquote:
Die is net al gevallen.quote:Op zondag 1 december 2024 12:56 schreef R-woud93 het volgende:
Een doelpunt van Utrecht zou leuk zijn voor de wedstrijd.
Zijn Jan, Pier en Tjoris er ook?quote:
Prima penaltyquote:
Ik vind de ESPN-hoek een stuk beterquote:Op zondag 1 december 2024 12:57 schreef Paul het volgende:
[..]
waarom niet, is het doelpunt gefilmd vanuit achter het doel. mooi toch
Ohquote:
Tjores*.quote:
Wat jij wil.quote:
Deed Noah dat ook maarquote:
En terecht.quote:Op zondag 1 december 2024 13:05 schreef Zorro het volgende:
Ruperti gaat dit nooit goedkeuren natuurlijk
Dat had hij als speler al, dat walgelijk pedantequote:Op zondag 1 december 2024 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De vervelendste trainer van de Eredivisie.
Lekker maat, dat heb ik vandaag ook op (met ei erbij)quote:Op zondag 1 december 2024 13:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik eet twee boterhammen met kipfilet.
Ben jij al zo oud?quote:Op zondag 1 december 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat had hij als speler al, dat walgelijk pedante
Als we in Europa uitgeschakeld werden pakte Bosz altijd vrij dom en onnodig kaarten.quote:Op zondag 1 december 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat had hij als speler al, dat walgelijk pedante
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2024 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
Het was gewoon vrij duidelijk buitenspel dus maar Petertje wist het beter via zijn ipad, met zijn mutsje op.
Dat vrees ik ookquote:Op zondag 1 december 2024 13:20 schreef VEM2012 het volgende:
Tijd voor de tweede helft. Ik zie het niet goedkomen voor PSV.
Akkoordquote:Op zondag 1 december 2024 13:23 schreef Zipportal het volgende:
@:r-woud93 gaat voor een flesje Amstel.
Als je kijkt naar de clubs die beiden hebben getraind, doet Jans het gewoon beterquote:Op zondag 1 december 2024 13:24 schreef VoMy het volgende:
Wie heeft er meer prijzen gepakt als trainer, Ron Jans of Peter Bosz?
Jans.quote:Op zondag 1 december 2024 13:24 schreef VoMy het volgende:
Wie heeft er meer prijzen gepakt als trainer, Ron Jans of Peter Bosz?
De looplijnen van Erwin!quote:Op zondag 1 december 2024 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Heracles bovenaan staat in het buitenspelklassement is wel typerend.
quote:Op zondag 1 december 2024 13:30 schreef GGMM het volgende:
Veel Feyenoord zullen wel hopen dat PSV wint omdat ze Utrecht nog zouden kunnen inhalen.
Dat constante ontkennen van de technologie is wel een dingetje in de slimste regio van Nederland.quote:Op zondag 1 december 2024 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
Het was gewoon vrij duidelijk buitenspel dus maar Petertje wist het beter via zijn ipad, met zijn mutsje op.
Ik hoop dat utrecht wintquote:Op zondag 1 december 2024 13:30 schreef GGMM het volgende:
Veel Feyenoord zullen wel hopen dat PSV wint omdat ze Utrecht nog zouden kunnen inhalen.
Zolang lijntjes met de hand moeten worden getrokken kan ik het geen technologie noemen.quote:Op zondag 1 december 2024 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat constante ontkennen van de technologie is wel een dingetje in de slimste regio van Nederland.
quote:Op zondag 1 december 2024 13:33 schreef klaasweetalles het volgende:
dat was een overtreding op die utrecht speler
De vrije trap was voor het protesterenquote:Op zondag 1 december 2024 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belachelijke vrije trap trouwens, hielden allebei vast.
Stuur maar een mailtje.quote:Op zondag 1 december 2024 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belachelijke vrije trap trouwens, hielden allebei vast.
Bosz heeft een GROOT probleemquote:Op zondag 1 december 2024 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Flamingo kijk eens dom. Lekker 2 punten voor de manager verneuken
En dat mag dus niet. Maar ja, Makkelie. Ik vind het niets.quote:Op zondag 1 december 2024 13:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
De vrije trap was voor het protesteren
Dit gaat onderzocht worden!quote:Op zondag 1 december 2024 13:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dat mag dus niet. Maar ja, Makkelie. Ik vind het niets.
Een prima uithangbord voor PSV bedoel je?quote:Op zondag 1 december 2024 13:36 schreef Szura het volgende:
Echte PSV’er geworden die Flamingo, besmet met het Luuk de Jong-jammervirus
ja daar heb je mij grote vriend hoorquote:Op zondag 1 december 2024 13:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Het wordt tijd dat toornstra ingebracht wordt
ik wil weer lachen....
Je mag het ook allebei doen kameraadquote:Op zondag 1 december 2024 13:42 schreef R-woud93 het volgende:
PSV supporters die bang zijn voor Toornstra, ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.
Ben jij lekker met jezelf aan het kletsen lieve jongenquote:Op zondag 1 december 2024 13:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja daar heb je mij grote vriend hoor
nee met je moederquote:Op zondag 1 december 2024 13:43 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ben jij lekker met jezelf aan het kletsen lieve jongen
2 goeie spelers. Toekomst en verleden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |