En terecht.quote:Op zondag 1 december 2024 13:05 schreef Zorro het volgende:
Ruperti gaat dit nooit goedkeuren natuurlijk
Dat had hij als speler al, dat walgelijk pedantequote:Op zondag 1 december 2024 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De vervelendste trainer van de Eredivisie.
Lekker maat, dat heb ik vandaag ook op (met ei erbij)quote:Op zondag 1 december 2024 13:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik eet twee boterhammen met kipfilet.
Ben jij al zo oud?quote:Op zondag 1 december 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat had hij als speler al, dat walgelijk pedante
Als we in Europa uitgeschakeld werden pakte Bosz altijd vrij dom en onnodig kaarten.quote:Op zondag 1 december 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat had hij als speler al, dat walgelijk pedante
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2024 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
Het was gewoon vrij duidelijk buitenspel dus maar Petertje wist het beter via zijn ipad, met zijn mutsje op.
Dat vrees ik ookquote:Op zondag 1 december 2024 13:20 schreef VEM2012 het volgende:
Tijd voor de tweede helft. Ik zie het niet goedkomen voor PSV.
Akkoordquote:Op zondag 1 december 2024 13:23 schreef Zipportal het volgende:
@:r-woud93 gaat voor een flesje Amstel.
Als je kijkt naar de clubs die beiden hebben getraind, doet Jans het gewoon beterquote:Op zondag 1 december 2024 13:24 schreef VoMy het volgende:
Wie heeft er meer prijzen gepakt als trainer, Ron Jans of Peter Bosz?
Jans.quote:Op zondag 1 december 2024 13:24 schreef VoMy het volgende:
Wie heeft er meer prijzen gepakt als trainer, Ron Jans of Peter Bosz?
De looplijnen van Erwin!quote:Op zondag 1 december 2024 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Heracles bovenaan staat in het buitenspelklassement is wel typerend.
quote:Op zondag 1 december 2024 13:30 schreef GGMM het volgende:
Veel Feyenoord zullen wel hopen dat PSV wint omdat ze Utrecht nog zouden kunnen inhalen.
Dat constante ontkennen van de technologie is wel een dingetje in de slimste regio van Nederland.quote:Op zondag 1 december 2024 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
Het was gewoon vrij duidelijk buitenspel dus maar Petertje wist het beter via zijn ipad, met zijn mutsje op.
Ik hoop dat utrecht wintquote:Op zondag 1 december 2024 13:30 schreef GGMM het volgende:
Veel Feyenoord zullen wel hopen dat PSV wint omdat ze Utrecht nog zouden kunnen inhalen.
Zolang lijntjes met de hand moeten worden getrokken kan ik het geen technologie noemen.quote:Op zondag 1 december 2024 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat constante ontkennen van de technologie is wel een dingetje in de slimste regio van Nederland.
quote:Op zondag 1 december 2024 13:33 schreef klaasweetalles het volgende:
dat was een overtreding op die utrecht speler
De vrije trap was voor het protesterenquote:Op zondag 1 december 2024 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belachelijke vrije trap trouwens, hielden allebei vast.
Stuur maar een mailtje.quote:Op zondag 1 december 2024 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belachelijke vrije trap trouwens, hielden allebei vast.
Bosz heeft een GROOT probleemquote:Op zondag 1 december 2024 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Flamingo kijk eens dom. Lekker 2 punten voor de manager verneuken
En dat mag dus niet. Maar ja, Makkelie. Ik vind het niets.quote:Op zondag 1 december 2024 13:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
De vrije trap was voor het protesteren
Dit gaat onderzocht worden!quote:Op zondag 1 december 2024 13:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dat mag dus niet. Maar ja, Makkelie. Ik vind het niets.
Een prima uithangbord voor PSV bedoel je?quote:Op zondag 1 december 2024 13:36 schreef Szura het volgende:
Echte PSV’er geworden die Flamingo, besmet met het Luuk de Jong-jammervirus
ja daar heb je mij grote vriend hoorquote:Op zondag 1 december 2024 13:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Het wordt tijd dat toornstra ingebracht wordt
ik wil weer lachen....
Je mag het ook allebei doen kameraadquote:Op zondag 1 december 2024 13:42 schreef R-woud93 het volgende:
PSV supporters die bang zijn voor Toornstra, ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.
Ben jij lekker met jezelf aan het kletsen lieve jongenquote:Op zondag 1 december 2024 13:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja daar heb je mij grote vriend hoor
nee met je moederquote:Op zondag 1 december 2024 13:43 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ben jij lekker met jezelf aan het kletsen lieve jongen
2 goeie spelers. Toekomst en verleden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |