Zolang lijntjes met de hand moeten worden getrokken kan ik het geen technologie noemen.quote:Op zondag 1 december 2024 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat constante ontkennen van de technologie is wel een dingetje in de slimste regio van Nederland.
quote:Op zondag 1 december 2024 13:33 schreef klaasweetalles het volgende:
dat was een overtreding op die utrecht speler
De vrije trap was voor het protesterenquote:Op zondag 1 december 2024 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belachelijke vrije trap trouwens, hielden allebei vast.
Stuur maar een mailtje.quote:Op zondag 1 december 2024 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belachelijke vrije trap trouwens, hielden allebei vast.
Bosz heeft een GROOT probleemquote:Op zondag 1 december 2024 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Flamingo kijk eens dom. Lekker 2 punten voor de manager verneuken
En dat mag dus niet. Maar ja, Makkelie. Ik vind het niets.quote:Op zondag 1 december 2024 13:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
De vrije trap was voor het protesteren
Dit gaat onderzocht worden!quote:Op zondag 1 december 2024 13:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dat mag dus niet. Maar ja, Makkelie. Ik vind het niets.
Een prima uithangbord voor PSV bedoel je?quote:Op zondag 1 december 2024 13:36 schreef Szura het volgende:
Echte PSV’er geworden die Flamingo, besmet met het Luuk de Jong-jammervirus
ja daar heb je mij grote vriend hoorquote:Op zondag 1 december 2024 13:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Het wordt tijd dat toornstra ingebracht wordt
ik wil weer lachen....
Je mag het ook allebei doen kameraadquote:Op zondag 1 december 2024 13:42 schreef R-woud93 het volgende:
PSV supporters die bang zijn voor Toornstra, ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.
Ben jij lekker met jezelf aan het kletsen lieve jongenquote:Op zondag 1 december 2024 13:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja daar heb je mij grote vriend hoor
nee met je moederquote:Op zondag 1 december 2024 13:43 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ben jij lekker met jezelf aan het kletsen lieve jongen
2 goeie spelers. Toekomst en verleden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |