Wat erg, gelukkig is mijn vrouw geen tokkie.quote:Op zondag 1 december 2024 12:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vang wel eens iets op als de vrouw des huizes boulevard kijkt.
Nee.quote:Op zondag 1 december 2024 12:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb jij iets te zeggen thuis?
Hallo maatquote:Op zondag 1 december 2024 12:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dombo ook niet en dat terwijl hij alleen woont.
Dit vind ik geen leuke opmerking.quote:Op zondag 1 december 2024 12:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat erg, gelukkig is mijn vrouw geen tokkie.
ZO KOEKOEK.quote:Op zondag 1 december 2024 12:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb al gegeten, geroosterd brood met ham en kaasquote:
Like gegevenquote:Op zondag 1 december 2024 12:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
De waarheid is nooit leuk om te horen.quote:
Één losse kroket?quote:Op zondag 1 december 2024 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net een kroket in de frituur gedaan.
Hoog in de proteïnequote:Op zondag 1 december 2024 12:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb 2 broodjes met een kipfilet en gekookt ei op
Lijkt me een stuk leuker eigenlijk dan maar een paar koters op de wereld te zetten omdat je eigen leven mislukt is.quote:Op zondag 1 december 2024 12:45 schreef ISVV het volgende:
Lekker alleen wonen en dan jezelf wijsmaken dat je dat wel prima vindt, terwijl je eigenlijk geen doel in je leven hebt en je ook wel weet dat je er over een aantal jaar compleet alleen voor komt te staan.
Nee joh, mooiste wat er is die koters_O_quote:Op zondag 1 december 2024 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt me een stuk leuker eigenlijk dan maar een paar koters op de wereld te zetten omdat je eigen leven mislukt is.
Bsquote:Op zondag 1 december 2024 12:47 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nee joh, mooiste wat er is die koters_O_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |