Dit lijkt mij ietwat overdreven, PSV'er zijndequote:Op zondag 1 december 2024 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV gaat echt geen enkele moeite hebben met dit Utrecht, dat is al wel duidelijk
quote:Op zondag 1 december 2024 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV gaat echt geen enkele moeite hebben met dit Utrecht, dat is al wel duidelijk
quote:
Als je die benefriet potjes kijkt geldt dit voor 90% van de spelers.quote:Op zondag 1 december 2024 12:26 schreef ISVV het volgende:
Stelling: de kans is groot dat Saibari na zijn carrière mokerdik wordt
Dat komt niet echt van de grond hè. Het is dat je niet om slotjes mag vragen.quote:Op zondag 1 december 2024 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is een apart topic VBL / [Topper] FC Utrecht - PSV #1
Gelijkspelletjequote:Op zondag 1 december 2024 12:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu is het aan jou om te bepalen wie er meer verstand over heeft.
Ronaldo ook. Toch een van de allerbeste spelers ooit.quote:Op zondag 1 december 2024 12:26 schreef ISVV het volgende:
Er zit een verschil tussen een welvaartsbuikje of mokertjedik zijn.quote:Op zondag 1 december 2024 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je die benefriet potjes kijkt geldt dit voor 90% van de spelers.
Theo Janssen trajectquote:Op zondag 1 december 2024 12:26 schreef ISVV het volgende:
Zit jij niet in het stadion?quote:Op zondag 1 december 2024 12:28 schreef Paul het volgende:
mooi zo dat uitvak en dan zo het buffervakje
[ afbeelding ]
Saibari lijkt mij wel iemand die straks alleen in zijn gezicht al 10 kilo af kan vallen ja.quote:Op zondag 1 december 2024 12:28 schreef ISVV het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen een welvaartsbuikje of mokertjedik zijn.
Akkoord.quote:Op zondag 1 december 2024 12:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Luister nu maar naar mij
Al die PSVers in het zwart. Ze weten dat ze naar de begrafenis van PSV komen kijkenquote:Op zondag 1 december 2024 12:28 schreef Paul het volgende:
mooi zo dat uitvak en dan zo het buffervakje
[ afbeelding ]
Daar heb ik zin inquote:Op zondag 1 december 2024 12:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Liverpool City maar dat duurt nog ff.
quote:Op zondag 1 december 2024 12:31 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Al die PSVers in het zwart. Ze weten dat ze naar de begrafenis van PSV komen kijken
Allemaal dezelfde kleren zodat je lastig(er) te identificeren bent in het geval van KEIHARDE rellenquote:Op zondag 1 december 2024 12:31 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Al die PSVers in het zwart. Ze weten dat ze naar de begrafenis van PSV komen kijken
City iets minder stel ik mij voor.quote:
Gayquote:Op zondag 1 december 2024 12:32 schreef Paul het volgende:
[..]
nee ik ga ook om 14 uur naar Sinterklaasviering
Gooi jezelf weg.quote:Op zondag 1 december 2024 12:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Heb jij je wel goed gedragen afgelopen jaar?quote:Op zondag 1 december 2024 12:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat leuk zegquote:Op zondag 1 december 2024 12:32 schreef Paul het volgende:
[..]
mn neefjes zijn 4 en 7 dus ja wel leuk danquote:Op zondag 1 december 2024 12:34 schreef Zorro het volgende:
Sinterklaas, bestaat dat nog voor mensen ouder dan 12?
Socialewerkplaatsgenotquote:Op zondag 1 december 2024 12:34 schreef Zorro het volgende:
Sinterklaas, bestaat dat nog vor mensen ouder dan 12?
Nou goed, dan mag hetquote:Op zondag 1 december 2024 12:35 schreef Paul het volgende:
[..]
mn neefjes zijn 4 en 7 dus ja wel leuk dan
In Maarssen was er vorige week een Pietenfeest voor volwassenen.quote:Op zondag 1 december 2024 12:34 schreef Zorro het volgende:
Sinterklaas, bestaat dat nog voor mensen ouder dan 12?
Ik weet een leuke grap voor als je wel een keer in het stadion bent.quote:Op zondag 1 december 2024 12:35 schreef Paul het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg altijd een chocoladeletter van mijn werkgever met Sinterklaasquote:Op zondag 1 december 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik snap sowieso niet dat volwassen mensen (zonder kinderen) sinterklaas vieren maar het is 1 december mensen.
Je bent een goed mensquote:Op zondag 1 december 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb wel een cadeautje voor mijn mams gekocht maar die stop ik 5 december wel in haar schoen.
Ouder dan jij dus, bijzonder.quote:Op zondag 1 december 2024 12:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit is geilquote:Op zondag 1 december 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb wel een cadeautje voor mijn mams gekocht maar die stop ik 5 december wel in haar schoen.
Rob is een schande voor de mensheid.quote:
Allemaal Pieten met een flinke eeeh schoenmaat zeker?quote:Op zondag 1 december 2024 12:36 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
In Maarssen was er vorige week een Pietenfeest voor volwassenen.
Dit vind ik een stevig statement.quote:Op zondag 1 december 2024 12:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Rob is een schande voor de mensheid.
Dit vind ik ook een stevig statement.quote:Op zondag 1 december 2024 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
Rob is een vreemdneuker en latente homofiel.
*Insert schuine grap over je moeder volstoppen op 5 december*quote:Op zondag 1 december 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
Nog nooit van deze droeftoeter gehoord maar ik kijk dan ook niet naar pulp.quote:Op zondag 1 december 2024 12:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Rob is een schande voor de mensheid.
En grote wortels.quote:Op zondag 1 december 2024 12:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Allemaal Pieten met een flinke eeeh schoenmaat zeker?
Ik vang wel eens iets op als de vrouw des huizes boulevard kijkt.quote:Op zondag 1 december 2024 12:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nog nooit van deze droeftoeter gehoord maar ik kijk dan ook niet naar pulp.
Heb jij iets te zeggen thuis?quote:Op zondag 1 december 2024 12:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vang wel eens iets op als de vrouw des huizes boulevard kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |