Dit lijkt mij ietwat overdreven, PSV'er zijndequote:Op zondag 1 december 2024 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV gaat echt geen enkele moeite hebben met dit Utrecht, dat is al wel duidelijk
quote:Op zondag 1 december 2024 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV gaat echt geen enkele moeite hebben met dit Utrecht, dat is al wel duidelijk
quote:
Als je die benefriet potjes kijkt geldt dit voor 90% van de spelers.quote:Op zondag 1 december 2024 12:26 schreef ISVV het volgende:
Stelling: de kans is groot dat Saibari na zijn carrière mokerdik wordt
Dat komt niet echt van de grond hè. Het is dat je niet om slotjes mag vragen.quote:Op zondag 1 december 2024 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is een apart topic VBL / [Topper] FC Utrecht - PSV #1
Gelijkspelletjequote:Op zondag 1 december 2024 12:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu is het aan jou om te bepalen wie er meer verstand over heeft.
Ronaldo ook. Toch een van de allerbeste spelers ooit.quote:Op zondag 1 december 2024 12:26 schreef ISVV het volgende:
Er zit een verschil tussen een welvaartsbuikje of mokertjedik zijn.quote:Op zondag 1 december 2024 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je die benefriet potjes kijkt geldt dit voor 90% van de spelers.
Theo Janssen trajectquote:Op zondag 1 december 2024 12:26 schreef ISVV het volgende:
Zit jij niet in het stadion?quote:Op zondag 1 december 2024 12:28 schreef Paul het volgende:
mooi zo dat uitvak en dan zo het buffervakje
[ afbeelding ]
Saibari lijkt mij wel iemand die straks alleen in zijn gezicht al 10 kilo af kan vallen ja.quote:Op zondag 1 december 2024 12:28 schreef ISVV het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen een welvaartsbuikje of mokertjedik zijn.
Akkoord.quote:Op zondag 1 december 2024 12:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Luister nu maar naar mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |