Laat me nou gewoon over die Feyenoorder klagen.quote:Op zondag 1 december 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is gewoon oerdom van Bakiejoekie.
Ja, maar hij ligt er toch inquote:
Ah, jij bent er zoeen. Daar ga ik verder niet mee in discussie. Prettige dag nog.quote:
Goddommequote:Op zondag 1 december 2024 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar hij ligt er toch in
Jij ook. Probeer toch te genieten van de mooie momentenquote:Op zondag 1 december 2024 12:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah, jij bent er zoeen. Daar ga ik verder niet mee in discussie. Prettige dag nog.
Dan zal ie ook wel geen Sinterklaaskadootje voor haar gekocht hebbenquote:Op zondag 1 december 2024 12:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Descotte bedankt niet zijn moeder na het scoren van een penalty.
Kan een admin even ingrijpen?quote:Op zondag 1 december 2024 12:54 schreef GGMM het volgende:
@:isvv wordt afgeserveerd door @:netsplitter
Mensen met kleur op dit forum zijn wel heel vaak betrokken bij relletjes.quote:Op zondag 1 december 2024 12:54 schreef GGMM het volgende:
@:isvv wordt afgeserveerd door @:netsplitter
Onlogisch is terug dus ik scheur je sollicitatiebrief doorquote:Op zondag 1 december 2024 12:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mensen met kleur op dit forum zijn wel heel vaak betrokken bij relletjes.
Verder ben ik gewoon tegen racisme.
Ik snap even niet waar dit vandaan komtquote:Op zondag 1 december 2024 12:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mensen met kleur op dit forum zijn wel heel vaak betrokken bij relletjes.
Verder ben ik gewoon tegen racisme.
Gohquote:Op zondag 1 december 2024 12:55 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik snap even niet waar dit vandaan komt
Bedankt voor de terugkoppeling.quote:Op zondag 1 december 2024 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch is terug dus ik scheur je sollicitatiebrief door
ligt aan de seizoenen en tijdstippenquote:Op zondag 1 december 2024 12:56 schreef Zorro het volgende:
Ik vind dit een kutstadion wat betreft lichtinval. Voor het doel van Utrecht zie je precies niks.
Moet je dat masker een keer afdoenquote:Op zondag 1 december 2024 12:56 schreef Zorro het volgende:
Ik vind dit een kutstadion wat betreft lichtinval. Voor het doel van Utrecht zie je precies niks.
12:15 is geen tijd voor een voetbalwedstrijd.quote:
waarom niet, is het doelpunt gefilmd vanuit achter het doel. mooi tochquote:
Die is net al gevallen.quote:Op zondag 1 december 2024 12:56 schreef R-woud93 het volgende:
Een doelpunt van Utrecht zou leuk zijn voor de wedstrijd.
Zijn Jan, Pier en Tjoris er ook?quote:
Prima penaltyquote:
Ik vind de ESPN-hoek een stuk beterquote:Op zondag 1 december 2024 12:57 schreef Paul het volgende:
[..]
waarom niet, is het doelpunt gefilmd vanuit achter het doel. mooi toch
Ohquote:
Tjores*.quote:
Wat jij wil.quote:
Deed Noah dat ook maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |