Ja lijkt mij ook, maar dat gebeurt continue dus het moet wel echt zwaar geweest zijn.quote:Op zondag 1 december 2024 11:49 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ja en geen reden gegeven door Herbert. Maar t zal wel met duwen te maken hebben?
Nog steeds niet gewend aan de halve rondetijdenquote:
Is in 2005 blijven hangenquote:Op zondag 1 december 2024 12:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog steeds niet gewend aan de halve rondetijden
Als ze anti-Taiwan waren zouden ze gewoon in beeld zijn geweest.quote:
Opiumschuiven tot de zon opkomt!quote:Op zondag 1 december 2024 12:17 schreef Felagund het volgende:
Rondtocht door de grachten van Peking!
Zeker bij de mannen zou daar vol de focus op moeten, individueel goud ga je toch niet winnen in Milaan.quote:Op zondag 1 december 2024 12:18 schreef Felagund het volgende:
Wij kunnen gewoon alle kermisonderdelen winnen.
Zeker, al geef ik het nog wel een kleine kans op de 500 of 5000 meter met wat geluk.quote:Op zondag 1 december 2024 12:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zeker bij de mannen zou daar vol de focus op moeten, individueel goud ga je toch niet winnen in Milaan.
Roest kan beter de 1500 meter opgeven en zich volledig (naast de lange afstanden) op de team pursuit en mass start richten. Met Hoolwerf en Bersgma win je de oorlog niet.quote:Op zondag 1 december 2024 12:18 schreef Felagund het volgende:
Dat zou op de massastart niet geheel onmogelijk zijn. En het lijkt me ook wat ver gaan om te stellen dat Ghiotto onmogelijk verslagen kan worden.quote:Op zondag 1 december 2024 12:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zeker bij de mannen zou daar vol de focus op moeten, individueel goud ga je toch niet winnen in Milaan.
De massastart hoort natuurlijk wel bij de kermisonderdelen, voor de rest geef ik je gelijk. Op een goede dag kan de Boo Stolz misschien ook wel verslaan.quote:Op zondag 1 december 2024 12:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou op de massastart niet geheel onmogelijk zijn. En het lijkt me ook wat ver gaan om te stellen dat Ghiotto onmogelijk verslagen kan worden.
Mee eens hoor, maar individueel is individueelquote:Op zondag 1 december 2024 12:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
De massastart hoort natuurlijk wel bij de kermisonderdelen, voor de rest geef ik je gelijk. Op een goede dag kan de Boo Stolz misschien ook wel verslaan.
Matige regie ja, ook steeds focussen op de langzame teams.quote:Op zondag 1 december 2024 12:33 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Het is ook wel om te huilen. Alles wordt echt slecht in beeld gebracht.
Doet ie al het hele weekend als er een Nederlander op 1 staat.quote:Op zondag 1 december 2024 12:39 schreef LekkerWeertje het volgende:
Herbert doet t steeds minder spannend voorkomen dan t daadwerkelijk was. Zowel China als VS kwam nog heel dichtbij uiteindelijk.
Inderdaad, normaal gesproken wordt hij hier keihard voor afgestraft (doordat er uiteindelijk alsnog iemand onder door gaat), maar dit keer niet.quote:Op zondag 1 december 2024 12:39 schreef LekkerWeertje het volgende:
Herbert doet t steeds minder spannend voorkomen dan t daadwerkelijk was. Zowel China als VS kwam nog heel dichtbij uiteindelijk.
Ik heb Kok nog nooit op egotripperij betrapt eerlijk gezegd.quote:Op zondag 1 december 2024 12:42 schreef heywoodu het volgende:
De Jong, Schulting en Daleman lijken er ook gewoon echt als team bij te staan, geven alledrie duidelijk aan dat dit team bij elkaar zou moeten blijven, want het gaat goed, ze voelen elkaar goed aan, etc. Stralen positiviteit uit, alles.
Dat wordt straks dus gewoon weer de egokutterij van Leerdam en Kok enzo om de boel te vernaggelen.
Disclaimer: de kans is aanwezig dat ik namen door elkaar haal, zeker wat al dat onderlinge gedoe betreft.quote:Op zondag 1 december 2024 12:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb Kok nog nooit op egotripperij betrapt eerlijk gezegd.
Femke Kok is een lief kind ja.quote:Op zondag 1 december 2024 12:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leerdam heeft er zelf niet eens behoefte aan om te rijden volgens mij.
Ja, maar dat komt niet van nature bij hem. Hij kan dat alleen als ie helemaal fris is tijdens piekmomenten.quote:Op zondag 1 december 2024 14:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Boo opent vrij consequent 9,7 nu. Die heeft toch al een paar keer een 9,5 in de benen?
Ja Stolz zal nog een stuk harder kunnen als ie nu nog moe is vooraf/tijdens wedstrijden.quote:Op zondag 1 december 2024 16:03 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt niet van nature bij hem. Hij kan dat alleen als ie helemaal fris is tijdens piekmomenten.
Geldt ook voor Stolz overigens. Die verbaasde afgelopen WK toch iedereen weer hoeveel harder hij kan dan de rest.
Volgens mij zijn ze wel al een paar jaar aan het schaatsen verbonden, maar geen idee hoeveel zendtijd ze het gaven (of nu geven)quote:Op zondag 1 december 2024 16:07 schreef franklop het volgende:
Zag dat NBC tegenwoordig ook het schaatsen uitzendt!
Wel pas om 14u in de US, dus niet perse live maar toch
Inb4 iemand die bewijs levert dat ze dit al jaren doen
Vrijdag gaf ze in het interview na de 500 nog aan dat ze inmiddels wisten hoe ze die los konden krijgen zodra hij vast zat.quote:
Groenewoud zei dat ze continu aan haar heupen getrokken werd en knieën in haar bovenbeen geplant kreeg.quote:Op zondag 1 december 2024 11:49 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ja en geen reden gegeven door Herbert. Maar t zal wel met duwen te maken hebben?
Groot tacticus is Rintjequote:Op zondag 1 december 2024 12:41 schreef Pino112 het volgende:
Gewonnen zonder samen te trainen, kan dus gewoon.
Zou wel goed zijn als Nederland de teamsprint gaat domineren. Wordt de kans wellicht kleiner dat die een prominentere rol krijgt.quote:Op zondag 1 december 2024 12:18 schreef Felagund het volgende:
Schulting en Daleman zijn natuurlijk wel gewend krap achter elkaar te rijden.quote:Op zondag 1 december 2024 12:41 schreef Pino112 het volgende:
Gewonnen zonder samen te trainen, kan dus gewoon.
Vrij egocentrisch om je te laten nemen door de vriend van een collegaschaatster.quote:Op zondag 1 december 2024 12:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leerdam heeft er zelf niet eens behoefte aan om te rijden volgens mij.
De tijden daar vielen al niet mee dit seizoenquote:Op maandag 2 december 2024 08:38 schreef borisz het volgende:
Angel Daleman in de podcast vandaag. Prima uitzending, maar weinig nieuws.
- Stolz was zn bril kwijt
- De Ijsbaan van SLC is 'tijdelijk overgenomen' door een IJshockeyploeg ivm bouw nieuw Ijshockeystadion. IJsmeester is daar weg. Daar zijn de omstandigheden om te trainen nu een stuk minder.
Ik denk dat Stolz op de 500 niet zo heel veel harder kan. De Boo reed net als hij een rondje 24.6 en kan ook 9.5 openen. Ik denk dat hij er op die afstand oprecht dichtbij zit, in een rechtstreeks duel moet ik het nog zien of Stolz makkelijk wint. De 1000 lijkt me voor De Boo nu nog te lang.quote:Op maandag 2 december 2024 09:53 schreef hhh38 het volgende:
Erben denkt dat Stolz nerveus naar huis gaat
Stolz heeft in Inzell en Heerenveen al 34.10 gereden met een rondje 24.4. Daar is De Boo nog wel een stukje van verwijderd.quote:Op maandag 2 december 2024 11:35 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ik denk dat Stolz op de 500 niet zo heel veel harder kan. De Boo reed net als hij een rondje 24.6 en kan ook 9.5 openen. Ik denk dat hij er op die afstand oprecht dichtbij zit, in een rechtstreeks duel moet ik het nog zien of Stolz makkelijk wint. De 1000 lijkt me voor De Boo nu nog te lang.
Kan me niet herinneren dat het ooit midden in de nacht was in Noord-Amerika, meestal op vrijdag gewoon ook 21u Nederlandse tijd. Zijn er tegenwoordig meer lokale kijkers of hopen ze op meer fysiek publiek?quote:Op maandag 20 januari 2025 16:55 schreef borisz het volgende:
We gaan weer.
Vrouwen
500 meter: Femke Kok, Jutta Leerdam, Dione Voskamp, Michelle de Jong, Suzanne Schulting.
1000 meter: Jutta Leerdam, Angel Daleman, Antoinette Rijpma-De Jong, Suzanne Schulting, Marrit Fledderus.
1500 meter: Antoinette Rijpma-De Jong, Joy Beune, Marijke Groenewoud, Angel Daleman, Melissa Wijfje.
5000 meter: Merel Conijn, Sanne in ’t Hof, Joy Beune, Marijke Groenewoud, Elisa Dul.
Mannen
500 meter: Jenning de Boo, Merijn Scheperkamp, Stefan Westenbroek, Sebas Diniz, Mats van den Bos.
1000 meter: Kjeld Nuis, Tim Prins, Jenning de Boo, Joep Wennemars, Tijmen Snel.
1500 meter: Kjeld Nuis, Tijmen Snel, Joep Wennemars, Wesly Dijs, Tim Prins.
10.000 meter: Chris Huizinga, Jorrit Bergsma, Beau Snellink, Marcel Bosker, Marwin Talsma.
Selectie teamonderdelen volgt
Programma
Nacht vrijdag 24 op zaterdag 25 januari
1:00 5000 meter vrouwen
2:07 1500 meter mannen
2:57 1000 meter vrouwen
Zaterdag 25 januari
21:00 10.000 meter mannen
22:58 1500 meter vrouwen
23:45 1000 meter mannen
Zondag 26 januari
21:00 500 meter vrouwen
21:28 500 meter mannen
22:11 mass start vrouwen
22:32 mass start mannen
23:00 teamsprint vrouwen
23:23 teamsprint mannenit zijn de Nederlandse tijden, het tijdsverschil met Canada is acht uur
Teamonderdelen World Cups Calgary en Milwaukeequote:De KNSB heeft woensdag de namen voor de teamonderdelen van de Nederlandse selectie voor de World Cups in Calgary en Milwaukee bekendgemaakt. De keuze van de Selectiecommissie Langebaan is gebaseerd op voordracht van bondscoach Rintje Ritsma.
Ten opzichte van de eerste twee World Cups die voor de kerstperiode gehouden werden, heeft Ritsma twee wijzigingen doorgevoerd in zijn selectie voor de World Cups in Noord-Amerika. Femke Kok neemt bij haar terugkeer in het internationale circuit weer plaats in de sprintploeg. Dit gaat ten koste van Michelle de Jong. Kok rijdt in Calgary de teamsprint samen met Suzanne Schulting en Angel Daleman. Het trio bij de mannen is ongewijzigd terwijl dezelfde duo’s aan de start komen op de mass start: Marijke Groenewoud met Elisa Dul bij de vrouwen, Bart Hoolwerf en Jorrit Bergsma bij de mannen.
Een week later in Milwaukee maakt Hoolwerf deel uit van de achtervolgingstrein. Hij neemt de plek in van Joep Wennemars, die samen met Chris Huizinga en Beau Snellink in Nagano vijfde werd. Bij de vrouwen verschijnt de succesvolle tandem Beune, Rijpma-de Jong en Groenewoud opnieuw aan de start. Wesly Dijs en Daleman doen daar net als eerder dit seizoen mee aan de mixed gender relay. Zij kregen in november een diskwalificatie na een foutieve wissel.
Dan maar weer via ISU's YouTube-kanaal. Matig met Engels commentaar wat gewoon echt niet van het niveau is als het Nederlandse (wat je daar verder ook van vindt), maar goed, beter dan niet terugkijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:53 schreef hhh38 het volgende:
Vannacht dus de 5000 vrouwen, 1500 mannen en 1000 vrouwen op 1 van de snelste banen ter wereld
Niet op TV uitgezonden door de NOS waardoor je het niet terug kan kijken
Jordan StolzGod heeft nog maar 1 PR nodig en dan staat hij bovenaan de Adelskalenderquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:53 schreef hhh38 het volgende:
Vannacht dus de 5000 vrouwen, 1500 mannen en 1000 vrouwen op 1 van de snelste banen ter wereld
1:40.74 moet hij rijden vannacht, als ik het snel uitreken komt hij dan met 1 duizendste punt voor te staan op Roest.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:37 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
[..]
Jordan StolzGod heeft nog maar 1 PR nodig en dan staat hij bovenaan de Adelskalender
En wat moet Miho rijden op de 5.000 om Cindy voorbij te gaanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
1:40.74 moet hij rijden vannacht, als ik het snel uitreken komt hij dan met 1 duizendste punt voor te staan op Roest.
Ze heeft 0.419 punt achterstand nu, dus 6:55.88 of sneller.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:43 schreef franklop het volgende:
[..]
En wat moet Miho rijden op de 5.000 om Cindy voorbij te gaan
Het is jammer dat ze niet rijdt.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze heeft 0.419 punt achterstand nu, dus 6:55.88 of sneller.
Helaas rijdt ze uberhaupt geen 5kmquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze heeft 0.419 punt achterstand nu, dus 6:55.88 of sneller.
Dat moet toch kat in het bakkie zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
1:40.74 moet hij rijden vannacht, als ik het snel uitreken komt hij dan met 1 duizendste punt voor te staan op Roest.
Mja, hij heeft zo’n tijd nog nooit gereden en heeft toch al genoeg op de snelle banen deze afstand gedaan..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:16 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
[..]
Dat moet toch kat in het bakkie zijn.
Ik schrok al, maar er is wel een streampje op de NOS-site. Ik zet de wekker voor FENOMEEN Stolz.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan maar weer via ISU's YouTube-kanaal. Matig met Engels commentaar wat gewoon echt niet van het niveau is als het Nederlandse (wat je daar verder ook van vindt), maar goed, beter dan niet terugkijken.
Niet-terugkijkbare streams, wanneer komt de NOS eens 2006 uit?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:36 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik schrok al, maar er is wel een streampje op de NOS-site. Ik zet de wekker voor FENOMEEN Stolz.
Je moet de 1500m eigenlijk invliegen zoals Nuis en Krol dat deden om zo'n goede tijd te rijden en dat doet ie nooit. Hij heeft het ook niet nodig om te winnen, dus kiest ie waarschijnlijk voor een raceopbouw die minder energie kost.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, hij heeft zo’n tijd nog nooit gereden en heeft toch al genoeg op de snelle banen deze afstand gedaan..
Maar normaal gesproken gaat hij die tijd vast wel eens halen ja
Volgens de live timing rijdt ze 6:46?!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:06 schreef hhh38 het volgende:
Wel fijn om te zien dat de altijd alles rijdende Zdrahalova ook na haar sabbatical nog alles rijdt.
Dat is bijzonder.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens de live timing rijdt ze 6:46?!
Die leren het ook niet hequote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:07 schreef hhh38 het volgende:
Team van Anema is natuurlijk ook weer laat ingevlogen, dus verwacht ook maar niet teveel van Conijn en Groenewoud
Als het zo vaak gebeurt wil je het niet leren. Er zal wel weer een of andere super belangrijke marathon zijn geweestquote:
Ja je ziet bij de mannen op de 1500m nu toch een stuk minder PRs. De 5km vrouwen wordt überhaupt natuurlijk heel weinig gereden. Sommige landen hebben zelfs op hun NK geen 5/10km.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:01 schreef Remco het volgende:
Ik ben toch niet heel erg onder de indruk vooral PRs van de wat mindere goden die nog niet vaak op hoogte hebben gereden. Ik zie die 1.40 er nu niet direct komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Geen app op de tv?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja die niet te casten streams. Baggertroep
Niet op de slaapkamer helaas. Dat is nog een ouder model.quote:
Ze hadden haar ook al afgeschreven voor het podium.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:48 schreef wimderon het volgende:
Sablikova moet rondjes 30 gaan rijden om in 5 rondes 4,5 seconden goed te maken op Beune die 33'ers reed?
Erik verwart een nationaal record verbeteren met een stuk langzamer rijden.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 02:16 schreef wimderon het volgende:
Jan verwart rust bewaren met stilvallen.
Vrees van niet. Mij niet gelukt om te vinden, weet nu de uitslagenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:24 schreef Mansjester het volgende:
Is het ergens zonder spoilers terug te kijken?
Gewoon terugkijken via Ziggo (of KPN of waar je ook zit)?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:24 schreef Mansjester het volgende:
Nee dat is het hele punt, was niet op tv.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon terugkijken via Ziggo (of KPN of waar je ook zit)?
Of was het op dit tijdstip niet eens bij NPO1? Dan niet.
Gelukkig kan je de stream wel terugspoelen! [/Martijn]
Ik zie op tv idd niet dat het werd uitgezonden.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon terugkijken via Ziggo (of KPN of waar je ook zit)?
Of was het op dit tijdstip niet eens bij NPO1? Dan niet.
Gelukkig kan je de stream wel terugspoelen! [/Martijn]
De stream is niet terug te kijken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zie op tv idd niet dat het werd uitgezonden.
Zou je de link van de stream misschien hier willen posten? Als ik zelf via NOS ga zoeken gaat het me nooit lukken om te vinden zonder uitslagen te zien
Discovery+?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zie op tv idd niet dat het werd uitgezonden.
Zou je de link van de stream misschien hier willen posten? Als ik zelf via NOS ga zoeken gaat het me nooit lukken om te vinden zonder uitslagen te zien
Service héquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De stream is niet terug te kijken.
Dat is toch walgelijk. Mijn moeder wil zo graag schaatsen zien (op tv eigenlijk) maar zelf zo'n stream opzoeken is (ondanks 1000x uitleggen) vaak teveel gedoe en dan ook nog dit tijdstip. Dan zou ik normaal gesproken nu even die stream voor haar opzoeken zodat ze het terug kan kijken maar we zijn fucking 2024 en dat kan niet bij de NOS. Wat zou dat nou extra kosten?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee dat is het hele punt, was niet op tv.
Terechte meltdown.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is toch walgelijk. Mijn moeder wil zo graag schaatsen zien (op tv eigenlijk) maar zelf zo'n stream opzoeken is (ondanks 1000x uitleggen) vaak teveel gedoe en dan ook nog dit tijdstip. Dan zou ik normaal gesproken nu even die stream voor haar opzoeken zodat ze het terug kan kijken maar we zijn fucking 2024 en dat kan niet bij de NOS. Wat zou dat nou extra kosten?
Ik ben woedend.
Totaal debiel inderdaad. Al laat je het op z'n minst voor 2-3 dagen beschikbaar...is niet ideaal, maar beter dan niks natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is toch walgelijk. Mijn moeder wil zo graag schaatsen zien (op tv eigenlijk) maar zelf zo'n stream opzoeken is (ondanks 1000x uitleggen) vaak teveel gedoe en dan ook nog dit tijdstip. Dan zou ik normaal gesproken nu even die stream voor haar opzoeken zodat ze het terug kan kijken maar we zijn fucking 2024 en dat kan niet bij de NOS. Wat zou dat nou extra kosten?
Ik ben woedend.
Ja goedemorgen, we zijn al een tijdje 2025 inderdaad.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Totaal debiel inderdaad. Al laat je het op z'n minst voor 2-3 dagen beschikbaar...is niet ideaal, maar beter dan niks natuurlijk.
Overigens hebben we 2024 al even achter ons gelaten, maar dat geheel terzijde [ afbeelding ]
Het was ook nog eens midden in de nacht, it had makkelijk op tv kunnen worden uitgezonden lijkt me.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben woedend.
Druk met Suus?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:07 schreef Slobeend het volgende:
Verklaring voor de slechte tijd van Joep?
Het is pure minachting van de echte schaatsfans. Onbegrijpelijk dat het niet gewoon op TV wordt uitgezonden midden in de nacht óf dat de stream integraal terug te kijken is. Hoe moeilijk kan het zijn?!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben woedend.
De hele eerste 1100m was bizar. 1 van de snelste openingen ooit en met afstand de snelste 1e volle ronde, inderdaad gevolgd door een hele knappe 2e volle ronde.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 02:42 schreef wimderon het volgende:
Nog steeds ruim een seconde langzamer dan Kjeld.
Vooral die tweede volle ronde daar was bizar.
Erg lelijk geschreven die titel ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:21 schreef Nober het volgende:
Is de 5000m van Jutta nog ergens terug te zien?
[ afbeelding ]
#werkenbijdenos
Bizarre fotofinish moet dat zijn geweest tussen Merel en Juttaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:21 schreef Nober het volgende:
Is de 5000m van Jutta nog ergens terug te zien?
Je kunt wel de stream terugkijken op de officiële youtube-pagina van de ISU, maar wel enkel vanuit bepaalde locaties.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, het zal vast leuk zijn geweest vannacht, maar er valt nergens echt iets terug te kijken. Ik kon op Youtube alleen een opname met telefoon vanuit het stadion vinden van de rit van Stolz tegen Ning, van de ISU zelf niks.
Ik vond het eigenlijk best prima. Je mist alleen een co-commentator die dingen opmerkt die de ander niet ziet. Kongshaug startte heel snel met een rondje 24.9, voor hem uniek volgens mij, maar dat werd niet opgemerkt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:58 schreef heywoodu het volgende:
Engelse commentaar bij de ISU was ook weer matig, vooral op de 5km. Beune op koers voor 6:40 enzo, verbazing over de snelle slotronde van Conijn, dat soort fratsen.
Maar goed, het is terugkijkbaar.
Ja, je merkte vooral dat het gedaan werd door iemand die niet echt vaak kijkt, en daardoor gewoon niet op de hoogte is van wie vaak op welke manier rijdt. Niet het einde van de wereld, wel een beetje jammer.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk best prima. Je mist alleen een co-commentator die dingen opmerkt die de ander niet ziet. Kongshaug startte heel snel met een rondje 24.9, voor hem uniek volgens mij, maar dat werd niet opgemerkt.
Ja, ik heb geen VPN dus dan houdt het helaas wel opquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt wel de stream terugkijken op de officiële youtube-pagina van de ISU, maar wel enkel vanuit bepaalde locaties.
Ook niet toevallig bij een antiviruspakket?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen VPN dus dan houdt het helaas wel op
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:13 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik ben halverwege de 5000m ingestapt, het commentaar van Erik en Jan was weer hilarisch slecht. Wel weer zin in de 10k vanavond, laat ons bidden dat Martin en Herbert er dan weer zijn.
Snelquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:27 schreef borisz het volgende:
D1500B
1 234 Nikola Zdráhalova CZE 1:54.79 28
2 229 Qi Yin CHN 1:54.92 +0.13 24
3 246 Lea Sophie Scholz GER 1:55.39PB +0.60 21
H1000B
1 65 David Bosa ITA 1:07.41 28
2 56 Hendrik Dombek GER 1:07.48PB +0.07 24
3 16 Connor Howe CAN 1:07.64 +0.23 21
13 116 Tijmen Snel NED 1:08.48 +1.07 8
Doet zijn achternaam dus geen eer aanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Snel
Die heeft na een 1500 en 1000m in Clagary nog steeds 2 Thialf PRs staan
Dawson rijdt nu Hedrick uit de boekenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu pas thuis. Heb ik wat gemist?
En niet te zuinig ookquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:24 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, Chad Hedrick moet gaan vrezen voor zijn record.
Dat is een understatement.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:24 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, Chad Hedrick moet gaan vrezen voor zijn record.
Nou, dit dus.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:32 schreef Faraday01 het volgende:
Tj gaat weer als een raket van start, what could go wrong...
Nou ja, ik ben toch meer van de korte afstandenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:41 schreef Zorro het volgende:
Dit soort gevechten zie je toch alleen maar op de 10km
Wie zijn die mensen die hier van af willen?
Dit is toch heerlijk, ieder een eigen schema, de een snel, de ander spaart, die komt later terug. In de moosite wedstrijden gaat degene die wordt ingehaald dan weer aanzetten, of het wisselt tussen beiden steeds af.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:44 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben toch meer van de korte afstanden
Ik snap ook wel wat mooi is aan de lange afstanden en het kan ook best mooi zijn op z'n tijd, maar ik vind een 500 meter qua kijkspel toch wel intenser en dus mooier.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is toch heerlijk, ieder een eigen schema, de een snel, de ander spaart, die komt later terug. In de moosite wedstrijden gaat degene die wordt ingehaald dan weer aanzetten, of het wisselt tussen beiden steeds af.
Hou je het vol of ga je over de kop? Kun je versnellen?
Dat is toch veel mooier dan een 500m waar je gewoon zo hard mogelijk gaat en dan maar ziet wie het snelst is?
Ik ookquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:54 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ben wel erg benieuwd naar de rit van Ghiotto
Waarbij de food coach app in dit geval een pdfje van Nils isquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Is er een technologische ontwikkeling geweest in het schaatsen waardoor het niveau op de 10km zoveel omhoog gegaan lijkt te zijn? Of is dit een gevalletje food coach app?
Ja kan natuurlijk, maar als ik hoor dat het best te verwachten is dat talent Huizinga en Snellink onder de toptijden van Kramer/Bergsma/Roest gaan duiken, en dan niet eens de top van de top zijn..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarbij de food coach app in dit geval een pdfje van Nils is
Huizinga is zichzelf niet noch al die jaren ooit geweest.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:10 schreef Marcoss het volgende:
Huizinga buiten Thialf is toch iemand anders
Dat zou wel episch zijn jaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ghiotto kan de unieke prestatie bereiken van een WR zonder PR
DAt heb ik ook, ik kijk omdat de 10km het is. Normaal ben ik tegenwoordig alleen nog geinteresseerd in WK of OSquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Snellink lijkt niet eens blij, maar dit is toch gewoon een geweldige tijd? Amper trager dan het PR van Sven fucking Kramer.
(Ja ik kijk ook weer eens mee, zo'n 10K kan ik toch niet laten)
Kan best zijn dat hij harder had gewild natuurlijk, Wüst noemde niet voor niets het NR voor de racequote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Snellink lijkt niet eens blij, maar dit is toch gewoon een geweldige tijd? Amper trager dan het PR van Sven fucking Kramer.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ghiotto kan de unieke prestatie bereiken van een WR zonder PR
400m: 0.34,81 - (34,81)quote:
Hij zit nu al 4 seconden onder die tijd, wtf man.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:14 schreef sportfreak het volgende:
[..]
400m: 0.34,81 - (34,81)
800m: 1.04,41 - (29,60)
1200m: 1.34,79 - (29,60)
1600m: 2.04,89 - (30,38)
2000m: 2.35,15 - (30,26)
2400m: 3.05,25 - (30,10)
2800m: 3.35,29 - (30,04)
3200m: 4.05,29 - (30,00)
3600m: 4.35,40 - (30,11)
4000m: 5.05,42 - (30,02)
4400m: 5.35,52 - (30,10)
4800m: 6.05,42 - (29,90)
5200m: 6.35,48 - (30,06)
5600m: 7.05,43 - (29,95)
6000m: 7.35,42 - (29,99)
6400m: 8.05,29 - (29,87)
6800m: 8.35,12 - (29,83)
7200m: 9.05,00 - (29,88)
7600m: 9.34,76 - (29,76)
8000m: 10.04,40 - (29,64)
8400m: 10.34,26 - (29,86)
8800m: 11.03,77 - (29,51)
9200m: 11.33,23 - (29,46)
9600m: 12.02,14 - (28,91)
10.000m: 12.30,74 - (28,60)
Dadelijk weer verongelijkt doen in het interview met Bert.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Na de opening van 33-nogwat rondjes 29,7. Dan kom je er precies.quote:
Hele andere opbouw, lijkt me, toen waren zijn laatste rondes enorm hardquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hij zit nu al 4 seconden onder die tijd, wtf man.
Hij rijdt ook onder die 12.26. Wel sneller begonnen dus.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hele andere opbouw, lijkt me, toen waren zijn laatste rondes enorm hard
Dat is wat te gekquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
We gaan richting de 12.20 als dit zo doorgaat joh.
Ja dat zei ikquote:
Ja, net als Heiden destijds.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:23 schreef Felagund het volgende:
Dit gaat een tijd worden die nooit, maar dan echt nooit meer zal worden verbeterd!
Dat is wel veelquote:
Het record van vd Poel was op laagland, dus niet zo gek dat het harder kan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:23 schreef Gremen het volgende:
Echt bizar, dat er dan altijd weer iemand komt die harder kan
Maakt voor de 10 kilometer wel minder uit volgens mij.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het record van vd Poel was op laagland, dus niet zo gek dat het harder kan.
Wel een legendarische rit dit natuurlijk.
Is dat de volgende keer dat er weer een 10km is?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:25 schreef superniger het volgende:
We feliciteren Ghiotto alvast met zijn olypisch goud.
Misschien dat Nils terugkomt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:25 schreef superniger het volgende:
We feliciteren Ghiotto alvast met zijn olypisch goud.
Minder zuurstof dus er komt een omslagpunt qua afstand waarop laaglandbanen sneller gaan dan hooglandbanen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maakt voor de 10 kilometer wel minder uit volgens mij.
Op de lange afstanden wordt wel vaker enorm hard gereden op laagland, verschillen zijn dan stuk kleiner en banen als Calgaryquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het record van vd Poel was op laagland, dus niet zo gek dat het harder kan.
Wel een legendarische rit dit natuurlijk.
1 had ooit het WR!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:26 schreef Zorro het volgende:
Nou, kijken of ze in de laatste rit deze tijd kunnen verbeteren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |