Helaas rijdt ze uberhaupt geen 5kmquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze heeft 0.419 punt achterstand nu, dus 6:55.88 of sneller.
Dat moet toch kat in het bakkie zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
1:40.74 moet hij rijden vannacht, als ik het snel uitreken komt hij dan met 1 duizendste punt voor te staan op Roest.
Mja, hij heeft zo’n tijd nog nooit gereden en heeft toch al genoeg op de snelle banen deze afstand gedaan..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:16 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
[..]
Dat moet toch kat in het bakkie zijn.
Ik schrok al, maar er is wel een streampje op de NOS-site. Ik zet de wekker voor FENOMEEN Stolz.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan maar weer via ISU's YouTube-kanaal. Matig met Engels commentaar wat gewoon echt niet van het niveau is als het Nederlandse (wat je daar verder ook van vindt), maar goed, beter dan niet terugkijken.
Niet-terugkijkbare streams, wanneer komt de NOS eens 2006 uit?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:36 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik schrok al, maar er is wel een streampje op de NOS-site. Ik zet de wekker voor FENOMEEN Stolz.
Je moet de 1500m eigenlijk invliegen zoals Nuis en Krol dat deden om zo'n goede tijd te rijden en dat doet ie nooit. Hij heeft het ook niet nodig om te winnen, dus kiest ie waarschijnlijk voor een raceopbouw die minder energie kost.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, hij heeft zo’n tijd nog nooit gereden en heeft toch al genoeg op de snelle banen deze afstand gedaan..
Maar normaal gesproken gaat hij die tijd vast wel eens halen ja
Volgens de live timing rijdt ze 6:46?!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:06 schreef hhh38 het volgende:
Wel fijn om te zien dat de altijd alles rijdende Zdrahalova ook na haar sabbatical nog alles rijdt.
Dat is bijzonder.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens de live timing rijdt ze 6:46?!
Die leren het ook niet hequote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:07 schreef hhh38 het volgende:
Team van Anema is natuurlijk ook weer laat ingevlogen, dus verwacht ook maar niet teveel van Conijn en Groenewoud
Als het zo vaak gebeurt wil je het niet leren. Er zal wel weer een of andere super belangrijke marathon zijn geweestquote:
Ja je ziet bij de mannen op de 1500m nu toch een stuk minder PRs. De 5km vrouwen wordt überhaupt natuurlijk heel weinig gereden. Sommige landen hebben zelfs op hun NK geen 5/10km.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:01 schreef Remco het volgende:
Ik ben toch niet heel erg onder de indruk vooral PRs van de wat mindere goden die nog niet vaak op hoogte hebben gereden. Ik zie die 1.40 er nu niet direct komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |