Ja lijkt mij ook, maar dat gebeurt continue dus het moet wel echt zwaar geweest zijn.quote:Op zondag 1 december 2024 11:49 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ja en geen reden gegeven door Herbert. Maar t zal wel met duwen te maken hebben?
Nog steeds niet gewend aan de halve rondetijdenquote:
Is in 2005 blijven hangenquote:Op zondag 1 december 2024 12:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog steeds niet gewend aan de halve rondetijden
Als ze anti-Taiwan waren zouden ze gewoon in beeld zijn geweest.quote:
Opiumschuiven tot de zon opkomt!quote:Op zondag 1 december 2024 12:17 schreef Felagund het volgende:
Rondtocht door de grachten van Peking!
Zeker bij de mannen zou daar vol de focus op moeten, individueel goud ga je toch niet winnen in Milaan.quote:Op zondag 1 december 2024 12:18 schreef Felagund het volgende:
Wij kunnen gewoon alle kermisonderdelen winnen.
Zeker, al geef ik het nog wel een kleine kans op de 500 of 5000 meter met wat geluk.quote:Op zondag 1 december 2024 12:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zeker bij de mannen zou daar vol de focus op moeten, individueel goud ga je toch niet winnen in Milaan.
Roest kan beter de 1500 meter opgeven en zich volledig (naast de lange afstanden) op de team pursuit en mass start richten. Met Hoolwerf en Bersgma win je de oorlog niet.quote:Op zondag 1 december 2024 12:18 schreef Felagund het volgende:
Wij kunnen gewoon alle kermisonderdelen winnen.
Dat zou op de massastart niet geheel onmogelijk zijn. En het lijkt me ook wat ver gaan om te stellen dat Ghiotto onmogelijk verslagen kan worden.quote:Op zondag 1 december 2024 12:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zeker bij de mannen zou daar vol de focus op moeten, individueel goud ga je toch niet winnen in Milaan.
De massastart hoort natuurlijk wel bij de kermisonderdelen, voor de rest geef ik je gelijk. Op een goede dag kan de Boo Stolz misschien ook wel verslaan.quote:Op zondag 1 december 2024 12:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou op de massastart niet geheel onmogelijk zijn. En het lijkt me ook wat ver gaan om te stellen dat Ghiotto onmogelijk verslagen kan worden.
Mee eens hoor, maar individueel is individueelquote:Op zondag 1 december 2024 12:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
De massastart hoort natuurlijk wel bij de kermisonderdelen, voor de rest geef ik je gelijk. Op een goede dag kan de Boo Stolz misschien ook wel verslaan.
Matige regie ja, ook steeds focussen op de langzame teams.quote:Op zondag 1 december 2024 12:33 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Het is ook wel om te huilen. Alles wordt echt slecht in beeld gebracht.
Doet ie al het hele weekend als er een Nederlander op 1 staat.quote:Op zondag 1 december 2024 12:39 schreef LekkerWeertje het volgende:
Herbert doet t steeds minder spannend voorkomen dan t daadwerkelijk was. Zowel China als VS kwam nog heel dichtbij uiteindelijk.
Inderdaad, normaal gesproken wordt hij hier keihard voor afgestraft (doordat er uiteindelijk alsnog iemand onder door gaat), maar dit keer niet.quote:Op zondag 1 december 2024 12:39 schreef LekkerWeertje het volgende:
Herbert doet t steeds minder spannend voorkomen dan t daadwerkelijk was. Zowel China als VS kwam nog heel dichtbij uiteindelijk.
Ik heb Kok nog nooit op egotripperij betrapt eerlijk gezegd.quote:Op zondag 1 december 2024 12:42 schreef heywoodu het volgende:
De Jong, Schulting en Daleman lijken er ook gewoon echt als team bij te staan, geven alledrie duidelijk aan dat dit team bij elkaar zou moeten blijven, want het gaat goed, ze voelen elkaar goed aan, etc. Stralen positiviteit uit, alles.
Dat wordt straks dus gewoon weer de egokutterij van Leerdam en Kok enzo om de boel te vernaggelen.
Disclaimer: de kans is aanwezig dat ik namen door elkaar haal, zeker wat al dat onderlinge gedoe betreft.quote:Op zondag 1 december 2024 12:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb Kok nog nooit op egotripperij betrapt eerlijk gezegd.
Femke Kok is een lief kind ja.quote:Op zondag 1 december 2024 12:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb Kok nog nooit op egotripperij betrapt eerlijk gezegd.
Leerdam heeft er zelf niet eens behoefte aan om te rijden volgens mij.
Ja, maar dat komt niet van nature bij hem. Hij kan dat alleen als ie helemaal fris is tijdens piekmomenten.quote:Op zondag 1 december 2024 14:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Boo opent vrij consequent 9,7 nu. Die heeft toch al een paar keer een 9,5 in de benen?
Ja Stolz zal nog een stuk harder kunnen als ie nu nog moe is vooraf/tijdens wedstrijden.quote:Op zondag 1 december 2024 16:03 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt niet van nature bij hem. Hij kan dat alleen als ie helemaal fris is tijdens piekmomenten.
Geldt ook voor Stolz overigens. Die verbaasde afgelopen WK toch iedereen weer hoeveel harder hij kan dan de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |