quote:Op maandag 18 november 2024 09:14 schreef Janneke141 het volgende:
Hoe zit dit qua Nederlandse tijden? Is dat al bekend?
quote:De wereldbekerwedstrijden schaatsen in Nagano zijn van vrijdag 22 november tot en met zondag 24 november live te zien op NOS.nl en in de NOS-app. Op vrijdag begint het programma om 6.00 uur, op zaterdag en zondag wordt er vanaf 05.00 uur geschaatst.
Het is nu wel op prime time voor de Amerikaanse westkust! Voor alle Jordan Stolz fans.quote:Op maandag 18 november 2024 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar niet in late middag / vroege avond gaan schaatsen
Dank je. Dat wordt hem dus niet.quote:
Als je bereid bent om 7u op te staan kan je op vrijdag de 1500 meters zien, op zaterdag de 1000 meters en op zondag de Mass Starts én de Mixed Gender Relay!quote:Op maandag 18 november 2024 12:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dank je. Dat wordt hem dus niet.
Op vrijdag sta ik om kwart voor zeven op om te gaan werken en op zondag staat om kwart voor zeven de wekker voor de F1. De zaterdag neem ik in overwegingquote:Op maandag 18 november 2024 12:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je bereid bent om 7u op te staan kan je op vrijdag de 1500 meters zien, op zaterdag de 1000 meters en op zondag de Mass Starts én de Mixed Gender Relay!
Rondjes rijden op ijs > rondjes rijden op asfaltquote:Op maandag 18 november 2024 13:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op vrijdag sta ik om kwart voor zeven op om te gaan werken en op zondag staat om kwart voor zeven de wekker voor de F1. De zaterdag neem ik in overweging
China met nieuwe blik 18 jarigenquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:09 schreef hhh38 het volgende:
Deelnemerslijst
Opvallende aanwezigen: Arianna Fontana, Min-Seok Kim als Hongaar, een 18-jarige Française, een 2e Est, Stekly namens Slowakije en het broertje van Ghiotto
Opvallende afwezigen: Dombek, Sofia Thorup, Zdrahalova, Dauranova, Czszyszon
Ik kan die Chinezen (muv Ning, Han en Gao) obv namen nooit uit elkaar houdenquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
China met nieuwe blik 18 jarigen
Het is daar 8 uur later toch? Vrij normale tijden.quote:Op vrijdag 22 november 2024 07:01 schreef franklop het volgende:
Vreemd dat ze zo vroeg rijden. Ook lokale tijd zeg maar
Het wordt niet echt spannend neequote:Op vrijdag 22 november 2024 08:32 schreef AllesKaputt het volgende:
Tadej Stolz gaat alles winnen dit jaar.
5 keer goud op de Olympische Spelen!quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:32 schreef AllesKaputt het volgende:
Tadej Stolz gaat alles winnen dit jaar.
Op vrijdag zou je toch wel later kunnen rijden, ook voor het publiekquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is daar 8 uur later toch? Vrij normale tijden.
Ik was de livestream aan het terugkijken maar omdat ze die stopten kon ik ook niet verder kijkenquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:37 schreef hhh38 het volgende:
Die samenvattingen van de NOS zijn echt extreem kut.
- Spoilers
- Op de 500m mannen maar 2 ritten laten zien
- Op de 500m vrouwen de nummer 2 en 3 niet in beeld brengen
- Op de 1500m steeds de eerste 700m overslaan.
Sowieso zou je het integraal terug moeten kunnen zien natuurlijk, maar als je dat niet doet maak dan tenminste fatsoenlijke samenvattingen.
NOS stelletje amateurs.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik was de livestream aan het terugkijken maar omdat ze die stopten kon ik ook niet verder kijken.
Hier ga ik mijn wekkertje voor zetten!quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:06 schreef hhh38 het volgende:
In de A groep Ghiotto vs Huizinga en Eitrem in de laatste rit tegen Dawson. Ben heel benieuwd.
6x goud denk ik; 500-1000-1500-5000-TP-MS.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
5 keer goud op de Olympische Spelen!
Kjeld Nuis is zeer terecht boven Hein Otterspeer verkozen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:36 schreef VoMy het volgende:
Pijnlijk dat buiten de 35-jarige Kjeld Nuis de Nederlanders geen competitieve tijden neer kunnen zetten.
Nee, De Filosoof moet nog komen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 06:07 schreef wimderon het volgende:
Fenomeen Jilek.
Nu is het seizoen écht begonnen.
Afgevinkt.quote:Op zaterdag 23 november 2024 06:07 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Nee, De Filosoof moet nog komen.
Je verwacht het niet!quote:Op zaterdag 23 november 2024 06:40 schreef VoMy het volgende:
Chris Huizinga kan er weer vertrouwd niets van.
Zeker, legendarische tijd.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:10 schreef VoMy het volgende:
Wat een bizarre tijd. Van Velde in SLC toch?
Ik lees "met kinderlijk gemak" ?quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS vindt dat Stolz "net" wint van De Boo
Leuk dat een stagiair in weekend de stukken mag schrijven...
quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik lees "met kinderlijk gemak" ?
Ow dat is alleen op teletekst. Andere tekstschrijver daar
Hij was oppermachtig maar bleef hem net voor!quote:Vandaag, 07:08
Stolz blijft oppermachtig in Nagano, Ghiotto verbetert baanrecord Kramer op 5.000 meter
Het begint een beetje eentonig te worden, maar Jordan Stolz heeft weer iedereen op indrukwekkende wijze aan de kant gezet bij de wereldbekerwedstrijden in Nagano. Zaterdag was de Amerikaan op de 1.000 meter het snelst. Met een baanrecord (1.07,18) wist hij net voor Jenning de Boo te blijven (1.08,29).
quote:De Boo: 'Ik moet nog stappen zetten om Stolz te verslaan, maar kom dichterbij' - https://nos.nl/l/2545578
De begeleider van de NOS-stagiair leest hier mee en heeft het laten het aanpassen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Hij was oppermachtig maar bleef hem net voor!
quote:vandaag, 07:08 - Aangepast vandaag, 09:42
Stolz blijft oppermachtig in Nagano, Ghiotto verbetert baanrecord Kramer op 5.000 meter
Het begint een beetje eentonig te worden, maar Jordan Stolz heeft weer iedereen op indrukwekkende wijze aan de kant gezet bij de wereldbekerwedstrijden in Nagano. Zaterdag was de Amerikaan op de 1.000 meter het snelst. Met een baanrecord (1.07,18) wist hij voor Jenning de Boo te blijven (1.08,29).
Al begint die bij mij na de 500 meter vrouwenquote:Op zondag 24 november 2024 10:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Schaatsen: Terugkijken WB Nagano
Beter laat dan nooit
Beter half dan helemaal nietquote:Op zondag 24 november 2024 10:29 schreef Remco het volgende:
[..]
Al begint die bij mij na de 500 meter vrouwen
Dit topic zit in het "tussenrubriek" algemeen ipv schaatsen. Foutje van TS.quote:Op zondag 24 november 2024 11:42 schreef Idisrom het volgende:
Ik mistte dit forum vanochtend, omdat ik dacht dat schaatsen een extra tussenrubriek had in het Sportforum @:borisz
Maar ik had de slaap ook niet echt uit.
'S middags kan je hem helemaal niet meer kijkenquote:Op zondag 24 november 2024 10:29 schreef Remco het volgende:
[..]
Al begint die bij mij na de 500 meter vrouwen
Qua zwaarteverdeling is het wel goed. Die teamonderdelen gaan erg slecht samen met de middenafstanden.quote:Op zondag 24 november 2024 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Programma op zondagen zijn wel echt kut hoor jemig. Dat kan niet hoor.
Niets aan de hand, een schaatsbaan heeft recht op 100% lucht. Gr gr, Mark Tuitertquote:Op maandag 25 november 2024 09:56 schreef hhh38 het volgende:
- In Heerenveen zijn inderdaad blowers in de rijrichting waardoor het daar nu zo snel gaat.
Aanvullingen (ik was nog niet klaar met luisterenquote:Op maandag 25 november 2024 09:56 schreef hhh38 het volgende:
Leuke schaatspodcast weer, met Dione Voskamp en Johan de Wit te gast. Het deel met Dione is een beetje obligaat, maar De Wit zegt weer interessante dingen.
- Min-Seok Kim is Hongaar geworden omdat de Koreaanse bond hem na z'n incident met alcohol achter het stuur 2 jaar schorste en daarna dreigde hem nooit meer te selecteren voor internationale wedstrijden.
- Zijn schaatsers kunnen nog een stuk beter dan dit.
- De baan in Nagano gaat misschien sluiten, oa vanwege schade aan de ondervloer.
- In Heerenveen zijn inderdaad blowers in de rijrichting waardoor het daar nu zo snel gaat.
Het is altijd weer voor ijsquote:
Misschien 1 van de Mulders vragen.quote:
Ik zie er eentje op het ijs staanquote:Op vrijdag 29 november 2024 10:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien 1 van de Mulders vragen.
Ja nee.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Neemt de NOS snel afscheid van kwalitatief matige werknemers?
alleen als ze vrouw zijnquote:Op vrijdag 29 november 2024 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En als ze nou zelf hebben aangegeven; 'Noem mij maar Sebas'?quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:39 schreef wimderon het volgende:
Ik heb een stevige hekel aan mensen die Sebastians/Sebastiaans steevast 'Sebas' noemen.
En toch verliezen!quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:47 schreef wimderon het volgende:
Shinhama zat er al bijna naast bij het ingaan van de laatste bocht zeg.
Zijn 1000 meters zijn beter dan ooit, alleen een binnenbocht op topsnelheid durft hij niet vol te doen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Shinhama kan het niet langer dan 100 meter ach
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:00 schreef hhh38 het volgende:
Hoe kan het nou dat het niveau bij de mannen zoveel hoger is dan bij de vrouwen. Dat was vorige week ook al zo.
Benieuwd hoe lang hij gemotiveerd blijft als het zo doorgaat. Helemaal als hij volgend jaar die 5 (?) gouden medailles pakt waar hij voor wil gaanquote:Op vrijdag 29 november 2024 10:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die gast heeft over 2 jaar alle baanrecords 500/1000/1500m op de courante banen.
Herbert was vanaf rit 7 alleen nog maar bezig met Dalemanquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:42 schreef franklop het volgende:
Maar 0,12 achter Miho zou ik toch de nadruk op leggen ipv 2 vrouwen op podium
Ze laten ook steeds de verkeerde streep (de 1000m finish) zien als finish shot in de herhalingquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:26 schreef Slobeend het volgende:
De regie laat steeds de wissels niet goed zien
Gelukkig is de ploegenachtervolging maar 3 kilometerquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:55 schreef hhh38 het volgende:
Voor Wennemars is de 1500m 800 meter te lang
Ik geloof niet dat dit bewust is, en ook niet dat hij hier veel harder zou kunnen, terwijl het olijke duo bij de NOS zelfs op de 500 doet alsof het allemaal zo uitgemeten is. Ik denk wel dat hij zo heeft ingedeeld dat hij gebruik kon maken van Kongshaug, als hij vol start heeft hij er 2x niks aan in plaats van 2x profijt.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jammer. Nuis zou het lafjes noemen.
De opening kan bewust zijn, maar wat Nuis bedoelt is dat je dan gewoon 25.0, 26.5 moet rijden en zien waar het schip strandt. De opbouw van Ning eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit bewust is, en ook niet dat hij hier veel harder zou kunnen, terwijl het olijke duo bij de NOS zelfs op de 500 doet alsof het allemaal zo uitgemeten is. Ik denk wel dat hij zo heeft ingedeeld dat hij gebruik kon maken van Kongshaug, als hij vol start heeft hij er 2x niks aan in plaats van 2x profijt.
Misschien wel, maar de kans op ploffen is ook groter. En wellicht heeft telkens volle bak gaan ook nog wel effect aan het einde van een seizoen (hoi Roest).quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De opening kan bewust zijn, maar wat Nuis bedoelt is dat je dan gewoon 25.0, 26.5 moet rijden en zien waar het schip strandt. De opbouw van Ning eigenlijk.
Levert misschien wel een betere tijd op.
Het is wel minder een aanslag op je lichaam, eens. Hij rijdt natuurlijk wel ieder weekend 4 afstanden nu.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien wel, maar de kans op ploffen is ook groter. En wellicht heeft telkens volle bak gaan ook nog wel effect aan het einde van een seizoen (hoi Roest).
En Stolz heeft in tegenstelling tot Nuis (die zelf trouwens ook wel vaak bewust bezig is om van zijn directe tegenstander te profiteren waar mogelijk) de luxe dat hij kan winnen met verschillende opbouw.
Hoe lang zat Ria Visser er wel niet?quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Viel nog wel mee (volgens Wikipedia):quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:10 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Hoe lang zat Ria Visser er wel niet?
quote:Vanaf 2003 werkte Visser voor de NOS als analiste bij de schaatsuitzendingen op tv. Daarvóór verzorgde ze mee het commentaar bij de schaatswedstrijden. Op 22 september 2010 maakte de NOS echter bekend dat ze voor het toen aankomende seizoen, 2010-2011, geen schaatsanalyses meer zou verzorgen,[2] en sindsdien doet ze dat dan ook niet meer.
Blondin lacht daar dan weer om met in Nagano de 1000, 1500, 3000, mass start, team pursuit en mixed relay.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is wel minder een aanslag op je lichaam, eens. Hij rijdt natuurlijk wel ieder weekend 4 afstanden nu.
Overigens lacht Morozova daar om. Die rijdt gewoon doodleuk alle afstanden op vrijdag en zaterdag en misschien ook nog een 500m en teamonderdelen op zondag.
Met Mart een heel geil duo. Toen kregen we Annie als haar vervangster, mijn god….quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Viel nog wel mee (volgens Wikipedia):
[..]
Rechts midden in het beeld op de frontpage.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:04 schreef x3rius het volgende:
Waar is dit te volgen?
Nvm, staat goed verstopt op nos.nl
ZE KOMEN DICHTERBIJ, HET SCHUIFT IN ELKAARquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
OF IS DIE MOE?
3 tiende eronder
Hij wint! …. Nog 4 mannen te gaan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:55 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
ZE KOMEN DICHTERBIJ, HET SCHUIFT IN ELKAAR
Waarschijnlijk omdat die in een trainingsfase zit.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Stolz schuift vooral richting het veld, in plaats van andersom.
Wat De Boo zegt klopt natuurlijk, Stolz was aan het experimenteren, anders rijd je niet zo'n slotronde.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Stolz schuift vooral richting het veld, in plaats van andersom.
Hij is met onze kloten aan het spelen!quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wat De Boo zegt klopt natuurlijk, Stolz was aan het experimenteren, anders rijd je niet zo'n slotronde.
Talent Jilek.quote:
Dat duurt niet lang meer op deze manier. Nu hebben we weer verwachtingen van Huizinga, dus de eerstvolgende keer bakt ie er weer geen kloot van.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:47 schreef VoMy het volgende:
Ik zat klaar voor de verschroeiende eindsprint van Jilek maar helaas bleef talent Huizinga hem toch voor.
Volgende wereldbeker is ook alweer eind januari!quote:Op zondag 1 december 2024 07:32 schreef franklop het volgende:
Jutta is blijkbaar alweer weg en slaat de 500m over? Bijzonder
Gezien haar IG story zou je denken dat een extra wedstrijdje juist goed zou zijnMaar nee hoor, twee hele WB weekenden zijn alweer teveel en er moet weer getraind worden.
NOS samenvatting liet 2 rondjes zienquote:
En ze is moe omdat ze naar een bokswedstrijdje moest twee weken geleden.quote:
Op deze mengeling van enthousiasme en vlag-gewapper zouden ze bij Sporza nog jaloers zijn.quote:Op zondag 1 december 2024 10:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
"Scheperkamp blijft in de buurt"
0.45s verschil
Het blijft wachten op die 1:39quote:Op zondag 1 december 2024 11:03 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
[..]
Hij moet nog effe één PR (0,043 punt) rijden en dan staat 'ie bovenaan de Adelskalender
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |