Ze laten ook steeds de verkeerde streep (de 1000m finish) zien als finish shot in de herhalingquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:26 schreef Slobeend het volgende:
De regie laat steeds de wissels niet goed zien

Gelukkig is de ploegenachtervolging maar 3 kilometerquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:55 schreef hhh38 het volgende:
Voor Wennemars is de 1500m 800 meter te lang

Ik geloof niet dat dit bewust is, en ook niet dat hij hier veel harder zou kunnen, terwijl het olijke duo bij de NOS zelfs op de 500 doet alsof het allemaal zo uitgemeten is. Ik denk wel dat hij zo heeft ingedeeld dat hij gebruik kon maken van Kongshaug, als hij vol start heeft hij er 2x niks aan in plaats van 2x profijt.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jammer. Nuis zou het lafjes noemen.

De opening kan bewust zijn, maar wat Nuis bedoelt is dat je dan gewoon 25.0, 26.5 moet rijden en zien waar het schip strandt. De opbouw van Ning eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit bewust is, en ook niet dat hij hier veel harder zou kunnen, terwijl het olijke duo bij de NOS zelfs op de 500 doet alsof het allemaal zo uitgemeten is. Ik denk wel dat hij zo heeft ingedeeld dat hij gebruik kon maken van Kongshaug, als hij vol start heeft hij er 2x niks aan in plaats van 2x profijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |