Vrees van niet. Mij niet gelukt om te vinden, weet nu de uitslagenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:24 schreef Mansjester het volgende:
Is het ergens zonder spoilers terug te kijken?
Gewoon terugkijken via Ziggo (of KPN of waar je ook zit)?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:24 schreef Mansjester het volgende:
Nee dat is het hele punt, was niet op tv.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon terugkijken via Ziggo (of KPN of waar je ook zit)?
Of was het op dit tijdstip niet eens bij NPO1? Dan niet.
Gelukkig kan je de stream wel terugspoelen! [/Martijn]
Ik zie op tv idd niet dat het werd uitgezonden.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon terugkijken via Ziggo (of KPN of waar je ook zit)?
Of was het op dit tijdstip niet eens bij NPO1? Dan niet.
Gelukkig kan je de stream wel terugspoelen! [/Martijn]
De stream is niet terug te kijken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zie op tv idd niet dat het werd uitgezonden.
Zou je de link van de stream misschien hier willen posten? Als ik zelf via NOS ga zoeken gaat het me nooit lukken om te vinden zonder uitslagen te zien
Discovery+?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zie op tv idd niet dat het werd uitgezonden.
Zou je de link van de stream misschien hier willen posten? Als ik zelf via NOS ga zoeken gaat het me nooit lukken om te vinden zonder uitslagen te zien
Service héquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De stream is niet terug te kijken.
Dat is toch walgelijk. Mijn moeder wil zo graag schaatsen zien (op tv eigenlijk) maar zelf zo'n stream opzoeken is (ondanks 1000x uitleggen) vaak teveel gedoe en dan ook nog dit tijdstip. Dan zou ik normaal gesproken nu even die stream voor haar opzoeken zodat ze het terug kan kijken maar we zijn fucking 2024 en dat kan niet bij de NOS. Wat zou dat nou extra kosten?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee dat is het hele punt, was niet op tv.
Terechte meltdown.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is toch walgelijk. Mijn moeder wil zo graag schaatsen zien (op tv eigenlijk) maar zelf zo'n stream opzoeken is (ondanks 1000x uitleggen) vaak teveel gedoe en dan ook nog dit tijdstip. Dan zou ik normaal gesproken nu even die stream voor haar opzoeken zodat ze het terug kan kijken maar we zijn fucking 2024 en dat kan niet bij de NOS. Wat zou dat nou extra kosten?
Ik ben woedend.
Totaal debiel inderdaad. Al laat je het op z'n minst voor 2-3 dagen beschikbaar...is niet ideaal, maar beter dan niks natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is toch walgelijk. Mijn moeder wil zo graag schaatsen zien (op tv eigenlijk) maar zelf zo'n stream opzoeken is (ondanks 1000x uitleggen) vaak teveel gedoe en dan ook nog dit tijdstip. Dan zou ik normaal gesproken nu even die stream voor haar opzoeken zodat ze het terug kan kijken maar we zijn fucking 2024 en dat kan niet bij de NOS. Wat zou dat nou extra kosten?
Ik ben woedend.
Ja goedemorgen, we zijn al een tijdje 2025 inderdaad.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Totaal debiel inderdaad. Al laat je het op z'n minst voor 2-3 dagen beschikbaar...is niet ideaal, maar beter dan niks natuurlijk.
Overigens hebben we 2024 al even achter ons gelaten, maar dat geheel terzijde [ afbeelding ]
Het was ook nog eens midden in de nacht, it had makkelijk op tv kunnen worden uitgezonden lijkt me.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben woedend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |