Ok boomersquote:Op maandag 2 december 2024 19:37 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Publiek van Songfestivalweblog ziet het liefst, Ronde, Son Mieux, Dotan, Claude of Davina Michelle.
quote:
quote:Op maandag 2 december 2024 19:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien heeft Dotan weer 200 accounts gemaakt?
Demense hebben haar laatst bij De Beste Zangers gehoord natuurlijk en denken nog steeds dat dat opgepoetste geluid daar helemaal echt en onbewerkt is.quote:Op maandag 2 december 2024 21:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ronde heeft wel gave nummers, maar live..
Ik vind haar stemgeluid zo vreselijk irritantquote:Op maandag 2 december 2024 21:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ronde heeft wel gave nummers, maar live..
Heb je haar bij even tot hier gehoord? Pure oor aidsquote:Op maandag 2 december 2024 22:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind haar stemgeluid zo vreselijk irritant
Waar komt Dotan vandaan joh. Die heeft toch al jaren geen hit meer gescoord?quote:Op maandag 2 december 2024 19:37 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Publiek van Songfestivalweblog ziet het liefst, Ronde, Son Mieux, Dotan, Claude of Davina Michelle.
Son Mieux.quote:Op maandag 2 december 2024 22:39 schreef blackswangreen het volgende:
De eerste paar nummers van Rond vond ik nog best wel te pruimen, maar ze hebben nu de Radio 2-sound echt helemaal tot in de puntjes uitgewerkt. Er zijn wel meer van die acts die precies weten wat de Nederlandse radio graag draait en dan ook precies die muziek gaan maken. Het is niet per se slecht, maar het zijn gewoon heel nietszeggende en inwisselbare deuntjes, lekker dik geproduceerd zodat het nog wat lijkt. Een "internationale sound" noemen ze dat.
Denk dat dat veel Nederlanders aanspreekt inderdaad, maar als we over Eurovisie hebben dan werken veilige pop nummers vaak niet, tenzij je echt een goed nummer hebt. Mensen moeten wel iets zien en horen waardoor de telefoon pakken voor dat nummer ten midden van 25 andere nummers op een avond.quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:49 schreef NailQueen het volgende:
Son Mieux gaat wel verder dan de radio 2 sound
Hoeveel hits had Duncan Laurence voor Arcade ook alweer?quote:Op maandag 2 december 2024 22:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar komt Dotan vandaan joh. Die heeft toch al jaren geen hit meer gescoord?
Pas op. Het kan hier snel onvriendelijk worden als je dat argument aanvoertquote:Op woensdag 4 december 2024 07:20 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Hoeveel hits had Duncan Laurence voor Arcade ook alweer?
Kan me niet voorstellen, tis toch gewoon de waarheid qua hits van Duncan voor z'n deelname? Daar kan je toch niet boos om worden?quote:Op woensdag 4 december 2024 09:30 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Pas op. Het kan hier snel onvriendelijk worden als je dat argument aanvoert
Het is een raar argument. Je kunt je afvragen hoe iemand nu ineens op de naam Dotan komt, omdat hij al jaren uit beeld is. Duncan Laurence noemde niemand omdat hij helemaal niet bekend was. Dus de vergelijking gaat niet op.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:30 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ach, voor een beetje onvriendelijkheid ben ik niet zo bang hoor. Je gaat er niet Dotan zeg ik altijd maar.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:30 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heb ik echt nog nooit gezien dat dit een ding is hier?quote:Op woensdag 4 december 2024 09:30 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 december 2024 10:52 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ach, voor een beetje onvriendelijkheid ben ik niet zo bang hoor. Je gaat er niet Dotan zeg ik altijd maar.
Die vergelijking gaat niet helemaal op. Duncan was nog onbekend bij het publiek. Ik vraag me of hoe mensen op Dotan komen omdat hij al een aantal jaar van de (commercile) radar is verdwenen. Beetje hetzelfde als mensen nu zeggen dat we Kensington moeten sturen. (Of dat een goed idee is laat ik in het midden)quote:Op woensdag 4 december 2024 07:20 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Hoeveel hits had Duncan Laurence voor Arcade ook alweer?
Of Maan met een DJ.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat niet helemaal op. Duncan was nog onbekend bij het publiek. Ik vraag me of hoe mensen op Dotan komen omdat hij al een aantal jaar van de (commercile) radar is verdwenen. Beetje hetzelfde als mensen nu zeggen dat we Kensington moeten sturen. (Of dat een goed idee is laat ik in het midden)
Molendijk, brrrrr.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:21 schreef drxanax het volgende:
Gisteren bij shownieuws ook heel item over dat artiesten voor 2 december iets zouden horen of ze nog in de running waren. Molendijk heeft ook nummer met vocalist ingestuurd. Hij vond het allemaal maar met twee maten meten. Sommige hadden wel afwijzing, andere weer niet maar of ze nog in running zijn?
Nou Ronald, als je echt zo benieuwd bent: ik kan je nu al zeggen dat je geen schijn van kans maakt. In de hoop je hiermee afdoende te hebben genformeerd, verblijf ik.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Molendijk, brrrrr.
Die heeft waarschijnlijk echt alleen iets ingezonden zodat hij in Shownieuws en Boulevard over de hele gang van zaken kan klagen.
Ook weer afgehandeld.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou Ronald, als je echt zo benieuwd bent: ik kan je nu al zeggen dat je geen schijn van kans maakt. In de hoop je hiermee afdoende te hebben genformeerd, verblijf ik.
Dan maar hopen dat de immer genuanceerde fans niet over dit soort kleinigheidjes vallen.quote:In 2016/17 zat Frenna tweenhalve maand vast in Suriname, samen met de SFB-leden KM en Priceless, wegens seks met een minderjarige en het verspreiden van beelden daarvan.
Denk het wel, tenzij het ‘winnende nummer’ van Cornald zo erg een winnend nummer is dat het allemaal niet nodig is.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:08 schreef NailQueen het volgende:
Zouden er dit jaar ook weer audities zijn waar ze hun nummer live ten hore brengen? Vorig jaar waren hierdoor de laatste 5 namen uitgelekt.
Ja ik denk dat die audities alleen maar niet doorgaan als:quote:Op woensdag 4 december 2024 21:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk het wel, tenzij het ‘winnende nummer’ van Cornald zo erg een winnend nummer is dat het allemaal niet nodig is.
Joost hebben ze aangekondigd op 11 december, misschien ze nu ook wel weer voor kerst de artiest presenteren?quote:Op donderdag 5 december 2024 09:43 schreef Greys het volgende:
Wulf zegt trouwens in de comments tegen iemand dat ze zich kapot gaat lachen als we de titel van z'n inzending in de toekomst horen n dat nu anytime bekend kan worden wie het wordt.
Dus dat doet me weer neigen te denken dat hij wel bij de laatste paar zat en die audities al geweest zijn.
Het voelt alsof dat inderdaad heel binnenkort gaat gebeuren.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Joost hebben ze aangekondigd op 11 december, misschien ze nu ook wel weer voor kerst de artiest presenteren?
Als je je kapot lacht als je de titel hoort, misschien is het dan wel een belachelijk nummer dat sowieso geen kans maakte? Kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:43 schreef Greys het volgende:
Wulf zegt trouwens in de comments tegen iemand dat ze zich kapot gaat lachen als we de titel van z'n inzending in de toekomst horen n dat nu anytime bekend kan worden wie het wordt.
Dus dat doet me weer neigen te denken dat hij wel bij de laatste paar zat en die audities al geweest zijn.
Who’s afraid of the big bad?quote:Op donderdag 5 december 2024 11:45 schreef Dave het volgende:
Little Red Riding Hood?
In Sheep's Clothing?
Denk het zelf niet, want hij vindt het zo te lezen echt welgemeend jammer dat hij niet gekozen is. Maar ben wel heel benieuwd wat hij dan bedoelt met die titel haha.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als je je kapot lacht als je de titel hoort, misschien is het dan wel een belachelijk nummer dat sowieso geen kans maakte? Kan ook natuurlijk.
Het lijkt me gewoon een beetje snel, 22 november was de laatste datum om iets in te sturen. Dat is nog geen twee weken geleden. Als ze nu al dat hele proces zijn doorlopen, plus auditie met de laatste 5 kandidaten... het lijkt me eerder dat ze nu het kaf van het koren aan het scheiden zijn.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:39 schreef Greys het volgende:
Maar misschien zijn die audities al geweest en zat Wulf daar wl bij maar is hij het niet geworden. Of zie ik iets over het hoofd waaruit blijkt dat hij niet bij de laatste vijf zat?
Toen Cornald en Hila bij Jinek zaten zei Cornald tussen neus en lippen door dat het grootste deel van de inzendingen van 2023 compleet waardeloos waren. Dus ja die filter je er zo uit.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:54 schreef Dave het volgende:
Ik denk dat ze voor 22 november ook al 't kaf van 't koren aan het scheiden waren, dat proces is vast daarna niet pas opgestart. Blijft hoe dan ook snel, dus verwacht het ook niet n dezer dagen. Cornald gaf ergens aan (Eva, Renze?) dat het voor eind januari toch wel duidelijk moest zijn.
Dat luisteren is wel gebeurd, maar het gaat me meer om die audities. Ervan uitgaande dat niet iedereen een lege agenda heeft en zomaar even op kan komen draven op een random dinsdag.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Toen Cornald en Hila bij Jinek zaten zei Cornald tussen neus en lippen door dat het grootste deel van de inzendingen van 2023 compleet waardeloos waren. Dus ja die filter je er zo uit.
Het is ook snel hoor.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon een beetje snel, 22 november was de laatste datum om iets in te sturen. Dat is nog geen twee weken geleden. Als ze nu al dat hele proces zijn doorlopen, plus auditie met de laatste 5 kandidaten... het lijkt me eerder dat ze nu het kaf van het koren aan het scheiden zijn.
Vraag me altijd af of dit soort artiesten nou serieus denken dat ze echt kans maken.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:47 schreef Fred_B het volgende:
Zeg me dat je een afwijzingsmail hebt ontvangen zonder dat je zegt dat je een afmeldingsmail hebt ontvangen:
[ afbeelding ]
Misschien twerkt Cornald wel stiekem op drillrap voor slapen gaan.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is volgens Cornald zijn smaak een winnend nummer, dit moet Frenna wel zijn!
quote:Op donderdag 5 december 2024 16:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien twerkt Cornald wel stiekem op drillrap voor slapen gaan.
Betekenisvol, troostrijk en met een boodschap.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is volgens Cornald zijn smaak een winnend nummer, dit moet Frenna wel zijn!
Nick Painter kan nog steeds.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik gok erop dat het een bekende naam is die niemand ziet aankomen.
Kan niet wachten op het persoonlijke verhaalquote:Op donderdag 5 december 2024 16:54 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Betekenisvol, troostrijk en met een boodschap.
Nu je het zegt. Hij is verdacht stil in de mediaquote:Op donderdag 5 december 2024 16:55 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Nick Painter kan nog steeds.
Lijkt me echt heel erg.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:55 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Nick is tegenwoordig met het milieu begaan:quote:Op donderdag 5 december 2024 17:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Hij is verdacht stil in de media
Misschien is die boot waarmee de 3JS naar Dsseldorf voeren nog beschikbaar. Basel is immers maar een klein stukje verder varen.quote:Nick Schilder vindt wereldwijd doorbreken lastig: ‘Vliegen is slecht’
Nick Schilder zou het leuk vinden om internationaal door te breken met zijn sololiedjes, maar zijn klimaatambities zitten hem daarbij ernstig in de weg. “Ik wil niet onnodig veel vliegen.”
“Mijn doel is absoluut om te kijken of ik over de grens iets kan bereiken”, zegt hij in de Nieuwe Revu. Helaas rijmen zijn internationale ambities niet helemaal met zijn klimaat- en duurzaamheidsambities, aldus Nick. “Als artiest is het makkelijk om in je enthousiasme overal heen te vliegen voor samenwerkingen en optredens. Stel dat ik bijvoorbeeld in Itali op een festival kan spelen of in een theater kan optreden – dat zou fantastisch zijn.”
Nick heeft zichzelf echter opgelegd dat dat er niet in zit voor hem. “Ik probeer er alert op te blijven dat ik niet onnodig veel in het vliegtuig stap. Duitsland is gelukkig prima te doen met de auto via de Autobahn en voor schrijfsessies in Londen reis ik zoveel mogelijk met de trein. En keer lukte dat qua schema niet en toen heb ik gevlogen.”
Die zagen wij wl aankomen, dus dat niemand dat zag aankomen klopt dan niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:55 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog steeds gewoon het doemdenken van dit forumquote:Op donderdag 5 december 2024 16:55 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
En vegan.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nick is tegenwoordig met het milieu begaan:
https://www.mediacourant.(...)g-vliegen-is-slecht/
[..]
Misschien is die boot waarmee de 3JS naar Dsseldorf voeren nog beschikbaar. Basel is immers maar een klein stukje verder varen.
Dat wordt behoorlijk preppen Nick!quote:En hoe doe je het met eten als je moet optreden?
“Dan prep ik mijn maaltijden want op de locaties waar ik optreed, wordt zelden veganistisch gekookt. En ik wil ook niet steeds mensen met mijn dieetwensen opzadelen. Dus sta ik ’s ochtends mijn maaltijden voor te bereiden en bewaar ik alles in bakjes in de ijskast.”
Bron
Zit je ons nu te fuckenquote:Op donderdag 5 december 2024 19:40 schreef escwidm02 het volgende:
Ik vrees een beetje dat Nick Schilder bij de laatste 4/5 zit... Hij is Jacqueline Govaert recentelijk gaan volgen op instagram.
We bereiden ons voor op het ergste, Mollie. Dan kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 5 december 2024 19:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog steeds gewoon het doemdenken van dit forumZie Nick het echt nog steeds niet doen hoor hahaha
Duncan is net Davina Michelle gaan volgen (en andersom ook) en OG3NE.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:17 schreef NailQueen het volgende:
Zijn Duncan/S10/Joost/Jeangu gezamelijk nog een artiest gaan volgen? Zo wisten we vorig jaar 5 minuten voor de bekendmaking dat het Joost zou worden
Maakt die nog muziek dan?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:28 schreef Em31 het volgende:
Jeangu is net Nelly Furtado gaan volgen omg
Als je op volgend klikt zie je de laatste mensen die ze zijn gaan volgen dacht ik, tenzij Instagram dat veranderd heeft.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit je ons nu te fucken
(Hoe kan je eigenlijk zien wanneer iemand een ander is gaan volgen? Ik vraag dit voor een vriend.)
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je op volgend klikt zie je de laatste mensen die ze zijn gaan volgen dacht ik, tenzij Instagram dat veranderd heeft.
Ja dat klopt inderdaad. Slechts 12 mensen zijn Jacqueline gaan volgen na Nick. Hopelijk is het gewoon vals alarm.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je op volgend klikt zie je de laatste mensen die ze zijn gaan volgen dacht ik, tenzij Instagram dat veranderd heeft.
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
God help us all...quote:Op donderdag 5 december 2024 20:35 schreef escwidm02 het volgende:
D
[..]
[..]
Ja dat klopt inderdaad. Slechts 12 mensen zijn Jacqueline gaan volgen na Nick. Hopelijk is het gewoon vals alarm.
Alhoewel ik ook echt totaal niet op Anouk zit te wachten...
Oeh! Misschien dat ik dan toch nog kan slapen vannacht.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:06 schreef molloot200 het volgende:
Maak je geen zorgen, Jacqueline en Nick zijn beide jurylid van The Headliner, een nieuwe RTL4 talentenjacht. Zie @:theheadliner_nl.
Oh leuk, een talentenjacht. Die hadden we nog niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:06 schreef molloot200 het volgende:
Maak je geen zorgen, Jacqueline en Nick zijn beide jurylid van The Headliner, een nieuwe RTL4 talentenjacht. Zie @:theheadliner_nl.
Nelly Furtado is van I'm Like a Bird => Birds => Anouk gaat naar Eurovisie.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:28 schreef Em31 het volgende:
Jeangu is net Nelly Furtado gaan volgen omg
ja dat is veranderd, helaasquote:Op donderdag 5 december 2024 20:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
En 2 jaar geleden waren er nog geruchten dat mee zou doen met Festival da Canoquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zeker, en wat mij betreft goede muziek ook.
Dat zou wel leuk zijn geweest.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:26 schreef Momo het volgende:
[..]
En 2 jaar geleden waren er nog geruchten dat mee zou doen met Festival da Cano
Michella Knox - Soppen the Remix deel twee gaat onze inzending worden!quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:18 schreef Thrts het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Kijk naar 0:38, wel heel abrupt?
Ik ben zondag naar de theatertour van S10 geweest. Ik had niet het idee dat ze nog een keer zou willen gaan.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:18 schreef Thrts het volgende:
Kijk naar 0:38, wel heel abrupt?
Zei ze er iets over?quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben zondag naar de theatertour van S10 geweest. Ik had niet het idee dat ze nog een keer zou willen gaan.
Nee. De diepte zong ze ook niet. Maar het was wel duidelijk dat ze zich op andere dingen focust.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:58 schreef Thrts het volgende:
[..]
Zei ze er iets over?
Ik denk ook niet dat ze gaat hoor, maar vind het wel een hele abrupte onderbreking
Maar dit is gewoon een verzameling van opmerking in de pers toch? Dit is geen crystal ball met zijn Dowbe Bob. Waarschijnlijk gewoon fankanaal dat aandacht wil.quote:
Had zelf sommige namen niet gehoord, zoals Irene Hin. Luna van Kampen en Yade Laurenquote:Op maandag 9 december 2024 18:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon een verzameling van opmerking in de pers toch? Dit is geen crystal ball met zijn Dowbe Bob. Waarschijnlijk gewoon fankanaal dat aandacht wil.
Het is bullshit. Numidia heeft expliciet gezegd dat ze niets heeft ingestuurd, en bv. Frenna expliciet wel. Maar Frenna wordt niet zoveel genoemd in de "traditionele" songfestival-bronnen, omdat hij nogal buiten hun interessegebied valt... terwijl hij al jaren de meest gestreamde artiest van Nederland is, en het eigenlijk groot nieuws zou moeten zijn dat hij wil meedoen. En hij hoort dus zeker in zo'n lijstje thuis, behalve als je niet weet waar je over praat, zoals deze twitter-account.quote:Op maandag 9 december 2024 18:56 schreef Thrts het volgende:
[..]
Had zelf sommige namen niet gehoord, zoals Irene Hin. Luna van Kampen en Yade Lauren
Ja. Dat is wel duidelijk haha. Hebben gewoon wat namen uit geruchten en al bekend geworden namen opgekrabbeld en dan nog verkeerd overgenomen ook.quote:Op maandag 9 december 2024 18:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon een verzameling van opmerking in de pers toch? Dit is geen crystal ball met zijn Dowbe Bob. Waarschijnlijk gewoon fankanaal dat aandacht wil.
Volgens mij is dit wel ‘nieuws’, maar daarvoor was Nick als inzending hier vooral een soort meme geworden en geloofde niemand dat echt.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:54 schreef GeorgeM het volgende:
Nick Painter zei gisteren bij 538 dat hij geen liedje heeft ingestuurd. Hij wacht op het goede lied. Maar dit is misschien al oud nieuws?
quote:Op woensdag 11 december 2024 08:52 schreef GeorgeM het volgende:
Tino Martin zegt in de Ochtendshow van 538 dat hij nooit naar het Songfestival wil![]()
Begin serieus bijna medelijden te krijgen met de heer Painter, dus mocht hij ooit gaan gun ik het hem dat hij als een donderslag bij heldere hemel ineens het allerbeste lied ooit heeft zodat we ons allemaal dood moeten schamen.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel ‘nieuws’, maar daarvoor was Nick als inzending hier vooral een soort meme geworden en geloofde niemand dat echt.
Ach, alles valt mee als je bedenkt dat Michael von der Heide (Zwitserland 2010) hier misschien ook weleens gekeken heeftquote:Op woensdag 11 december 2024 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Begin serieus bijna medelijden te krijgen met de heer Painter, dus mocht hij ooit gaan gun ik het hem dat hij als een donderslag bij heldere hemel ineens het allerbeste lied ooit heeft zodat we ons allemaal dood moeten schamen.
Gierenquote:Op woensdag 11 december 2024 11:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach, alles valt mee als je bedenkt dat Michael von der Heide (Zwitserland 2010) hier misschien ook weleens gekeken heeft
ESF / [ZWI] Michael Von Der Heide - Il pleut de l'oor
Mijn allergrootste ESF guilty pleasurequote:Op woensdag 11 december 2024 11:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach, alles valt mee als je bedenkt dat Michael von der Heide (Zwitserland 2010) hier misschien ook weleens gekeken heeft
quote:Op woensdag 11 december 2024 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Begin serieus bijna medelijden te krijgen met de heer Painter, dus mocht hij ooit gaan gun ik het hem dat hij als een donderslag bij heldere hemel ineens het allerbeste lied ooit heeft zodat we ons allemaal dood moeten schamen.
Elke ochtend treedt er een of andere artiest op bij 538 en die stellen ze allemaal d vraagquote:Op woensdag 11 december 2024 09:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel ‘nieuws’, maar daarvoor was Nick als inzending hier vooral een soort meme geworden en geloofde niemand dat echt.
Die samenwerking zag ik niet aankomenquote:Op woensdag 11 december 2024 20:34 schreef Cee het volgende:
Over Nick Painter gesproken, ik zie net op insta dat hij gisteren met Guy Sebastian in de studio zat.
Ik deed een social media rondje songfestival met dezelfde gedachte, deze week of anders in januari denk ik.quote:Op maandag 16 december 2024 09:59 schreef Thrts het volgende:
Zullen we het deze week te horen krijgen? Het zal denk ik niet zijn in de week van kerst?
Ze hebben wel aangegeven dat ze het graag voor het einde van het jaar bekend wilde makenquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:26 schreef drxanax het volgende:
Gelet op latere inschrijfdatum voor liedjes denk ik .dat ze het half jan bekend maken. Na deze week gaat iedere met Kerst-reces. Zullen er geen gesprekken meer plaatsvinden, geen live optredens meer voor selectiecommissie. Denk dat het finale-proces begin jan zal worden opgepakt en half januari bekend wordt gemaakt.
Bedankt voor het delen van dat topicquote:Op woensdag 11 december 2024 11:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze mag wel in het ESF-museum. Oorkonde, alles.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja dat of Wilders komt de val van het kabinet aankondigen.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Eva Jinek teased morgen haar laatste uitzending van het jaar "die hoe dan ook spraakmakend zal zijn". Zou het?
Zet me wel aan het denken wat anders er nog meer een "gegarandeerd spraakmakend" talkshowonderwerp zou zijnquote:Op woensdag 18 december 2024 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Eva Jinek teased morgen haar laatste uitzending van het jaar "die hoe dan ook spraakmakend zal zijn". Zou het?
Oh graag!quote:Op woensdag 18 december 2024 21:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja dat of Wilders komt de val van het kabinet aankondigen.
Beide prima nieuws.
Iemand van het Koninklijk Huis aan tafel. Mxima of zo.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zet me wel aan het denken wat anders er nog meer een "gegarandeerd spraakmakend" talkshowonderwerp zou zijn
Zou ook Dick Schoof of buitenlandse bekende ster kunnen zijn, maar zou tof zijn als met songfestival te maken heeft. Dan horen we denk ik morgenochtend wel een aankondiging.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Iemand van het Koninklijk Huis aan tafel. Mxima of zo.
Of juist niet. Dan lekt er ook niets uit. Anders gaat iedereen jagen op de selectiecommissie en artiesten.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou ook Dick Schoof of buitenlandse bekende ster kunnen zijn, maar zou tof zijn als met songfestival te maken heeft. Dan horen we denk ik morgenochtend wel een aankondiging.
Daar zal de nuance inderdaad wel van afdruipen nadat om 4 uur bekend is geworden dat Anouk het niet gaat doen.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:05 schreef NailQueen het volgende:
Slim om dat bij Eva te doen. Dan is het voor Aran Bade te laat om zijn gal te spuiten bij Boulevard.
Zwitserland - bekend van de chocola - Chocolatte - Raffaela.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb het vermoeden dat er misschien een Zwitsers linkje is. 😏👀
Celine Dion?quote:Op donderdag 19 december 2024 10:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
In Zwitserland spreken ze Frans. Het wordt Claude.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2024 10:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In Zwitserland spreken ze Frans. Het wordt Claude.
En welke plaats ligt er ook in Zwitserland? Kloten! En hoe spreek je Claude ongeveer uit?quote:Op donderdag 19 december 2024 10:37 schreef Greys het volgende:
Dat lijkt me dus Claude.
Deels in het Frans.
LEKKER WEER DIE BEKENDMAKINGEN OP DE ALLERDRUKSTE DOORDEWEEKSE WERKDAGEN VOOR KERST.
Douwe Bobsleequote:Op donderdag 19 december 2024 10:40 schreef d_elise het volgende:
Ik de afgelopen maanden: ach, wat kan het mij nog allemaal schelen, ik ben helemaal klaar met het ESF voorlopig.
Ik nu: dit is eigenlijk toch wel weer heel leuk en spannend.
Ik denk ook aan Claude, al vlak ik Douwe Bob ook nog niet uit, maar dan zie ik de link met Zwitserland niet zo snel.
Onze alwetende GJ heeft hier een hint gedropt. Of hij zit ons gewoon een beetje te pesten.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:45 schreef TheVulture het volgende:
Hoe komen we nu ineens massaal bij Claude uitHeb ik wat aanwijzingen gemist?
Maar ook duits.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In Zwitserland spreken ze Frans. Het wordt Claude.
Drs. P is helaas al overledenquote:Op donderdag 19 december 2024 11:06 schreef Momo het volgende:
Kennen we verder een Nederlandse artiest die vaak samenwerkt met Zwitserse artiesten/producers, of Zwitserse roots heeft?
Een liedje van Wouter Hardy?quote:Op donderdag 19 december 2024 11:06 schreef Momo het volgende:
Kennen we verder een Nederlandse artiest die vaak samenwerkt met Zwitserse artiesten/producers, of Zwitserse roots heeft?
Carte Blanche: Het is een onderbuikgevoel gecombineerd met wat oplettendheid. Maar ik kan er ook helemaal naast zitten, hoor. Heb geen bron ofzo. 🤣quote:Op donderdag 19 december 2024 10:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Onze alwetende GJ heeft hier een hint gedropt. Of hij zit ons gewoon een beetje te pesten.
Op de Instagram van het Songfestival en de website van AVROTROS waarschijnlijk. En daarna idd bij Eva aan tafel!quote:Op donderdag 19 december 2024 11:15 schreef NailQueen het volgende:
Moeten we om 16.00 uur nog naar een radiozender luisteren? Of wordt het gewoon op de socials gepleurd?
On 16.00 uur is Ruud de Wild op radio 2. Dus alsjeblieft niet
Dat is gewoon zo'n 'industry plant' waarbij alles op de tekentafel uitgedacht lijkt, en die een beetje op Stromae moet lijken.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:14 schreef molloot200 het volgende:
Weet alleen zelf niet of ik zo veel zin heb in ClaudeBlijf dat Franse in zijn muziek echt een beetje te gimmicky vinden
En weet ook niet of ik hem een winner song zie schrijven
De naam Son Mieux is Frans. Maak me gekquote:Op donderdag 19 december 2024 11:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Carte Blanche: Het is een onderbuikgevoel gecombineerd met wat oplettendheid. Maar ik kan er ook helemaal naast zitten, hoor. Heb geen bron ofzo. 🤣
Maar het is niet Claude waar ik op doelde. 🙊
Dat is ook wel het probleem als je Claude naar het songfestival stuurt heel Europa ziet een 'imitatie' Stromae.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:41 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo'n 'industry plant' waarbij alles op de tekentafel uitgedacht lijkt, en die een beetje op Stromae moet lijken.
T'is niet dat 'ie slecht zingt, maar warm word ik er ook niet van.
Heel veel persoonlijkheid ademt 'ie sowieso niet. Gewoon een leuk plaatje dat goed toon kan houden.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is ook wel het probleem als je Claude naar het songfestival stuurt heel Europa ziet een 'imitatie' Stromae.
Dit klinkt eigenlijk wel plausibelquote:Op donderdag 19 december 2024 11:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een liedje van Wouter Hardy?
Iedereen is ook aan het werk. Waarom niet gewoon gelijk de aankondiging bij Eva?quote:Op donderdag 19 december 2024 10:37 schreef Greys het volgende:
Dat lijkt me dus Claude.
Deels in het Frans.
LEKKER WEER DIE BEKENDMAKINGEN OP DE ALLERDRUKSTE DOORDEWEEKSE WERKDAGEN VOOR KERST.
Zodat mensen ‘s avonds naar Eva gaan kijken omdat het er tussen 16-19 uur alleen maar over gaat. Gok ik.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Iedereen is ook aan het werk. Waarom niet gewoon gelijk de aankondiging bij Eva?
Ik gok dat spraakmakend slaat op dat t het eerste interview met de kandidaat is. Ik ben er trouwens bij in de studio vanavond!quote:Op donderdag 19 december 2024 12:19 schreef Dave het volgende:
Dat is allemaal niet spraakmakend toch?
Ik zeg: Renie van the common linnets. Want Waylon en Ilse gaan er graag op vakantie.
Tino Martin @Wereldgozerquote:Op donderdag 19 december 2024 12:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok toch wel op een grote naam dus Douwe Bob of Anouk
Wat is daar de link? Dat hij eerder een nummer voor Zwitserland zelf schreef?quote:Op donderdag 19 december 2024 11:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een liedje van Wouter Hardy?
Dat was dus ook mijn idee. (Het hintje was Celine, want Zwitserland).quote:
Son Mieux is weer met 7 toch?quote:Op donderdag 19 december 2024 11:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De naam Son Mieux is Frans. Maak me gek
Wie is dat?quote:
Yup, en ik heb niet het idee dat die nu heel erg met het ESF bezig zijnquote:
Net klaar met tour, nieuwe muziek in de maak, lijkt recent het Songfestival account op IG te zijn gaan volgen (deed Mia destijds ook per ongeluk), vrouw.quote:
Nooit van gehoord. B artiestquote:Op donderdag 19 december 2024 12:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Net klaar met tour, nieuwe muziek in de maak, lijkt recent het Songfestival account op IG te zijn gaan volgen (deed Mia destijds ook per ongeluk), vrouw.
Originele beredenering. Die horen we nooit bij het Songfestival van mensen!quote:
HAEVN zegt mij wel weer watquote:Celine Cairo started out as a singer-songwriter and guitarist in a trio, with Mart Jeninga (HAEVN) on acoustic bass and Matthijs Lievaart on viola
Vrouw, Amsterdams, links/progressief.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:52 schreef Em31 het volgende:
Vind haar wel passen bij wat Cornald zou zien als een winnend nummer, qua smaak. Dat hele sfeertje van haar zeg maar past wel bij hem.
We hadden Anouk moeten sturen kunnen we ook klaar zetten.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Open het 'Wie is dat!?!?' topic maar alvast.
Ik zat eigenlijk aan haar stem te denken en die wat ‘mysterieuze’ vibe (quote:Op donderdag 19 december 2024 12:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vrouw, Amsterdams, links/progressief.
Ja, daar raakt Cornald wel opgewonden van inderdaad
Ik denk dat haar stem op de PVDD is, als ik haar X-account bekijk.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk aan haar stem te denken en die wat ‘mysterieuze’ vibe () die ze vroeger had, Fred.
Dat wel. Maar dan zou de rest van de commissie incl Jaap enzo dat dus ook zomaar ineens massaal gevonden hebben?quote:Op donderdag 19 december 2024 12:52 schreef Em31 het volgende:
Vind haar wel passen bij wat Cornald zou zien als een winnend nummer, qua smaak. Dat hele sfeertje van haar zeg maar past wel bij hem.
Erger dan dat kan het in elk geval niet worden.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:02 schreef Dave het volgende:
Misschien is het Danny met 1 van z'n AI songs.
Misschien heeft Celine een nummer geschreven over hoe ze mannen haat die Martin heten?quote:Op donderdag 19 december 2024 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wel. Maar dan zou de rest van de commissie incl Jaap enzo dat dus ook zomaar ineens massaal gevonden hebben?
Ben benieuwd.
(En ergens interesseert het me ook eigenlijk geen ene k*t meer want ik ben nog steeds boos over dit jaar.)
Als je Roxy Dekker stuurt ben je ook gewoon niet 100, dat is echt helemaal nietsquote:Op donderdag 19 december 2024 12:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zodat mensen ‘s avonds naar Eva gaan kijken omdat het er tussen 16-19 uur alleen maar over gaat. Gok ik.
Trouwens: [ x ]
Ik print deze even uit en lijst hem in. Want dit gebeurt niet vaak dat jij dit vindt.quote:
In dt geval geef ik het een kans.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien heeft Celine een nummer geschreven over hoe ze mannen haat die Martin heten?
Oh nee, dit is zoals ik al zei: onderbuikgevoelletje. Totaal geen insider info dit jaar (het is ook letterlijk deze week pas bepaald, volgens mij dus kans op lekken is klein)quote:Op donderdag 19 december 2024 13:01 schreef Em31 het volgende:
Maar misschien is ze het wel helemaal niet![]()
Maar nu denk ik dat jij het al weet @:Crazydutchpunk ?
Heb jij dat wel gehoord dat pas deze week een keuze is gemaakt?quote:Op donderdag 19 december 2024 13:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh nee, dit is zoals ik al zei: onderbuikgevoelletje. Totaal geen insider info dit jaar (het is ook letterlijk deze week pas bepaald, volgens mij dus kans op lekken is klein)
Nee alles voelt nog steeds nogal dubbel.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wel. Maar dan zou de rest van de commissie incl Jaap enzo dat dus ook zomaar ineens massaal gevonden hebben?
Ben benieuwd.
(En ergens interesseert het me ook eigenlijk geen ene k*t meer want ik ben nog steeds boos over dit jaar.)
Ah okquote:Op donderdag 19 december 2024 13:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh nee, dit is zoals ik al zei: onderbuikgevoelletje. Totaal geen insider info dit jaar (het is ook letterlijk deze week pas bepaald, volgens mij dus kans op lekken is klein)
Dat kan ik deduceren uit andere dingenquote:Op donderdag 19 december 2024 13:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb jij dat wel gehoord dat pas deze week een keuze is gemaakt?
Het hele jaar fophef en een Avrotros-toneelstuk om uiteindelijk met een veilige keuze te komen, zou de anticlimax van dit ESF-jaar nog wel anti-climaxeriger maken hoor.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:06 schreef d_elise het volgende:
Mooie stem! Past inderdaad wel helemaal in Cornald zijn straatje en bij alles wat we voor Joost stuurden: mooie ballad met een persoonlijk verhaal, aka een veilige keuze. Maar misschien ook wel goed voor dit jaar en wie weet is het ook echt een winnend nummer. Ik hoop alleen niet dat we door het fiasco van vorig jaar voorlopig niet meer voor de out of the box-nummers gaan, terwijl dat juist zo goed was aan Europapa.
Je zit er goed opquote:Op donderdag 19 december 2024 13:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat kan ik deduceren uit andere dingenbv wanneer de podcast met Nikkie en Cornald is opgenomen...
Whahaha. Nee, dit was puur: je stuurt een Celine in 2025 naar het land waar Celine Dion ooit voor won.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah okik dacht doordat je wist dat er een link met Zwitserland was.
Oh hahaha nou ik ben benieuwd of je gelijk krijgtquote:Op donderdag 19 december 2024 13:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Whahaha. Nee, dit was puur: je stuurt een Celine in 2025 naar het land waar Celine Dion ooit voor won.
Onder voorbehoud.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik print deze even uit en lijst hem in. Want dit gebeurt niet vaak dat jij dit vindt.
Is het vooral dat je het denkt omdat ze het songfestival account is gaan volgen?quote:Op donderdag 19 december 2024 13:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Even grote slag om de arm: kan ook goed zijn dat ze in een van de laatste selectierondes is afgevallen en nu met belangstelling volgt wie het wel gaat worden. En in de toekomst graag weer zich aan wil bieden.
Prachtige stem.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:15 schreef Momo het volgende:
Haar meest recente video
Al haar liedjes lijken wel echt heel intiem, akoestisch en klein
Traincha was een voorloper met haar Why-AI-AI-AI.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Erger dan dat kan het in elk geval niet worden.
(famous last words)
We sturen een Celine Dion-wijsgoed kan zingen.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Whahaha. Nee, dit was puur: je stuurt een Celine in 2025 naar het land waar Celine Dion ooit voor won.
Ow ja, die is nog niet eens uitverkochtquote:Op donderdag 19 december 2024 13:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
@:NailQueen eventueel morgen meteen kijken?
Heb even wat gecheckt, zou kunnen werken op het ESF, persoonlijk vind ik het ongelofelijk saai en is het totaal niet mijn muziek en stijl.quote:
Ze weet niet wat Songfestivalfans zijn? Haha. Maar als ze het wel is kan ze natuurlijk niets zeggen. Al had ik dan als ik haar was gewoon niet gereageerd. Dus ik denk niet dat ze het is.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:40 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben even brutaal gaan vragen
Dat is nog eens journalistiek.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:40 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Als je na 1 december niets had gehoord, was je niet door naar volgende ronde.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:43 schreef Greys het volgende:
Maar heeft ze NIKS meer gehoord na haar inzending zegt ze? Dat is verdacht toch? Want de afvallers hebben toch gewoon iets gehoord?
Nee, ik denk dat ze het niet is gebaseerd op haar reactie, ze kan liegen natuurlijk. Maar je het wel bent, negeer je denk ik dit soort berichten.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze weet niet wat Songfestivalfans zijn? Haha. Maar als ze het wel is kan ze natuurlijk niets zeggen. Al had ik dan als ik haar was gewoon niet gereageerd. Dus ik denk niet dat ze het is.
Als ze het wel wordt, dan siert het haar dat ze - 2 uur voor de bekendmaking - alsnog dit soort berichtjes beantwoordt. Okay, nu wil ik nog meer dat zij gaat!quote:Op donderdag 19 december 2024 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze weet niet wat Songfestivalfans zijn? Haha. Maar als ze het wel is kan ze natuurlijk niets zeggen. Al had ik dan als ik haar was gewoon niet gereageerd. Dus ik denk niet dat ze het is.
De enige optie is winnen en een Joost interval act George.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:49 schreef GeorgeM het volgende:
Het zal mij een bal jeuken![]()
Ik ben nog steeds KWOAD
Oh joh. Maar 18 euro entree. Een koopje.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
@:NailQueen eventueel morgen meteen kijken?
Doe de groetjes aan ons!quote:Op donderdag 19 december 2024 12:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik gok dat spraakmakend slaat op dat t het eerste interview met de kandidaat is. Ik ben er trouwens bij in de studio vanavond!
Ik begint bij mij langzaamaan te slijten. Ik ben meer boos op de EBU dan het songfestivalwereldje.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Momo. Onze esf-spionquote:Op donderdag 19 december 2024 13:40 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Jack Reese had ook helemaal niks meer gehoord he.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:43 schreef Greys het volgende:
Maar heeft ze NIKS meer gehoord na haar inzending zegt ze? Dat is verdacht toch? Want de afvallers hebben toch gewoon iets gehoord?
Arme Celine zit hier nu mee te lezen en denk SHIT verkeerde antwoord!quote:Op donderdag 19 december 2024 13:43 schreef Greys het volgende:
Toch vreemd voor een commissielid .quote:Op donderdag 19 december 2024 14:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Jack Reese had ook helemaal niks meer gehoord he.
Ben Cramerquote:Op donderdag 19 december 2024 14:04 schreef Dave het volgende:
Maar volgens de Celine Dion-Zwitserland link is er nog iemand die ze kunnen sturen.
Ik noem verder geen namen, maar hij zou voor de tweede keer gaan.
quote:Op donderdag 19 december 2024 14:04 schreef Dave het volgende:
Maar volgens de Celine Dion-Zwitserland link is er nog iemand die ze kunnen sturen.
Yup. Froukje al sinds Turijn trouwens.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:11 schreef Thrts het volgende:
Het account volgt iig wel froukje en anouk, ik weet niet of dat al was?
Samen met die andere shinnende relnicht die dan voor de 2de keer gaatquote:Op donderdag 19 december 2024 14:04 schreef Dave het volgende:
Die heb ik begin september Live gezienquote:Op donderdag 19 december 2024 14:22 schreef Niels93 het volgende:
Als Froukje zou gaan dan zou dat echt een ultieme droom zijn.
Fuck the EBU, niet het songfestival, Georgie.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:49 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ben nog steeds KWOAD
Mjah, het ene is wel grotendeels het ander helaas. Qua macht.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:45 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Fuck the EBU, niet het songfestival, Georgie.
Wouter Hardy heeft ook voor Zwitserland een nummer geschreven ooitquote:Op donderdag 19 december 2024 11:06 schreef Momo het volgende:
Al besprokenquote:Op donderdag 19 december 2024 15:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wouter Hardy heeft ook voor Zwitserland een nummer geschreven ooit
Rustig Georgie. Ik weet wel iets om je te kalmeren. Kijk eens wie er gisteren de titel van zijn Sanremo inzending bekend heeft gemaaktquote:Op donderdag 19 december 2024 13:49 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ben nog steeds KWOAD
Yes, so I had a song called SlettenPeri.quote:
Zeker, maar volgens mij staat die er niet echt om te springen.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:22 schreef Niels93 het volgende:
Als Froukje zou gaan dan zou dat echt een ultieme droom zijn.
Nee, Froukje heeft nu al vrij veel internationale fans. Ze is een van de weinige Nederlandse artiesten met echt een eigen geluid en een eigen stijl. Maar het is verder niet relevant, want de kans dat zij straks eruit rolt lijkt me nul komma nul.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:14 schreef Aadrianus het volgende:
Hoe goed Froukje ook is, ik vraag me af of het internationaal wat melk in de pap brokt. Dan vind ik Merol toch iets meer poppy klinken.
Neem aan dat het gewoon een filmpje oid is op de insta van avrotrosquote:Op donderdag 19 december 2024 15:22 schreef Niels93 het volgende:
Kunnen we de bekendmaking ergens volgen?
Ik ook. Maar nu we toch gaan wil ik dat we als wraak gaan winnen. Zodat ze volgend jaar met hun hele EBU zooitje naar Nederland moeten komen.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:49 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ben nog steeds KWOAD
Dat gaat de EBU toch niet laten gebeuren.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:24 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik ook. Maar nu we toch gaan wil ik dat we als wraak gaan winnen. Zodat ze volgend jaar met hun hele EBU zooitje naar Nederland moeten komen.
Ik kan je vertellen: die twee hadden vorige week in de Ziggo een top tijd. Maar nee, die indruk kreeg ik niet dat ze van plan was te gaan haha.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:31 schreef Nexum het volgende:
Froukje gaat echt niet. Kan me echt niet voorstellen dat Stien haar heeft aangestoken met songfestivalgektedie had echt een kutervaring
Winnen gaat ‘m toch niet worden. Daar zorgen ze wel voor.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:24 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik ook. Maar nu we toch gaan wil ik dat we als wraak gaan winnen. Zodat ze volgend jaar met hun hele EBU zooitje naar Nederland moeten komen.
quote:Op donderdag 19 december 2024 15:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Rustig Georgie. Ik weet wel iets om je te kalmeren. Kijk eens wie er gisteren de titel van zijn Sanremo inzending bekend heeft gemaakt
https://www.instagram.com/irama.plume/p/DDvCTeVI-oG/?img_index=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |