Jack Reese had ook helemaal niks meer gehoord he.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:43 schreef Greys het volgende:
Maar heeft ze NIKS meer gehoord na haar inzending zegt ze? Dat is verdacht toch? Want de afvallers hebben toch gewoon iets gehoord?
Arme Celine zit hier nu mee te lezen en denk SHIT verkeerde antwoord!quote:Op donderdag 19 december 2024 13:43 schreef Greys het volgende:
Maar heeft ze NIKS meer gehoord na haar inzending zegt ze? Dat is verdacht toch? Want de afvallers hebben toch gewoon iets gehoord?
Toch vreemd voor een commissielid .quote:Op donderdag 19 december 2024 14:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Jack Reese had ook helemaal niks meer gehoord he.
Ben Cramerquote:Op donderdag 19 december 2024 14:04 schreef Dave het volgende:
Maar volgens de Celine Dion-Zwitserland link is er nog iemand die ze kunnen sturen.
Ik noem verder geen namen, maar hij zou voor de tweede keer gaan.
quote:Op donderdag 19 december 2024 14:04 schreef Dave het volgende:
Maar volgens de Celine Dion-Zwitserland link is er nog iemand die ze kunnen sturen.
Yup. Froukje al sinds Turijn trouwens.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:11 schreef Thrts het volgende:
Het account volgt iig wel froukje en anouk, ik weet niet of dat al was?
Samen met die andere shinnende relnicht die dan voor de 2de keer gaatquote:Op donderdag 19 december 2024 14:04 schreef Dave het volgende:
Die heb ik begin september Live gezienquote:Op donderdag 19 december 2024 14:22 schreef Niels93 het volgende:
Als Froukje zou gaan dan zou dat echt een ultieme droom zijn.
Fuck the EBU, niet het songfestival, Georgie.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:49 schreef GeorgeM het volgende:
Het zal mij een bal jeuken![]()
Ik ben nog steeds KWOAD
Mjah, het ene is wel grotendeels het ander helaas. Qua macht.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:45 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Fuck the EBU, niet het songfestival, Georgie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |