Ok boomersquote:Op maandag 2 december 2024 19:37 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Publiek van Songfestivalweblog ziet het liefst, Ronde, Son Mieux, Dotan, Claude of Davina Michelle.
quote:
quote:Op maandag 2 december 2024 19:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien heeft Dotan weer 200 accounts gemaakt?
Demense hebben haar laatst bij De Beste Zangers gehoord natuurlijk en denken nog steeds dat dat opgepoetste geluid daar helemaal echt en onbewerkt is.quote:Op maandag 2 december 2024 21:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ronde heeft wel gave nummers, maar live..
Ik vind haar stemgeluid zo vreselijk irritantquote:Op maandag 2 december 2024 21:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ronde heeft wel gave nummers, maar live..
Heb je haar bij even tot hier gehoord? Pure oor aidsquote:Op maandag 2 december 2024 22:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind haar stemgeluid zo vreselijk irritant
Waar komt Dotan vandaan joh. Die heeft toch al jaren geen hit meer gescoord?quote:Op maandag 2 december 2024 19:37 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Publiek van Songfestivalweblog ziet het liefst, Ronde, Son Mieux, Dotan, Claude of Davina Michelle.
Son Mieux.quote:Op maandag 2 december 2024 22:39 schreef blackswangreen het volgende:
De eerste paar nummers van Rondé vond ik nog best wel te pruimen, maar ze hebben nu de Radio 2-sound echt helemaal tot in de puntjes uitgewerkt. Er zijn wel meer van die acts die precies weten wat de Nederlandse radio graag draait en dan ook precies die muziek gaan maken. Het is niet per se slecht, maar het zijn gewoon heel nietszeggende en inwisselbare deuntjes, lekker dik geproduceerd zodat het nog wat lijkt. Een "internationale sound" noemen ze dat.
Denk dat dat veel Nederlanders aanspreekt inderdaad, maar als we over Eurovisie hebben dan werken veilige pop nummers vaak niet, tenzij je echt een goed nummer hebt. Mensen moeten wel iets zien en horen waardoor de telefoon pakken voor dat nummer ten midden van 25 andere nummers op een avond.quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:49 schreef NailQueen het volgende:
Son Mieux gaat wel verder dan de radio 2 sound
Hoeveel hits had Duncan Laurence voor Arcade ook alweer?quote:Op maandag 2 december 2024 22:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar komt Dotan vandaan joh. Die heeft toch al jaren geen hit meer gescoord?
Pas op. Het kan hier snel onvriendelijk worden als je dat argument aanvoertquote:Op woensdag 4 december 2024 07:20 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Hoeveel hits had Duncan Laurence voor Arcade ook alweer?
Kan me niet voorstellen, tis toch gewoon de waarheid qua hits van Duncan voor z'n deelname? Daar kan je toch niet boos om worden?quote:Op woensdag 4 december 2024 09:30 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Pas op. Het kan hier snel onvriendelijk worden als je dat argument aanvoert
Het is een raar argument. Je kunt je afvragen hoe iemand nu ineens op de naam Dotan komt, omdat hij al jaren uit beeld is. Duncan Laurence noemde niemand omdat hij helemaal niet bekend was. Dus de vergelijking gaat niet op.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:30 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ach, voor een beetje onvriendelijkheid ben ik niet zo bang hoor. Je gaat er niet Dotan zeg ik altijd maar.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:30 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heb ik echt nog nooit gezien dat dit een ding is hier?quote:Op woensdag 4 december 2024 09:30 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 december 2024 10:52 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ach, voor een beetje onvriendelijkheid ben ik niet zo bang hoor. Je gaat er niet Dotan zeg ik altijd maar.
Die vergelijking gaat niet helemaal op. Duncan was nog onbekend bij het publiek. Ik vraag me of hoe mensen op Dotan komen omdat hij al een aantal jaar van de (commerciële) radar is verdwenen. Beetje hetzelfde als mensen nu zeggen dat we Kensington moeten sturen. (Of dat een goed idee is laat ik in het midden)quote:Op woensdag 4 december 2024 07:20 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Hoeveel hits had Duncan Laurence voor Arcade ook alweer?
Of Maan met een DJ.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat niet helemaal op. Duncan was nog onbekend bij het publiek. Ik vraag me of hoe mensen op Dotan komen omdat hij al een aantal jaar van de (commerciële) radar is verdwenen. Beetje hetzelfde als mensen nu zeggen dat we Kensington moeten sturen. (Of dat een goed idee is laat ik in het midden)
Molendijk, brrrrr.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:21 schreef drxanax het volgende:
Gisteren bij shownieuws ook heel item over dat artiesten voor 2 december iets zouden horen of ze nog in de running waren. Molendijk heeft ook nummer met vocalist ingestuurd. Hij vond het allemaal maar met twee maten meten. Sommige hadden wel afwijzing, andere weer niet maar of ze nog in running zijn?
Nou Ronald, als je echt zo benieuwd bent: ik kan je nu al zeggen dat je geen schijn van kans maakt. In de hoop je hiermee afdoende te hebben geïnformeerd, verblijf ik.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Molendijk, brrrrr.
Die heeft waarschijnlijk echt alleen iets ingezonden zodat hij in Shownieuws en Boulevard over de hele gang van zaken kan klagen.
Ook weer afgehandeld.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou Ronald, als je echt zo benieuwd bent: ik kan je nu al zeggen dat je geen schijn van kans maakt. In de hoop je hiermee afdoende te hebben geïnformeerd, verblijf ik.
Dan maar hopen dat de immer genuanceerde fans niet over dit soort kleinigheidjes vallen.quote:In 2016/17 zat Frenna tweeënhalve maand vast in Suriname, samen met de SFB-leden KM en Priceless, wegens seks met een minderjarige en het verspreiden van beelden daarvan.
Denk het wel, tenzij het ‘winnende nummer’ van Cornald zo erg een winnend nummer is dat het allemaal niet nodig is.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:08 schreef NailQueen het volgende:
Zouden er dit jaar ook weer audities zijn waar ze hun nummer live ten hore brengen? Vorig jaar waren hierdoor de laatste 5 namen uitgelekt.
Ja ik denk dat die audities alleen maar niet doorgaan als:quote:Op woensdag 4 december 2024 21:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk het wel, tenzij het ‘winnende nummer’ van Cornald zo erg een winnend nummer is dat het allemaal niet nodig is.
Joost hebben ze aangekondigd op 11 december, misschien ze nu ook wel weer voor kerst de artiest presenteren?quote:Op donderdag 5 december 2024 09:43 schreef Greys het volgende:
Wulf zegt trouwens in de comments tegen iemand dat ze zich kapot gaat lachen als we de titel van z'n inzending in de toekomst horen én dat nu anytime bekend kan worden wie het wordt.
Dus dat doet me weer neigen te denken dat hij wel bij de laatste paar zat en die audities al geweest zijn.
Het voelt alsof dat inderdaad heel binnenkort gaat gebeuren.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Joost hebben ze aangekondigd op 11 december, misschien ze nu ook wel weer voor kerst de artiest presenteren?
Als je je kapot lacht als je de titel hoort, misschien is het dan wel een belachelijk nummer dat sowieso geen kans maakte? Kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:43 schreef Greys het volgende:
Wulf zegt trouwens in de comments tegen iemand dat ze zich kapot gaat lachen als we de titel van z'n inzending in de toekomst horen én dat nu anytime bekend kan worden wie het wordt.
Dus dat doet me weer neigen te denken dat hij wel bij de laatste paar zat en die audities al geweest zijn.
Who’s afraid of the big bad?quote:Op donderdag 5 december 2024 11:45 schreef Dave het volgende:
Little Red Riding Hood?
In Sheep's Clothing?
Denk het zelf niet, want hij vindt het zo te lezen echt welgemeend jammer dat hij niet gekozen is. Maar ben wel heel benieuwd wat hij dan bedoelt met die titel haha.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als je je kapot lacht als je de titel hoort, misschien is het dan wel een belachelijk nummer dat sowieso geen kans maakte? Kan ook natuurlijk.
Het lijkt me gewoon een beetje snel, 22 november was de laatste datum om iets in te sturen. Dat is nog geen twee weken geleden. Als ze nu al dat hele proces zijn doorlopen, plus auditie met de laatste 5 kandidaten... het lijkt me eerder dat ze nu het kaf van het koren aan het scheiden zijn.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:39 schreef Greys het volgende:
Maar misschien zijn die audities al geweest en zat Wulf daar wél bij maar is hij het niet geworden. Of zie ik iets over het hoofd waaruit blijkt dat hij niet bij de laatste vijf zat?
Toen Cornald en Hila bij Jinek zaten zei Cornald tussen neus en lippen door dat het grootste deel van de inzendingen van 2023 compleet waardeloos waren. Dus ja die filter je er zo uit.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:54 schreef Dave het volgende:
Ik denk dat ze voor 22 november ook al 't kaf van 't koren aan het scheiden waren, dat proces is vast daarna niet pas opgestart. Blijft hoe dan ook snel, dus verwacht het ook niet één dezer dagen. Cornald gaf ergens aan (Eva, Renze?) dat het voor eind januari toch wel duidelijk moest zijn.
Dat luisteren is wel gebeurd, maar het gaat me meer om die audities. Ervan uitgaande dat niet iedereen een lege agenda heeft en zomaar even op kan komen draven op een random dinsdag.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Toen Cornald en Hila bij Jinek zaten zei Cornald tussen neus en lippen door dat het grootste deel van de inzendingen van 2023 compleet waardeloos waren. Dus ja die filter je er zo uit.
Het is ook snel hoor.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon een beetje snel, 22 november was de laatste datum om iets in te sturen. Dat is nog geen twee weken geleden. Als ze nu al dat hele proces zijn doorlopen, plus auditie met de laatste 5 kandidaten... het lijkt me eerder dat ze nu het kaf van het koren aan het scheiden zijn.
Vraag me altijd af of dit soort artiesten nou serieus denken dat ze echt kans maken.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:47 schreef Fred_B het volgende:
Zeg me dat je een afwijzingsmail hebt ontvangen zonder dat je zegt dat je een afmeldingsmail hebt ontvangen:
[ afbeelding ]
Misschien twerkt Cornald wel stiekem op drillrap voor slapen gaan.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is volgens Cornald zijn smaak een winnend nummer, dit moet Frenna wel zijn!
quote:Op donderdag 5 december 2024 16:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien twerkt Cornald wel stiekem op drillrap voor slapen gaan.
Betekenisvol, troostrijk en met een boodschap.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is volgens Cornald zijn smaak een winnend nummer, dit moet Frenna wel zijn!
Nick Painter kan nog steeds.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik gok erop dat het een bekende naam is die niemand ziet aankomen.
Kan niet wachten op het persoonlijke verhaalquote:Op donderdag 5 december 2024 16:54 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Betekenisvol, troostrijk en met een boodschap.
Nu je het zegt. Hij is verdacht stil in de mediaquote:Op donderdag 5 december 2024 16:55 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Nick Painter kan nog steeds.
Lijkt me echt heel erg.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:55 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Nick is tegenwoordig met het milieu begaan:quote:Op donderdag 5 december 2024 17:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Hij is verdacht stil in de media
Misschien is die boot waarmee de 3JS naar Düsseldorf voeren nog beschikbaar. Basel is immers maar een klein stukje verder varen.quote:Nick Schilder vindt wereldwijd doorbreken lastig: ‘Vliegen is slecht’
Nick Schilder zou het leuk vinden om internationaal door te breken met zijn sololiedjes, maar zijn klimaatambities zitten hem daarbij ernstig in de weg. “Ik wil niet onnodig veel vliegen.”
“Mijn doel is absoluut om te kijken of ik over de grens iets kan bereiken”, zegt hij in de Nieuwe Revu. Helaas rijmen zijn internationale ambities niet helemaal met zijn klimaat- en duurzaamheidsambities, aldus Nick. “Als artiest is het makkelijk om in je enthousiasme overal heen te vliegen voor samenwerkingen en optredens. Stel dat ik bijvoorbeeld in Italië op een festival kan spelen of in een theater kan optreden – dat zou fantastisch zijn.”
Nick heeft zichzelf echter opgelegd dat dat er niet in zit voor hem. “Ik probeer er alert op te blijven dat ik niet onnodig veel in het vliegtuig stap. Duitsland is gelukkig prima te doen met de auto via de Autobahn en voor schrijfsessies in Londen reis ik zoveel mogelijk met de trein. Eén keer lukte dat qua schema niet en toen heb ik gevlogen.”
Die zagen wij wél aankomen, dus dat niemand dat zag aankomen klopt dan niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:55 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog steeds gewoon het doemdenken van dit forumquote:Op donderdag 5 december 2024 16:55 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
En vegan.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nick is tegenwoordig met het milieu begaan:
https://www.mediacourant.(...)g-vliegen-is-slecht/
[..]
Misschien is die boot waarmee de 3JS naar Düsseldorf voeren nog beschikbaar. Basel is immers maar een klein stukje verder varen.
Dat wordt behoorlijk preppen Nick!quote:En hoe doe je het met eten als je moet optreden?
“Dan prep ik mijn maaltijden want op de locaties waar ik optreed, wordt zelden veganistisch gekookt. En ik wil ook niet steeds mensen met mijn dieetwensen opzadelen. Dus sta ik ’s ochtends mijn maaltijden voor te bereiden en bewaar ik alles in bakjes in de ijskast.”
Bron
Zit je ons nu te fuckenquote:Op donderdag 5 december 2024 19:40 schreef escwidm02 het volgende:
Ik vrees een beetje dat Nick Schilder bij de laatste 4/5 zit... Hij is Jacqueline Govaert recentelijk gaan volgen op instagram.
We bereiden ons voor op het ergste, Mollie. Dan kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 5 december 2024 19:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog steeds gewoon het doemdenken van dit forumZie Nick het echt nog steeds niet doen hoor hahaha
Duncan is net Davina Michelle gaan volgen (en andersom ook) en OG3NE.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:17 schreef NailQueen het volgende:
Zijn Duncan/S10/Joost/Jeangu gezamelijk nog een artiest gaan volgen? Zo wisten we vorig jaar 5 minuten voor de bekendmaking dat het Joost zou worden
Maakt die nog muziek dan?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:28 schreef Em31 het volgende:
Jeangu is net Nelly Furtado gaan volgen omg
Als je op volgend klikt zie je de laatste mensen die ze zijn gaan volgen dacht ik, tenzij Instagram dat veranderd heeft.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit je ons nu te fucken
(Hoe kan je eigenlijk zien wanneer iemand een ander is gaan volgen? Ik vraag dit voor een vriend.)
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je op volgend klikt zie je de laatste mensen die ze zijn gaan volgen dacht ik, tenzij Instagram dat veranderd heeft.
Ja dat klopt inderdaad. Slechts 12 mensen zijn Jacqueline gaan volgen na Nick. Hopelijk is het gewoon vals alarm.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je op volgend klikt zie je de laatste mensen die ze zijn gaan volgen dacht ik, tenzij Instagram dat veranderd heeft.
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
God help us all...quote:Op donderdag 5 december 2024 20:35 schreef escwidm02 het volgende:
D
[..]
[..]
Ja dat klopt inderdaad. Slechts 12 mensen zijn Jacqueline gaan volgen na Nick. Hopelijk is het gewoon vals alarm.
Alhoewel ik ook echt totaal niet op Anouk zit te wachten...
Oeh! Misschien dat ik dan toch nog kan slapen vannacht.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:06 schreef molloot200 het volgende:
Maak je geen zorgen, Jacqueline en Nick zijn beide jurylid van The Headliner, een nieuwe RTL4 talentenjacht. Zie @:theheadliner_nl.
Oh leuk, een talentenjacht. Die hadden we nog niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:06 schreef molloot200 het volgende:
Maak je geen zorgen, Jacqueline en Nick zijn beide jurylid van The Headliner, een nieuwe RTL4 talentenjacht. Zie @:theheadliner_nl.
Nelly Furtado is van I'm Like a Bird => Birds => Anouk gaat naar Eurovisie.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:28 schreef Em31 het volgende:
Jeangu is net Nelly Furtado gaan volgen omg
ja dat is veranderd, helaasquote:Op donderdag 5 december 2024 20:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
En 2 jaar geleden waren er nog geruchten dat mee zou doen met Festival da Cançãoquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zeker, en wat mij betreft goede muziek ook.
Dat zou wel leuk zijn geweest.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:26 schreef Momo het volgende:
[..]
En 2 jaar geleden waren er nog geruchten dat mee zou doen met Festival da Canção
Michella Knox - Soppen the Remix deel twee gaat onze inzending worden!quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:18 schreef Thrts het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Kijk naar 0:38, wel heel abrupt?
Ik ben zondag naar de theatertour van S10 geweest. Ik had niet het idee dat ze nog een keer zou willen gaan.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:18 schreef Thrts het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Kijk naar 0:38, wel heel abrupt?
Zei ze er iets over?quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben zondag naar de theatertour van S10 geweest. Ik had niet het idee dat ze nog een keer zou willen gaan.
Nee. De diepte zong ze ook niet. Maar het was wel duidelijk dat ze zich op andere dingen focust.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:58 schreef Thrts het volgende:
[..]
Zei ze er iets over?
Ik denk ook niet dat ze gaat hoor, maar vind het wel een hele abrupte onderbreking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |