quote:Op donderdag 19 december 2024 10:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In Zwitserland spreken ze Frans. Het wordt Claude.
En welke plaats ligt er ook in Zwitserland? Kloten! En hoe spreek je Claude ongeveer uit?quote:Op donderdag 19 december 2024 10:37 schreef Greys het volgende:
Dat lijkt me dus Claude.
Deels in het Frans.
LEKKER WEER DIE BEKENDMAKINGEN OP DE ALLERDRUKSTE DOORDEWEEKSE WERKDAGEN VOOR KERST.
Douwe Bobsleequote:Op donderdag 19 december 2024 10:40 schreef d_elise het volgende:
Ik de afgelopen maanden: ach, wat kan het mij nog allemaal schelen, ik ben helemaal klaar met het ESF voorlopig.
Ik nu: dit is eigenlijk toch wel weer heel leuk en spannend.
Ik denk ook aan Claude, al vlak ik Douwe Bob ook nog niet uit, maar dan zie ik de link met Zwitserland niet zo snel.
Onze alwetende GJ heeft hier een hint gedropt. Of hij zit ons gewoon een beetje te pesten.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:45 schreef TheVulture het volgende:
Hoe komen we nu ineens massaal bij Claude uitHeb ik wat aanwijzingen gemist?
Maar ook duits.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In Zwitserland spreken ze Frans. Het wordt Claude.
Drs. P is helaas al overledenquote:Op donderdag 19 december 2024 11:06 schreef Momo het volgende:
Kennen we verder een Nederlandse artiest die vaak samenwerkt met Zwitserse artiesten/producers, of Zwitserse roots heeft?
Een liedje van Wouter Hardy?quote:Op donderdag 19 december 2024 11:06 schreef Momo het volgende:
Kennen we verder een Nederlandse artiest die vaak samenwerkt met Zwitserse artiesten/producers, of Zwitserse roots heeft?
Carte Blanche: Het is een onderbuikgevoel gecombineerd met wat oplettendheid. Maar ik kan er ook helemaal naast zitten, hoor. Heb geen bron ofzo. 🤣quote:Op donderdag 19 december 2024 10:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Onze alwetende GJ heeft hier een hint gedropt. Of hij zit ons gewoon een beetje te pesten.
Op de Instagram van het Songfestival en de website van AVROTROS waarschijnlijk. En daarna idd bij Eva aan tafel!quote:Op donderdag 19 december 2024 11:15 schreef NailQueen het volgende:
Moeten we om 16.00 uur nog naar een radiozender luisteren? Of wordt het gewoon op de socials gepleurd?
On 16.00 uur is Ruud de Wild op radio 2. Dus alsjeblieft niet
Dat is gewoon zo'n 'industry plant' waarbij alles op de tekentafel uitgedacht lijkt, en die een beetje op Stromae moet lijken.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:14 schreef molloot200 het volgende:
Weet alleen zelf niet of ik zo veel zin heb in ClaudeBlijf dat Franse in zijn muziek echt een beetje te gimmicky vinden
En weet ook niet of ik hem een winner song zie schrijven
De naam Son Mieux is Frans. Maak me gekquote:Op donderdag 19 december 2024 11:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Carte Blanche: Het is een onderbuikgevoel gecombineerd met wat oplettendheid. Maar ik kan er ook helemaal naast zitten, hoor. Heb geen bron ofzo. 🤣
Maar het is niet Claude waar ik op doelde. 🙊
Dat is ook wel het probleem als je Claude naar het songfestival stuurt heel Europa ziet een 'imitatie' Stromae.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:41 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo'n 'industry plant' waarbij alles op de tekentafel uitgedacht lijkt, en die een beetje op Stromae moet lijken.
T'is niet dat 'ie slecht zingt, maar warm word ik er ook niet van.
Heel veel persoonlijkheid ademt 'ie sowieso niet. Gewoon een leuk plaatje dat goed toon kan houden.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is ook wel het probleem als je Claude naar het songfestival stuurt heel Europa ziet een 'imitatie' Stromae.
Dit klinkt eigenlijk wel plausibelquote:Op donderdag 19 december 2024 11:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een liedje van Wouter Hardy?
Iedereen is ook aan het werk. Waarom niet gewoon gelijk de aankondiging bij Eva?quote:Op donderdag 19 december 2024 10:37 schreef Greys het volgende:
Dat lijkt me dus Claude.
Deels in het Frans.
LEKKER WEER DIE BEKENDMAKINGEN OP DE ALLERDRUKSTE DOORDEWEEKSE WERKDAGEN VOOR KERST.
Zodat mensen ‘s avonds naar Eva gaan kijken omdat het er tussen 16-19 uur alleen maar over gaat. Gok ik.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Iedereen is ook aan het werk. Waarom niet gewoon gelijk de aankondiging bij Eva?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |