Dat wel. Maar dan zou de rest van de commissie incl Jaap enzo dat dus ook zomaar ineens massaal gevonden hebben?quote:Op donderdag 19 december 2024 12:52 schreef Em31 het volgende:
Vind haar wel passen bij wat Cornald zou zien als een winnend nummer, qua smaak. Dat hele sfeertje van haar zeg maar past wel bij hem.
Erger dan dat kan het in elk geval niet worden.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:02 schreef Dave het volgende:
Misschien is het Danny met 1 van z'n AI songs.
Misschien heeft Celine een nummer geschreven over hoe ze mannen haat die Martin heten?quote:Op donderdag 19 december 2024 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wel. Maar dan zou de rest van de commissie incl Jaap enzo dat dus ook zomaar ineens massaal gevonden hebben?
Ben benieuwd.
(En ergens interesseert het me ook eigenlijk geen ene k*t meer want ik ben nog steeds boos over dit jaar.)
Als je Roxy Dekker stuurt ben je ook gewoon niet 100, dat is echt helemaal nietsquote:Op donderdag 19 december 2024 12:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zodat mensen ‘s avonds naar Eva gaan kijken omdat het er tussen 16-19 uur alleen maar over gaat. Gok ik.
Trouwens: [ x ]
Ik print deze even uit en lijst hem in. Want dit gebeurt niet vaak dat jij dit vindt.quote:
In dát geval geef ik het een kans.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien heeft Celine een nummer geschreven over hoe ze mannen haat die Martin heten?
Oh nee, dit is zoals ik al zei: onderbuikgevoelletje. Totaal geen insider info dit jaar (het is ook letterlijk deze week pas bepaald, volgens mij dus kans op lekken is klein)quote:Op donderdag 19 december 2024 13:01 schreef Em31 het volgende:
Maar misschien is ze het wel helemaal niet![]()
Maar nu denk ik dat jij het al weet @:Crazydutchpunk ?
Heb jij dat wel gehoord dat pas deze week een keuze is gemaakt?quote:Op donderdag 19 december 2024 13:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh nee, dit is zoals ik al zei: onderbuikgevoelletje. Totaal geen insider info dit jaar (het is ook letterlijk deze week pas bepaald, volgens mij dus kans op lekken is klein)
Nee alles voelt nog steeds nogal dubbel.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wel. Maar dan zou de rest van de commissie incl Jaap enzo dat dus ook zomaar ineens massaal gevonden hebben?
Ben benieuwd.
(En ergens interesseert het me ook eigenlijk geen ene k*t meer want ik ben nog steeds boos over dit jaar.)
Ah okéquote:Op donderdag 19 december 2024 13:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh nee, dit is zoals ik al zei: onderbuikgevoelletje. Totaal geen insider info dit jaar (het is ook letterlijk deze week pas bepaald, volgens mij dus kans op lekken is klein)
Dat kan ik deduceren uit andere dingenquote:Op donderdag 19 december 2024 13:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb jij dat wel gehoord dat pas deze week een keuze is gemaakt?
Het hele jaar fophef en een Avrotros-toneelstuk om uiteindelijk met een veilige keuze te komen, zou de anticlimax van dit ESF-jaar nog wel anti-climaxeriger maken hoor.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:06 schreef d_elise het volgende:
Mooie stem! Past inderdaad wel helemaal in Cornald zijn straatje en bij alles wat we voor Joost stuurden: mooie ballad met een persoonlijk verhaal, aka een veilige keuze. Maar misschien ook wel goed voor dit jaar en wie weet is het ook echt een winnend nummer. Ik hoop alleen niet dat we door het fiasco van vorig jaar voorlopig niet meer voor de out of the box-nummers gaan, terwijl dat juist zo goed was aan Europapa.
Je zit er goed opquote:Op donderdag 19 december 2024 13:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat kan ik deduceren uit andere dingenbv wanneer de podcast met Nikkie en Cornald is opgenomen...
Whahaha. Nee, dit was puur: je stuurt een Celine in 2025 naar het land waar Celine Dion ooit voor won.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah okéik dacht doordat je wist dat er een link met Zwitserland was.
Oh hahaha nou ik ben benieuwd of je gelijk krijgtquote:Op donderdag 19 december 2024 13:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Whahaha. Nee, dit was puur: je stuurt een Celine in 2025 naar het land waar Celine Dion ooit voor won.
Onder voorbehoud.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik print deze even uit en lijst hem in. Want dit gebeurt niet vaak dat jij dit vindt.
Is het vooral dat je het denkt omdat ze het songfestival account is gaan volgen?quote:Op donderdag 19 december 2024 13:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Even grote slag om de arm: kan ook goed zijn dat ze in een van de laatste selectierondes is afgevallen en nu met belangstelling volgt wie het wel gaat worden. En in de toekomst graag weer zich aan wil bieden.
Prachtige stem.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:15 schreef Momo het volgende:
Haar meest recente video
Bekijk deze YouTube-video
Al haar liedjes lijken wel echt heel intiem, akoestisch en klein
Traincha was een voorloper met haar Why-AI-AI-AI.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Erger dan dat kan het in elk geval niet worden.
(famous last words)
We sturen een Celine Dion-wijsgoed kan zingen.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Whahaha. Nee, dit was puur: je stuurt een Celine in 2025 naar het land waar Celine Dion ooit voor won.
Ow ja, die is nog niet eens uitverkochtquote:Op donderdag 19 december 2024 13:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
@:NailQueen eventueel morgen meteen kijken?
Heb even wat gecheckt, zou kunnen werken op het ESF, persoonlijk vind ik het ongelofelijk saai en is het totaal niet mijn muziek en stijl.quote:
Ze weet niet wat Songfestivalfans zijn? Haha. Maar als ze het wel is kan ze natuurlijk niets zeggen. Al had ik dan als ik haar was gewoon niet gereageerd. Dus ik denk niet dat ze het is.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:40 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben even brutaal gaan vragen
Dat is nog eens journalistiek.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:40 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Als je na 1 december niets had gehoord, was je niet door naar volgende ronde.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:43 schreef Greys het volgende:
Maar heeft ze NIKS meer gehoord na haar inzending zegt ze? Dat is verdacht toch? Want de afvallers hebben toch gewoon iets gehoord?
Nee, ik denk dat ze het niet is gebaseerd op haar reactie, ze kan liegen natuurlijk. Maar je het wel bent, negeer je denk ik dit soort berichten.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze weet niet wat Songfestivalfans zijn? Haha. Maar als ze het wel is kan ze natuurlijk niets zeggen. Al had ik dan als ik haar was gewoon niet gereageerd. Dus ik denk niet dat ze het is.
Als ze het wel wordt, dan siert het haar dat ze - 2 uur voor de bekendmaking - alsnog dit soort berichtjes beantwoordt. Okay, nu wil ik nog meer dat zij gaat!quote:Op donderdag 19 december 2024 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze weet niet wat Songfestivalfans zijn? Haha. Maar als ze het wel is kan ze natuurlijk niets zeggen. Al had ik dan als ik haar was gewoon niet gereageerd. Dus ik denk niet dat ze het is.
De enige optie is winnen en een Joost interval act George.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:49 schreef GeorgeM het volgende:
Het zal mij een bal jeuken![]()
Ik ben nog steeds KWOAD
Oh joh. Maar 18 euro entree. Een koopje.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
@:NailQueen eventueel morgen meteen kijken?
Doe de groetjes aan ons!quote:Op donderdag 19 december 2024 12:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik gok dat spraakmakend slaat op dat t het eerste interview met de kandidaat is. Ik ben er trouwens bij in de studio vanavond!
Ik begint bij mij langzaamaan te slijten. Ik ben meer boos op de EBU dan het songfestivalwereldje.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Momo. Onze esf-spionquote:Op donderdag 19 december 2024 13:40 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Jack Reese had ook helemaal niks meer gehoord he.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:43 schreef Greys het volgende:
Maar heeft ze NIKS meer gehoord na haar inzending zegt ze? Dat is verdacht toch? Want de afvallers hebben toch gewoon iets gehoord?
Arme Celine zit hier nu mee te lezen en denk SHIT verkeerde antwoord!quote:Op donderdag 19 december 2024 13:43 schreef Greys het volgende:
Toch vreemd voor een commissielid .quote:Op donderdag 19 december 2024 14:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Jack Reese had ook helemaal niks meer gehoord he.
Ben Cramerquote:Op donderdag 19 december 2024 14:04 schreef Dave het volgende:
Maar volgens de Celine Dion-Zwitserland link is er nog iemand die ze kunnen sturen.
Ik noem verder geen namen, maar hij zou voor de tweede keer gaan.
quote:Op donderdag 19 december 2024 14:04 schreef Dave het volgende:
Maar volgens de Celine Dion-Zwitserland link is er nog iemand die ze kunnen sturen.
Yup. Froukje al sinds Turijn trouwens.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:11 schreef Thrts het volgende:
Het account volgt iig wel froukje en anouk, ik weet niet of dat al was?
Samen met die andere shinnende relnicht die dan voor de 2de keer gaatquote:Op donderdag 19 december 2024 14:04 schreef Dave het volgende:
Die heb ik begin september Live gezienquote:Op donderdag 19 december 2024 14:22 schreef Niels93 het volgende:
Als Froukje zou gaan dan zou dat echt een ultieme droom zijn.
Fuck the EBU, niet het songfestival, Georgie.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:49 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ben nog steeds KWOAD
Mjah, het ene is wel grotendeels het ander helaas. Qua macht.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:45 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Fuck the EBU, niet het songfestival, Georgie.
Wouter Hardy heeft ook voor Zwitserland een nummer geschreven ooitquote:Op donderdag 19 december 2024 11:06 schreef Momo het volgende:
Kennen we verder een Nederlandse artiest die vaak samenwerkt met Zwitserse artiesten/producers, of Zwitserse roots heeft?
Al besprokenquote:Op donderdag 19 december 2024 15:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wouter Hardy heeft ook voor Zwitserland een nummer geschreven ooit
Rustig Georgie. Ik weet wel iets om je te kalmeren. Kijk eens wie er gisteren de titel van zijn Sanremo inzending bekend heeft gemaaktquote:Op donderdag 19 december 2024 13:49 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ben nog steeds KWOAD
Yes, so I had a song called SlettenPeri.quote:
Zeker, maar volgens mij staat die er niet echt om te springen.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:22 schreef Niels93 het volgende:
Als Froukje zou gaan dan zou dat echt een ultieme droom zijn.
Nee, Froukje heeft nu al vrij veel internationale fans. Ze is een van de weinige Nederlandse artiesten met echt een eigen geluid en een eigen stijl. Maar het is verder niet relevant, want de kans dat zij straks eruit rolt lijkt me nul komma nul.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:14 schreef Aadrianus het volgende:
Hoe goed Froukje ook is, ik vraag me af of het internationaal wat melk in de pap brokt. Dan vind ik Merol toch iets meer poppy klinken.
Neem aan dat het gewoon een filmpje oid is op de insta van avrotrosquote:Op donderdag 19 december 2024 15:22 schreef Niels93 het volgende:
Kunnen we de bekendmaking ergens volgen?
Ik ook. Maar nu we toch gaan wil ik dat we als wraak gaan winnen. Zodat ze volgend jaar met hun hele EBU zooitje naar Nederland moeten komen.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:49 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ben nog steeds KWOAD
Dat gaat de EBU toch niet laten gebeuren.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:24 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik ook. Maar nu we toch gaan wil ik dat we als wraak gaan winnen. Zodat ze volgend jaar met hun hele EBU zooitje naar Nederland moeten komen.
Ik kan je vertellen: die twee hadden vorige week in de Ziggo een top tijd. Maar nee, die indruk kreeg ik niet dat ze van plan was te gaan haha.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:31 schreef Nexum het volgende:
Froukje gaat echt niet. Kan me echt niet voorstellen dat Stien haar heeft aangestoken met songfestivalgektedie had echt een kutervaring
Winnen gaat ‘m toch niet worden. Daar zorgen ze wel voor.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:24 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik ook. Maar nu we toch gaan wil ik dat we als wraak gaan winnen. Zodat ze volgend jaar met hun hele EBU zooitje naar Nederland moeten komen.
quote:Op donderdag 19 december 2024 15:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Rustig Georgie. Ik weet wel iets om je te kalmeren. Kijk eens wie er gisteren de titel van zijn Sanremo inzending bekend heeft gemaakt
https://www.instagram.com/irama.plume/p/DDvCTeVI-oG/?img_index=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |