Ok boomersquote:Op maandag 2 december 2024 19:37 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Publiek van Songfestivalweblog ziet het liefst, Ronde, Son Mieux, Dotan, Claude of Davina Michelle.
quote:
quote:Op maandag 2 december 2024 19:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien heeft Dotan weer 200 accounts gemaakt?
Demense hebben haar laatst bij De Beste Zangers gehoord natuurlijk en denken nog steeds dat dat opgepoetste geluid daar helemaal echt en onbewerkt is.quote:Op maandag 2 december 2024 21:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ronde heeft wel gave nummers, maar live..
Ik vind haar stemgeluid zo vreselijk irritantquote:Op maandag 2 december 2024 21:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ronde heeft wel gave nummers, maar live..
Heb je haar bij even tot hier gehoord? Pure oor aidsquote:Op maandag 2 december 2024 22:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind haar stemgeluid zo vreselijk irritant
Waar komt Dotan vandaan joh. Die heeft toch al jaren geen hit meer gescoord?quote:Op maandag 2 december 2024 19:37 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Publiek van Songfestivalweblog ziet het liefst, Ronde, Son Mieux, Dotan, Claude of Davina Michelle.
Son Mieux.quote:Op maandag 2 december 2024 22:39 schreef blackswangreen het volgende:
De eerste paar nummers van Rondé vond ik nog best wel te pruimen, maar ze hebben nu de Radio 2-sound echt helemaal tot in de puntjes uitgewerkt. Er zijn wel meer van die acts die precies weten wat de Nederlandse radio graag draait en dan ook precies die muziek gaan maken. Het is niet per se slecht, maar het zijn gewoon heel nietszeggende en inwisselbare deuntjes, lekker dik geproduceerd zodat het nog wat lijkt. Een "internationale sound" noemen ze dat.
Denk dat dat veel Nederlanders aanspreekt inderdaad, maar als we over Eurovisie hebben dan werken veilige pop nummers vaak niet, tenzij je echt een goed nummer hebt. Mensen moeten wel iets zien en horen waardoor de telefoon pakken voor dat nummer ten midden van 25 andere nummers op een avond.quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:49 schreef NailQueen het volgende:
Son Mieux gaat wel verder dan de radio 2 sound
Hoeveel hits had Duncan Laurence voor Arcade ook alweer?quote:Op maandag 2 december 2024 22:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar komt Dotan vandaan joh. Die heeft toch al jaren geen hit meer gescoord?
Pas op. Het kan hier snel onvriendelijk worden als je dat argument aanvoertquote:Op woensdag 4 december 2024 07:20 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Hoeveel hits had Duncan Laurence voor Arcade ook alweer?
Kan me niet voorstellen, tis toch gewoon de waarheid qua hits van Duncan voor z'n deelname? Daar kan je toch niet boos om worden?quote:Op woensdag 4 december 2024 09:30 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Pas op. Het kan hier snel onvriendelijk worden als je dat argument aanvoert
Het is een raar argument. Je kunt je afvragen hoe iemand nu ineens op de naam Dotan komt, omdat hij al jaren uit beeld is. Duncan Laurence noemde niemand omdat hij helemaal niet bekend was. Dus de vergelijking gaat niet op.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:30 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ach, voor een beetje onvriendelijkheid ben ik niet zo bang hoor. Je gaat er niet Dotan zeg ik altijd maar.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:30 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heb ik echt nog nooit gezien dat dit een ding is hier? Juist toch altijd het tegenovergestelde, we kenden Duncan niet en zie hoe het is afgelopen.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:30 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 december 2024 10:52 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ach, voor een beetje onvriendelijkheid ben ik niet zo bang hoor. Je gaat er niet Dotan zeg ik altijd maar.
Die vergelijking gaat niet helemaal op. Duncan was nog onbekend bij het publiek. Ik vraag me of hoe mensen op Dotan komen omdat hij al een aantal jaar van de (commerciële) radar is verdwenen. Beetje hetzelfde als mensen nu zeggen dat we Kensington moeten sturen. (Of dat een goed idee is laat ik in het midden)quote:Op woensdag 4 december 2024 07:20 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Hoeveel hits had Duncan Laurence voor Arcade ook alweer?
Of Maan met een DJ.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat niet helemaal op. Duncan was nog onbekend bij het publiek. Ik vraag me of hoe mensen op Dotan komen omdat hij al een aantal jaar van de (commerciële) radar is verdwenen. Beetje hetzelfde als mensen nu zeggen dat we Kensington moeten sturen. (Of dat een goed idee is laat ik in het midden)
Molendijk, brrrrr.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:21 schreef drxanax het volgende:
Gisteren bij shownieuws ook heel item over dat artiesten voor 2 december iets zouden horen of ze nog in de running waren. Molendijk heeft ook nummer met vocalist ingestuurd. Hij vond het allemaal maar met twee maten meten. Sommige hadden wel afwijzing, andere weer niet maar of ze nog in running zijn?
Nou Ronald, als je echt zo benieuwd bent: ik kan je nu al zeggen dat je geen schijn van kans maakt. In de hoop je hiermee afdoende te hebben geïnformeerd, verblijf ik.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Molendijk, brrrrr.
Die heeft waarschijnlijk echt alleen iets ingezonden zodat hij in Shownieuws en Boulevard over de hele gang van zaken kan klagen.
Ook weer afgehandeld.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou Ronald, als je echt zo benieuwd bent: ik kan je nu al zeggen dat je geen schijn van kans maakt. In de hoop je hiermee afdoende te hebben geïnformeerd, verblijf ik.
Dan maar hopen dat de immer genuanceerde fans niet over dit soort kleinigheidjes vallen.quote:In 2016/17 zat Frenna tweeënhalve maand vast in Suriname, samen met de SFB-leden KM en Priceless, wegens seks met een minderjarige en het verspreiden van beelden daarvan.
Denk het wel, tenzij het ‘winnende nummer’ van Cornald zo erg een winnend nummer is dat het allemaal niet nodig is.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:08 schreef NailQueen het volgende:
Zouden er dit jaar ook weer audities zijn waar ze hun nummer live ten hore brengen? Vorig jaar waren hierdoor de laatste 5 namen uitgelekt.
Ja ik denk dat die audities alleen maar niet doorgaan als:quote:Op woensdag 4 december 2024 21:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk het wel, tenzij het ‘winnende nummer’ van Cornald zo erg een winnend nummer is dat het allemaal niet nodig is.
Joost hebben ze aangekondigd op 11 december, misschien ze nu ook wel weer voor kerst de artiest presenteren?quote:Op donderdag 5 december 2024 09:43 schreef Greys het volgende:
Wulf zegt trouwens in de comments tegen iemand dat ze zich kapot gaat lachen als we de titel van z'n inzending in de toekomst horen én dat nu anytime bekend kan worden wie het wordt.
Dus dat doet me weer neigen te denken dat hij wel bij de laatste paar zat en die audities al geweest zijn.
Het voelt alsof dat inderdaad heel binnenkort gaat gebeuren.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Joost hebben ze aangekondigd op 11 december, misschien ze nu ook wel weer voor kerst de artiest presenteren?
Als je je kapot lacht als je de titel hoort, misschien is het dan wel een belachelijk nummer dat sowieso geen kans maakte? Kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:43 schreef Greys het volgende:
Wulf zegt trouwens in de comments tegen iemand dat ze zich kapot gaat lachen als we de titel van z'n inzending in de toekomst horen én dat nu anytime bekend kan worden wie het wordt.
Dus dat doet me weer neigen te denken dat hij wel bij de laatste paar zat en die audities al geweest zijn.
Who’s afraid of the big bad?quote:Op donderdag 5 december 2024 11:45 schreef Dave het volgende:
Little Red Riding Hood?
In Sheep's Clothing?
Denk het zelf niet, want hij vindt het zo te lezen echt welgemeend jammer dat hij niet gekozen is. Maar ben wel heel benieuwd wat hij dan bedoelt met die titel haha.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als je je kapot lacht als je de titel hoort, misschien is het dan wel een belachelijk nummer dat sowieso geen kans maakte? Kan ook natuurlijk.
Het lijkt me gewoon een beetje snel, 22 november was de laatste datum om iets in te sturen. Dat is nog geen twee weken geleden. Als ze nu al dat hele proces zijn doorlopen, plus auditie met de laatste 5 kandidaten... het lijkt me eerder dat ze nu het kaf van het koren aan het scheiden zijn.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:39 schreef Greys het volgende:
Maar misschien zijn die audities al geweest en zat Wulf daar wél bij maar is hij het niet geworden. Of zie ik iets over het hoofd waaruit blijkt dat hij niet bij de laatste vijf zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |