Timber een wedstrijd op de bank laten beginnen is geen slecht idee moet even alles laten bezinken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:04 schreef Maastoren het volgende:
Stengs, Trauner en Timber (alweer) dramatisch.
Joke's on you, ik ben geen modquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:06 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je reageert op de meest kansloze mod van dit forum.
2e helft toch ook nog wel veel mogelijkheden gehad. Nog een keer paal en nog wat momenten in de 16 waar mensen elkaar in de weglopen, verkeerd aannemen of niet opletten.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eerste helft deden we niks fout, behalve Igor 1x en dat was de tegengoal.
Vervolgens voetballen we tegen een muur en dat is al seizoenen lang een probleem, ook onder de grote Arne. Speel deze pot inderdaad nog 20x zo en je wint 18x. Maar goed, het resultaat aan het eind van de streep stemt natuurlijk weer niet tevreden dus begrijp het beetje onbegrip ook wel weer.
Heeft dit seizoen 3 goede wedstrijden gespeeld maar maar de rest was ondermaats. Kan helemaal niet mee op een hoger niveau als je constant door de ondergrens zakt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Timber een wedstrijd op de bank laten beginnen is geen slecht idee moet even alles laten bezinken.
Nee, hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Speel deze pot inderdaad nog 20x zo en je wint 18x.
Durven alleen op zuid te komen op wedstrijddagen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vorm hopelijk wel een uitzondering. Ik kom vaak naar Rotterdam (en zuid) meer dan de gemiddelde user hier.
Het is een stukje geluk maar ook een stukje kwaliteit.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
2e helft toch ook nog wel veel mogelijkheden gehad. Nog een keer paal en nog wat momenten in de 16 waar mensen elkaar in de weglopen, verkeerd aannemen of niet opletten.
Wat lees ik allemaalquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Het was bij vlagen slordig en er zaten wat gekke keuzes bij, maar eigenlijk vind ik dat je ze niet eens heel veel kwalijk kan nemen. Fortuna maakt een enorme lucky maar verder toon je veel inzet, schiet je 3 keer op de paal en heeft die keeper nog een aantal goede reddingen. Heel veel meer kan je niet doen.
Allemaal leuk natuurlijk maar dit is dus de zoveelste keer dat dit gebeurd. Ik voelde het in de rust al aankomen, en dan nog genoeg hier die roepen dat we er wel even overheen wandelen de tweede helft. Het is ook veelzeggend dat ons dit al twee seizoenen overkomt. PSV zie je dit nagenoeg nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eerste helft deden we niks fout, behalve Igor 1x en dat was de tegengoal.
Vervolgens voetballen we tegen een muur en dat is al seizoenen lang een probleem, ook onder de grote Arne. Speel deze pot inderdaad nog 20x zo en je wint 18x. Maar goed, het resultaat aan het eind van de streep stemt natuurlijk weer niet tevreden dus begrijp het beetje onbegrip ook wel weer.
''Genoeg die roepen dat we er wel even overheen wandelen. ''quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Allemaal leuk natuurlijk maar dit is dus de zoveelste keer dat dit gebeurd. Ik voelde het in de rust al aankomen, en dan nog genoeg hier die roepen dat we er wel even overheen wandelen de tweede helft. Het is ook veelzeggend dat ons dit al twee seizoenen overkomt. PSV zie je dit nagenoeg nooit gebeuren.
Je had, zeker gezien het programma van de concurrenten, gewoon moeten winnen. Die tweede plek gaat gewoon een enorme kluif worden op deze manier.
Exact, altijd zuigen, triest figuur.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar wel de meest kansloze.
Je leest "Het was bij vlagen slordig en er zaten wat gekke keuzes bij, maar eigenlijk vind ik dat je ze niet eens heel veel kwalijk kan nemen. Fortuna maakt een enorme lucky maar verder toon je veel inzet, schiet je 3 keer op de paal en heeft die keeper nog een aantal goede reddingen. Heel veel meer kan je niet doen."quote:
En zo is er altijd wel wat.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar we hebben de kansen vandaag juist wel gehad, het geluk was er vaak net niet.
En de eerste helft speelt er een jonge jongen in de spits die overal gewoon net tekort komt.
Dus dan is het toch gebrek aan kwaliteit? Een Moussa die weer bewierookt wordt terwijl die gewoon die bal op Redmond moet afspelen in de 1e helft. Als je continue dit soort potjes speelt al 2 seizoenen lang gaat er duidelijk iets mis.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
''Genoeg die roepen dat we er wel even overheen wandelen. ''
Dan heb jij niet goed gelezen denk ik. En PSV gebeurt dit inderdaad niet heel veel omdat die in de aanval gewoon uitstekend bezet zijn met spelers die met een individuele actie de wedstrijd kunnen openbreken,
Maar met Moussa weten we toch allemaal wel wat voor vlees we in de kuip hebben? Die wordt terecht bewierookt maar volgens mij noemt iedereen hem niet voor niets tegelijkertijd een circusact.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Dus dan is het toch gebrek aan kwaliteit? Een Moussa die weer bewierookt wordt terwijl die gewoon die bal op Redmond moet afspelen in de 1e helft. Als je continue dit soort potjes speelt al 2 seizoenen lang gaat er duidelijk iets mis.
Je moet gewoon die tweede plek pakken dit seizoen, voor je eigen CL inkomsten en om te voorkomen dat je concurrentie die poen pakt (lees Ajax). En je MOET makkelijk tweede kunnen worden, maar niet op deze manier. Het is bijna winterstop en je staat straks op 6 punten achterstand. Moet je nog flink aan de bak.
Het is gewoon te weinig dit seizoen nationaal gezien. Zeker thuis.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is vaak zo als je geen resultaat haalt.
Keepers. Wat op zich wel knap is, aangezien ze vorig jaar nog beide behoorlijk degelijk waren.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Je moet gewoon conclusie trekken dat het achterin gewoon niet goed zit inclusief de keeper, die dit seizoen teveel fouten heeft gemaakt.
Je krijgt al heel het seizoen belachelijke doelpunten tegen
Thuis tegen Fortuna. Doe nou gewoon eens even niet zo gek joh.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je leest "Het was bij vlagen slordig en er zaten wat gekke keuzes bij, maar eigenlijk vind ik dat je ze niet eens heel veel kwalijk kan nemen. Fortuna maakt een enorme lucky maar verder toon je veel inzet, schiet je 3 keer op de paal en heeft die keeper nog een aantal goede reddingen. Heel veel meer kan je niet doen."
Eensquote:. Fijn dat Feyenoord langzaam weer het oude Feyenoord weer wordt. Voorafgaand aan het seizoen grote verwachtingen en met de kerst al weer strijdend voor de troostprijzen. Anderzijds, ik zie liever Feyenoord tweede worden in plaats van Ajax.
Als Gimenez niet een totaal onwaarschijnlijke geluksgoal maakt verlies je deze gewoon.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Thuis tegen Fortuna. Doe nou gewoon eens even niet zo gek joh.
Het seizoen is nog lang.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar met Moussa weten we toch allemaal wel wat voor vlees we in de kuip hebben? Die wordt terecht bewierookt maar volgens mij noemt iedereen hem niet voor niets tegelijkertijd een circusact.
En natuurlijk moeten we tweede worden. Het seizoen is nog lang.
Tja dat kan je ook over de goal van Fortuna zeggen. Dus dat slaat totaal nergens opquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Gimenez niet een totaal onwaarschijnlijke geluksgoal maakt verlies je deze gewoon.
Ik zou dan graag oplossingen zien. Nu lijkt het wel heel erg op een documentaire van ene Tim.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Het seizoen is nog lang.
Dat wordt al geroepen sinds September. Ondertussen lopen wij alleen maar meer achter de feiten aan ipv dat wij punten inlopen. Gezien het programma van ons en de concurrentie zijn dit de weken dat je moet inlopen. En dat doe je niet op deze manier. En als je het nu niet doet, wanneer dan wel?
Het is gewoon een structureel probleem en dat kan echt niet.
Omdat in mei te roepen is dan ook een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:24 schreef alopio het volgende:
Het seizoen is nog lang.
Dat wordt al geroepen sinds September.
Tja ik ben niet de trainer he? Feit is gewoon dat het in dit soort potjes al 2 jaar zo gaat. 1x kan incidenteel maar niet zoveel keer.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou dan graag oplossingen zien. Nu lijkt het wel heel erg op een documentaire van ene Tim.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit kun je bij veel potjes zeggen. Wij kunnen het gewoon niet tegen een team dat achterover gaat leunen.
Versterkingen in de jan transferwindowquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou dan graag oplossingen zien. Nu lijkt het wel heel erg op een documentaire van ene Tim.
Jeetje zegquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FA @:GGMM krijgt klappen te verduren.
Dit is wel even goed voor hem, even met beide benen op de grond. Het is niet voor niks dat onder hem moderators en FA's van de aardbodem verdwijnen.
Er is geen geldquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Versterkingen in de jan transferwindow
Het is al jaren bekend dat Hitler een lul was dus daar moeten we dan ook niet zo moeilijk over doen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:23 schreef Coco het volgende:
Dat het 'al jaren bekend' was is een drogreden.
Zo zeg, dat is nou niet bepaald jan met de korte achternaam hequote:Op zaterdag 30 november 2024 22:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Versterkingen in de jan transferwindow
Hoe kom je daar nou bijquote:
Wil je mij weg hebben of zo?quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We moeten eerlijk zijn.
En als PSV alles wint, winnen we niks.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Er zijn nog 20 wedstrijden te spelen
als je die allemaal wint heb 60 +29 punten
dan ben je gewoon kampioen
Natuurlijk, maar na een zware Champions League-uitwedstrijd kan het een keer gebeuren dat je gelijk speelt door 3 ballen op de paal. Je had ook gelijk kunnen spelen doordat je met een mentaliteit van "als we zo tegen City spelen rollen we Fortuna wel even op" aan de wedstrijd begint, maar dat was totaal niet aan de orde vind ik zelf.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Thuis tegen Fortuna. Doe nou gewoon eens even niet zo gek joh.
De competitie is nog niet beslistquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En als PSV alles wint, winnen we niks.
Als Feyenoord alles wint is dat onmogelijk, wetenschappelijk gezien.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En als PSV alles wint, winnen we niks.
Je kan thuis niet van Fortuna winnen. De rest doet er niet echt toe, lijkt me. Al schiet je 85 keer op de paal. Thuis tegen Fortuna.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar na een zware Champions League-uitwedstrijd kan het een keer gebeuren dat je gelijk speelt door 3 ballen op de paal. Je had ook gelijk kunnen spelen doordat je met een mentaliteit van "als we zo tegen City spelen rollen we Fortuna wel even op" aan de wedstrijd begint, maar dat was totaal niet aan de orde vind ik zelf.
Die kan er niet zoveel van nee.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:39 schreef alopio het volgende:
Redmond komt trouwens echt (nog) te kort. Had het niet beter geweest om te starten met bv Paixao in de spits?
99 van de 100 keer win je deze wedstrijdquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Het was bij vlagen slordig en er zaten wat gekke keuzes bij, maar eigenlijk vind ik dat je ze niet eens heel veel kwalijk kan nemen. Fortuna maakt een enorme lucky maar verder toon je veel inzet, schiet je 3 keer op de paal en heeft die keeper nog een aantal goede reddingen. Heel veel meer kan je niet doen.
Ja denk het wel, maar dan had je met Luka moeten starten. Maar daar ziet Priske helemaal niets in.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:39 schreef alopio het volgende:
Redmond komt trouwens echt (nog) te kort. Had het niet beter geweest om te starten met bv Paixao in de spits?
Het helpt sowieso niet mee dat we enkele spelers hebben rondlopen die hier gevoelig voor zijn en waarbij je 2 blessures per seizoen zo'n beetje wel kan incalculeren, hoe goed je ook je medische zaken op orde hebt.. En ik krijg bij een Lotomba en Bueno tot dusver ook een beetje dat gevoel.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ja denk het wel, maar dan had je met Luka moeten starten. Maar daar ziet Priske helemaal niets in.
De fysieke gesteldheid van de selectie is wel het verhaal van de eerste seizoenshelft, maar de vraag is een beetje wie daar nu uiteindelijk verantwoordelijk voor is geweest. Overkomt het Priske of heeft hij het zelf gecreëerd..
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:51 schreef alopio het volgende:
Maar ik ben inmiddels wel een beetje klaar met dit soort thuiswedstrijden. Veel beter zijn, die bal er niet inkrijgen en de tegenstander die via via op een goal komt waardoor je uiteindelijk straks punten verspeelt. Dat heeft ons afgelopen seizoen al de titel gekost en ook dit jaar weer dit soort onzin.
Okquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kan thuis niet van Fortuna winnen. De rest doet er niet echt toe, lijkt me. Al schiet je 85 keer op de paal. Thuis tegen Fortuna.
Krijg je tegenwoordig geen punten meer als je 3x op de paal schiet?quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kan thuis niet van Fortuna winnen. De rest doet er niet echt toe, lijkt me. Al schiet je 85 keer op de paal. Thuis tegen Fortuna.
Ja, ik begin nu ook aan mezelf te twijfelen als ik de reacties hier zo leesquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krijg je tegenwoordig geen punten meer als je 3x op de paal schiet?
Je moet dus gewoon eigenlijk gewoon elk seizoen minstens 90 punten halen omdat je volgens jou alleen punten zou mogen verliezen tegen PSV en Ajax ofzo?quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik begin nu ook aan mezelf te twijfelen als ik de reacties hier zo leesde ene uitleg is nog bijzonderder dan de andere.
Zie ik met deze selectie niet gebeuren, ouwe reus. Maar dan nog is thuis tegen Fortuna gelijkspelen wel next level triest.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je moet dus gewoon eigenlijk gewoon elk seizoen minstens 90 punten halen omdat je volgens jou alleen punten zou mogen verliezen tegen PSV en Ajax ofzo?
Ik ben er ook niet blij mee ofzo, maar met hoe het potje vandaag liep en net na een CL-pot kan je het de spelers niet kwalijk nemen vind ik. Maar blijkbaar is nuance iets engs in VBL.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zie ik met deze selectie niet gebeuren, ouwe reus. Maar dan nog is thuis tegen Fortuna gelijkspelen wel next level triest.
Feyenoord speelt heel vaak wedstrijden die je 19 van de 20 keer zou winnen (en precies vandaag niet)quote:
Je bent zwaar aan het overdrijven met 'next level triest'. Doe je Fortuna zwaar mee te kort.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zie ik met deze selectie niet gebeuren, ouwe reus. Maar dan nog is thuis tegen Fortuna gelijkspelen wel next level triest.
Het zal mij echt verbazen als iemand boven de 25 miljoen geeft als hij van de zomer anderhalf jaar als een natte krant loopt te ballen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:38 schreef fetX het volgende:
Wel lekker dat Gimenez meteen weer even van zich laat horen nu die weer fit is. Goed voor zijn waarde
Ach, je weet dat zuigertjes gaan zuigen na zo’n wedstrijd.quote:Op zondag 1 december 2024 00:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je bent zwaar aan het overdrijven met 'next level triest'. Doe je Fortuna zwaar mee te kort.
Daarom worden ze gemiddeld eens in de 12 jaar kampioen. Altijd smoesjes en excuses..de standaard is niet van toplevelniveau in Rotterdam.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik begin nu ook aan mezelf te twijfelen als ik de reacties hier zo leesde ene uitleg is nog bijzonderder dan de andere.
Verdomme zelfs betalen in de wijk tussen de Laagjesweg en Lombardijen in.quote:Op zondag 1 december 2024 00:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens wel kwaad dat vanaf volgende week er betaald parkeren op de Olympiaweg is
Geeft zeker te denken. Maar de vorige verliespunten waren m.i. wel een stuk kanslozer. Weinig kansen en echt slecht voetbal.quote:Op zondag 1 december 2024 00:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, je weet dat zuigertjes gaan zuigen na zo’n wedstrijd.
En de klacht is niet onterecht dat Feyenoord, in ieder geval dit seizoen, veel te vaak tegen dit soort zeperds aanloopt. Dan win je meestal nog wel maar het lukt veel te vaak niet. Vorig seizoen verloren we maar 8 punten tegen ploegen buiten de top 3 (waarvan 4 in de eerste 2), dit seizoen zijn we al 10 punten kwijt tegen ploegen die niet bovenin gaan eindigen. Dat geeft te denken.
Ja, wat is dat nu voor smerige onzin. Lekker uitmelken. Zou dit ook in de middenberm gelden? Daar zet ik 'm altijd.quote:Op zondag 1 december 2024 00:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens wel kwaad dat vanaf volgende week er betaald parkeren op de Olympiaweg is
Anderhalf jaar nog wel.quote:Op zondag 1 december 2024 00:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zal mij echt verbazen als iemand boven de 25 miljoen geeft als hij van de zomer anderhalf jaar als een natte krant loopt te ballen.
Die idioten op Transfermarkt.nl die menen dat hij 40 miljoen euro waard is mogen ze ook laten opnemen.
Het is verre van zuigen als je aantoont dat het toch kwalitatief allemaal wel heel pover is bij Feyenoord. Voor december al zo veel puntverlies geeft toch aan dat het helemaal niet goed zit? Dan is dat excuus van de CL prima verzonnen, maar niemand verzaakte gisteren echt vanwege vermoeidheid.quote:Op zondag 1 december 2024 00:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, je weet dat zuigertjes gaan zuigen na zo’n wedstrijd.
En de klacht is niet onterecht dat Feyenoord, in ieder geval dit seizoen, veel te vaak tegen dit soort zeperds aanloopt. Dan win je meestal nog wel maar het lukt veel te vaak niet. Vorig seizoen verloren we maar 8 punten tegen ploegen buiten de top 3 (waarvan 4 in de eerste 2), dit seizoen zijn we al 10 punten kwijt tegen ploegen die niet bovenin gaan eindigen. Dat geeft te denken.
Het probleem dat Feyenoord heeft is het scorend vermogen en dat is niet nieuw, dit is het grote verschil in de eredivisie tussen PSV en de rest, die scoren gewoon makkelijker uit de geboden kansen en dan speel je zulke wedstrijden rustig uit.quote:Op zondag 1 december 2024 08:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is verre van zuigen als je aantoont dat het toch kwalitatief allemaal wel heel pover is bij Feyenoord. Voor december al zo veel puntverlies geeft toch aan dat het helemaal niet goed zit? Dan is dat excuus van de CL prima verzonnen, maar niemand verzaakte gisteren echt vanwege vermoeidheid.
Als het daarbij bleef inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2024 08:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is verre van zuigen als je aantoont dat het toch kwalitatief allemaal wel heel pover is bij Feyenoord.
Als je ziet hoe die vrij gelaten werd tijdens die goal 15 seconde lang… die maakt die in geen enkele andere competitie dus weinig toegevoegde waarde.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:38 schreef fetX het volgende:
Wel lekker dat Gimenez meteen weer even van zich laat horen nu die weer fit is. Goed voor zijn waarde
Zag bij het grote City toch veel overeenkomsten met het verdedigen tijdens de jaarlijkse voetbaldagen van de dagbesteding.quote:Op zondag 1 december 2024 09:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als je ziet hoe die vrij gelaten werd tijdens die goal 15 seconde lang… die maakt die in geen enkele andere competitie dus weinig toegevoegde waarde.
Oei word ik hier op het matje geroepen?quote:Op zondag 1 december 2024 09:29 schreef Scrummie het volgende:
Een aantal users mag zich wel gaan schamen, wat een niveau.
@:buitendam @:ggmm @:maxi-mus
30 minuutjes ingevallen deze weekquote:Op zondag 1 december 2024 09:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zag bij het grote City toch veel overeenkomsten met het verdedigen tijdens de jaarlijkse voetbaldagen van de dagbesteding.
Gimenez blijft verder wel een erg matige spits.
Sterkte maat.quote:Op zondag 1 december 2024 09:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei word ik hier op het matje geroepen?
Zal allemaal wel, maar hij heeft in elke competitie waar Feyenoord in ieder geval uitkomt laten zien dat hij kan scoren. Hoe en wat wordt meestal niet zo naar gekeken. Die gaat voor genoeg centjes weg als hij er nog 7-10 maakt dit seizoen.quote:Op zondag 1 december 2024 09:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als je ziet hoe die vrij gelaten werd tijdens die goal 15 seconde lang… die maakt die in geen enkele andere competitie dus weinig toegevoegde waarde.
Nee, dat is niet mijn taakquote:Op zondag 1 december 2024 09:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei word ik hier op het matje geroepen?
Ook een zinloze discussie, prima spits voor de eredivisie maar hij wordt pas echt geld waard als hij het in de CL laat zien en dat kan nog.quote:Op zondag 1 december 2024 10:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal allemaal wel, maar hij heeft in elke competitie waar Feyenoord in ieder geval uitkomt laten zien dat hij kan scoren. Hoe en wat wordt meestal niet zo naar gekeken. Die gaat voor genoeg centjes weg als hij er nog 7-10 maakt dit seizoen.
Ook zonder echt noemenswaardige prestaties daar kon je er al 30 voor krijgen afgelopen zomer. Verwacht niet dat hij nu hij eindelijk helemaal uitgerust en wel tot veel slechtere prestaties gaat komen tot het eind van het seizoen.quote:Op zondag 1 december 2024 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook een zinloze discussie, prima spits voor de eredivisie maar hij wordt pas echt geld waard als hij het in de CL laat zien en dat kan nog.
Sorry meester.quote:Op zondag 1 december 2024 09:29 schreef Scrummie het volgende:
Een aantal users mag zich wel gaan schamen, wat een niveau.
@:buitendam @:ggmm @:maxi-mus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |